Nee is geen grap, Het is met Daniel Craig. Ik heb de film al gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Defiance_(2008)quote:Op maandag 13 april 2009 23:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
?
Daar is momenteel geen film over, of ik mis een garp.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:25 schreef Grulez het volgende:
Ik stond net oog in oog met mijn muis die ik maar niet te vangen krijg...
In die film ontsnappen ze toch niet uit een concentratiekamp?quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee is geen grap, Het is met Daniel Craig. Ik heb de film al gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Defiance_(2008)
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
In die film ontsnappen ze toch niet uit een concentratiekamp?
Succesquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:47 schreef Aanvoerder het volgende:
Over 13 minuutjes interview....
Ah.. maar dat heeft verder niks met ontsnappen uit een concentratiekamp te maken hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 07:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee is geen grap, Het is met Daniel Craig. Ik heb de film al gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Defiance_(2008)
Inderdaad. Mag nog wel even blijven zo, ben nog zeker anderhalve week aan het verbouwen.quote:
Als het komend weekend maar zo'n weer is want dan ga ik mountainbiken in de Ardennen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Inderdaad. Mag nog wel even blijven zo, ben nog zeker anderhalve week aan het verbouwen.
Heb ooit op een blauwe maandag moeten opruimen na een whisky festival of whatever in een kerk in Leiden. Kotsende ouwe lullen tegen de buitenmuur aan, ho ho ho, wat een feest.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:59 schreef sjimz het volgende:
Vanavond ga ik een whiskyproeverij verzorgen.
Festival of proeverij is nogal een verschil hequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb ooit op een blauwe maandag moeten opruimen na een whisky festival of whatever in een kerk in Leiden. Kotsende ouwe lullen tegen de buitenmuur aan, ho ho ho, wat een feest.
Denk dat er bij beide wel dronken mensen vandaan komen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Festival of proeverij is nogal een verschil he
De vriend van mijn vriendins zus is whisky fanaat, die loopt al die festivals af en is nauwelijks thuis. Bijbaantje bij een whisky handel, naast zijn baan als juridisch adviseur, omdat hij dan korting krijgt op de whisky. Nooit thuis en alleen maar bezig met die drank.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Heb ooit op een blauwe maandag moeten opruimen na een whisky festival of whatever in een kerk in Leiden. Kotsende ouwe lullen tegen de buitenmuur aan, ho ho ho, wat een feest.
Afstuderen op kantoorplek + Lekker weer = Frustratie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:53 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Zelfstudieweek + Lekker weer = Buitenligweek.
Avansquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:57 schreef toma het volgende:
http://punt.avans.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=10331&Itemid=46
Jezus christus. Wat een zeikerige leraren zitten er bij mij op school.
Heb je buiten lunchen overleefd?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:35 schreef RayMania het volgende:
Zo, ook weer overleefd. Buiten lunchen.
Zometeen een Sjimz die post als DK: Ch3cKquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef sjimz het volgende:
Balkon: Check
Zon: Check
Broodje ham, rucola, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitten en mayo: Check
Cuba Libre: Check
Laptop op schoot: Check
Heerlijk zo'n vrije week
haha, nee hoor.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Zometeen een Sjimz die post als DK: Ch3cK
Alcoholist.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:42 schreef sjimz het volgende:
Balkon: Check
Zon: Check
Broodje ham, rucola, zongedroogde tomaatjes, pijnboompitten en mayo: Check
Cuba Libre: Check
Laptop op schoot: Check
Heerlijk zo'n vrije week
Heb je nog een speciale tip? Vind ze op zich ook altijd wel goed te doen. Alleen het is allemaal zo duur.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
haha, nee hoor.
Ik houd het bij 2 glaasjes
Geen Bacardi maar Havana Club gebruikenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb je nog een speciale tip? Vind ze op zich ook altijd wel goed te doen. Alleen het is allemaal zo duur.
En nu is het ook wel héél vroeg voor alcohol
Wat kost zo'n flesje nou?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen Bacardi maar Havana Club gebruiken
Veel betere rum
Dat valt nog mee, morgen mss ook maar eens zo'n flesje gaan halen. Heb toch nog een fles cola staan die anders nooit opgaatquote:
Juistum!quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geen Bacardi maar Havana Club gebruiken
Veel betere rum
quote:In Nederland denkt men bij rum direct aan Bacardi. Wie echter op Cuba of de Dominicaanse Republiek in een bar om een Bacardi vraagt, kijkt vervolgens waarschijnlijk in de loop van een dubbelloops jachtgeweer. Bacardi staat daar gelijk aan slootwater, de wereld rondgepompt door ’s werelds grootste maffiabazen.
Bacardi betaal je alleen maar extra voor omdat het en merk is.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:59 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat valt nog mee, morgen mss ook maar eens zo'n flesje gaan halen. Heb toch nog een fles cola staan die anders nooit opgaat
Captain Morgan is goor!! Dat kreeg ik pas in mn handen geduwd tijdens een avondje stappen, ter promotie. Nou, dan ben je toch blij dat je een bierdrinker bentquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:00 schreef Prosac het volgende:
[..]
Juistum!
Of Captain Morgan en een ander merk welke naam ik even kwijt ben
[..]
Zo leer je nog eens watquote:Op dinsdag 14 april 2009 13:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bacardi betaal je alleen maar extra voor omdat het en merk is.
Terwijl Havana Club de echte Cubaanse rum is die in een Cuba Libre hoort.
Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:02 schreef Kopbal het volgende:
Ik vind bacardi toch echt lekkerder. Maar misschien is dat wel gewenning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |