Dit.quote:Op zondag 12 april 2009 15:30 schreef remlof het volgende:
Ik denk PvdA, maar het zou ook nog D66 of GL kunnen worden
PVVquote:Op zondag 12 april 2009 15:37 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd wat TS als "rechtse christenhond" gaat stemmen, CDA? SGP?
quote:Op zondag 12 april 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Kut Zith. Door jou heeft groen links er weer een punt bij
.
Nee. Zith heeft de poll verneukt door ergens een linkje te plaatsen naar een stem op GL. In werkelijkheid heeft GL pas één stem.quote:Op zondag 12 april 2009 15:55 schreef kamikaze het volgende:
heb ik ergens gemist dat groenlinks een goede europese verkiezingscampagne heeft, aangezien ik niet snap waarom groenlinks zo hoog in de poll staat.
Zeker weten, gezien het feit dat GL stijf bovenaan staat.quote:Op zondag 12 april 2009 15:57 schreef Klopkoek het volgende:
Dit soort polls bewijzen weer dat Fok een rechts riool is
quote:Op zondag 12 april 2009 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Zith heeft de poll verneukt door ergens een linkje te plaatsen naar een stem op GL. In werkelijkheid heeft GL pas één stem.
Ik kon er ook wel om lachen.quote:
Hij is goed.quote:Op zondag 12 april 2009 15:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee. Zith heeft de poll verneukt door ergens een linkje te plaatsen naar een stem op GL. In werkelijkheid heeft GL pas één stem.
Ontzettende huilie...quote:Op zondag 12 april 2009 15:57 schreef Klopkoek het volgende:
Dit soort polls bewijzen weer dat Fok een rechts riool is
Laten we GL voor de vorm 3 stemmen geven.quote:Op zondag 12 april 2009 16:05 schreef Zith het volgende:
Wel jammer van de poll nu inderdaad, mijn excuusAls je GL eruit denkt dan klopt hij weer
quote:Op zondag 12 april 2009 16:30 schreef DikVoormekaar het volgende:
GroenSlinks de anti Nederland partij met de dhimmy hoer FH aan het roer ondersteund door de extreemlinkse islamfascist T.D . En met de vazal van Erdogan, J.L die naast Turkije ook Rusland, Oekraïne, Albanië en Marokko wil toelaten.
Een partiij die dus niet opkomt voor de belangen van de autochtone Nederlander en de allochtone stemmers van de PvdAllochtonen inpikt.
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen .
Poll: Wat stem jij 4 juni?
Je hebt gestemd op: PVV
Je kunt het ook weer niet laten heh, om meteen op de man te gaan.quote:Op zondag 12 april 2009 17:02 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan vragen mensen zich nog af waarom PVV stemmers niet serieus worden genomen en als dom, racistisch en achterlijk volk worden gezien.
Zo werkt het nu al. Als de EP iets verwerpt en de EC neemt iets aan dan kan het alleen aangenomen worden als de Raad unaniem het advies van de EC over neemt.... wat dus slechts zelden gebeurt.quote:Op zondag 12 april 2009 17:14 schreef Saphire het volgende:
Ehm nee. De schijndemocratie van deze europese unie weiger ik aan mee te werken. Laat ze eerst is beginnen met een echte trias politica te vormen voor ze het weer een democratie durven te noemen.
Dus niet door het EP geaccepteerd houd in terug naar de tekentafel, niet dat de EC het alsnog kan doorvoeren.
Waar gaat D66 naar overstappen?quote:Op zondag 12 april 2009 17:28 schreef Schadenfreude het volgende:
Wat een bijzondere populatie heeft FOK toch ook. Het is ofwel links-liberaal-elitair (GL, D66) ofwel rechts-conservatief-provinciaals (PVV).
OT: voor mij GL, D66 of PvdA. Hangt er ook vanaf bij welke fractie ze zich gaan ansluiten. Ik had begrepen dat D66 misschien gaat overstappen. Ik moet me er echt meer in verdiepen...
Die stemmen op GL kloppen niet. Zie boven, de poll is verneukt.quote:Op zondag 12 april 2009 17:28 schreef Schadenfreude het volgende:
Wat een bijzondere populatie heeft FOK toch ook. Het is ofwel links-liberaal-elitair (GL, D66) ofwel rechts-conservatief-provinciaals (PVV).
Ik moet zeggen dat ik de liberalen in het EP beter en doortastender vindt. Terwijl de VVD in Nederland gewoon elitaire kaalvreterspartij is die liberaliseringen heeft doorgevoerd, daar pakken de liberalen in het EP meestal beter door.quote:
Ja , op die partij die boven in de poll staat.quote:Op zondag 12 april 2009 16:06 schreef Zith het volgende:
Is het trouwens mogelijk om op buitenlandse partijen te stemmen?
De VVD in Nederland is misschien economisch liberaal te noemen, politiek al lang niet meer en neigen ze meer naar kapitalisme.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de liberalen in het EP beter en doortastender vindt. Terwijl de VVD in Nederland gewoon elitaire kaalvreterspartij is die liberaliseringen heeft doorgevoerd, daar pakken de liberalen in het EP meestal beter door.
Ze zouden bijv. nooit de argumentatie van de VVD gevolgd hebben bij het min of meer bewust creeeren van rayonkartels. De VVD hier vindt dat geen probleem (zie hoe de zorg en TV-markt regioneel is verdeeld tussen de private partijen waardoor de tarieven straffeloos kunnen worden verhoogd), daarmee creeer je 'kampioenen' vindt de VVD maar in Europa zouden de liberalen dat no way pikken.
Principieeler dus.
Het bewust creeeren van kartels zou ik niet economisch liberaal willen noemen. Ricardo, Adam Smith en vader en zoon Mill gruwelden daarvan.quote:Op zondag 12 april 2009 17:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
De VVD in Nederland is misschien economisch liberaal te noemen, politiek al lang niet meer en neigen ze meer naar kapitalisme.
Helaas zal jouw VVD alle goede bedoelingen ten spiijt worden van vier naar 1 zetel., dankzij het beleid van de landellijke partijgenoten.quote:Op zondag 12 april 2009 17:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de liberalen in het EP beter en doortastender vindt. Terwijl de VVD in Nederland gewoon elitaire kaalvreterspartij is die liberaliseringen heeft doorgevoerd, daar pakken de liberalen in het EP meestal beter door.
Ze zouden bijv. nooit de argumentatie van de VVD gevolgd hebben bij het min of meer bewust creeeren van rayonkartels. De VVD hier vindt dat geen probleem (zie hoe de zorg en TV-markt regioneel is verdeeld tussen de private partijen waardoor de tarieven straffeloos kunnen worden verhoogd), daarmee creeer je 'kampioenen' vindt de VVD maar in Europa zouden de liberalen dat no way pikken.
Principieeler dus.
Brrrrrrr....quote:
Economisch liberalisme is toch juist kapitalisme? Vrije markt, privatisering, enzovoorts?quote:Op zondag 12 april 2009 17:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
De VVD in Nederland is misschien economisch liberaal te noemen, politiek al lang niet meer en neigen ze meer naar kapitalisme.
Ik koester krakers, dat is de enige subcultuur in Nederland die nog vrijwel helemaal arisch is en daarmee het autochtone oorspronkelijke genenpakket veilig stellenquote:
quote:Op zondag 12 april 2009 18:13 schreef draaijer het volgende:
Ik begrijp wel waarom de VVD zo klein gedeelte van de stemmen krijgt.
Zojuist even op het CBS opgezocht en daar zitten slechts 675k mensen in 2007 (=4,1%) boven een bruto inkomen van Euro 75k per jaar
Zit wat in!quote:Op zondag 12 april 2009 18:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik koester krakers, dat is de enige subcultuur in Nederland die nog vrijwel helemaal arisch is en daarmee het autochtone oorspronkelijke genenpakket veilig stellen
Ik heb een bloedhekel aan krakers.. Alleen om de reden dat ze JOUW huis bezettenquote:Op zondag 12 april 2009 18:08 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik koester krakers, dat is de enige subcultuur in Nederland die nog vrijwel helemaal arisch is en daarmee het autochtone oorspronkelijke genenpakket veilig stellen
Tenminste die gedachte komt altijd bij mij op als ik krakers voorbij zie komen, allemaal kindertjes van hoger opgeleide hollandse mensen met een linkse inslag. Nooit zie ik er allochtonen tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |