Waarom zou ik hem uitzetten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar waarom staat ie 's nachts aan dan? En was jij niet pas een weekend weggeweest?
Het milieu jwtzellufquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem uitzetten?
Heb er verder geen last van. En dan blijft ie ook aan hoor
.
Anders kunnen de buren niet slapen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Het milieu jwtzelluf
Zal er wel mee te maken hebben dat mijne ontzettend veel herrie maakt. Al zet ik mn laptop op mijn studentenkamer ook altijd uit als ik wegga
Of ikzelfquote:
Ik krijg mn nieuwe toetsenbord deze week binnen. Die service van Dell is echt geweldig!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Of ikzelf
Dat apparaat is al 7 jaar oud, dus ja.
En wat voor type slaghout gebruikte je daarvoor?quote:
Ach, het milieu, achterhaald ietsquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Het milieu jwtzelluf
Zal er wel mee te maken hebben dat mijne ontzettend veel herrie maakt. Al zet ik mn laptop op mijn studentenkamer ook altijd uit als ik wegga
Is dat gericht tegen die ene van tijdje terug?quote:
Ala Bartoli.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ik bak er geen moer van hoor![]()
Alleen me service is wel ok
Dat gaat er altijd wel inquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Is wel een mooi excuus om daarna een biertje te drinken.
Ken 't nummer niet, maar de zangeres wel. Grappige Trip-Hop.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben ik de enige die dit erg aanstekelijk vind?
vanmiddag maar wat eerder naar huis denk ik... nog ff genieten van het mooie weer...quote:
Hopelijk is het komend weekend mooi weer. Aangezien ik dan ga MTB-en in de Ardennen. Vrijdag en maandag ben ik sowieso vrij.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vanmiddag maar wat eerder naar huis denk ik... nog ff genieten van het mooie weer...
Bewolkt maar droogquote:Op woensdag 15 april 2009 09:42 schreef toma het volgende:
[..]
Hopelijk is het komend weekend mooi weer. Aangezien ik dan ga MTB-en in de Ardennen. Vrijdag en maandag ben ik sowieso vrij.
Misschien dat de bemoeienis van de 1e wereld in de 3e wereld al zo groot is, dat als ze ook nog de natuur daar gaan beschermen er helemaal niks meer te besturen valt daar. Dat het dus eigenlijk verkapte koloniën worden ofzo... Of iets in die richting?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:31 schreef denthemen het volgende:
Straks een debat in het engels over een klote stelling: De 1e wereld is verantwoordelijk voor het welzijn van de natuur van de 3e wereld, en ik zit bij de groep die het hiermee oneens is. Iemand nog goeie argumenten?
Hier staat de zon er de hele dag op. Ga dan ook zo naar boven. Van 1300/1415quote:Op woensdag 15 april 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
Draait de zon van het dakterras af
Over een uurtje of 3-4 staat ie er weer pas op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |