Hmm geen idee.. tis geen Scientology feestdag lijkt mequote:Op maandag 13 april 2009 14:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee was geen woordgrapjeEn ze mailen zeker niet op 2de paasdag?
quote:
Lunchen om 16:00 uurquote:
Jij haalt voor het gemak Oostenrijk en Zwitserland even lekker door elkaar?quote:
Ach, ze liggen allebei in de Alpenquote:Op maandag 13 april 2009 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij haalt voor het gemak Oostenrijk en Zwitserland even lekker door elkaar?
Bier?quote:Op maandag 13 april 2009 19:08 schreef Klonk het volgende:
hoi
en ik ben geen moslim, ik ben een echte katholiek, en geiten zijn gewoon tof
quote:
Ja goed he....quote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
![]()
Heerlijk, on 8 uur 's avonds thuis komen terwijl 't zonnetje nog schijnt
Heerlijkquote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja goed he....
En die Mart maar ijlen met zn zeemist.
Er schijnt helemaal geen zon, de hele dag al nietquote:Op maandag 13 april 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
![]()
Heerlijk, on 8 uur 's avonds thuis komen terwijl 't zonnetje nog schijnt
Dan zit jij echt op de verkeerde plek in Nederlandquote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt helemaal geen zon, de hele dag al niet.
ik ben de hele dag buiten in de zon geweestquote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er schijnt helemaal geen zon, de hele dag al niet.
Ja, Zandvoort ligt volgens het KNMI in het zuidwesten. Daar zou mist kunnen voorkomen namelijk.quote:Op maandag 13 april 2009 20:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan zit jij echt op de verkeerde plek in NederlandHier nog steeds zon, wel achter een flat, maar wel zon
Ach, als het strandweer is, hoef ik niet uren in de file te staan voor een duik in zee... ik fiets gewoon 5 minuten!quote:Op maandag 13 april 2009 20:47 schreef Klonk het volgende:
mensen die aan zee wonen
heb vandaag heerlijk in het zonnetje gefietst, gegeten, buiten gezeten, vlaai gegeten en een biertje gehad
Oeh, echte vlaaiquote:Op maandag 13 april 2009 20:47 schreef Klonk het volgende:
mensen die aan zee wonen
heb vandaag heerlijk in het zonnetje gefietst, gegeten, buiten gezeten, vlaai gegeten en een biertje gehad
nah, nog niet overtuigdquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, als het strandweer is, hoef ik niet uren in de file te staan voor een duik in zee... ik fiets gewoon 5 minuten!
Dat kan in limboland ookquote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de duinen kun je heerlijk fietsen en wandelen en herten tegenkomen!
Ik fiets liever in een landschap als hier, elke 5 minuten iets anders, Duitsland, prachtige bossen met heuvels en wilde zwijnen die niet in een kuil op het strand liggen, dan komt een prachtig rivierenlandschap met dijken, uiterwaarden voorbij varende boten en aan de overkant een prachtig landschap, weer bossen afgewisseld met boerderijen en weilanden, weer een stuk verderop de peel, natuur, stilte veenlandschappen.quote:Op maandag 13 april 2009 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de duinen kun je heerlijk fietsen en wandelen en herten tegenkomen!
Dan zou je toch eens mee moeten gaan wandelen in de Waterleidingduinen. Daar worden duinen afgewisseld met bossen en grasvlakten en er lopen veel kanalen door.quote:Op maandag 13 april 2009 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik fiets liever in een landschap als hier, elke 5 minuten iets anders, Duitsland, prachtige bossen met heuvels en wilde zwijnen die niet in een kuil op het strand liggen, dan komt een prachtig rivierenlandschap met dijken, uiterwaarden voorbij varende boten en aan de overkant een prachtig landschap, weer bossen afgewisseld met boerderijen en weilanden, weer een stuk verderop de peel, natuur, stilte veenlandschappen.
toch beter als een strand en een duinenrij, niets mis met strand en duinenrij maar niet voor altijd
Ik lig dr ook al inquote:Op maandag 13 april 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
Ik zoek wederom een keer op tijd mijn bed op, dus welterusten![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |