Aangezien ik de afgelopen weken heel veel vacaturen gezien heb weet ik dat ze erg veel leraren zoeken. Volgens mij kun je als leraar wel in elke willekeurige plaats aan de slag.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:51 schreef Lemmeb het volgende:
Op het platteland is ook tekort aan leraren. Ik zou het wel weten.
Yep, je bent dus niet gebonden aan je dure Vinex-wijk in Zoetermeer.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aangezien ik de afgelopen weken heel veel vacaturen gezien heb weet ik dat ze erg veel leraren zoeken. Volgens mij kun je als leraar wel in elke willekeurige plaats aan de slag.
Een endlösung zeg maarquote:Op donderdag 16 april 2009 18:56 schreef Lemmeb het volgende:
Ik ook niet, maar dat heeft op zich niet met de locatie zelf te maken, maar met een ander probleem. Een probleem waar volgens mij zeer binnenkort een oplossing voor gaat komen.
Nee, gewoon wat remigratie na een vriendelijk verzoek. De foute WO II vergelijkingen zijn niet gepast en kunnen achterwege blijven.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat remigratie na een vriendelijk verzoek. De foute WO II vergelijkingen zijn niet gepast en kunnen achterwege blijven.
Tja... als je het zo brengt klinkt het al een stuk vriendelijker, een soort van permanente vakantie naar het land van oorsprong.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:01 schreef Halcon het volgende:
Nee, gewoon wat remigratie na een vriendelijk verzoek. De foute WO II vergelijkingen zijn niet gepast en kunnen achterwege blijven.
Niets mis mee toch?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tja... als je het zo brengt klinkt het al een stuk vriendelijker, een soort van permanente vakantie naar het land van oorsprong.
Wat mij betreft niet.quote:
Thanksquote:Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet.
Welkom terug trouwens!
Bullshit, WW is een verzekering die uitkeert. Je hebt hier zelf premie voor betaald!quote:Op donderdag 16 april 2009 18:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, kost de belastingbetaler weer flink wat knaken. Hopen dat er wat te doen is op de aardbeienvelden, kunnen al die lui die uit de WW worden getrapt aan de slag.
Hij had het over de mensen die geen WW meer krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef dutch_renter het volgende:
[..]
Bullshit, WW is een verzekering die uitkeert. Je hebt hier zelf premie voor betaald!
Heb je mijn post uberhaupt wel gelezen? Wat begrijp je niet aan "na het verstrijken van de WW" ?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef dutch_renter het volgende:
[..]
Bullshit, WW is een verzekering die uitkeert. Je hebt hier zelf premie voor betaald!
Hij had het volgens mij over de bijstand, maar goed WW is inderdaad een verzekering.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:01 schreef dutch_renter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij had het over de mensen die geen WW meer krijgen.
Als je echt van je huis af wilt en er absoluut niet nog 10 jaar wilt wonen, of het verhuren, dan raad ik je aan om nu heel agresief te marketen. Bij voorkeur door substantieel onder de prijs te gaan zitten van vergelijkbare woningen. Hoe langer je wacht hoe groter het risco dat je het huis zult moeten aanhouden, of later voor nog minder zult moeten verkopen.quote:Op donderdag 16 april 2009 18:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt.. (en ik heb zelf een huis in de verkoop staan)
Heb je nog een open deur om in te trappen?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef dutch_renter het volgende:
[..]
Als je echt van je huis af wilt en er absoluut niet nog 10 jaar wilt wonen, of het verhuren, dan raad ik je aan om nu heel agresief te marketen. Bij voorkeur door substantieel onder de prijs te gaan zitten van vergelijkbare woningen. Hoe langer je wacht hoe groter het risco dat je het huis zult moeten aanhouden, of later voor nog minder zult moeten verkopen.
Ok, mijn excuus!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bijstand is volgens mij geen verzekering.
Het is misschien een open deur, maar wel een die veel mensen over het hoofd zien.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je nog een open deur om in te trappen?
Lijkt me logisch. Een markt is een plek waar vraag en aanbod bij elkaar komen. Komt er niemand naar je huis kijken, dan moet de prijs omlaag.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:08 schreef dutch_renter het volgende:
[..]
Het is misschien een open deur, maar wel een die veel mensen over het hoofd zien.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Een markt is een plek waar vraag en aanbod bij elkaar komen. Komt er niemand naar je huis kijken, dan moet de prijs omlaag.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Hij had het volgens mij over de bijstand, maar goed WW is inderdaad een verzekering.
en daarna heeft U recht op bijstand, mits u geen verdienende partner heeft.quote:Wekeneis: basisuitkering
Heeft u in 26 van de 36 weken gewerkt voordat u werkloos werd? Dan voldoet u aan de wekeneis.
U krijgt een basisuitkering van 3 maanden.
Het maakt niet uit hoeveel uur u per week werkte in die 26 weken.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:06 schreef dutch_renter het volgende:
[..]
Als je echt van je huis af wilt en er absoluut niet nog 10 jaar wilt wonen, of het verhuren, dan raad ik je aan om nu heel agresief te marketen. Bij voorkeur door substantieel onder de prijs te gaan zitten van vergelijkbare woningen. Hoe langer je wacht hoe groter het risco dat je het huis zult moeten aanhouden, of later voor nog minder zult moeten verkopen.
Tien jaar geleden kon dat wel - en dat lijkt me een stuk gezonder. Ik denk ook dat het zinvol is als de markt weer die kant op gaat.quote:Op donderdag 16 april 2009 17:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tenzij je zwaar boven modaal verdient, valt er geen huis te kopen op 1 salaris.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:15 schreef henkway het volgende:
en daarna heeft U recht op bijstand, mits u geen verdienende partner heeft.
Ik heb zelf een opgebouwd recht van 15 maanden, maar als het goed is ben ik volgende maand weer aan de bakquote:Wanneer u vervolgens in de laatste vijf jaar voorafgaande aan uw werkloosheid in vier jaar betaalde arbeid heeft verricht, en daarmee aan de 4 uit 5-eis voldoet, komt u in aanmerking voor een langere WW-uitkering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |