quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:32 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
De bijwerkingen van triludan/terfenadine waren altijd al bekend, maar toch acceptabel. Ze kwamen slechts zeer zelden voor, bij hogeren doseringen en vooral bij mensen met aanleg. Pas toen er betere alternatieven kwamen, is het van de markt gehaald. Waarom zou je iets slikken met mogelijke bijwerkingen, als er even goed werkende medicijnen zijn, die veel minder bijwerkingen hebben?
Overigens heb ik zelf jaren triludan geslikt, zonder ergens last van te hebben.
Ik zou dan toch maar even langs de huisarts gaan, ik bedoel zelf gaan dokteren als je borstvoeding moet geven lijkt me niet goed?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:48 schreef amaranta het volgende:
Ik zou graag willen weten wat je kan gebruiken icm borstvoeding. Had bij het kruidvat pilletjes gekocht, maar toen ik thuis de bijsluiter las, bleek dat ik die helemaal niet mag gebruiken
Oogdruppels of neusspray is niks voor mij.
Ben gisteren goed ziek geweest van de hooikoorts. Voelde me zelfs koortsig van het niezen.
Ik ben geen arts en weet er niet veel van. Maar artsen hebben in het geval van dit jongetje geconcludeerd dat het aan de medicijnen lag. Welke dat waren weet ik niet.quote:Ik weet niet wat voor medicijnen dat jongetje slikt, en wat jouw medische achtergrond is, maar hoezo zou het door zijn hooikoorts medicijnen komen?
De middelen die tegenwoordig op de markt zijn, hebben vrijwel geen bijwerkingen, en kunnen zonder risico langere tijd geslikt worden. Geen reden om niezend en snotterend door het leven te gaan.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:29 schreef ethiraseth het volgende:
Tvp. Ik hoor ook bij de hippe hooikoortsers.
OK dankje, ga ff proberenquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Visine (elke vorm) is via marktplaats te bestellen, ik heb het via paula uit amersfoort gedaan, binnen een dag na betaling binnen.
OK, interessant. Ik dacht eigenlijk dat alleen triludan/terfenadine dergelijke bijwerkingen gaf, en dat dat tegenwoordig vrijwel nooit meer werd voorgeschreven. Na wat zoeken heb ik gevonden dat ook loratadine, hoewel het zeer zeldzaam is, deze bijwerkingen kan hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:53 schreef mane het volgende:
[..]
Ik ben geen arts en weet er niet veel van. Maar artsen hebben in het geval van dit jongetje geconcludeerd dat het aan de medicijnen lag. Welke dat waren weet ik niet.
Ik gebruik ook Loratadine en heb lichte bijwerkingen: het werkt een beetje als drugs, ik word licht high en euforisch en krijg de neiging om te gaan dansen en springenquote:Op maandag 2 juni 2008 12:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
OK, interessant. Ik dacht eigenlijk dat alleen triludan/terfenadine dergelijke bijwerkingen gaf, en dat dat tegenwoordig vrijwel nooit meer werd voorgeschreven. Na wat zoeken heb ik gevonden dat ook loratadine, hoewel het zeer zeldzaam is, deze bijwerkingen kan hebben.
Niks.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:48 schreef amaranta het volgende:
Ik zou graag willen weten wat je kan gebruiken icm borstvoeding.
Ik heb de HA gebeld en de tabletten van het kruidvat mochten wel. (Staat ook op bv.com) Maar, met mate. Dus als het niet nodig was niet innemen.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:28 schreef YPPY het volgende:
[..]
Niks.Ik mag alleen druppels en daar heb ik niks aan. Ik ben dus ook behoorlijk ziek nu. Zit de hele dag al te hopen op regen. Ben aan het tweede pak tissues bezig. *hatsjoe*
Ik heb het nu ook! Perfect. Stom dat dit in NL weer niet verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:00 schreef mark_dabomb het volgende:
rode ogen kan je binnen een minuut oplossen met Visine, te verkrijgen op MP
Kwakzalverij!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:01 schreef DenniZ224 het volgende:
Ik heb ook zo'n last van hooikoorts, ik besloot nu net weer even te gaan zoeken tegen middelen tegen hooikoorts ik kwam op dit middel www.qi-clips.nl.
Ik dacht gelijk al dat een een scam(nep) was dus ik wou de moeite geneens doen om verdere info te zoeken over dit product ,alleen toen ik terug naar de zoekresultaten ging zag ik alleen maar positieve berichten. Ik denk eigenlijk dat het de grootste oplichterij is, ik geloof er helemaal niet in maar als ik dit allemaal zo lees lijkt het echt te werken ik vind geen een negatieve reactie? Alleen de positieve reacties zijn wel vaak met de minste posts.
Dus hier mijn vraag wie weet of dit werkt? Dus iemand die het product geprobeerd heeft?
Klinkt als onzin. Ze doelen hier, volgens mij, op drukpunten. Maarja, ik heb geen ervaring. Ook geen behoefte om er 15 euro aan uit te geven. Lijkt mij maar oplichterij.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:01 schreef DenniZ224 het volgende:
Ik heb ook zo'n last van hooikoorts, ik besloot nu net weer even te gaan zoeken tegen middelen tegen hooikoorts ik kwam op dit middel www.qi-clips.nl.
Ik dacht gelijk al dat een een scam(nep) was dus ik wou de moeite geneens doen om verdere info te zoeken over dit product ,alleen toen ik terug naar de zoekresultaten ging zag ik alleen maar positieve berichten. Ik denk eigenlijk dat het de grootste oplichterij is, ik geloof er helemaal niet in maar als ik dit allemaal zo lees lijkt het echt te werken ik vind geen een negatieve reactie? Alleen de positieve reacties zijn wel vaak met de minste posts.
Dus hier mijn vraag wie weet of dit werkt? Dus iemand die het product geprobeerd heeft?
hm klinkt goed, maar eens mijn huisarts vragen hoe dat zit. op zich overleef ik de meeste klachten van hooikoorts wel, behalve mijn neus. die is de hele dag dicht / gevoelig / snotterig, en dat gaat nog wel door tot september...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:02 schreef Mirre het volgende:
Ik heb al jarenlang hooikoorts. Ene seizoen heb ik meer last dan het andere. Ik heb ook last van een huisstofallergie en daarvoor heb ik van de winter een neusspray gekregen van m'n huisarts die "Fluticasonpropionaat 50 µg/dosis" heet. Ik spray 1xdd 2 x in elk neusgat.
Ik heb dit seizoen voor het eerst van mijn leven zo goed als geen hooikoortsveschijnselen. Het is echt heerlijk!! Ik las op internet dat die neusspray ook tegen hooikoorts gebruikt wordt. Nou jongens, dat spul werkt als een tierelier. Bij mij in ieder geval wel.
Het niesen en verkoude/zieke gevoel is echt helemaal weggebleven dit jaar. Alleen af en toe een klein beetje jeukende ogen waarvoor ik dan prevalin oogdruppeltjes gebruik. Ik kom dit seizoen wel door zo!
Daar geen last gehad begrijp ik?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Terug uit Turkije en gelijk weer last van mn hooikoorts natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |