SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef wimderon het volgende:
Een leuk spelletje:
spoiler niet openen als je hem nog wil spelen
Kwam tot 44.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam tot 45.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Ook dak boven Roland Garros
PARIJS - Na de Australian Open en vanaf dit jaar Wimbledon, wordt ook het court central (Court Philippe Chatrier) van Roland Garros in Parijs van een mobiel dak voorzien. De Franse Tennisfederatie (FFT) heeft architect Marc Mimram een constructie laten maken. De bouw van de overkapping moet in 2011 klaar zijn.
Mimram bouwde eerder al in Straatsburg de brug over de Rijn die Frankrijk met Duitsland verbindt. Naast het Court Central zullen ook enkele vernieuwde banen, die grenzen aan het grootste stadion, een uitschuifbaar dak krijgen.
Wat is daarquote:
Alleen maar voor de commercie, regen hoort er juist bij, zeker op de GS. Bovendien krijg je met een dak erop een totaal andere wedstrijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Kunnen we tenminste de hele dag door genieten van tennis
ook vooral voor de spelers..het lijkt me niet zo prettig namelijk als je bijv. de kwartfinale moet spelen en de dag erna de halve finale..om maar een voorbeeld te noemen; minder inspeeltijd, frustratie, etc etcquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen maar voor de commercie, regen hoort er juist bij, zeker op de GS. Bovendien krijg je met een dak erop een totaal andere wedstrijd.
dat lijkt me niet. Er zijn toch vaste dagen waarop kwart- en halve finales worden gespeeld?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ook vooral voor de spelers..het lijkt me niet zo prettig namelijk als je bijv. de kwartfinale moet spelen en de dag erna de halve finale..om maar een voorbeeld te noemen; minder inspeeltijd, frustratie, etc etc
Succes danquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:40 schreef TheGeneral het volgende:
Dag 5: Murray.
Omdat je niet in XL game topic zitquote:
Waarom post je dat in het XL game topic?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:53 schreef TheGeneral het volgende:
Tsonga verliest de 1e set van Vinciguerra (ATP 658) op de ARAG World Cup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom post je dat in het XL game topic?Ik 'schrok' toch weer evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke. Ik ken hem niet moet ik zeggen. En als ik dan ATP-658 zie dan denk ik: dat is vreemd..quote:Op zondag 17 mei 2009 17:12 schreef wimderon het volgende:
Niet zo heel opvallend toch dat Vinciguerra een setje pakt van Tsonga? Vinciguerra is in potentie gewoon top-50 en is sinds hij terugkeerde in de DC aardig bezig.
Die zit soppend voor de TV.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:04 schreef wimderon het volgende:
Nou, Agassi weer op Canvas, waar is Suus21?
Moet je je voorstellen dat je dat in je msn-persoonlijke bericht zet.quote:
Doe ik ook altijd als ik de afwas doe.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je dat in je msn-persoonlijke bericht zet.
Dat is dan wel weer een bazenactie.quote:
Als Graf serieus zou trainen zou die zo in de top-10 komen volgens mij. Die slice ging dan wat vaker mis dan normaal, maar die is nog steeds dodelijk en de forehand oer en oerdegelijk. Clijsters stond trouwens op halve kracht te spelen volgens mij.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een bazenactie.
Graf nu trouwens bezig met een demopartij tegen Clijsters op een overdekt Wimbledon. Staat goed te spelen zeg.Vraag me af hoe ver die zou komen in het huidige circuit. Heeft meer klasse dan alle speelsters van tegenwoordig vind ik.
Dat denk ik ook. Ik was onder de indruk van haar niveau.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Graf serieus zou trainen zou die zo in de top-10 komen volgens mij. Die slice ging dan wat vaker mis dan normaal, maar die is nog steeds dodelijk en de forehand oer en oerdegelijk.
[...]
quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Graf serieus zou trainen zou die zo in de top-10 komen volgens mij. Die slice ging dan wat vaker mis dan normaal, maar die is nog steeds dodelijk en de forehand oer en oerdegelijk. Clijsters stond trouwens op halve kracht te spelen volgens mij.
WTA in ATPquote:Op zondag 17 mei 2009 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik was onder de indruk van haar niveau.
Sorry.quote:
Bestaat al heel lang. Ook in de jaren 90 al. Soort mini-Davis Cup.quote:Btw:
ARAG ATP World Team Championship![]()
Tis dit ? Nooit van gehoord
Ik wil die gast echt een keer meemaken op een toernooi in NLquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef Chriz2k het volgende:
Crazy Dani wint met 6-4 6-4 van Bellucci!
quote:Australian Open is weer een grote sponsor kwijt
Datum: 19-mei-2009 12:43
De Australian Open is wederom een grote sponsor kwijtgeraakt. In diverse Australische media valt te lezen dat Garnier, producent van schoonheidsartikelen, het sponsorcontract met het tennistoernooi na vijf jaar niet verlengt. Dit zou te maken hebben met de wereldwijde economische crisis.
Eerder werd al bekend dat het bedrijf GE Money niet verder gaat als sponsor van het prestigieuze grandslamtoernooi. (JB)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |