abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68617304
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:50 schreef BloodSugar het volgende:
Welke pillejes heb jij? Want dan ga ik die ook halen

Kruidvat.
Maar ook bij de aldi hebben ze nog goedkopere en die hebben dezelfde werkzame stof.
  zondag 3 mei 2009 @ 15:20:21 #127
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_68620247
Idd, die werken best goed, af en toe wat kriebel in de neus en wat snuiten, maar geen aanvallen meer.
Huismerk-Loratadine pilletjes werken evengoed en scheelt de helft in prijs vergeleken met 'merk' pillen.
The Internets, I needs it..
pi_68620952
Ik zat net even buiten, maar dat was geen goed idee
Helaas mag je maar 10 mg per dag, ik heb nu best wat niesbuien en een verstopte neus
pi_68628770
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kruidvat.
Maar ook bij de aldi hebben ze nog goedkopere en die hebben dezelfde werkzame stof.
Deze zijn echt niet goedkoop hoor, voor hetzelfde geld koop je bij de drogist 30 pillen Ceterizine van Sandoz.Het is maar een tip
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_68692230
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kruidvat.
Die heb ik ook maar werken ho maar?
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:34:12 #131
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_68748118
Na het Paasweekend heb ik echt nergens meer last van gehad!!!
Een wonder mag ik wel zeggen!!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_68749012
Ging even een tijdje beter maar vanochtend had ik er toch weer wat last van :s
pi_68760356
Aaah vandaag is het weer mis
pi_68761985
Sinds en paar dagen is het weer onwijs raak met mn hooikoorts.
Ik heb last van duizeligheid, oorsuizen, holtes die verstopt zitten, klieren die opgezet zijn.
En dat allemaal met een bladerende iep voor mn deur (althans ik denk dathet een iep is)
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_68763941
Echt vervelend inderdaad. Kreeg het vorig jaar pas voor het eerst. Hoopte er dit jaar geen last van te hebben maar dat gaat moeilijk worden blijkt wel en nu woon ik ook nog eens omgeving waar vrij veel groen staat.
pi_68764152
ja precies .
Het vervelende is gewoon de futloosheid..
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_68764315
Inderdaad. Moe en het gevoel constant verkouden te zijn, daarnaast doet de jeuk/gekriebel ook nog aardig mee.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:07:06 #138
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68764656
Ik merk dat ik sinds maandag echt belachelijk veel last heb van benauwdheid, die wordt veroorzaakt door iets wat in de lucht zit. Ik weet dat ik overgevoelig ben voor berkenpollen, maar dat is vast niet het enige.
pi_68770889
Nog steeds alleen een beetje last van m'n ogen. Niets wat een paar druppels prevalin niet kan verhelpen. Vorig jaar begon het op 10 mei. Ben benieuwd. Wederom denk ik dat ik er misschien overheen aan het groeien ben. Een ding is zeker: het wordt in ieder geval wel minder!!
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:47:57 #140
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_68779398
Moest vandaag wat meer niezen dan normaal en wat jeuk aan mn neus, maar verder geen 'verkouden' gevoel ofzo... Dankzij de Nasonex gok ik
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_68780910
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik merk dat ik sinds maandag echt belachelijk veel last heb van benauwdheid, die wordt veroorzaakt door iets wat in de lucht zit. Ik weet dat ik overgevoelig ben voor berkenpollen, maar dat is vast niet het enige.
Heb ik ook last van, zou ook graag willen weten waar het door komt....
  maandag 11 mei 2009 @ 18:47:05 #142
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_68913810
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:22 schreef Yvonnetje het volgende:

[..]

Heeft bij mij de afgelopen maand ook wel effect gehad, in combinatie met Aerius. Vanaf deze week echter enorme bloedneuzen, kan mijn neus echt niet snuiten in gezelschap! Ik ga er dus maar even mee stoppen. Zoiezo heb ik afgelopen week veel minder hooikoortsklachten gehad en zelfs de Aerius niet eens genomen, dus wie weet was dit het voor mij dit jaar!
Helaasch! De afgelopen weken al wel 'een beetje' (te houden zegmaar) last gehad, maar vannacht een of andere uitbarsting! Enorme koppijn, kon er niet van slapen. Oren dicht, dikke keel, misselijk... En waardoor??? Ben gister wel bijna de hele dag buiten geweest en kreeg rond een uur of 8 wat hoofdpijn. Om 1 uur vannacht werd ik wakker van de pijn en ben tot vanmiddag ziek geweest, niet normaal!

Herkenbaar? Welke ongein is er nu weer begonnen mij het leven zuur te maken?
Geluk is een richting, geen punt
  maandag 11 mei 2009 @ 19:29:51 #143
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68915031
Ik had vanochtend de assistente van mijn huisarts aan de telefoon om een nieuwe lading medicijnen te vragen, maar ik was absoluut niet de enige met benauwdheidsklachten.
Sinds een paar dagen is er ook een lichte hoofdpijn bij gekomen en ik slaap enorm lang!

Vervelend van die hoofdpijn Yvonnetje. Geen idee wat er nu weer in de lucht hangt.
pi_68915202
Het is weer over voor mij dit jaar(geloof ik).
pi_68915533
Op dit moment heb ik last van mijn keel, dikke rode ogen en steeds niezen
pi_68915578
Misschien een tip voor als je ook ns zon dag hebt met rode ogen terwijl je nog iets belangrijks hebt of zo. Om ze in no time weer wit te krijgen kun je Visine oogdruppels gebruiken. Niet in NL verkrijgbaar maar wel via marktplaats. Zijn dus niet speciale hooikoortsdruppels of zo, maar gewoon om je oogwit weer normaal te krijgen. Niet constant gebruiken natuurlijk maar het helpt je gewoon af en toe als je het net even kunt gebruiken
pi_68915940
Ik gebruik die nu dagelijks...
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_68919347
quote:
Op maandag 11 mei 2009 19:53 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik gebruik die nu dagelijks...
had jij niet indertijd ook die tip gegeven? volgens mij heb ik het weer van een ander vorig jaar
pi_68920730
Dus, hooikoorts kan ook moeheid, futloosheid en hoofdpijn veroorzaken? Begrijp ik ook weer waarom ik daar last van heb .
  maandag 11 mei 2009 @ 22:35:47 #150
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_68922176
quote:
Op maandag 11 mei 2009 22:02 schreef Tristessa het volgende:
Dus, hooikoorts kan ook moeheid, futloosheid en hoofdpijn veroorzaken? Begrijp ik ook weer waarom ik daar last van heb .
Hier ook zo nu en dan. Soms een beetje, storend maar niet heel erg. Gisteravond kreeg ik heel erg hoofdpijn (vlak na een concert, maar dat was minder hard dan verwacht ). Vanmorgen was het nog erger en dat heeft ook nog wel een paar uurtjes geduurd.

Nu is het wel weer redelijk weggetrokken. Gelukkig maar, morgen het nodige te doen op het werk en dan naar Tivoli.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')