Nilsson natuurlijkquote:
Misschien wel.quote:Op zondag 12 april 2009 15:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Told ya TC03.
En jij was juist diegene die de goden verzocht.
Deed ie juist goed. Dat soort duels verlies je alleen maar en kost je overtredingen. De rest van de verdediging moet echter anticiperen op het doorkoppen van Dost, oftewel je man dekken, dat doet niemand.quote:
Had hij een kaartwaardige overtreding begaan?quote:Op zondag 12 april 2009 15:11 schreef Blawh het volgende:
Dost had natuurlijk niet meer op het veld mogen staan.
Heerenveen is dan ook enigszins overschat.quote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heerenveen valt schijnbaar weer behoorlijk tegen.
Die horen ook helemaal niet op positie vier. Ik vind ze maar zelden goed voetballen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volendamquote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens jorientje wel jaquote:Op zondag 12 april 2009 15:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Had hij een kaartwaardige overtreding begaan?
Trond Sollied zei toch vorige week dat sc Heerenveeen Italiaanser moest spelen?quote:Op zondag 12 april 2009 15:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heerenveen is dan ook enigszins overschat.
Maar voor wie ben je dan bij Feyenoord - Heracles?quote:Op zondag 12 april 2009 15:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hup alle ploegen die tegen degradatie kandidaten moeten
Zie hem die verdediging helemaal gek maken danquote:Op zondag 12 april 2009 15:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Kaay, zo scherp als een mes. Yeah!
Sluwe vos dat het is.quote:Op zondag 12 april 2009 15:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zie hem die verdediging helemaal gek maken dan.
Eerste paasdag. Schijnt.quote:Op zondag 12 april 2009 15:14 schreef denthemen het volgende:
Je hoort dat er veel koters zitten in het stadion, speciale dag of zo?
Ik dacht misschien heeft de SCF een open dag of zoquote:
gelijkspelquote:Op zondag 12 april 2009 15:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar voor wie ben je dan bij Feyenoord - Heracles?
Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg?quote:
FC Italia, afdeling Groningen.quote:
Nee die bleef eraf , Lovrequote:Op zondag 12 april 2009 15:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg Berg ?
Piecke was de leider, dat blijkt maar weer. Dan ook nog geen Quansah en Fledderus op het middenveld, dan ben je kwetsbaar ja.quote:Op zondag 12 april 2009 15:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Looms is inderdaad dramatisch, maar de rest staat af en toe ook gewoon te slapen.
Leodore, de neus, is helemaal opgeleefd na de 2-1 ja, pff..quote:Op zondag 12 april 2009 15:18 schreef TC03 het volgende:
Wedstrijden die voor 'de neutrale toeschouwer leuk zijn'...
Allemaal propagandaquote:Op zondag 12 april 2009 15:18 schreef TC03 het volgende:
Wedstrijden die voor 'de neutrale toeschouwer leuk zijn'...
quote:Op zondag 12 april 2009 15:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Leodore, de neus, is helemaal opgeleefd na de 2-1 ja, pff..
Ja, net zoals Jack van Gelder voor AFC is.quote:Op zondag 12 april 2009 15:19 schreef denthemen het volgende:
[..]Krijgen we dat weer
![]()
Telstar is zijn club
Wijnaldum kreeg hem niet in de loop mee, hij moet hem zo krijgen dat hij in 1 keer kan schietenquote:
Daarvoor was de afstand te groot.quote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wijnaldum kreeg hem niet in de loop mee, hij moet hem zo krijgen dat hij in 1 keer kan schieten
En Cambuur die van Geneequote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, net zoals Jack van Gelder voor AFC is.
Van Gelder vergelijken met Leoquote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, net zoals Jack van Gelder voor AFC is.
Iets sneller geven denk ikquote:
Er moest een boog in, anders kon een Heraclied de bal afpakken. Een boog geven doe je voornamelijk door de lucht, daarom een matige bal.. maar veel beters was er niet uit te halen denk ik.quote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wijnaldum kreeg hem niet in de loop mee, hij moet hem zo krijgen dat hij in 1 keer kan schieten
Ja, gepassioneerd kritisch, net zoals Feyenoord-supporters ook alitjd wat te zeiken hebben.quote:Op zondag 12 april 2009 15:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van Gelder vergelijken met LeoBij Van Gelder is het wel duidelijk, maar bij Leo is het gewoon sneu dat mensen er altijd naar op zoek zijn dat hij "joods" zou zijn. Je moet hem eens meemaken met een wedstrijd van Ajax, dan is hij alleen maar negatief over Ajax, wat volgens Rotterdam dus "zijn club" is
Spuit11quote:Op zondag 12 april 2009 15:21 schreef Blawh het volgende:
Looms, raus.![]()
Willie, raus
Bijlmer, raus.
Jorg.
Dost.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Heracles schopploeg.
2. Heracles bij vlagen weggespeeld.
3. De makaay Kaay
4. De Wijnaldum
5. Feyenoord is penal onthouden
1.quote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Heracles schopploeg.
2. Heracles bij vlagen weggespeeld.
3. De makaay
4. De Wijnaldum
5. Feyenoord is penal onthouden
En wat maakt hem jood dan? Noem het eens op bij bijvoorbeeld deze wedstrijdquote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, gepassioneerd kritisch, net zoals Feyenoord-supporters ook alitjd wat te zeiken hebben.
Volgens mij deed Verhaegh dat met opzet.quote:Op zondag 12 april 2009 15:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Verheagh er niet bij tegen AZ
Nog meer kans voor hun om kampioen te worden.
Nou, hij wordt wel erg vrolijk na 2-1.quote:Op zondag 12 april 2009 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wat maakt hem jood dan? Noem het eens op bij bijvoorbeeld deze wedstrijd
Great minds think alike.quote:
Goed idee. Als je Looms laat staan krijgt hij rood, of komen er nog 3 goals vanaf rechts.quote:Op zondag 12 april 2009 15:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Great minds think alike.
Zeg het niet graag, maar tweede helft maar gewoon 3-5-2 ballen. Looms eruit, lange ballen op Schulie en Dost en bikkelen/ druk zetten op het middenveld om de afvallende bal proberen te winnen.
Dit is gewoon zoeken naar iets wat er niet is, beetje triestquote:
Dat slissen van hem is zowel grappig als irriterendquote:Op zondag 12 april 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
Jan van Halst.Ik ben me steeds meer aan hem te ergeren.
Je wilt meedoen met de rest maar je snapt het nietquote:
hahaquote:Op zondag 12 april 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je wilt meedoen met de rest maar je snapt het niet
Schattig
quote:Op zondag 12 april 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Schattig
Hij loopt altijd zoooo te zeuren over het spel. Kijk, het is slecht, het is al jaren slecht. Aan wat spiegelt hij het? Elke eredivisieclub speelt slecht volgens hem, misschien moet je daar maar mee leren leven Jan. Het is geen Engeland.quote:Op zondag 12 april 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
Jan van Halst.Ik ben me steeds meer aan hem te ergeren.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:29 schreef Blawh het volgende:
Hoorde je het jorien? Eigenlijk gewoon een penalty voor onze jongens.
Ik vergat een PI.quote:Op zondag 12 april 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]?
Als die bal belandt bij Dost is het een penalty ja, maar Timmer, de topper, heeft de bal al vast voor de overtreding.
Euh nee? De overtreding wordt al veel eerder ingezet. En al heeft Timmer de bal een kwartier in zijn handen voor de overtreding. Het blijft een overtreding.quote:Op zondag 12 april 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]?
Als die bal belandt bij Dost is het een penalty ja, maar Timmer, de topper, heeft de bal al vast voor de overtreding.
Klopt ook. Daarnaast verwacht hij nog steeds dat Feyenoord zo speelt als AZ of Twente, geloof ik.quote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij loopt altijd zoooo te zeuren over het spel. Kijk, het is slecht, het is al jaren slecht. Aan wat spiegelt hij het? Elke eredivisieclub speelt slecht volgens hem, misschien moet je daar maar mee leren leven Jan. Het is geen Engeland.
Hij spiegelt alles aan het almachtige Twente. Zelfs Heracles.quote:Op zondag 12 april 2009 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt ook. Daarnaast verwacht hij nog steeds dat Feyenoord zo speelt als AZ of Twente, geloof ik.
En het is niet zo dat die 2 ploegen de laatste tijd goed spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt ook. Daarnaast verwacht hij nog steeds dat Feyenoord zo speelt als AZ of Twente, geloof ik.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:33 schreef Forumgebruikert het volgende:
Morgen Remy Bonjasky bij sport aan tafel... die kan dan mooi dat knietje van Dost beoordelen
AZ kan er ook helemaal niets van volgens hem. Alleen over Twente is ie nooit kritisch. Maarja... hij doet maar.quote:Op zondag 12 april 2009 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grof schandaal was dat inderdaad zeg. 5 wedstrijden Henkie Kesler, komop!quote:Op zondag 12 april 2009 15:33 schreef Forumgebruikert het volgende:
Morgen Remy Bonjasky bij sport aan tafel... die kan dan mooi dat knietje van Dost beoordelen
In de rust heb ik altijd rijnmond aan staan, met emiel schelvisquote:Op zondag 12 april 2009 15:29 schreef Blawh het volgende:
Hoorde je het jorien? Eigenlijk gewoon een penalty voor onze jongens.
Ik noem hun al sinds ze bij Feyenoord spelen alquote:Op zondag 12 april 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Schattig
quote:Op zondag 12 april 2009 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Grof schandaal was dat inderdaad zeg. 5 wedstrijden Henkie Kesler, komop!
Als er iemand kijk heeft op het spelletje dan is het Jan van Halst wel. En dat het slecht is? Ja hij valt misschien in de herhaling dat het slecht is, maar feit is dat het ook iedere week bagger is.quote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij loopt altijd zoooo te zeuren over het spel. Kijk, het is slecht, het is al jaren slecht. Aan wat spiegelt hij het? Elke eredivisieclub speelt slecht volgens hem, misschien moet je daar maar mee leren leven Jan. Het is geen Engeland.
Ik snap serieus niet waarom hij niet gewoon 5e klasse zaterdag amateurvoetbal speeltquote:Op zondag 12 april 2009 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Overigens vind ik Bruins weer zwak spelen, jammer van zo 'talent'
Of toch weer welquote:
Omdat het onzinnig is om het ijzersterke superduo Greene/Lucius eruit te halen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef TC03 het volgende:
Waarom is Leerdam eigenlijk rechtsback? Ik vind het meer een centrale verdediger. Opbouwend deed Tiendallli het beter.
Een centrale verdediger van <180?quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef TC03 het volgende:
Waarom is Leerdam eigenlijk rechtsback? Ik vind het meer een centrale verdediger. Opbouwend deed Tiendallli het beter.
Greene is ook kleiner dan 1,80 geloof ik.quote:Op zondag 12 april 2009 15:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een centrale verdediger van <180?![]()
²
Cannavaroquote:Op zondag 12 april 2009 15:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een centrale verdediger van <180?![]()
²
In dit soort wedstrijden moet je hem juist laten spelen. Je wint toch met 7-0, hij maakt er 2 of zo, en het is weer even hosanna en misschien dat ie er nog vervolg aan geeft ook.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Miralem op de bank ja.
Terechtquote:
Als je op Looms doelt: inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 15:40 schreef Blawh het volgende:
Als er niet snel gewisseld wordt staan we met 10 man.
Tuurlijk, wie anders?quote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je op Looms doelt: inderdaad
Als je niet op Looms doelt en iemand anders krijgt rood: Dan staan we met 9 man
Recessiequote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
Waarom zijn die business seats voor 80% leeg?
Tegen dit soort clubs speelt hij juist kut dit seizoen. Je kunt hem niet eeuwig het vertrouwen gevenquote:Op zondag 12 april 2009 15:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden moet je hem juist laten spelen. Je wint toch met 7-0, hij maakt er 2 of zo, en het is weer even hosanna en misschien dat ie er nog vervolg aan geeft ook.
Nja, Bassie zal ik nooit begrijpen.
Luigi tochquote:
Hallo, hij heeft net wel een sliding gemaakt.quote:Op zondag 12 april 2009 15:42 schreef Forumgebruikert het volgende:
Hahaha gelijk maar ff gaan zitten.
kuipvrees?quote:Op zondag 12 april 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bruins.
Altijd maar een blessure faken als het minder gaat.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef denthemen het volgende:
VENOM ARE YOU WATCHINGGGGGGG???? HELEMAAL NIETS IN GRONINGEN!!!!!111!!
Klopt, maar met zijn snelheid kan hij wel wat diepte aan het spel geven. Dat is soms weleens handig.quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef Forumgebruikert het volgende:
Hmm.. slory is ook niet 1 2 3 een verbetering.. die heeft wel de inzet/snelheid maar weer niet de vaardigheid.. net rommendahl eigenlijk
Als trainer moet je zo'n keeper eigenlijk verbieden uit te komen bij corners.quote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef Strooper het volgende:
Luciano zat voor de verandering weer eens mis bij die corner..
Lucianoquote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef Strooper het volgende:
Luciano zat voor de verandering weer eens mis bij die corner..
True.quote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar met zijn snelheid kan hij wel wat diepte aan het spel geven. Dat is soms weleens handig.
Jorien, blijf ff van Den's account af.quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef denthemen het volgende:
FCG - Vitessequote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:
Welke wedstrijd is leuk om te kijken als neutrale toeschouwer?
Dameshockeyquote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:
Feyenoord, vraag maar aan Leoquote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:
Aston Villa - Evertonquote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:
Dat ie hem al kopte verbaast me. Ik bedoel, zijn haar zit nu wat minder....quote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
True.
Mooie kopbal weer hoor van Bruins. Recht de lucht in, op zoek naar de ruimte i guess.
Daarom moest ie er ook uit nu..quote:Op zondag 12 april 2009 15:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat ie hem al kopte verbaast me. Ik bedoel, zijn haar zit nu wat minder....
Het feit dat hij steeds in kansrijke positie komt vind ik prima. Hij speelt erg lekker vandaag.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 15:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
PENALTY
OMFG DE KAAY, GEWELDIG.
EN NU DIE HATTRICK.
En mn capslock uit.
Is ook gewoon een wereldtopper, duidelijk.quote:Op zondag 12 april 2009 15:50 schreef denthemen het volgende:
Terecht lijkt mij, Makaay speelt goed
Bruins is dan ook niet Feyenoordwaardig.quote:Op zondag 12 april 2009 15:51 schreef Forumgebruikert het volgende:
3-1 zodra Bruins eruit is... toeval? Neen.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Is ook gewoon een wereldtopper, duidelijk.
Was, nu een degelijke spitsquote:Op zondag 12 april 2009 15:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Is ook gewoon een wereldtopper, duidelijk.
Gister die keeper van Utrecht gezien?quote:Op zondag 12 april 2009 15:52 schreef Merkie het volgende:
Timmer. Soms heb ik het idee dat hij geen vingers heeft en alleen maar stompjes.
Nee.quote:Op zondag 12 april 2009 15:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gister die keeper van Utrecht gezien?
Die is echt een ramp.quote:Op zondag 12 april 2009 15:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gister die keeper van Utrecht gezien?
Echt álles liet hij los of stompte hijquote:
Hij kreeg nog een flinke trap, al was dat meer een ongelukje.quote:Op zondag 12 april 2009 15:54 schreef Merkie het volgende:
De Wijn moet trouwens fysiek nog wat sterker worden, hij ligt redelijk snel op de grond.
Van Wolfswinkel mag niet eens de veters van Makaay strikken.quote:Op zondag 12 april 2009 15:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Makaay![]()
Kijk Van Wolfswinkel wil je ook zo goed worden moet je nog even bij Vitesse blijven
Die zijn ook eieren aan het zoeken. Ongelooflijk.quote:Op zondag 12 april 2009 15:54 schreef venomsnake het volgende:
Het is niet best....![]()
Zelfde geldt voor de arbitrage
Rode wijn?quote:Op zondag 12 april 2009 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De Wijn.
Mag op zich rood zijn, maar hoeft niet van mij.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:55 schreef Forumgebruikert het volgende:
Stel je voor wat een doelpunten festijn het volgende week tegen Twente wordt als Bruins vanaf het begin niet mee doet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |