aan het einde van het seizoen ben je hopelijk nog zieker!quote:Op maandag 13 april 2009 01:25 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben nog steeds ziek van zaterdagavond.
Bij ons is het tenminste nog spannend TOT het einde van het seizoen.quote:Op maandag 13 april 2009 09:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
aan het einde van het seizoen ben je hopelijk nog zieker!
quote:Op maandag 13 april 2009 01:25 schreef Adothehague het volgende:
Ik ben nog steeds ziek van zaterdagavond.
quote:Op maandag 13 april 2009 10:16 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Bij ons is het tenminste nog spannend TOT het einde van het seizoen.
Ajax kon 10 weken voor het einde van de competitie al geen kampioen meer worden.
Maar het is inmiddelseen gewoonte: Ajax geen landskampioen.
En jullie ieder seizoen maar denken dat je kampioen gaat worden![]()
![]()
![]()
Zelden zoveel zelfoverschatting gezien.
[ afbeelding ]
(Het vertrouwde beeld)
quote:
Effe lekker knuffelen.quote:Op maandag 13 april 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
Semih Senturk (nummer 23 Fenerbahce) die krijgt een stoot zeg
Weet niet precies, het is sowieso wel vermakelijkquote:Op maandag 13 april 2009 11:40 schreef Dos37 het volgende:
op welke minuut, ik ga natuurlijk geen 9 minuten turks voetbal kijken
Ieder z'n ding.quote:Op maandag 13 april 2009 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat aapjes kijken in de zon
Wij hebben dat alleen na de wedstrijd op willekeurige weilanden...quote:Op maandag 13 april 2009 12:20 schreef denthemen het volgende:
Heerlijk die passie bij die wedstrijd, hadden wij het maar eens in Nederland
En dan?quote:
Slavia - Spartaaaaaaaaaaa!quote:
Iedereen zit natturlijk klaar voor de Tsjechische topper!quote:Op maandag 13 april 2009 16:30 schreef Kopbal het volgende:
Terrasweer maar niemand die in de stad te vinden is.![]()
![]()
![]()
Uiteraard.quote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Iedereen zit natturlijk klaar voor de Tsjechische topper!
Ah, drugs.quote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef Houniet het volgende:
Ik ben knetter gaar en heb nergens zin in.
Dacht dat jij ging sextapen vandaagquote:Op maandag 13 april 2009 16:33 schreef Houniet het volgende:
Ik ben knetter gaar en heb nergens zin in.
Ik heb op dit moment geen goed internet dus ik kan het niet live zien.quote:
Kan nog wel eens gezellig worden dusquote:Op maandag 13 april 2009 17:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo te zien al enkele relschoppers tijdens de mars naar het stadion opgepakt van Sparta.
En volgens een of andere nieuwe wetgeving is er niet 1 agent in het stadion aanwezig.60 security om de Sparta-fans in bedwang te houden. Vage shit.
ik zoek 'm ff op.quote:Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kan nog wel eens gezellig worden dusHeb je een link naar die site?
Bij mij werkt hij ook niet, moet al een tijdje windows media player valideren .quote:Op maandag 13 april 2009 17:22 schreef Aanvoerder het volgende:
http://master.nacevi.cz/asx/ct2liveWL.asx
Kan zelf niet checken of die werkt.
Die schuif ik wel op.quote:
Bofferd. Of viel ze tegen?quote:Op maandag 13 april 2009 18:43 schreef Houniet het volgende:
Genaaid.
Gast, wat heb je gister allemaal uitgevreten joh?quote:
hehe, dat hebben ze even goed gefixtquote:Op maandag 13 april 2009 19:20 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Heb jij even geluk met je club gisteren.
Je moet je toetsenbord eruit schroeven en schoonmaken.quote:Op maandag 13 april 2009 19:56 schreef toma het volgende:
Godsamme, nu flipt m'n toetsenbord helemaal. Soms denk ie dat ik de acht ineens ingedrukt houdt dan krijg ik zoiets : 8888888888888888888888888888888888888888888 .
Kan ik windows niet zo instellen dat ik die knop deactiveer?
Ja heb ik gedaan. Maar er zit allemaal condens onder de plastic laag die erop zit gelijmd. Dus ik moet gewoon morgen de klantenservice opbellen en hopen dat het grapje niet al te duur isquote:Op maandag 13 april 2009 19:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet je toetsenbord eruit schroeven en schoonmaken.
Hopen dat het toetsenbord nog te verkrijgen is.quote:Op maandag 13 april 2009 19:58 schreef toma het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan. Maar er zit allemaal condens onder de plastic laag die erop zit gelijmd. Dus ik moet gewoon morgen de klantenservice opbellen en hopen dat het grapje niet al te duur is
Ik heb al mazzel gehad dat mn moederbord niet kapot is.
DE PREMIERE VAN HET JAAR !111quote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef Houniet het volgende:
Ik scoor een Palm en dan ga ik James Bond kijken op 6.
Tsja Ray. Ik heb geen reet te doen, ben knetter gaar en er is niets anders op de televisie. Plus het feit dat Hoenjé deze film nog niet heeft gezien.quote:
Maar die premiere kun je helaas maar voor de helft zien omdat er in beeld reclame wordt gemaakt voor de real life soap van de kleinzoon van Frans Bauer in 2048quote:
Mn laptop is anderhalf jaar oud en aangezien de support van Dell erg goed is ga ik daar wel vanuitquote:Op maandag 13 april 2009 20:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hopen dat het toetsenbord nog te verkrijgen is.
Toch wat minder ruig vanavond?quote:Op maandag 13 april 2009 20:20 schreef Houniet het volgende:
Ik scoor een Palm en dan ga ik James Bond kijken op 6.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 10:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Voor een Nederlandse dan he, hahahaha
quote:Op maandag 13 april 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
Hoe heet die film ook alweer over die joden die ontsnappen uit een concentratie kamp? Hij is net uit de bios
?quote:Op maandag 13 april 2009 22:56 schreef denthemen het volgende:
Hoe heet die film ook alweer over die joden die ontsnappen uit een concentratie kamp? Hij is net uit de bios
is een grap van denthemen denk ik jaquote:Op maandag 13 april 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
?
Daar is momenteel geen film over, of ik mis een garp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |