abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67998901
Ik ben voor het grootste deel weer goedgekeurd bij de VK. Ze heeft me een injectie in mijn bil gegeven omdat ik een negatieve bloedgroep heb, en ze heeft bloed afgenomen om te kijken of mijn lichaam al antistoffen had aangemaakt ofzoiets... En het hartje klonk helemaal goed en beeb ligt met het hoofdje naar beneden.

Alleen mijn ijzervoorraad was te laag. Ik had daar nog nooit van gehoord, mijn gewone ijzerwaarde was wel goed, alleen die voorraad dus niet. Dus dat moet nu ws. nog verder onderzocht worden, kreeg een brief mee voor mijn huisarts, en die belt mij daar donderdag over terug...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67999029
Oooh Tessie dat had mn moeder ook met mij, ze heeft o-neg. en ik a-pos. Krijg je erg gele kindjes van haha.

Hopelijk loopt het allemaal los met je ijzervoorraad verder.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67999265
Ik weet eigenlijk niet welke bloedgroep mijn moeder heeft, maar ik weet wel dat toen ik geboren was precies de helft van mijn gezicht helemaal geel was.
pi_67999296
flugel, wat een verdrietig nieuws heel veel sterkte
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:21:12 #155
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67999523
Flugeltje wat vreselijk.... heel veel sterkte
No more games, no more drama...
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:21:42 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_67999551
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:02 schreef tessie het volgende:
Ik ben voor het grootste deel weer goedgekeurd bij de VK. Ze heeft me een injectie in mijn bil gegeven omdat ik een negatieve bloedgroep heb, en ze heeft bloed afgenomen om te kijken of mijn lichaam al antistoffen had aangemaakt ofzoiets... En het hartje klonk helemaal goed en beeb ligt met het hoofdje naar beneden.

Alleen mijn ijzervoorraad was te laag. Ik had daar nog nooit van gehoord, mijn gewone ijzerwaarde was wel goed, alleen die voorraad dus niet. Dus dat moet nu ws. nog verder onderzocht worden, kreeg een brief mee voor mijn huisarts, en die belt mij daar donderdag over terug...
Je hebt HB en je hebt een ijzervoorraad. HB is redelijk "normaal" om dat laag te hebben in je zwangerschap (of in ieder geval lager dan zonder zwangerschap). Ijzervoorraad kan op verschillende manieren weer omhooggetrokken worden gelukkig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:23:23 #157
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_67999621
Huup, wat fijn dat alles goed was bij de vk!!! Op naar vanmiddag
No more games, no more drama...
pi_68000480
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:21 schreef Troel het volgende:

[..]

Je hebt HB en je hebt een ijzervoorraad. HB is redelijk "normaal" om dat laag te hebben in je zwangerschap (of in ieder geval lager dan zonder zwangerschap). Ijzervoorraad kan op verschillende manieren weer omhooggetrokken worden gelukkig
Ok, maar hoe komt dat dan? En hoe krijg je het weer omhoog? En kan het dan ook zijn dat ik daardoor zo moe ben, omdat dat te laag is?
  dinsdag 14 april 2009 @ 11:50:46 #159
35189 Troel
scherp en bot
pi_68000736
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 11:42 schreef tessie het volgende:

[..]

Ok, maar hoe komt dat dan? En hoe krijg je het weer omhoog? En kan het dan ook zijn dat ik daardoor zo moe ben, omdat dat te laag is?
Wat betreft dat laatste: ja, daar kun je heel erg moe van worden. Het gaat omlaag omdat je de voorraad opgebruikt en het niet goed genoeg aangevuld wordt en dat kan door een heleboel dingen komen, dat hoeft niet ernstig te zijn. Omhoog kan door een infuus, injecties en volgens mij ook door pillen en dergelijke. Maar dat is iets wat je huisarts je veel beter kan vertellen, ik weet het enkel uit eigen ervaring.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_68001006
Ok thanx voor de info Troel. Ben benieuwd wat de huisarts donderdag zegt. Zou het wel heel fijn vinden als er een oorzaak voor die moeheid zou zijn in elk geval..... helemaal als het iets is wat makkelijk op te lossen is.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:09:36 #161
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_68001322
Flugel, wat ontzettend klote......sterkte!

ik heb nog een vraagje tussendoor, ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb sinds twee dagen een heel klein beetje geel/heel licht buin afscheiding. Is dit normaal? Ik kan op internet er niet echt iets duidelijks over vinden. Volgens mij had ik dit een dag na mijn NOD ook al...daarna was het weg tot nu.
pi_68001698
Och Flugeltje wat verdrietig, sterkte!

Huup, wel fijn dat je voor jezelf ook al had gekozen om in het ziekenhuis te bevallen, dan is dat toch minder een klap als het zou moeten dan als je thuis zou willen bevallen. Succes vanmiddag in het ziekenhuis!

Tessie, fijn dat alles goed was met de baby. Ijzer weet ik verder ook helemaal niks vanaf
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:31:24 #163
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68002086
Bucko, het is niet per se normaal, maar het is ook niet abnormaal. Er zijn heel veel vrouwen die dit hebben.
Je baarmoedermond en alles raakt zo langzaamaan steeds beter doorbloed door de zwangerschap en dan kan er makkelijker een haarvaatje scheuren. Zolang de afscheiding bruinig blijft is er hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand. Je moet je pas echt zorgen gaan maken als het rood is en veel is.
Maar een beegje gelig/bruinige afscheiding is op zich niks verontrustends.
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:40:19 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68002368
kunnen jullie partners ook zo over de toekomst fantaseren?

hier vind vriend het dus leuk om te kletsen over ons kindje maar dan als ze bv 2 3 4 of zelfs nog ouder is.
hij vroeg me afgelopen weekend of ik dit ook eens wilde proberen, alleen ik kan dat nog niet opbrengen.
brengt nog teveel oud zeer naar boven.

ow en gisteren zoiets raars, lag op de bank na een redelijk drukke middag, en voelde de kleine flink schoppen en voor het eerst zagen we ook mijn buik bewegen
maar toen kreeg ik hele vage "steken" (het waren niet echt steken) rond mijn vagina, alsof kleintje daar als een gek tekeer lag te gaan.
en naar buiten wilde ofzo.

na wat gedronken en een toiletbezoekje was het gevoel weg, en tot op heden ook niet meer terug gekomen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68002512
Ben weer terug, nog niet veel wijzer hoor.
Vooral heel veel vragen waarna de conclusie kwam dat we een grote kans hebben om een gezond kindje te krijgen. En foldertjes meegekregen over de combinatietest en borstvoeding en cursussen enzo.
Echo wou ze nog niet doen, omdat dat me nog meer onzekerheid kon geven omdat niet altijd alles in een pril stadium te zien is.
8 mei, dan zou ik 11 weken zijn krijg ik een eerste echo, dus nog maar effe verder hopen dat het goed blijft gaan!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_68002575
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:09 schreef Bucko het volgende:
Flugel, wat ontzettend klote......sterkte!

ik heb nog een vraagje tussendoor, ik ben nu bijna 6 weken zwanger en heb sinds twee dagen een heel klein beetje geel/heel licht buin afscheiding. Is dit normaal? Ik kan op internet er niet echt iets duidelijks over vinden. Volgens mij had ik dit een dag na mijn NOD ook al...daarna was het weg tot nu.
Ik heb het ook regelmatig,en sowieso veel dikke witte afscheiding (lekkerrr zo rond lunchtijd dit te typen haha)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 13:09:29 #167
5428 crew  miss_sly
pi_68003222
Met al die vk-bezoekjes van iedereen zou ik gewoon bijna vergeten dat ik zelf ook moet vanmiddag

Intake bij de vk die na de bevalling de kraambed controle gaat doen, want dat doet een gyn uiteraard niet. Benieuwd hoe dat gaat en of ze ook nog bloeddruk enzo gaan meten of alleen kennis willen maken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:13:06 #168
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_68003325
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:31 schreef Brighteyes het volgende:
Bucko, het is niet per se normaal, maar het is ook niet abnormaal. Er zijn heel veel vrouwen die dit hebben.
Je baarmoedermond en alles raakt zo langzaamaan steeds beter doorbloed door de zwangerschap en dan kan er makkelijker een haarvaatje scheuren. Zolang de afscheiding bruinig blijft is er hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand. Je moet je pas echt zorgen gaan maken als het rood is en veel is.
Maar een beegje gelig/bruinige afscheiding is op zich niks verontrustends.
het is eerder geel dan bruin, en rood gelukkig helemaal niet! Het is ook niet veel ofzo...ik moet pas over een dikke twee weken naar de vk, ben echt benieuwd of er wat levends zit Ik vind het moeilijk om echt te genieten omdat de kans op een miskraam ook niet echt klein is....maar dat zullen wel meerdere mensen hebben denk ik dan..
pi_68003329
jij ook dan succes vanmiddag miss_sly!

Poppejans wat jammer dat het niet echt een roze-wolk-bezoekje was dan zeg 11 weken de echo, waarom dan pas? Redelijk laat wel zeker als je nog een afspraak wil maken voor de nekplooimeting, zo'n afspraak moet je toch wel een beetje bijtijds maken en als je je termijn nog niet exact weet dan is dat wel lastig met afspraak maken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 14 april 2009 @ 13:23:18 #170
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_68003655
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik heb het ook regelmatig,en sowieso veel dikke witte afscheiding (lekkerrr zo rond lunchtijd dit te typen haha)
maar heb jij dan ook geel/bruine afscheiding of alleen wit? idd heerlijk hihi
pi_68003681
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 10:24 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben weer terug van de VK, goedgekeurd, bloeddruk was prima, onderdruk ietsje gedaald maar dat kon allemaal geen kwaad. Ijzer laten prikken en dat was ook netjes dus ik moest toch maar wennen aan de vermoeidheid gewicht ook netjes volgens haar, +4,5 kg nu. En mn meisje ligt overdwars in mn buik lekker de ruimte te hebben
Alle papieren bemachtigd die ik nodig heb voor vanmiddag en de vk heeft me wel nog voorzichtig op de hoogte gebracht dat er een reele kans is dat de gyn me overneemt en dat ik in het ziekenhuis moet gaan bevallen, maar och aangezien we toch sowieso voor een ziekenhuis gekozen hadden maakt dat me eigenlijk niet zo gek veel uit. Vanmiddag om 4 uur naar het ziekenhuis.
Huup alles komt goed *duimt*

#geen
pi_68003705
Sly ook al succes vanmiddag!

Poppejans, jammer dat je dan pas een echo krijgt!

Bar wat schattig Dat doet die van mij dus helemaaaal niet Mijn vent doet niet aan fantaseren, punt. Beetje jammer wel eigenlijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68003742
Wij zijn weer terug van een heerlijk weekendje weg..

Flugeltje wat klote zeg!
Huup, fijn dat het goed was bij de vk, succes vanmiddag!!
Noli 37 weken!

Ons kleine meisje komt de erste weken op de kamer maar weet niet voor hoelang. Bij Amber sliep ik zo verschrikkelijk onrustig.
Deze kleine dame schopt er ook aardig op los, links, rechts, boven, onder... Van de week was ik aan het lopen en kon ik gewoon niet meer verder, ik had zo'n vershcrikkelijke steek van binnen... ik dacht, nog ff en mijn vliezen breken door die steek...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68003873
Dames veel succes en plezier bij de echo's vanmiddag!

Arme Poppedein, kan me heel goed voorstellen dat je je gebroken voelt!

Ik wou nog iets zeggen maar ben het weer kwijt

Ik ga dalijk naar de kapper!!! Jay! Ben zo blij dat mijn haren na een half jaar weer geverfd kunnen worden Heb meteen zin in een totaal nieuw kapsel maar kreeg gelijk commentaar van Juup© dat ik het vooral niet kort mag laten knippen Ach ja we zullen wel zien

Ow ja, 2 van onze katten willen steeds op mijn buik liggen en onze honden zijn flieft op mij, ze blijven me continue aanstaren met zo'n verliefde blik Herkenbaar voor andere huisdiereigenaren? En ik vroeg me ook af of de poezen en/of de honden de beeb mss kunnen horen?
#geen
pi_68004187
flugeltje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')