PVVquote:Op zondag 12 april 2009 18:23 schreef OldJeller het volgende:
Welke partij wil de Europese Grondwet (Verdrag van Lissabon) in de prullenmand gooien en zich minder laten leiden door de EU?
Beetje jammer alleen dat het EP daar helemaal niet over gaat he.. Maarja, dat weten ze bij de PVV natuurlijk niet.quote:
PVV, SGP en was SP ook niet tegen?quote:
dit dus, ik gok d66 maar moet me ook nog orienterenquote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat het EP daar helemaal niet over gaat he.. Maarja, dat weten ze bij de PVV natuurlijk niet.
vorige topic was vervuild,quote:Op zondag 12 april 2009 18:40 schreef Dos37 het volgende:
wat is het verschil tussen dit topic en dat vorige topic
Europese verkiezingen; wat stem jij?
Met niet stemmen bereik je echt helemaal niks. Daar lachen ze in Brussel alleen maar om.quote:
Inderdaad maar goed die gedachte is helaas iets te hoog gegrepen voor de betreffende stemmers.quote:Op zondag 12 april 2009 18:34 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat het EP daar helemaal niet over gaat he.. Maarja, dat weten ze bij de PVV natuurlijk niet.
PVV is toch echt beneden alle peil, SP zou ik nog niet op stemmen al zetten ze me het mes op de keel. Ik kom zelf qua ideologie heel erg bij D'66 uit maar laten die nou net ontzettend pro-europa zijn, iets waar ik dus totaal niets mee heb. Dus dan is het jammer maar helaas, geen partij waarin ik me vertegenwoordigd voel dus stem ik niet.quote:Op zondag 12 april 2009 19:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Met niet stemmen bereik je echt helemaal niks. Daar lachen ze in Brussel alleen maar om.
Je kunt beter stemmen op een partij die zeer kritisch of zelfs afwijzend staat tegenover de EU. Zoals de SP of de PVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |