"We don't make it to the deadline!"quote:
Die kut-Indiersquote:Op zondag 12 april 2009 18:46 schreef LaStrange het volgende:
Helemaal met ts eens.
Naast die tattoo-programma's zijn de 10000 verschillende programma's over het sleutelen aan auto's ook helemaal kut.
Ja precies, en het zijn in mijn ogen niet eens èchte liefhebbers van de auto's. Maar eerder èchte liefhebbers van ombouwen. Kopen ze bijv bij wrecks to riches een super mooie nog 100% originele wagen uit 1972 met amper 50.000 originele mijlen op de teller. Gaan ze die hele auto slopen en ombouwen tot een hotrodquote:Op zondag 12 april 2009 18:46 schreef LaStrange het volgende:
Helemaal met ts eens.
Naast die tattoo-programma's zijn de 10000 verschillende programma's over het sleutelen aan auto's ook helemaal kut.
Dat is nog wel grappigquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 18:37 schreef pberends het volgende:
zoals Kat von Dee of hoe die heroinehoer ook heet, terug naar haar trailercamper aub met der tyfusaccent.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:50 schreef pberends het volgende:
Of Die Ludolfs... wtffffffffffffffffffffffff leer je daar nu van?
zijn er nog meer dan :Squote:Op zondag 12 april 2009 19:31 schreef speedy_kevin het volgende:
Verschrikkelijk die tattoo programma's. Ook de vele auto-sleutel programma's zijn vervelend.
Uitzonderingen zijn; American Hotrod, Orange Country Choppers en Die Ludolfs!
Zo zag ik ze een originele 1937 Lincoln model K die nog in goede staat verkeerde tot de kale carrosserie strippen om er een spuuglelijke "hotrod" van te maken.quote:Op zondag 12 april 2009 18:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ja precies, en het zijn in mijn ogen niet eens èchte liefhebbers van de auto's. Maar eerder èchte liefhebbers van ombouwen. Kopen ze bijv bij wrecks to riches een super mooie nog 100% originele wagen uit 1972 met amper 50.000 originele mijlen op de teller. Gaan ze die hele auto slopen en ombouwen tot een hotrod![]()
Koop dan een echt wrak op de sloop ofzo, maar laat originele wagens aub in hun waarde...
ongeveer de enige mooie auto die amerikanen ooit bouwden was een lincoln kquote:Op zondag 12 april 2009 19:53 schreef Zwartbaard het volgende:
[..]
Zo zag ik ze een originele 1937 Lincoln model K die nog in goede staat verkeerde tot de kale carrosserie strippen om er een spuuglelijke "hotrod" van te maken.
Jij hebt lang geen Discovery Channel meer gekeken? Wheeler Dealers, Wrecks to Riches, Chop shop, overhauling, a ... is born, wreck rescue, monster garage, enz...quote:
Dat was leuk ja! Nu niet meer met al dat NL gebral er onderquote:Op zondag 12 april 2009 18:52 schreef Silver_Shark het volgende:
Overhaullingvooral die vrouw
enige positieve van Discovery is Mythbuster, time warp, storm chaser en how its made.
Wheeler Dealers, a ... is born en wreck rescue komen bij mijn weten al lang niet meer op tv. (helaas, want dit waren in mijn ogen de enige echt leuke autoprogramma's naast top gear, ja je moet wel ff door een aantal dingen heenkijken, maar ik vond het altijd wel geinig om er naar te kijken)quote:Op zondag 12 april 2009 19:57 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Jij hebt lang geen Discovery Channel meer gekeken? Wheeler Dealers, Wrecks to Riches, Chop shop, overhauling, a ... is born, wreck rescue, monster garage, enz...
Eens.quote:Op zondag 12 april 2009 18:52 schreef Silver_Shark het volgende:
Overhaullingvooral die vrouw
enige positieve van Discovery is Mythbuster, time warp, storm chaser en how its made.
cheeks zijn zo schattigquote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ].
Maar verder eens met klacht, er is teveel crap op Discovery.
Zij is helemaal een achterlijke trut; laatst ook helemaal ruzie zoeken en zoquote:Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ].
Maar verder eens met klacht, er is teveel crap op Discovery.
Hmm, eerst leek ze me ook wel oké totdat bleek dat ze die tent echt niet weet te runnen. Totaal geen rekening met haar collega's houdt en geen overwicht heeft om die toko een beetje fatsoenlijk te laten draaien. Daarnaast is dat accent niet "rat" en dus behoooooorlijk irritant.quote:Op zondag 12 april 2009 23:04 schreef Sapstengel het volgende:
Idd ja. Die Kat von D is trouwens ook maar een aandachtshoer. Desalniettemin mag ze mijn penis wel omsluiten met haar lippen naar keuze.
Cunt von Dquote:
Ah, de tijd wist ik niet precies maar wist nog wel zeker dat het op tv is. Heb het recent nog gezien.quote:
bij miami ink zijn het ook niet allemaal goede tatoeerders btwquote:Op zondag 12 april 2009 23:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
London Ink is zoo slecht. Wat een knuppels allemaal.
Ook niet altijd, maar soms zitten er wel echte meesters tussen.quote:Op zondag 12 april 2009 23:55 schreef waterkip het volgende:
Biker build-off en chop shop vind ik wel vakwerk.
Over smaak valt niet te twisten ,maar wat kunnen die gasten plaatwerken .
Dat is bij al die andere motor shit echt niet anders. Waarom zou je met je lasapparaat enzo gaan kutten als je ook een waterjet hebt waarmee je meer ingewikkelde en mooiere dingen kan maken? En het motorische gedeelte word sowieso altijd gekocht want wat verwacht je dan? Dat ze zelf een compleet motorblok ontwerpen en bouwen? Spuiten, polijsten en verchromen zijn ook dingen die je zelf niet echt goed kan doen tenzij je daar de machines en mensen voor in dienst heb maar als jij voor al die dingen 1 persoon moet aannemen terwijl het bij elkaar in een jaar tijd hooguit een paar uur werk is om het te doen dan is dat natuurlijk niet te doen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:47 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Ook niet altijd, maar soms zitten er wel echte meesters tussen.
In tegenstelling tot die figuren van OCC. Die zelf eigenlijk alleen maar assembleren... Het moeilijkste dat die zelf ooit gemaakt hebben was een benzinetank van los plaatstaal. Al het andere dat ze maken is gemaakt van voorgevormd matteriaal, wat vaak machinaal en met een 3d waterjet tot het uiteindelijke product word gemaakt. Voor de èchte techniek laten ze iemand meekomen van het bedrijf dat het motorblok of de carburateur levert, strak zetten en spuitwerk wordt uitbesteed, net als slijpen, polijsten en verchromen. Volgens mij kunnen die gasten zelf nog geen wiel spaken en richten...
Ik kijk het niet vaak maar soms kijk ik weleens naar the biker build off. En vaak zie je dan de èchte vaklui. Mensen die zelf hun frames bouwen, mensen die het plaatwerk nog met de hand omvormen tot een benzinetank of een stel zijkappen. Mensen die met een perswiel (english wheel) zelf hun spatborden maken. Mensen die zelf 1 of ander motorblok reviseren en er zelf een 5 of 6 bak van maken ipv de orginele 4bak terug te zetten. En die zelf hun wielen spaken en die polijstwerk (wat niet moeilijk is, maar waar je wel erg vies van word) zelf doen. Verchromen en poedercoaten, dat wil er nog wel in hier dat ze dat niet zelf doen, maar voor de rest... En spuitwerk, daar kunnen ze bij een bedrijf als OCC gerust iemand voor in dienst nemen, want daar hebben ze werk genoeg wat dat betreft.quote:Op maandag 13 april 2009 18:36 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Dat is bij al die andere motor shit echt niet anders. Waarom zou je met je lasapparaat enzo gaan kutten als je ook een waterjet hebt waarmee je meer ingewikkelde en mooiere dingen kan maken? En het motorische gedeelte word sowieso altijd gekocht want wat verwacht je dan? Dat ze zelf een compleet motorblok ontwerpen en bouwen? Spuiten, polijsten en verchromen zijn ook dingen die je zelf niet echt goed kan doen tenzij je daar de machines en mensen voor in dienst heb maar als jij voor al die dingen 1 persoon moet aannemen terwijl het bij elkaar in een jaar tijd hooguit een paar uur werk is om het te doen dan is dat natuurlijk niet te doen.
Nou kijk ik haast nooit OCC maar sinds ze al die machines hebben bouwen ze nu niet alles grotendeels zelf? Ik hoor die Senior iig steeds zeiken van we hebben nu al die machines dus bouw zelf het frame/tank/spatborden etc ipv ze te bestellen en aan te passen.
En voor de rest zuigt Discovery gewoon en ik wil alle oude oorlog programma's en ruimte shit enzo weer terugOw en ze moeten echt kappen met dat nasynchroniseren want ik kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 persoon in NL is die het daadwerkelijk beter vind dan gewoon ondertitels.
quote:Op maandag 13 april 2009 00:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
En gelukkig is mythbusters altijd leuk
En kunnen we genieten van Kari Byron
[ afbeelding ]
Nou doordat ik heb gezien hoe Peter honderden keren dezelfde pasta maakt weet ik nu ook hoe ik die pasta moet makenquote:Op zondag 12 april 2009 18:50 schreef pberends het volgende:
Of Die Ludolfs... wtffffffffffffffffffffffff leer je daar nu van?
die man is briljant. krijgt het elke keer weer voor elkaar om verschrikkelijk grappig over te komen, klagende over het ranzige werk, zonder daarmee de mensen die het dagelijks doen te beledigen of voor schut te zetten.quote:Op zondag 12 april 2009 19:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Dirty Jobs met Mike Rowe vind ik wel leuk.Maar de tattooprogramma's zijn ook niet mijn ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |