Ik heb zitten F5'en in mijn Myat, en niemand durfde de lapo te maken, blijkbaar, dus offerde ik mezelf maar op...quote:
Nijn op 15: 18:59quote:Op maandag 13 april 2009 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb zitten F5'en in mijn Myat, en niemand durfde de lapo te maken, blijkbaar, dus offerde ik mezelf maar op....
quote:
Ik ook niet, die wedstrijd wie het meeste topics opent is mij te aggressief. Straks wordt er iemand van ons vermoord als we tussen OA/MPG/DaMart komenquote:Op maandag 13 april 2009 15:23 schreef indahnesia.com het volgende:
ik durfde inderdaad niet...
Eigen schuld dan, als je geen prioriteiten kunt stellenquote:Op maandag 13 april 2009 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nijn op 15: 18:59
Jij op 15: 19:00
Mensen die ondertussen spoor N dingen aan elkaar aan het zetten zijn krijgen geen kans
Woehoe, wel 1 hele minuut en 54 fucking secondenquote:Op maandag 13 april 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigen schuld dan, als je geen prioriteiten kunt stellen.
En ik zat op 15:18:05 en 15:19:59.
Zo beter?quote:Op maandag 13 april 2009 15:26 schreef MPG het volgende:
Ik ga koffie halen, want die is hier in het topic weer eens niet te krijgen.
Zeker wel!quote:
Jaquote:
Ik had wel verwacht dat iemand binnen die tijd een lapo zou maken, eigenlijk... en ik verwachtte ook dat mijn lapo een muckpost zou zijn... maar helaasquote:Op maandag 13 april 2009 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Woehoe, wel 1 hele minuut en 54 fucking seconden
Dat zeg ik, die strijd is bij jullie hoogste prioquote:Op maandag 13 april 2009 15:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigen schuld dan, als je geen prioriteiten kunt stellen.
En ik zat op 15:18:05 en 15:19:59.
Ik ben maar binnen blijven zitten. Buiten is het niet lekkerquote:Op maandag 13 april 2009 15:27 schreef Pheno het volgende:
Lekker buiten met wat lijm, een laptop en een tafel vol met prul 14.gif
Welke strijd?quote:Op maandag 13 april 2009 15:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die strijd is bij jullie hoogste prio
Twee andere scs waar ik zit doen al een ruime maand om vol te komen, een stuk rustiger. Bij een gaan er ook meets door
Oei, dat moet ik niet hebben, de Bailey's is nog niet op en ik moet nog een keer wippen vandaag jeweets.. morgen moet ik weer alleen naar huis voor een weekje...quote:Op maandag 13 april 2009 15:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, die wedstrijd wie het meeste topics opent is mij te aggressief. Straks wordt er iemand van ons vermoord als we tussen OA/MPG/DaMart komen
Goede prioquote:Op maandag 13 april 2009 15:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Oei, dat moet ik niet hebben, de Bailey's is nog niet op en ik moet nog een keer wippen vandaag jeweets.. morgen moet ik weer alleen naar huis voor een weekje...
It's FP vs mods!quote:Op maandag 13 april 2009 15:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kijk wat jullie met Bangkok doen met die gele en rode shirtjes... die strijd!
Het is niet mistig in je hoofd?quote:Op maandag 13 april 2009 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb ze redelijk op een rijtje deze week
MPG, die heeft wat met sla.quote:Op maandag 13 april 2009 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wie stak die eerste bus in de hens trouwens?
Open dak..?! Welke auto heb jij??quote:Op maandag 13 april 2009 15:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker wel!
Toen ik om half 1 klaar was met werken, kon ik lekker met open dak naar huis rijden.
Traktor.quote:
quote:
Een Renaultquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mét schuifdak.
(zie fobo)
Chefquote:.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 13 april 2009 16:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rot op, aarsneukende ziekteverspreider dat je bent.
Rustigquote:Op maandag 13 april 2009 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemiddag Pien. Hoe waren je paasdaagjes?
Hmm geen idee.. tis geen Scientology feestdag lijkt mequote:Op maandag 13 april 2009 14:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee was geen woordgrapjeEn ze mailen zeker niet op 2de paasdag?
quote:
Lunchen om 16:00 uurquote:
Jij haalt voor het gemak Oostenrijk en Zwitserland even lekker door elkaar?quote:
Ach, ze liggen allebei in de Alpenquote:Op maandag 13 april 2009 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij haalt voor het gemak Oostenrijk en Zwitserland even lekker door elkaar?
Bier?quote:Op maandag 13 april 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
hoi
en ik ben geen moslim, ik ben een echte katholiek, en geiten zijn gewoon tof
quote:
Ja goed he....quote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
![]()
Heerlijk, on 8 uur 's avonds thuis komen terwijl 't zonnetje nog schijnt
Heerlijkquote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goed he....
En die Mart maar ijlen met zn zeemist.
Er schijnt helemaal geen zon, de hele dag al nietquote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
![]()
Heerlijk, on 8 uur 's avonds thuis komen terwijl 't zonnetje nog schijnt
Dan zit jij echt op de verkeerde plek in Nederlandquote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt helemaal geen zon, de hele dag al niet.
ik ben de hele dag buiten in de zon geweestquote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt helemaal geen zon, de hele dag al niet.
Ja, Zandvoort ligt volgens het KNMI in het zuidwesten. Daar zou mist kunnen voorkomen namelijk.quote:Op maandag 13 april 2009 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zit jij echt op de verkeerde plek in NederlandHier nog steeds zon, wel achter een flat, maar wel zon
Ach, als het strandweer is, hoef ik niet uren in de file te staan voor een duik in zee... ik fiets gewoon 5 minuten!quote:Op maandag 13 april 2009 20:47 schreef Klonk het volgende:
mensen die aan zee wonen
heb vandaag heerlijk in het zonnetje gefietst, gegeten, buiten gezeten, vlaai gegeten en een biertje gehad
Oeh, echte vlaaiquote:Op maandag 13 april 2009 20:47 schreef Klonk het volgende:
mensen die aan zee wonen
heb vandaag heerlijk in het zonnetje gefietst, gegeten, buiten gezeten, vlaai gegeten en een biertje gehad
nah, nog niet overtuigdquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als het strandweer is, hoef ik niet uren in de file te staan voor een duik in zee... ik fiets gewoon 5 minuten!
Dat kan in limboland ookquote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de duinen kun je heerlijk fietsen en wandelen en herten tegenkomen!
Ik fiets liever in een landschap als hier, elke 5 minuten iets anders, Duitsland, prachtige bossen met heuvels en wilde zwijnen die niet in een kuil op het strand liggen, dan komt een prachtig rivierenlandschap met dijken, uiterwaarden voorbij varende boten en aan de overkant een prachtig landschap, weer bossen afgewisseld met boerderijen en weilanden, weer een stuk verderop de peel, natuur, stilte veenlandschappen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de duinen kun je heerlijk fietsen en wandelen en herten tegenkomen!
Dan zou je toch eens mee moeten gaan wandelen in de Waterleidingduinen. Daar worden duinen afgewisseld met bossen en grasvlakten en er lopen veel kanalen door.quote:Op maandag 13 april 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik fiets liever in een landschap als hier, elke 5 minuten iets anders, Duitsland, prachtige bossen met heuvels en wilde zwijnen die niet in een kuil op het strand liggen, dan komt een prachtig rivierenlandschap met dijken, uiterwaarden voorbij varende boten en aan de overkant een prachtig landschap, weer bossen afgewisseld met boerderijen en weilanden, weer een stuk verderop de peel, natuur, stilte veenlandschappen.
toch beter als een strand en een duinenrij, niets mis met strand en duinenrij maar niet voor altijd
Ik lig dr ook al inquote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
Ik zoek wederom een keer op tijd mijn bed op, dus welterusten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |