Als er iemand kijk heeft op het spelletje dan is het Jan van Halst wel. En dat het slecht is? Ja hij valt misschien in de herhaling dat het slecht is, maar feit is dat het ook iedere week bagger is.quote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij loopt altijd zoooo te zeuren over het spel. Kijk, het is slecht, het is al jaren slecht. Aan wat spiegelt hij het? Elke eredivisieclub speelt slecht volgens hem, misschien moet je daar maar mee leren leven Jan. Het is geen Engeland.
Ik snap serieus niet waarom hij niet gewoon 5e klasse zaterdag amateurvoetbal speeltquote:Op zondag 12 april 2009 15:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Overigens vind ik Bruins weer zwak spelen, jammer van zo 'talent'
Of toch weer welquote:
Omdat het onzinnig is om het ijzersterke superduo Greene/Lucius eruit te halen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef TC03 het volgende:
Waarom is Leerdam eigenlijk rechtsback? Ik vind het meer een centrale verdediger. Opbouwend deed Tiendallli het beter.
Een centrale verdediger van <180?quote:Op zondag 12 april 2009 15:38 schreef TC03 het volgende:
Waarom is Leerdam eigenlijk rechtsback? Ik vind het meer een centrale verdediger. Opbouwend deed Tiendallli het beter.
Greene is ook kleiner dan 1,80 geloof ik.quote:Op zondag 12 april 2009 15:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een centrale verdediger van <180?![]()
²
Cannavaroquote:Op zondag 12 april 2009 15:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een centrale verdediger van <180?![]()
²
In dit soort wedstrijden moet je hem juist laten spelen. Je wint toch met 7-0, hij maakt er 2 of zo, en het is weer even hosanna en misschien dat ie er nog vervolg aan geeft ook.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Miralem op de bank ja.
Terechtquote:
Als je op Looms doelt: inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 15:40 schreef Blawh het volgende:
Als er niet snel gewisseld wordt staan we met 10 man.
Tuurlijk, wie anders?quote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je op Looms doelt: inderdaad
Als je niet op Looms doelt en iemand anders krijgt rood: Dan staan we met 9 man
Recessiequote:Op zondag 12 april 2009 15:41 schreef TC03 het volgende:
Waarom zijn die business seats voor 80% leeg?
Tegen dit soort clubs speelt hij juist kut dit seizoen. Je kunt hem niet eeuwig het vertrouwen gevenquote:Op zondag 12 april 2009 15:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
In dit soort wedstrijden moet je hem juist laten spelen. Je wint toch met 7-0, hij maakt er 2 of zo, en het is weer even hosanna en misschien dat ie er nog vervolg aan geeft ook.
Nja, Bassie zal ik nooit begrijpen.
Luigi tochquote:
Hallo, hij heeft net wel een sliding gemaakt.quote:Op zondag 12 april 2009 15:42 schreef Forumgebruikert het volgende:
Hahaha gelijk maar ff gaan zitten.
kuipvrees?quote:Op zondag 12 april 2009 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bruins.
Altijd maar een blessure faken als het minder gaat.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef denthemen het volgende:
VENOM ARE YOU WATCHINGGGGGGG???? HELEMAAL NIETS IN GRONINGEN!!!!!111!!
quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef denthemen het volgende:
VENOM ARE YOU WATCHINGGGGGGG???? HELEMAAL NIETS IN GRONINGEN!!!!!111!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |