abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 mei 2008 @ 12:25:05 #256
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58916602
Aankomende tijd wordt ook weer warm en droog weer verwacht. Misschien dat het gras dan even twee weken heftig gaat bloeien en daarna klaar is voor het seizoen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  maandag 26 mei 2008 @ 13:03:47 #257
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_58917514
Meer mensen last van bloedneuzen tijdens hooikoorts?
  maandag 26 mei 2008 @ 15:48:39 #258
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_58921007
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:23 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het ergste moet nog komen als dit een beetje klopt:

[ afbeelding ]
De sterkste reactie heb ik altijd op berkenpollen, gras is bij mij minder erg.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58924782
Ik zou niet weten waarvan ik het heb. Niet van gras volgens mij want als dat gemaaid word en ik loop er langs heb ik er niet ineens meer last van.
pi_58925776
Vandaag was het gelukkig niet zo erg
  maandag 26 mei 2008 @ 20:42:04 #261
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58926567
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vandaag was het gelukkig niet zo erg
Inderdaad, het viel allemaal heel erg mee vandaag
Don't let my username fool you...
  maandag 26 mei 2008 @ 20:53:00 #262
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_58926806
Dit jaar nog steeds geen last van
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_58926825
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:42 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Inderdaad, het viel allemaal heel erg mee vandaag
Maar gezien het weer zal het de komende dagen wel weer erger worden..
  maandag 26 mei 2008 @ 22:37:13 #264
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58929210
quote:
Op maandag 26 mei 2008 20:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Maar gezien het weer zal het de komende dagen wel weer erger worden..
Ik hoop dat het op Pinkpop qua hooikoorts wat mee gaat vallen, ben dan alleen maar buiten dus tja.... Maar hoop natuurlijk wel op goed weer
pi_58934542
Regen hier.. heerlijk, dan valt het weer even mee..
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:40:09 #266
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_58936267
Nou, ik dacht het eens even aan te zien vandaag, maar mijn neus stroomt nu echt druppelsgewijs.. Net maar weer mn medicijnen genomen dus.
Are these the nazis, Walter?
pi_58950514
Eergister was ik ergg benauwd.. en eigelijk nog steeds. bleeh.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_58952123
tvp
pi_58956435
Vanaf morgen weekje Turkije, hopelijk heb ik er daar geen last van
pi_58956630
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 08:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goede reis! Hoop dat je er inderdaad geen last van hebt.

Hier ben ik vooralsnog bespaard gebleven van alle ellende.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58959845
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 08:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Grote kans dat je er daar minder last van hebt, omdat het klimaat daar toch anders is hč. Vroeger werden mensen ook altijd naar Egypte gestuurd met astma omdat ze er daar minder last van hadden. Hopen dat het hetzelfde is met jouw hooikoorts en Turkijke .

Argh, ik zat als enige te niezen in de examenzaal, erg hinderlijk .
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:36:31 #272
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58961303
heb de handige combinatie van hooikoorts, stofallergie en een grasallergie (jawel, de pretmix!).

Van mijn grasallergie heb ik echt 't minste last van omdat ik midden in de stad woon. Heb 't vooral als je sportdagen had of zo, veel grasvelden lang erop bezig zijn.

Maar die combi van die drie betekend 365 dagen per jaar hooikoorts verschijnselen. Dus die kalenders maken mij niet heel erg veel uit.
Eindelijk heb ik weer een superdosis Mizollen kunnen bestellen. Want momenteel zit ik aan de Reactine. Welke ik vroeger altijd gebruikte als 't te erg was. Claritine was dan het devies, maar dat verkopen de meeste apotheken ineens niet meer en in Reactine zit dezelfde werkzame stof in ongeveer dezelfde hoeveelheid. Waar Claritine binnen een half uurtje inkickte doet Reactine daar dan weer een dik uur over maar toch.
Vandaag speelt 't weer op maar gisteren bijvoorbeeld nergens last van. Vreemd eigenlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_58961372
Ik zit me echt al tijden af te vragen of ik hooikoorts heb

Afgelopen jaren telkens in de zomer verstopte neus, vaak branderige ogen, en toen ik net buiten fietse branderige neusgaten enzo
pi_58961595
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit me echt al tijden af te vragen of ik hooikoorts heb

Afgelopen jaren telkens in de zomer verstopte neus, vaak branderige ogen, en toen ik net buiten fietse branderige neusgaten enzo
Zou goed kunnen ja

Je zou natuurlijk eens wat van die drogisterij dingen kunnen proberen als je er wat aan wilt doen. Of ff langs de huisarts
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58970163
Heb nu Visine Long Lasting binnen, hopen dat dat wat kan doen tegen de rode ogen!
Hoor ik die Griekse melodie...
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:23:42 #276
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58970549
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef zwahiel het volgende:
heb de handige combinatie van hooikoorts, stofallergie en een grasallergie (jawel, de pretmix!).

Van mijn grasallergie heb ik echt 't minste last van omdat ik midden in de stad woon. Heb 't vooral als je sportdagen had of zo, veel grasvelden lang erop bezig zijn.

Maar die combi van die drie betekend 365 dagen per jaar hooikoorts verschijnselen. Dus die kalenders maken mij niet heel erg veel uit.
Eindelijk heb ik weer een superdosis Mizollen kunnen bestellen. Want momenteel zit ik aan de Reactine. Welke ik vroeger altijd gebruikte als 't te erg was. Claritine was dan het devies, maar dat verkopen de meeste apotheken ineens niet meer en in Reactine zit dezelfde werkzame stof in ongeveer dezelfde hoeveelheid. Waar Claritine binnen een half uurtje inkickte doet Reactine daar dan weer een dik uur over maar toch.
Vandaag speelt 't weer op maar gisteren bijvoorbeeld nergens last van. Vreemd eigenlijk.
Moet je die van het Kruidvat zelf eens proberen, ook zelfde stof en hoveelheid als Claritine, maar de helft goedkoper dan Reactine volgens mij...

Gisteren had ik ook weinig last van de hooikoorts, vandaag valt het ook wel mee.
pi_58970633
Bij mij is het deze week begonnen.

Ik werk op een thuiskantoor, maar dat is midden in een weiland met veel beesten en groen.

10 x per uur niesen en dat vind ik niet zo erg, maar die jeuekende ogen zijn veel erger.
Het is ook zo lekker om erin te wrijven.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_58970688
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:27 schreef junkiexp het volgende:
Bij mij is het deze week begonnen.

Ik werk op een thuiskantoor, maar dat is midden in een weiland met veel beesten en groen.

10 x per uur niesen en dat vind ik niet zo erg, maar die jeuekende ogen zijn veel erger.
Het is ook zo lekker om erin te wrijven.
Ja! Af en toe, als ik nergens heen moet, dan hou ik me ook niet in en ga heerlijk zitten wrijven in die ogen. Daarna kan ik me niet meer met goed fatsoen ergens vertonen, maar wat orgastisch lekker is dat zeg!!
  Moderator woensdag 28 mei 2008 @ 19:33:06 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_58970720
Wrijven in de ogen !!!!!!!!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_58971009
Ooooh ik word gek.. mijn ogen jeuken!!!

Hopelijk vanaf morgen een weekje rust. En als ik terug ben ga ik de dokter nog eens een bezoekje brengen.
pi_58975227
So vandaag was het echt feest. Op mijn werk hadden ze de deuren open staan en de wind nam echt van alles mee naar binnen. Bleef maar snotteren
pi_58978827
quote:
Op maandag 26 mei 2008 13:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Meer mensen last van bloedneuzen tijdens hooikoorts?
Ja, tot mijn 16e ongeveer, ik had ook erg veel last tijdens verschillen in luchtdruk en temperatuur. Zo had ik een ontzettend erge bloedneus op het vliegveld in Griekenland, iets later in NL heb ik mijn neus laten 'dichtschroeien'. Een kleine operatie zonder risico, ik kan gewoon ademen door mn neus en ruiken Daarna echt nooit meer last gehad van 'n onverwachte bloedneus.
url
  donderdag 29 mei 2008 @ 02:12:02 #283
101852 kokos
mividaloca
pi_58979438
Ik heb ook last van de genoemde verschijnselen;
- ogen die jeuken
- droog/jeuk gevoel achter in de keel/gehemelte
- soms wel 20x niezen
- dikke ogen

Heb het nu wel een beetje gehad met die hooikoorts en wil er wat tegen doen? Welk middeltje van de drogisterij moet ik hebben? Ik zie hier boven Prevalin staan is dat wat?
Oh ja, en hoe kom ik er achter op welke pollen ik reageer?
Viva los Vatos Locos
  donderdag 29 mei 2008 @ 09:30:55 #284
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58981338
Mijn ervaring met Prevalin is dat het eigenlijk alleen een beetje werkt tegen een lopende neus, ik gebruik het in combinatie met Loratadine pilletjes vooral 's avonds als die pilletjes een beetje zijn uitgewerkt.
  donderdag 29 mei 2008 @ 10:01:23 #285
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58981970
Nou, tot nu toe valt alles me nog heel erg mee, zeker in vergelijking met de ramp die het hooikoortsseizoen vorig jaar was.. Het wisselt een beetje hoe erg de klachten zijn, maar ik heb nog geen enkele keer een verstopte neus/loopneus gehad en ook het niezen blijft binnen de perken. Alleen heb ik wel continue last van mijn ogen. Op een gegeven moment wen je er wel aan, maar af en toe geen last zou ook wel fijn zijn.

naja, nog een maandje en de ergste periode zal wel zo'n beetje voorbij zijn.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_58981986
Meld. Graspollen hier. Xyzal helpt erg goed, al heb ik wel twee keer per dag een minuut of 20 flink gesnotter en een klein beetje last van mijn ogen.
pi_58982215
Ga ik trouwens eerder dood als ik veel meer Xyzal neem dan op de verpakking staat?
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:03:30 #288
38039 Katana
Snoekduiker
pi_58983441
De hooikoorts maakt me gek. Gister had ik er echt goed last van, niet normaal.
Verder ben ik al een kleine week erg verkouden.

Het moet weg
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_58983512
quote:
Op maandag 12 mei 2008 19:01 schreef tralalala het volgende:
Afgelopen 8 jaar echt extreem last van hooikoorts gehad en nu alleen nog maar een beetje niezen hopen dat het zo blijft
Gisteren was het toch weer heel erg toen gelijk maar de dokter gebeld voor aerius en vandaag al veel minder last. Top medicijn, wel een kwartier voor je je nest uitgaat innemen anders helpt het geen hol

[ Bericht 5% gewijzigd door tralalala op 29-05-2008 11:13:29 ]
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:43:49 #290
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_58984377
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 10:12 schreef Geqxon het volgende:
Ga ik trouwens eerder dood als ik veel meer Xyzal neem dan op de verpakking staat?
Op internet heb ik dit gevonden:

"Wat u moet doen als u meer van XYZAL heeft ingenomen dan u zou mogen:
Een aanmerkelijke overdosering kan bij volwassenen een verhoogde sufheid veroorzaken."

"De kans op bijwerkingen wordt gewoonlijk groter bij hogere doseringen ."

En dat je altijd je arts moet raadplegen.. Maar dat is logisch. Dus echt direct dood ga je er niet van, nee
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_58984465
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:43 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Op internet heb ik dit gevonden:

"Wat u moet doen als u meer van XYZAL heeft ingenomen dan u zou mogen:
Een aanmerkelijke overdosering kan bij volwassenen een verhoogde sufheid veroorzaken."

"De kans op bijwerkingen wordt gewoonlijk groter bij hogere doseringen ."

En dat je altijd je arts moet raadplegen.. Maar dat is logisch. Dus echt direct dood ga je er niet van, nee
Mooi. Ik moet bekennen dat ik er bij hevige aanvallen uit frustratie soms twee van neem. Voor de dufheid pak ik dan een paar bakken koffie.
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:04:27 #292
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_58984948
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:47 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Mooi. Ik moet bekennen dat ik er bij hevige aanvallen uit frustratie soms twee van neem. Voor de dufheid pak ik dan een paar bakken koffie.
I know the feeling Met sommige dingen kun je qua overdosering echt klotedingen krijgen, maar zo te zien valt het hier wel mee. Idd, dat helpt ook!
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:43:13 #293
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58990282

Is er iemand die dit doet? Of wacht iedereen tot ze last krijgen?
pi_58994327
Volgens mij is het helemaal niet goed om die medicijnen zo lang achter elkaar in te nemen; ik wil dat in ieder geval niet. Dan, ondanks de pillen, toch maar wat last. Ik vind het met die medicijnen nu op zich wel te doen, al merk ik wel dat het momenteel heel heftig moet zijn als ik zelfs door de medicijnen heen af en toe niesbuien heb.

Over bijwerkingen gesproken..ik werk op een middelbare school en een brugklasjochie heeft vorige week hartkloppingen en hartritmestoornissen gekregen van medicijnen tegen de hooikoorts. Helemaal onschuldig hoeft het niet te zijn dus.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:41:05 #295
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_58996876
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:50 schreef mane het volgende:
Volgens mij is het helemaal niet goed om die medicijnen zo lang achter elkaar in te nemen; ik wil dat in ieder geval niet. Dan, ondanks de pillen, toch maar wat last. Ik vind het met die medicijnen nu op zich wel te doen, al merk ik wel dat het momenteel heel heftig moet zijn als ik zelfs door de medicijnen heen af en toe niesbuien heb.

Over bijwerkingen gesproken..ik werk op een middelbare school en een brugklasjochie heeft vorige week hartkloppingen en hartritmestoornissen gekregen van medicijnen tegen de hooikoorts. Helemaal onschuldig hoeft het niet te zijn dus.
Ik weet niet wat voor medicijnen dat jongetje slikt, en wat jouw medische achtergrond is, maar hoezo zou het door zijn hooikoorts medicijnen komen?
De middelen die tegenwoordig op de markt zijn, hebben vrijwel geen bijwerkingen, en kunnen zonder risico langere tijd geslikt worden. Geen reden om niezend en snotterend door het leven te gaan.
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:43:45 #296
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58996945
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 18:50 schreef mane het volgende:

Dat is dus ook beetje hetgeen mij tegenhoudt. Maar aan de andere kant ga ik ervan uit dat zo iemand dit niet zomaar roept. Misschien kan je het beste maar van te voren het met je huisarts overleggen of je bepaalde medicijnen inderdaad 3-4 maanden lang dagelijks mag nemen.
pi_58997139
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:41 schreef WalterSobchak het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor medicijnen dat jongetje slikt, en wat jouw medische achtergrond is, maar hoezo zou het door zijn hooikoorts medicijnen komen?
De middelen die tegenwoordig op de markt zijn, hebben vrijwel geen bijwerkingen, en kunnen zonder risico langere tijd geslikt worden. Geen reden om niezend en snotterend door het leven te gaan.
Dat dachten ze vroeger ook van Triludan.... heb ik ook ooit nog gebruikt en is nu van de markt...
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_58997383
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:06 schreef mark_dabomb het volgende:
Heb nu Visine Long Lasting binnen, hopen dat dat wat kan doen tegen de rode ogen!
Waar bestel je dat, die moet ik ook hebben
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:21:20 #299
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_58997842
Gisteren was een vreselijke dag, vandaag met de regen ging het prima. Lang geleden dat ik er zo heftig op reageerde als gisteren. Tijdens de lunch 5 minuten een luchtje scheppen op een industrieterrein en dan nog 2 uur binnen 'nagenieten'
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:32:36 #300
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_58998140
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 20:50 schreef Samson het volgende:

[..]

Dat dachten ze vroeger ook van Triludan.... heb ik ook ooit nog gebruikt en is nu van de markt...
De bijwerkingen van triludan/terfenadine waren altijd al bekend, maar toch acceptabel. Ze kwamen slechts zeer zelden voor, bij hogeren doseringen en vooral bij mensen met aanleg. Pas toen er betere alternatieven kwamen, is het van de markt gehaald. Waarom zou je iets slikken met mogelijke bijwerkingen, als er even goed werkende medicijnen zijn, die veel minder bijwerkingen hebben?

Overigens heb ik zelf jaren triludan geslikt, zonder ergens last van te hebben.
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:38:24 #301
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')