voeg daar " slecht" aan toe en je hebt wbt volkomen gelijkquote:
Juist niet toch?quote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Nee vriend, ik neuk in tegenstelling tot jou wel.
Nee...quote:Op maandag 13 april 2009 00:24 schreef Rbnn het volgende:
Vanavond een date gehad met een bloedmooi meisje, je kent het wel.
*proest*quote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef Biogarde het volgende:
Je te genomen voelen wanneer er een half tamme sjanker in je Coentunnel zit
quote:Op maandag 13 april 2009 00:33 schreef Lundegaard het volgende:
Dat een meisje vooraf ineens kenbaar maakt dat ze liever geen seks heeft, dat kan. Daar zijn meerdere oorzaken voor te bedenken.
Dat een meisje na een half uur seks ineens wil stoppen, heeft slecht èèn reden:
Je neukt gewoon gigantisch belabberd.
Of de 3quote:Op maandag 13 april 2009 00:31 schreef Florian_ het volgende:
Zullen we van die 30 minuten de 0 er maar afhalen, TS?
Eens.quote:Op maandag 13 april 2009 00:33 schreef Lundegaard het volgende:
Dat een meisje vooraf ineens kenbaar maakt dat ze liever geen seks heeft, dat kan. Daar zijn meerdere oorzaken voor te bedenken.
Dat is echt vreselijk kansloos iddquote:Op maandag 13 april 2009 00:50 schreef Adelante het volgende:
30 minuten pompen op een bloedmooi wijf en TS moet alsnog fappen om klaar te komen
Uhuh, daarom moest je al fappend je zaad lozenquote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef Rbnn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2009 01:14 schreef zeemonster het volgende:
De tijd was om en de volgende klant stond klaar?
Scherpquote:Op maandag 13 april 2009 01:14 schreef zeemonster het volgende:
Correctie je denkt dat je neukt, maar aangezien je klaarblijkelijk niets klaarmaakt hebben ze er al snel genoeg van.quote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Lees je OP nog eens... je faalt keihardquote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef Rbnn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:18 schreef keienlegger het volgende:
TS, ben jij ook zo iemand die z'n tanden poetst na het beffen en dan weer verder gaat met de sessie?
Bottom linequote:Op maandag 13 april 2009 00:33 schreef Lundegaard het volgende:
Tsja..quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:36 schreef OldJeller het volgende:
[ afbeelding ]
Wat veel vrouwen in dit topic op dit tijdstip.
beroep: Scholierquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik sowieso, van jou weet ik het niet.
quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 00:32 schreef Koenholio het volgende:
Das wel een euhh... vervelende KUT ! situatie!
Moest je zelf wel lachen?quote:
niet met modjes van 14 jaar. misschien dit topic?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:44 schreef Canisfire het volgende:
Heerlijk dat Dinsdag mijn vaste vrije dag is![]()
Ik heb behoefte aan ouderwetse slowchat bestaat dat nog ergens ?
Op maandag 18 mei starten de centraal schriftelijke examens voor de algemene vakken voor vmbo, havo en vwo. minocw.nlquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk maar uit, daar staat binnenkort alweer student hoor.
Modjesquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:49 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
niet met modjes van 14 jaar. misschien dit topic?
Dat heb ik weleens meegemaakt, zie deze post uit een ouder topic: probleem in de keukenquote:Op dinsdag 14 april 2009 02:04 schreef Killer_Mom het volgende:
gaan we door..... hoe krijg ik een vieze vlieg van mijn monitor af. ik heb een gewone vriege[n] mepper en een op stroom. opgevoerd door mijn zoon. die opgevoerde geeft eerst een schok, en dan moet je dat beest raken. die oude geeft bloed. dilemma......
wc papier pakken en dan gewoon stevig vastpakken.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:04 schreef Killer_Mom het volgende:
gaan we door..... hoe krijg ik een vieze vlieg van mijn monitor af. ik heb een gewone vriege[n] mepper en een op stroom. opgevoerd door mijn zoon. die opgevoerde geeft eerst een schok, en dan moet je dat beest raken. die oude geeft bloed. dilemma......
Ze moest om 0:00 uur thuis zijn, anders werd d'r pappie boos, dat er alweer een halslachtige gast haar wilde omkopen voor een breezertje?quote:Op maandag 13 april 2009 00:24 schreef Rbnn het volgende:
Vanavond een date gehad met een bloedmooi meisje, je kent het wel. Je begint te flikflooien. Je komt er achter dat ze echt heel goed is. Nou mooi, Rbnn, goed uitgezocht.
Na een half uurtje voorspel en een half uurtje lekker pompen wil ze inene stoppenZe voelde zich 'te genomen'. Beetje jammer dit, moest het vroegtijdig afmaken waardoor ik nu moet gaan fappen om mijn overtollige zaad te lozen.
Klacht : Meisjes die willen stoppen met sex.
Anti-Klacht : Ze pijpte heerlijk.
dat was een kort door de bocht topig , meteen gesloten.quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Modjes![]()
Dit topic gaat verder nergens meer over dus why not.
hoe simpel, ik lijk wel een NERD.quote:Op dinsdag 14 april 2009 02:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
wc papier pakken en dan gewoon stevig vastpakken.
als je dr 30 min over doet om dat kind te laten klaarkomen zal ze inderdaad wel zoiets hebben van, laat maar zitten dit :/quote:
vrouwen komen nou eenmaal niet snel klaarquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
30 minuten pompen? Vind je het gek dat ze niet meer willatente homo
bloedmooie vrouw en dan na 30 minuten pompen nog niet klaargekomen
De meeste vrouwen die ik ken komen ook niet klaar van "pompen"quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
vrouwen komen nou eenmaal niet snel klaar
truequote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken komen ook niet klaar van "pompen"
TS dacht ff de bink uit te hangen op Fok! maar faalt hierin, omdat hij in bed alleen maar aan zijn eigen plezier dacht. Daarom voelt meidje zich "genomen"![]()
FAALHAAS
Neuken? Wasda? Kan je dat eten?quote:Op dinsdag 14 april 2009 01:33 schreef Canisfire het volgende:
Maar liever fokkertjes TS heeft teminste geneukt
ik welquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moest je zelf wel lachen?
Daar stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:23 schreef Krentenbol. het volgende:
Ik moest meteen denken aan een scene in Sex and the City waar Carrie...
Dan doe eens lief en zoek dat clipje.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen.
Je lijkt m'n vriendin wel
Dude, alsof ik niet klaar kon komenquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:27 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Ik denk de bitch houdt wel van een lange beurt. Niet dus. Mn ex hield er wel van
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
O...M.....G....
![]()
Lieve Fok!kindjes, laat dit een les zijn ter preventie hoe je je digitale penis in 1 topic kan laten verschrompelen tot een zielig sigarettenpeukje...
Jij 3 keer pompen, komen, op je rug rollen en in slaap vallen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:47 schreef Dragorius het volgende:
'quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:55 schreef CrssY het volgende:
[..]
Jij 3 keer pompen, komen, op je rug rollen en in slaap vallen?Hoewel TS inderdaad gewoon belabberd in bed is, hoeft het helemaal erg te zijn om langdurig bezig te zijn als zij daarbij op de 1e plek komt, maar dan moet je het wel kunnen
Het is maar goed dat je dat stukje hebt doorgestreept!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
TS denkt alleen aan zichzelf
de meeste mannen
Jij denkt volgens mij ook dat je beter bent dan de gemiddelde vibrator of niet ?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je dat stukje hebt doorgestreept!
Ik kan in ieder geval beter kokenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij ook dat je beter bent dan de gemiddelde vibrator of niet ?
Haha. Ik heb het niet eens over puur pompen gehad.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
'
Nog zo'n latente homo![]()
De meeste vrouwen hebben niks aan het pompen, hoelang je ook bezig bent ....Maar goed, vooral dit blijven denken, succes met de "bitches"
( @ TS)
Maar stiekem is het wel zo.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je dat stukje hebt doorgestreept!
quote:
Ik zeg toch niet alle mannenquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:32 schreef Dragorius het volgende:
[..]
kom maar eens even hier dan
ik hou wijselijk mijn mond hierover...
ik weet niet met wat voor mannen jij omgegaan bent, maar er zijn uitzonderingenquote:
Ik zeg toch, dat niet alle mannen zo zijnquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:44 schreef jagga het volgende:
[..]
ik weet niet met wat voor mannen jij omgegaan bent, maar er zijn uitzonderingen
ja ok,quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik zeg toch, dat niet alle mannen zo zijn
Wel 1 waarbij het wel lukte dan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef jagga het volgende:
@pumpkinsoup
Je hebt idd gelijk dat sommige vrouwen moeilijk(of iig minder makkelijk klaarkomen) Maar een combinatie van diverse technieken werkt altijd![]()
Ik ben er tenminste nog niet 1 tegengekomen waarbij het niet lukte.
Nu niet meer iigquote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Mensen die ook denken dat ik 30 minuten het zelfde standje heb geneuktquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:27 schreef CrssY het volgende:
[..]
Haha. Ik heb het niet eens over puur pompen gehad.
Dat denk jijquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:55 schreef jagga het volgende:
@pumpkinsoup
Je hebt idd gelijk dat sommige vrouwen moeilijk(of iig minder makkelijk klaarkomen) Maar een combinatie van diverse technieken werkt altijd![]()
Ik ben er tenminste nog niet 1 tegengekomen waarbij het niet lukte.
Dude, ik denk ik bed aan alles behalve eigen plezier. Waarom denk je dat ik dacht dat ik zo lang doorging? Als ik dit van te voren wist had ik er binnen 10 minuten volgeblaft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:54 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De meeste vrouwen die ik ken komen ook niet klaar van "pompen"
TS dacht ff de bink uit te hangen op Fok! maar faalt hierin, omdat hij in bed alleen maar aan zijn eigen plezier dacht. Daarom voelt meidje zich "genomen"![]()
FAALHAAS
Ga even serieus op iedereen in , geen wonder dat ze er na een half uur mee wou kappenquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:56 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dude, ik denk ik bed aan alles behalve eigen plezier. Waarom denk je dat ik dacht dat ik zo lang doorging? Als ik dit van te voren wist had ik er binnen 10 minuten volgeblaft.
Hihi, ik wil even de nadruk leggen op seksloze Fok!kertjes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ga even serieus op iedereen in , geen wonder dat ze er na een half uur mee wou kappen
Niet zo erg als in deze, amateur.quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:08 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
KLB noob?
99 % van de topiques worden gebruikt tegen de ts
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:00 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Hihi, ik wil even de nadruk leggen op seksloze Fok!kertjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
over durf praten op een forum, dan ben je idd geen noob, wel een nerdquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Niet zo erg als in deze, amateur.
"Noob". De durf.!
Laat maar zitten, jongen. Je bent een verloren zaak.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:00 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Hihi, ik wil even de nadruk leggen op seksloze Fok!kertjes.
quote:Op maandag 13 april 2009 00:33 schreef Lundegaard het volgende:
Topic had hierna gesloten kunnen worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |