heb de handige combinatie van hooikoorts, stofallergie en een grasallergie (jawel, de pretmix!).
Van mijn grasallergie heb ik echt 't minste last van omdat ik midden in de stad woon. Heb 't vooral als je sportdagen had of zo, veel grasvelden lang erop bezig zijn.
Maar die combi van die drie betekend 365 dagen per jaar hooikoorts verschijnselen. Dus die kalenders maken mij niet heel erg veel uit.
Eindelijk heb ik weer een superdosis Mizollen kunnen bestellen. Want momenteel zit ik aan de Reactine. Welke ik vroeger altijd gebruikte als 't te erg was. Claritine was dan het devies, maar dat verkopen de meeste apotheken ineens niet meer en in Reactine zit dezelfde werkzame stof in ongeveer dezelfde hoeveelheid. Waar Claritine binnen een half uurtje inkickte doet Reactine daar dan weer een dik uur over maar toch.
Vandaag speelt 't weer op maar gisteren bijvoorbeeld nergens last van. Vreemd eigenlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss