Oh, dan heb je vast gelijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neenee, dat heb je verkeerd begrepen.
Bij Sasha wist ik 100% zeker dat het een jongetje was. En bij deze twijfelde ik omdat er een aantal dingen anders waren. Dus ik dacht dat het mss wel...
Maar zeker weten dat we een meisje zouden krijgen heb ik nooit gezegd hoor.
Ik heb alleen altijd over een meisje gedroomd (lang voordat ik F. kende en mezelf nog als alleenstaande mama zag enzo.) en had het daarom erg leuk gevonden.
Grappig dat je dat dorp noemt, daar ben ik opgegroeid en heb ik ruim 18 jaar gewoond.quote:Op zondag 12 april 2009 17:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Gezellige hoek inderdaad
(rond Philipine ofzo?)
Huh? Echt? Jemig Flugel...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef flugeltje het volgende:
We zijn al terug....
Geen kloppend hartje meer te vinden op de echo. Ik weet even niet meer hoe ik mezelf voel en wat ik moet doen. VK gaat me straks bellen voor plan de campagne. Ik weet het allemaal niet meer nu....
Oh meid wat een rotnieuwsquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:43 schreef flugeltje het volgende:
We zijn al terug....
Geen kloppend hartje meer te vinden op de echo. Ik weet even niet meer hoe ik mezelf voel en wat ik moet doen. VK gaat me straks bellen voor plan de campagne. Ik weet het allemaal niet meer nu....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |