Oh, dan heb je vast gelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neenee, dat heb je verkeerd begrepen.
Bij Sasha wist ik 100% zeker dat het een jongetje was. En bij deze twijfelde ik omdat er een aantal dingen anders waren. Dus ik dacht dat het mss wel...
Maar zeker weten dat we een meisje zouden krijgen heb ik nooit gezegd hoor.
Ik heb alleen altijd over een meisje gedroomd (lang voordat ik F. kende en mezelf nog als alleenstaande mama zag enzo.) en had het daarom erg leuk gevonden.
Grappig dat je dat dorp noemt, daar ben ik opgegroeid en heb ik ruim 18 jaar gewoond.quote:Op zondag 12 april 2009 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gezellige hoek inderdaad
(rond Philipine ofzo?)
Huh? Echt? Jemig Flugel...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef flugeltje het volgende:
We zijn al terug....
Geen kloppend hartje meer te vinden op de echo. Ik weet even niet meer hoe ik mezelf voel en wat ik moet doen. VK gaat me straks bellen voor plan de campagne. Ik weet het allemaal niet meer nu....
Oh meid wat een rotnieuwsquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef flugeltje het volgende:
We zijn al terug....
Geen kloppend hartje meer te vinden op de echo. Ik weet even niet meer hoe ik mezelf voel en wat ik moet doen. VK gaat me straks bellen voor plan de campagne. Ik weet het allemaal niet meer nu....
Je hebt HB en je hebt een ijzervoorraad. HB is redelijk "normaal" om dat laag te hebben in je zwangerschap (of in ieder geval lager dan zonder zwangerschap). Ijzervoorraad kan op verschillende manieren weer omhooggetrokken worden gelukkigquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:02 schreef tessie het volgende:
Ik ben voor het grootste deel weer goedgekeurd bij de VK. Ze heeft me een injectie in mijn bil gegeven omdat ik een negatieve bloedgroep heb, en ze heeft bloed afgenomen om te kijken of mijn lichaam al antistoffen had aangemaakt ofzoiets... En het hartje klonk helemaal goed en beeb ligt met het hoofdje naar beneden.
Alleen mijn ijzervoorraad was te laag. Ik had daar nog nooit van gehoord, mijn gewone ijzerwaarde was wel goed, alleen die voorraad dus niet. Dus dat moet nu ws. nog verder onderzocht worden, kreeg een brief mee voor mijn huisarts, en die belt mij daar donderdag over terug...
Ok, maar hoe komt dat dan? En hoe krijg je het weer omhoog? En kan het dan ook zijn dat ik daardoor zo moe ben, omdat dat te laag is?quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt HB en je hebt een ijzervoorraad. HB is redelijk "normaal" om dat laag te hebben in je zwangerschap (of in ieder geval lager dan zonder zwangerschap). Ijzervoorraad kan op verschillende manieren weer omhooggetrokken worden gelukkig
Wat betreft dat laatste: ja, daar kun je heel erg moe van worden. Het gaat omlaag omdat je de voorraad opgebruikt en het niet goed genoeg aangevuld wordt en dat kan door een heleboel dingen komen, dat hoeft niet ernstig te zijn. Omhoog kan door een infuus, injecties en volgens mij ook door pillen en dergelijke. Maar dat is iets wat je huisarts je veel beter kan vertellen, ik weet het enkel uit eigen ervaring.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:42 schreef tessie het volgende:
[..]
Ok, maar hoe komt dat dan? En hoe krijg je het weer omhoog? En kan het dan ook zijn dat ik daardoor zo moe ben, omdat dat te laag is?
Ik heb het ook regelmatig,en sowieso veel dikke witte afscheiding (lekkerrr zo rond lunchtijd dit te typen haha)quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:09 schreef Bucko het volgende:
Flugel, wat ontzettend klote......sterkte!
ik heb nog een vraagje tussendoor, ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb sinds twee dagen een heel klein beetje geel/heel licht buin afscheiding. Is dit normaal? Ik kan op internet er niet echt iets duidelijks over vinden. Volgens mij had ik dit een dag na mijn NOD ook al...daarna was het weg tot nu.
het is eerder geel dan bruin, en rood gelukkig helemaal niet! Het is ook niet veel ofzo...ik moet pas over een dikke twee weken naar de vk, ben echt benieuwd of er wat levends zitquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Bucko, het is niet per se normaal, maar het is ook niet abnormaal. Er zijn heel veel vrouwen die dit hebben.
Je baarmoedermond en alles raakt zo langzaamaan steeds beter doorbloed door de zwangerschap en dan kan er makkelijker een haarvaatje scheuren. Zolang de afscheiding bruinig blijft is er hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand. Je moet je pas echt zorgen gaan maken als het rood is en veel is.
Maar een beegje gelig/bruinige afscheiding is op zich niks verontrustends.
maar heb jij dan ook geel/bruine afscheiding of alleen wit? idd heerlijk hihiquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik heb het ook regelmatig,en sowieso veel dikke witte afscheiding (lekkerrr zo rond lunchtijd dit te typen haha)
Huup alles komt goedquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben weer terug van de VK, goedgekeurd, bloeddruk was prima, onderdruk ietsje gedaald maar dat kon allemaal geen kwaad. Ijzer laten prikken en dat was ook netjes dus ik moest toch maar wennen aan de vermoeidheidgewicht ook netjes volgens haar, +4,5 kg nu. En mn meisje ligt overdwars in mn buik lekker de ruimte te hebben
![]()
Alle papieren bemachtigd die ik nodig heb voor vanmiddag en de vk heeft me wel nog voorzichtig op de hoogte gebracht dat er een reele kans is dat de gyn me overneemt en dat ik in het ziekenhuis moet gaan bevallen, maar och aangezien we toch sowieso voor een ziekenhuis gekozen hadden maakt dat me eigenlijk niet zo gek veel uit. Vanmiddag om 4 uur naar het ziekenhuis.
.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:31 schreef DuchessX het volgende:
Ow ja, 2 van onze katten willen steeds op mijn buik liggen en onze honden zijn flieft op mij, ze blijven me continue aanstaren met zo'n verliefde blik![]()
![]()
Herkenbaar voor andere huisdiereigenaren? En ik vroeg me ook af of de poezen en/of de honden de beeb mss kunnen horen?
He, is dat Sisqo op de foto????????????quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
.
Herkenbaar! Twee van mijn katten zijn ook niet van mijn buik te slaan sinds ik zwanger ben!
FOTO
Ongeveer zo, maar dan op mijn buik. Ik krijg er continu lachstuipen van om die maffe kop van zo dichtbij te zien. Hij ligt me dan strak aan te kijken. Heel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |