Kan heel goed, bij mij begon t toen ook wel ongeveer...quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:52 schreef maok het volgende:
Ik vraag me af of ik ook hooikoorts heb omdat ik al weer een paar dagen behoorlijk aan het niezen ben (met loopneuzen erbij). Afgelopen jaren had ik dat volgens mij ook tijdens deze tijd van het jaar. Maar ik heb niet echt last van kriebelende ogen ofzo, kan het dan wel hooikoorts zijn? Ik heb dit ook pas een aantal jaar, ik ben nu 26, kan het zijn dat ik het nu pas krijg?
Ik zou nog niet te positief zijn, ik hoor van meerdere mensen hetzelfde en ik heb zelf ook eigenlijk niks op wat jeukende ooghoeken na. Denk dat het voor de meeste mensen simpelweg nog heel erg meevalt allemaal. Of iedereen groeit er op hetzelfde moment overheen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:45 schreef conleche het volgende:
Behalve een incidentele nies heb ik nog steeds niets!!! Zou ik er dan toch eroverheen gegroeid zijn??? (ik denk dat ieder jaar, dat wel....maar misschien dan nu.....)
Die ooghoeken had ik ook al eerder dit jaar maar die zijn over! Ik hoop nog steeds op de hardlooptheorie van een user ergens hierboven. Ik moet zeggen: sinds ik hardloop is m'n algehele weerstand echt verbeterd (voorheen minstens 3x griep per jaar, nu sinds september nog niks, dus wie weet...)quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:26 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zou nog niet te positief zijn, ik hoor van meerdere mensen hetzelfde en ik heb zelf ook eigenlijk niks op wat jeukende ooghoeken na. Denk dat het voor de meeste mensen simpelweg nog heel erg meevalt allemaal. Of iedereen groeit er op hetzelfde moment overheen.
Nou, wel met een overijverig immuunsysteem. Misschien is dat "overijverig" er nu een beetje vanaf. Ik roep maar wat hoor. Heb nog steeds geen last!quote:
Sinds ik gestopt ben met roken (en mijn weerstand is toegenomen) heb ik veel minder last van hooikoorts. Weerstand zorgt er iig wel voor dat je klachten verminderen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:49 schreef jstn het volgende:
Allergie heeft niks met weerstand te maken.
Zeg dat wel, de hele weg op de fiets met een verstopte neus gezeten.quote:
Dat komt denk ik meer door het feit dat je longen nu niet zo geprikkeld worden door 2 dingen; roken is een slechte prikkeling waardoor er ook meer slijmproductie is. Nu je dat niet hebt klopt het dat je klachten minder zijn. Maar dat hoeft niet alleen door je weerstand te komenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:50 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Sinds ik gestopt ben met roken (en mijn weerstand is toegenomen) heb ik veel minder last van hooikoorts. Weerstand zorgt er iig wel voor dat je klachten verminderen.
Ook voor jou de tip om oogdruppeltjes te gebruiken. Dat aerius is echt een medicijn waar je duf van kan worden en allerhande andere bijwerkingen, hoewel het mij wel helpt bij hooikoorts. Als je alleen last van je ogen hebt werken die druppeltjes afdoende (in mijn geval is het zelfs het enige dat werkt, dat aerius doet niet veel voor m'n ogen).quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:01 schreef DaFrenk het volgende:
Hier ook hooikoortsAlleen geen idee waarvoor ik precies allergisch ben. Maar het werkt bij mij eigenlijk alleen op de ogen (rode/jeukende ogen). Maar die Aerius tabletjes werken prima
Soms heb ik nog een klein beetje irritatie in de ooghoeken, maar als ik er van af blijf dan wordt het in principe niet erger.
Bedankt voor het advies, maar ik merk eigenlijk niks van die bijwerkingen? De meeste dagen heb ik ook geen last dankzij Aerius, behalve als ik een dag ga toeren en dus constant blootgesteld wordt aan hetgeen waar ik allergisch voor ben. Dan merk ik het toch nog een beetje.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Ook voor jou de tip om oogdruppeltjes te gebruiken. Dat aerius is echt een medicijn waar je duf van kan worden en allerhande andere bijwerkingen, hoewel het mij wel helpt bij hooikoorts. Als je alleen last van je ogen hebt werken die druppeltjes afdoende (in mijn geval is het zelfs het enige dat werkt, dat aerius doet niet veel voor m'n ogen).
Weer een hooikoorts vrije dag en ik heb hardgelopen in het vondelpark en daar is heeeel veeel gras (en belachelijk veel mensen,maar dit terzijde)
Nouja, ik hád lenzen. Nu niet meer. Maar toen had ik de ervaring dat ik het niet fijn vond om af en toe m'n lenzen te bevochtigen uit een flesje terwijl ze in m'n oog zaten. Een tabletje slikken na het ontbijt die een hele dag werkt vind ik dan een stuk prettiger.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:49 schreef conleche het volgende:
O je hebt lenzen! Dan werkt het misschien anders, daar heb ik geen verstand van...
Vandaag gelukkig nergens geen last van gehad, wel uit voorzorg tabletje ingenomen. Maar ja, weet dan ook niet waar ik precies allergisch voor ben.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wat een drama vandaag!
Ik ben ook aan de Aerius.. maar tot een uur of 11 's ochtends (neem tabletje meestal rond 8.00) houd ik veel last! En 's avonds komt het ook weer terug.. zou je er ook 2 per dag mogen?
Ik zal het eens met de huisarts overleggenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:23 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig nergens geen last van gehad, wel uit voorzorg tabletje ingenomen. Maar ja, weet dan ook niet waar ik precies allergisch voor ben.
Volgens mij mag je trouwens geen 2 tabletjes nemen. Maar heb de bijsluiter geloof ik niet meer.
ik heb ze nog niet in een winkel kunnen vinden.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Kan je die ook ergens in de winkel krijgen en is het effect bewezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |