Het werkt idd ook niet bij iedereen, maar ik denk niet dat dat aan de vorm ligt (druppels of prikken), correct me if I'm wrong!quote:Op zondag 25 mei 2008 12:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had Slitone. Nou, dat was drama.Geef mij maar prikken. (denk ik)
Ik vond die druppels níet gebruikersvriendelijk.
Het ergste moet nog komen als dit een beetje klopt:quote:Op maandag 26 mei 2008 11:06 schreef GotC het volgende:
Ik word echt gek de afgelopen paar dagen.. alleen maar niezen, jeuken, alles. En ik maar denken dat t seizoen een beetje was afgelopen, dat ik de dans was ontsprongen () dit jaar!
De sterkste reactie heb ik altijd op berkenpollen, gras is bij mij minder erg.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het ergste moet nog komen als dit een beetje klopt:
[ afbeelding ]
Maar gezien het weer zal het de komende dagen wel weer erger worden..quote:Op maandag 26 mei 2008 20:42 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Inderdaad, het viel allemaal heel erg mee vandaag
Ik hoop dat het op Pinkpop qua hooikoorts wat mee gaat vallen, ben dan alleen maar buiten dus tja.... Maar hoop natuurlijk wel op goed weerquote:Op maandag 26 mei 2008 20:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar gezien het weer zal het de komende dagen wel weer erger worden..
Goede reis!quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanaf morgen weekje Turkije, hopelijk heb ik er daar geen last van
Grote kans dat je er daar minder last van hebt, omdat het klimaat daar toch anders is hè. Vroeger werden mensen ook altijd naar Egypte gestuurd met astma omdat ze er daar minder last van hadden. Hopen dat het hetzelfde is met jouw hooikoorts en Turkijkequote:Op woensdag 28 mei 2008 08:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanaf morgen weekje Turkije, hopelijk heb ik er daar geen last van
Zou goed kunnen jaquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:39 schreef Maisnon het volgende:
Ik zit me echt al tijden af te vragen of ik hooikoorts heb
Afgelopen jaren telkens in de zomer verstopte neus, vaak branderige ogen, en toen ik net buiten fietse branderige neusgaten enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |