aan het einde van het seizoen ben je hopelijk nog zieker!quote:Op maandag 13 april 2009 01:25 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben nog steeds ziek van zaterdagavond.
Bij ons is het tenminste nog spannend TOT het einde van het seizoen.quote:Op maandag 13 april 2009 09:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
aan het einde van het seizoen ben je hopelijk nog zieker!
quote:Op maandag 13 april 2009 01:25 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben nog steeds ziek van zaterdagavond.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bij ons is het tenminste nog spannend TOT het einde van het seizoen.
Ajax kon 10 weken voor het einde van de competitie al geen kampioen meer worden.
Maar het is inmiddelseen gewoonte: Ajax geen landskampioen.
En jullie ieder seizoen maar denken dat je kampioen gaat worden![]()
![]()
![]()
Zelden zoveel zelfoverschatting gezien.
[ afbeelding ]
(Het vertrouwde beeld)
quote:
Effe lekker knuffelen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Semih Senturk (nummer 23 Fenerbahce) die krijgt een stoot zeg
Weet niet precies, het is sowieso wel vermakelijkquote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef Dos37 het volgende:
op welke minuut, ik ga natuurlijk geen 9 minuten turks voetbal kijken
Ieder z'n ding.quote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aapjes kijken in de zon
Wij hebben dat alleen na de wedstrijd op willekeurige weilanden...quote:Op maandag 13 april 2009 12:20 schreef denthemen het volgende:
Heerlijk die passie bij die wedstrijd, hadden wij het maar eens in Nederland
En dan?quote:
Slavia - Spartaaaaaaaaaaa!quote:
Iedereen zit natturlijk klaar voor de Tsjechische topper!quote:Op maandag 13 april 2009 16:30 schreef Kopbal het volgende:
Terrasweer maar niemand die in de stad te vinden is.![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Iedereen zit natturlijk klaar voor de Tsjechische topper!
Ah, drugs.quote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef Houniet het volgende:
Ik ben knetter gaar en heb nergens zin in.
Dacht dat jij ging sextapen vandaagquote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef Houniet het volgende:
Ik ben knetter gaar en heb nergens zin in.
Ik heb op dit moment geen goed internet dus ik kan het niet live zien.quote:
Kan nog wel eens gezellig worden dusquote:Op maandag 13 april 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo te zien al enkele relschoppers tijdens de mars naar het stadion opgepakt van Sparta.
En volgens een of andere nieuwe wetgeving is er niet 1 agent in het stadion aanwezig.60 security om de Sparta-fans in bedwang te houden. Vage shit.
ik zoek 'm ff op.quote:Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kan nog wel eens gezellig worden dusHeb je een link naar die site?
Bij mij werkt hij ook niet, moet al een tijdje windows media player valideren .quote:Op maandag 13 april 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
http://master.nacevi.cz/asx/ct2liveWL.asx
Kan zelf niet checken of die werkt.
Die schuif ik wel op.quote:
Bofferd. Of viel ze tegen?quote:Op maandag 13 april 2009 18:43 schreef Houniet het volgende:
Genaaid.
Gast, wat heb je gister allemaal uitgevreten joh?quote:
hehe, dat hebben ze even goed gefixtquote:Op maandag 13 april 2009 19:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb jij even geluk met je club gisteren.
Je moet je toetsenbord eruit schroeven en schoonmaken.quote:Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef toma het volgende:
Godsamme, nu flipt m'n toetsenbord helemaal. Soms denk ie dat ik de acht ineens ingedrukt houdt dan krijg ik zoiets : 8888888888888888888888888888888888888888888 .
Kan ik windows niet zo instellen dat ik die knop deactiveer?
Ja heb ik gedaan. Maar er zit allemaal condens onder de plastic laag die erop zit gelijmd. Dus ik moet gewoon morgen de klantenservice opbellen en hopen dat het grapje niet al te duur isquote:Op maandag 13 april 2009 19:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet je toetsenbord eruit schroeven en schoonmaken.
Hopen dat het toetsenbord nog te verkrijgen is.quote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Maar er zit allemaal condens onder de plastic laag die erop zit gelijmd. Dus ik moet gewoon morgen de klantenservice opbellen en hopen dat het grapje niet al te duur is
Ik heb al mazzel gehad dat mn moederbord niet kapot is.
DE PREMIERE VAN HET JAAR !111quote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef Houniet het volgende:
Ik scoor een Palm en dan ga ik James Bond kijken op 6.
Tsja Ray. Ik heb geen reet te doen, ben knetter gaar en er is niets anders op de televisie. Plus het feit dat Hoenjé deze film nog niet heeft gezien.quote:
Maar die premiere kun je helaas maar voor de helft zien omdat er in beeld reclame wordt gemaakt voor de real life soap van de kleinzoon van Frans Bauer in 2048quote:
Mn laptop is anderhalf jaar oud en aangezien de support van Dell erg goed is ga ik daar wel vanuitquote:Op maandag 13 april 2009 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hopen dat het toetsenbord nog te verkrijgen is.
Toch wat minder ruig vanavond?quote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef Houniet het volgende:
Ik scoor een Palm en dan ga ik James Bond kijken op 6.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 10:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor een Nederlandse dan he, hahahaha
quote:Op maandag 13 april 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
Hoe heet die film ook alweer over die joden die ontsnappen uit een concentratie kamp? Hij is net uit de bios
?quote:Op maandag 13 april 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
Hoe heet die film ook alweer over die joden die ontsnappen uit een concentratie kamp? Hij is net uit de bios
is een grap van denthemen denk ik jaquote:Op maandag 13 april 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
?
Daar is momenteel geen film over, of ik mis een garp.
Nee is geen grap, Het is met Daniel Craig. Ik heb de film al gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Defiance_(2008)quote:Op maandag 13 april 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
?
Daar is momenteel geen film over, of ik mis een garp.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
Ik stond net oog in oog met mijn muis die ik maar niet te vangen krijg...
In die film ontsnappen ze toch niet uit een concentratiekamp?quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee is geen grap, Het is met Daniel Craig. Ik heb de film al gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Defiance_(2008)
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In die film ontsnappen ze toch niet uit een concentratiekamp?
Succesquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Over 13 minuutjes interview....
Ah.. maar dat heeft verder niks met ontsnappen uit een concentratiekamp te maken hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee is geen grap, Het is met Daniel Craig. Ik heb de film al gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Defiance_(2008)
Inderdaad. Mag nog wel even blijven zo, ben nog zeker anderhalve week aan het verbouwen.quote:
Als het komend weekend maar zo'n weer is want dan ga ik mountainbiken in de Ardennen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Mag nog wel even blijven zo, ben nog zeker anderhalve week aan het verbouwen.
Heb ooit op een blauwe maandag moeten opruimen na een whisky festival of whatever in een kerk in Leiden. Kotsende ouwe lullen tegen de buitenmuur aan, ho ho ho, wat een feest.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef sjimz het volgende:
Vanavond ga ik een whiskyproeverij verzorgen.
Festival of proeverij is nogal een verschil hequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb ooit op een blauwe maandag moeten opruimen na een whisky festival of whatever in een kerk in Leiden. Kotsende ouwe lullen tegen de buitenmuur aan, ho ho ho, wat een feest.
Denk dat er bij beide wel dronken mensen vandaan komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Festival of proeverij is nogal een verschil he
De vriend van mijn vriendins zus is whisky fanaat, die loopt al die festivals af en is nauwelijks thuis. Bijbaantje bij een whisky handel, naast zijn baan als juridisch adviseur, omdat hij dan korting krijgt op de whisky. Nooit thuis en alleen maar bezig met die drank.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb ooit op een blauwe maandag moeten opruimen na een whisky festival of whatever in een kerk in Leiden. Kotsende ouwe lullen tegen de buitenmuur aan, ho ho ho, wat een feest.
Afstuderen op kantoorplek + Lekker weer = Frustratie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:53 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Zelfstudieweek + Lekker weer = Buitenligweek.
Avansquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:57 schreef toma het volgende:
http://punt.avans.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=10331&Itemid=46
Jezus christus. Wat een zeikerige leraren zitten er bij mij op school.
Heb je buiten lunchen overleefd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:
Zo, ook weer overleefd. Buiten lunchen.
Zometeen een Sjimz die post als DK: Ch3cKquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef sjimz het volgende:
Balkon: Check
Zon: Check
Broodje ham, rucola, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitten en mayo: Check
Cuba Libre: Check
Laptop op schoot: Check
Heerlijk zo'n vrije week
haha, nee hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Zometeen een Sjimz die post als DK: Ch3cK
Alcoholist.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef sjimz het volgende:
Heerlijk zo'n vrije week
Heb je nog een speciale tip? Vind ze op zich ook altijd wel goed te doen. Alleen het is allemaal zo duur.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
haha, nee hoor.
Ik houd het bij 2 glaasjes
Geen Bacardi maar Havana Club gebruikenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nog een speciale tip? Vind ze op zich ook altijd wel goed te doen. Alleen het is allemaal zo duur.
En nu is het ook wel héél vroeg voor alcohol
Wat kost zo'n flesje nou?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen Bacardi maar Havana Club gebruiken
Veel betere rum
Dat valt nog mee, morgen mss ook maar eens zo'n flesje gaan halen. Heb toch nog een fles cola staan die anders nooit opgaatquote:
Juistum!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen Bacardi maar Havana Club gebruiken
Veel betere rum
quote:In Nederland denkt men bij rum direct aan Bacardi. Wie echter op Cuba of de Dominicaanse Republiek in een bar om een Bacardi vraagt, kijkt vervolgens waarschijnlijk in de loop van een dubbelloops jachtgeweer. Bacardi staat daar gelijk aan slootwater, de wereld rondgepompt door ’s werelds grootste maffiabazen.
Bacardi betaal je alleen maar extra voor omdat het en merk is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, morgen mss ook maar eens zo'n flesje gaan halen. Heb toch nog een fles cola staan die anders nooit opgaat
Captain Morgan is goor!! Dat kreeg ik pas in mn handen geduwd tijdens een avondje stappen, ter promotie. Nou, dan ben je toch blij dat je een bierdrinker bentquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Juistum!
Of Captain Morgan en een ander merk welke naam ik even kwijt ben
[..]
Zo leer je nog eens watquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bacardi betaal je alleen maar extra voor omdat het en merk is.
Terwijl Havana Club de echte Cubaanse rum is die in een Cuba Libre hoort.
Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:02 schreef Kopbal het volgende:
Ik vind bacardi toch echt lekkerder. Maar misschien is dat wel gewenning.
Ghehe, toch wordt Morgan nog onder de betere rummen gerekend dan Bacardi. Vriend van mij is barman, heeft voor als ik of vrienden langskomen andere rum onder de bar staan. De rest krijgt bacardi.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Captain Morgan is goor!! Dat kreeg ik pas in mn handen geduwd tijdens een avondje stappen, ter promotie. Nou, dan ben je toch blij dat je een bierdrinker bent
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:11 schreef sjimz het volgende:
En bij gebrek aan limoen heb ik er maar een scheutje KC Limoen siroop bij gegooid
Nah, ik ben wel benieuwd naar dat Havana-spul van Sjimz. Captain Morgan is een no go voor mijquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ghehe, toch wordt Morgan nog onder de betere rummen gerekend dan Bacardi. Vriend van mij is barman, heeft voor als ik of vrienden langskomen andere rum onder de bar staan. De rest krijgt bacardi.
Je moet het limoenschijfje niet vergeten he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah, ik ben wel benieuwd naar dat Havana-spul van Sjimz. Captain Morgan is een no go voor mij
Nee, weet niet hoe dat werktquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:09 schreef denthemen het volgende:
Breach, download jij wel eens via nieuwsgroepen? Er staat nu een oud concert van Hazes online
Een goede Mojito is ook niet te versmaden trouwens.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je moet het limoenschijfje niet vergeten he!
Mojito houd ik niet zo van.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Een goede Mojito is ook niet te versmaden trouwens.
Wow, krijg ik hier nou een lesje wijvendrankjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mojito houd ik niet zo van.
Dan liever een Caipirissima.
Je houdt dus niet zo van munt.. aangezien de rest van de ingredienten hetzelfde is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mojito houd ik niet zo van.
Dan liever een Caipirissima.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je houdt dus niet zo van munt.. aangezien de rest van de ingredienten hetzelfde is.
Rum, ijs, citroen/limoen en suikerwater.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Wow, krijg ik hier nou een lesje wijvendrankjes
Wat is dat dan weer voor iets?
Jij bent dan ook gewoon een werkloze sloeber.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
Ik heb helemaal geen geld voor dit soort drankjes
Ik hoef niet te betalen voor sterke drank!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
Je kunt wel merken dat jullie al wat ouder zijn. Ik heb helemaal geen geld voor dit soort drankjes
Ik ook niet, gewoon de barman kennen en met barmannen op stap gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:28 schreef Breach het volgende:
Je kunt wel merken dat jullie al wat ouder zijn. Ik heb helemaal geen geld voor dit soort drankjes
En daarvoor een arme student. Dus ja.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij bent dan ook gewoon een werkloze sloeber.
Ik werk in een Gall&Gall.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:36 schreef Breach het volgende:
[..]
En daarvoor een arme student. Dus ja.
En waarom hoef jij niet te betalen Sjimz? Je laat je vrouw het zeker altijd kopen omdat jij het niet meekrijgt..
Haha, serieus johquote:
De zaak is van mijn schoonpa en dat is een franchise.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Haha, serieus joh
Dat lijkt me best leuk. Alleen ligt daar niet echt mijn ambitie voor een Full-time baan
Leuk man. Vond het al raar, dat je niet hoefde te betalen als werknemerquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
De zaak is van mijn schoonpa en dat is een franchise.
Dus het is veel leuker werken dan in een "echte" Gall en Gall.
En er liggen plannen om het in de toekomst over te nemen
Je moet het leuk houden voor jezelf he.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sjimz heeft elk jaar gewoon een nieuwe carrièremove.
Vind je het gek dat je dat lekker vindt met een kabouter op het etiket?quote:
Mijn salaris moet ergens van betaald worden he!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:45 schreef Breach het volgende:
Nah al dat geleuter over sterke drank ben ik eens gaan kijken wat zo'n proeverij kost. Maar die prijzen zijn nog niet kinderachtig
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
La Chouffe![]()
En stout natuurlijk![]()
![]()
![]()
Het smaakt iig 100 keer beter.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:56 schreef sjimz het volgende:
Wist je dat Murphy's gewoon van Heineken is?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:56 schreef sjimz het volgende:
Wist je dat Murphy's gewoon van Heineken is?
waar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:58 schreef RayMania het volgende:
Niemand reageert op mijn goede grap.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:58 schreef RayMania het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:58 schreef RayMania het volgende:
Poeh...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef Breach het volgende:
Toma, weet jij op de lijn Breda - Tilburg nog een goed restaurant waar je onbeperkt kan eten (en liefst drinken) tegen een redelijk prijs? Tis voor een groepsuitje zeg maar.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef RayMania het volgende:
Van je forumvrienden moet je het hebben. Ik ga wel naar HOOLS, stelletje etters.
Daar heb je ook een werkloze en een dronkenlap.
Hmm, even de website opgezocht, ziet er op zich niet echt slecht uit. Zal het eens in de groep gooienquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef toma het volgende:
[..]
Poeh...
Uhm...
In Gilze of Rijen zitten waarschijnlijk wel een aantal goede restaurantjes. Maar als ik uit ga eten is dat meestal in Tilburg of Goirle.
Dit is misschien wel iets:
http://www.eet.nu/gilze/eetcafe-d-n-brooy
Ik ben in Breda wel eens bij zo'n vreetschuur Chinees geweest. Lopend buffet met heel veel eten. Maar verder kan ik je ook niet helpen, dus eigenlijk heb je niet zo heel veel aan dit bericht. Lees het dan ook maar niet.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:01 schreef Breach het volgende:
Toma, weet jij op de lijn Breda - Tilburg nog een goed restaurant waar je onbeperkt kan eten (en liefst drinken) tegen een redelijk prijs? Tis voor een groepsuitje zeg maar.
Verschil is dat je daar 2,5 uur kan F5en tot je uberhaupt een reactie krijgt op ietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:09 schreef RayMania het volgende:
Van je forumvrienden moet je het hebben. Ik ga wel naar HOOLS, stelletje etters.
Daar heb je ook een werkloze en een dronkenlap.
Ben er nog nooit geweest hoor. Maar dat kwam ik toevallig tegenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, even de website opgezocht, ziet er op zich niet echt slecht uit. Zal het eens in de groep gooien
Wie denk je?quote:
Nah ja, het mooiste zijn de restaurants met vast bedrag voor onbeperkt eten en onbeperkt drinken. Maar dan moeten we sowieso op de fietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef toma het volgende:
[..]
Ben er nog nooit geweest hoor. Maar dat kwam ik toevallig tegen
Ze serveren er Hertogh Jan dus dat is al goed.
Ik typ deze hint met 1 hand.quote:
Dat is de werklozequote:
Ik woon in Tilburg (van toen ik nog studeerde, lees 2 maanden terug). En ben ergens tussen Breda en Tilburg opgegroeidquote:
Ow, waar ergens dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik woon in Tilburg (van toen ik nog studeerde, lees 2 maanden terug). En ben ergens tussen Breda en Tilburg opgegroeid
Heb pas nog gezegd waar ik woonde, toen met dat wielrennenquote:
Sorry, mijn lange termijn geheugen laat me wel eens in de steekquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb pas nog gezegd waar ik woonde, toen met dat wielrennen
PM je wel ffquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:22 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, mijn lange termijn geheugen laat me wel eens in de steek
Warm.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef toma het volgende:
[..]
Pfff. Bluezz? Ik kom niet vaak in HOOLS dus zeg t maar gewoon
Oooow, is golfer ook een drankbak ja? Dacht dat jullie sezten bedoelde, met zn natte hand.quote:
seztenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:28 schreef Breach het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL Kroeg #1870: Paaseieren zoeken
Vanaf daar en verder
quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:28 schreef Breach het volgende:
[..]
[HOOLS] De VBL Kroeg #1870: Paaseieren zoeken
Vanaf daar en verder
Heb de senseo net de deur uitgedaan omdat ik een espressomachine heb gekregen van moeders.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:53 schreef toma het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)t-senseos-terug.html
In Praag krijg je ze in halve literglazen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
* EnGCatjuh zet bier neer voor de (mentaal) gekwetsten.
[ afbeelding ]x2
Hehe, maatje van me heeft er zoeen. Dat zijn net emmers.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In Praag krijg je ze in halve literglazen.Wat een monsterglazen zijn dat.
Achtertuin: Checkquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef sjimz het volgende:
Heerlijk zo'n vrije week
In 2004 bij Munchen-Ajax naar de Oktoberfesten geweest. Wat is dat tofquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In Praag krijg je ze in halve literglazen.Wat een monsterglazen zijn dat.
jij kiest wel de goeie weekenden uit. Ik ben dan in de Ardennenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:00 schreef denthemen het volgende:
Toma, ik heb Zaterdag hockeywedstrijden in Goirle
Toch nog steeds enorm slecht hoor. Van een werknemer wordt normaal gedrag verwacht, dan mag je dat als werkgever ook wel doenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo maar eens mijn pc rebooten, staat al 21 dagen aan.
40 gig porno is zomaar binnen natuurlijk. Zeker niet nadat er een Brazzeraccount rondwaarde hier op fok.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
40 gig porno is zomaar binnen natuurlijk. Zeker niet nadat er een Brazzeraccount rondwaarde hier op fok.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
40 gig porno is zomaar binnen natuurlijk. Zeker niet nadat er een Brazzeraccount rondwaarde hier op fok.
Die staat gewoon altijd aan en waar ik alles op download en kijk, dus ik heb nooit een reden om te rebooten, alleen nu wordt ie langzaamaan toch wel erg traag met afspelenquote:
Maar waarom staat ie 's nachts aan dan? En was jij niet pas een weekend weggeweest?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die staat gewoon altijd aan en waar ik alles op download en kijk, dus ik heb nooit een reden om te rebooten, alleen nu wordt ie langzaamaan toch wel erg traag met afspelen.
Waarom zou ik hem uitzetten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar waarom staat ie 's nachts aan dan? En was jij niet pas een weekend weggeweest?
Het milieu jwtzellufquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem uitzetten?
Heb er verder geen last van. En dan blijft ie ook aan hoor
.
Anders kunnen de buren niet slapen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Het milieu jwtzelluf
Zal er wel mee te maken hebben dat mijne ontzettend veel herrie maakt. Al zet ik mn laptop op mijn studentenkamer ook altijd uit als ik wegga
Of ikzelfquote:
Ik krijg mn nieuwe toetsenbord deze week binnen. Die service van Dell is echt geweldig!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Of ikzelf
Dat apparaat is al 7 jaar oud, dus ja.
En wat voor type slaghout gebruikte je daarvoor?quote:
Ach, het milieu, achterhaald ietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Het milieu jwtzelluf
Zal er wel mee te maken hebben dat mijne ontzettend veel herrie maakt. Al zet ik mn laptop op mijn studentenkamer ook altijd uit als ik wegga
Is dat gericht tegen die ene van tijdje terug?quote:
Ala Bartoli.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ik bak er geen moer van hoor![]()
Alleen me service is wel ok
Dat gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is wel een mooi excuus om daarna een biertje te drinken.
Ken 't nummer niet, maar de zangeres wel. Grappige Trip-Hop.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben ik de enige die dit erg aanstekelijk vind?
vanmiddag maar wat eerder naar huis denk ik... nog ff genieten van het mooie weer...quote:
Hopelijk is het komend weekend mooi weer. Aangezien ik dan ga MTB-en in de Ardennen. Vrijdag en maandag ben ik sowieso vrij.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vanmiddag maar wat eerder naar huis denk ik... nog ff genieten van het mooie weer...
Bewolkt maar droogquote:Op woensdag 15 april 2009 09:42 schreef toma het volgende:
[..]
Hopelijk is het komend weekend mooi weer. Aangezien ik dan ga MTB-en in de Ardennen. Vrijdag en maandag ben ik sowieso vrij.
Misschien dat de bemoeienis van de 1e wereld in de 3e wereld al zo groot is, dat als ze ook nog de natuur daar gaan beschermen er helemaal niks meer te besturen valt daar. Dat het dus eigenlijk verkapte koloniën worden ofzo... Of iets in die richting?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:31 schreef denthemen het volgende:
Straks een debat in het engels over een klote stelling: De 1e wereld is verantwoordelijk voor het welzijn van de natuur van de 3e wereld, en ik zit bij de groep die het hiermee oneens is. Iemand nog goeie argumenten?
Hier staat de zon er de hele dag op. Ga dan ook zo naar boven. Van 1300/1415quote:Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
Draait de zon van het dakterras af
Over een uurtje of 3-4 staat ie er weer pas op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |