Van Gelder vergelijken met Leoquote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, net zoals Jack van Gelder voor AFC is.
Iets sneller geven denk ikquote:
Er moest een boog in, anders kon een Heraclied de bal afpakken. Een boog geven doe je voornamelijk door de lucht, daarom een matige bal.. maar veel beters was er niet uit te halen denk ik.quote:Op zondag 12 april 2009 15:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wijnaldum kreeg hem niet in de loop mee, hij moet hem zo krijgen dat hij in 1 keer kan schieten
Ja, gepassioneerd kritisch, net zoals Feyenoord-supporters ook alitjd wat te zeiken hebben.quote:Op zondag 12 april 2009 15:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van Gelder vergelijken met LeoBij Van Gelder is het wel duidelijk, maar bij Leo is het gewoon sneu dat mensen er altijd naar op zoek zijn dat hij "joods" zou zijn. Je moet hem eens meemaken met een wedstrijd van Ajax, dan is hij alleen maar negatief over Ajax, wat volgens Rotterdam dus "zijn club" is
Spuit11quote:Op zondag 12 april 2009 15:21 schreef Blawh het volgende:
Looms, raus.![]()
Willie, raus
Bijlmer, raus.
Jorg.
Dost.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Heracles schopploeg.
2. Heracles bij vlagen weggespeeld.
3. De makaay Kaay
4. De Wijnaldum
5. Feyenoord is penal onthouden
1.quote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef jorienvdherik het volgende:
1. Heracles schopploeg.
2. Heracles bij vlagen weggespeeld.
3. De makaay
4. De Wijnaldum
5. Feyenoord is penal onthouden
En wat maakt hem jood dan? Noem het eens op bij bijvoorbeeld deze wedstrijdquote:Op zondag 12 april 2009 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, gepassioneerd kritisch, net zoals Feyenoord-supporters ook alitjd wat te zeiken hebben.
Volgens mij deed Verhaegh dat met opzet.quote:Op zondag 12 april 2009 15:21 schreef vitessezuid113 het volgende:
Verheagh er niet bij tegen AZ
Nog meer kans voor hun om kampioen te worden.
Nou, hij wordt wel erg vrolijk na 2-1.quote:Op zondag 12 april 2009 15:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
En wat maakt hem jood dan? Noem het eens op bij bijvoorbeeld deze wedstrijd
Great minds think alike.quote:
Goed idee. Als je Looms laat staan krijgt hij rood, of komen er nog 3 goals vanaf rechts.quote:Op zondag 12 april 2009 15:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Great minds think alike.
Zeg het niet graag, maar tweede helft maar gewoon 3-5-2 ballen. Looms eruit, lange ballen op Schulie en Dost en bikkelen/ druk zetten op het middenveld om de afvallende bal proberen te winnen.
Dit is gewoon zoeken naar iets wat er niet is, beetje triestquote:
Dat slissen van hem is zowel grappig als irriterendquote:Op zondag 12 april 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
Jan van Halst.Ik ben me steeds meer aan hem te ergeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |