quote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef Cobra4 het volgende:
Black Dahlia?
En dan (her)kende je de acteurs eerst niet?quote:Op zondag 12 april 2009 22:55 schreef LaStrange het volgende:
LA COnfidential?
Nee, iddquote:Op zondag 12 april 2009 22:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En dan (her)kende je de acteurs eerst niet?![]()
Schnellquote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef BasOne het volgende:
Stephen King
quote:Op zondag 12 april 2009 23:01 schreef Zeroku het volgende:
Sneller!
Oh god wat happen jullie snelquote:
Neem de tijdquote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
ok, ik heb een vraag, maar ik zal ff een reut over moeten typen, kan het niet vinden op het net, dus ff geduld, kan een minuut of 10 duren, bear with me guys, pak een pilsje rook een sigaret, maak een vluggertje met het buurmeisje, de vraag komt eraan.
Ga je gang. We hebben alle tijd.quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
ok, ik heb een vraag, maar ik zal ff een reut over moeten typen, kan het niet vinden op het net, dus ff geduld, kan een minuut of 10 duren, bear with me guys, pak een pilsje rook een sigaret, maak een vluggertje met het buurmeisje, de vraag komt eraan.
Ik ben bang dat ik dan een heel erg lange celstraf riskeerquote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef BasOne het volgende:
quote:
Heeft ze geen moeder?quote:Op zondag 12 april 2009 23:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan een heel erg lange celstraf riskeer
mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 april 2009 23:10 schreef Zeroku het volgende:
Warhammer
Adrenaline high ofzo, doe is roestag anquote:Op zondag 12 april 2009 23:15 schreef LaStrange het volgende:
Volgende vraag?
quote:
Neem het niet te serieus, hij is nog gefrustreerd over mijn grapje van net.quote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
Adrenaline high ofzo, doe is roestag an
dat valt wel mee als je het terugleest denk ikquote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neem het niet te serieus, hij is nog gefrustreerd over mijn grapje van net.
Mr myagiquote:Op zondag 12 april 2009 23:16 schreef Zeroku het volgende:
De film Karate kid is bij de meeste van jullie wel bekend, hoe heette de trainer van de "kid" en door wie werd hij gespeeld?
Stand Deel 1495:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |