SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef wimderon het volgende:
Een leuk spelletje:
spoiler niet openen als je hem nog wil spelen
Kwam tot 44.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam tot 45.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Ook dak boven Roland Garros
PARIJS - Na de Australian Open en vanaf dit jaar Wimbledon, wordt ook het court central (Court Philippe Chatrier) van Roland Garros in Parijs van een mobiel dak voorzien. De Franse Tennisfederatie (FFT) heeft architect Marc Mimram een constructie laten maken. De bouw van de overkapping moet in 2011 klaar zijn.
Mimram bouwde eerder al in Straatsburg de brug over de Rijn die Frankrijk met Duitsland verbindt. Naast het Court Central zullen ook enkele vernieuwde banen, die grenzen aan het grootste stadion, een uitschuifbaar dak krijgen.
Wat is daarquote:
Alleen maar voor de commercie, regen hoort er juist bij, zeker op de GS. Bovendien krijg je met een dak erop een totaal andere wedstrijd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Kunnen we tenminste de hele dag door genieten van tennis
ook vooral voor de spelers..het lijkt me niet zo prettig namelijk als je bijv. de kwartfinale moet spelen en de dag erna de halve finale..om maar een voorbeeld te noemen; minder inspeeltijd, frustratie, etc etcquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen maar voor de commercie, regen hoort er juist bij, zeker op de GS. Bovendien krijg je met een dak erop een totaal andere wedstrijd.
dat lijkt me niet. Er zijn toch vaste dagen waarop kwart- en halve finales worden gespeeld?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef sven2345 het volgende:
[..]
ook vooral voor de spelers..het lijkt me niet zo prettig namelijk als je bijv. de kwartfinale moet spelen en de dag erna de halve finale..om maar een voorbeeld te noemen; minder inspeeltijd, frustratie, etc etc
Succes danquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:40 schreef TheGeneral het volgende:
Dag 5: Murray.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |