quote:Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef BloodSugar het volgende:
Welke pillejes heb jij? Want dan ga ik die ook halen
Deze zijn echt niet goedkoop hoor, voor hetzelfde geld koop je bij de drogist 30 pillen Ceterizine van Sandoz.Het is maar een tipquote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidvat.
Maar ook bij de aldi hebben ze nog goedkopere en die hebben dezelfde werkzame stof.
Die heb ik ook maar werken ho maar?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kruidvat.
Maar ook bij de aldi hebben ze nog goedkopere en die hebben dezelfde werkzame stof.
Heb ik ook last van, zou ook graag willen weten waar het door komt....quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik merk dat ik sinds maandag echt belachelijk veel last heb van benauwdheid, die wordt veroorzaakt door iets wat in de lucht zit. Ik weet dat ik overgevoelig ben voor berkenpollen, maar dat is vast niet het enige.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Heeft bij mij de afgelopen maand ook wel effect gehad, in combinatie met Aerius. Vanaf deze week echter enorme bloedneuzen, kan mijn neus echt niet snuiten in gezelschap! Ik ga er dus maar even mee stoppen. Zoiezo heb ik afgelopen week veel minder hooikoortsklachten gehad en zelfs de Aerius niet eens genomen, dus wie weet was dit het voor mij dit jaar!
had jij niet indertijd ook die tip gegeven? volgens mij heb ik het weer van een ander vorig jaarquote:Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik gebruik die nu dagelijks...
Hier ook zo nu en dan. Soms een beetje, storend maar niet heel erg. Gisteravond kreeg ik heel erg hoofdpijn (vlak na een concert, maar dat was minder hard dan verwachtquote:Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef Tristessa het volgende:
Dus, hooikoorts kan ook moeheid, futloosheid en hoofdpijn veroorzaken? Begrijp ik ook weer waarom ik daar last van heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |