Je wilt meedoen met de rest maar je snapt het nietquote:
hahaquote:Op zondag 12 april 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je wilt meedoen met de rest maar je snapt het niet
Schattig
quote:Op zondag 12 april 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Schattig
Hij loopt altijd zoooo te zeuren over het spel. Kijk, het is slecht, het is al jaren slecht. Aan wat spiegelt hij het? Elke eredivisieclub speelt slecht volgens hem, misschien moet je daar maar mee leren leven Jan. Het is geen Engeland.quote:Op zondag 12 april 2009 15:26 schreef TC03 het volgende:
Jan van Halst.Ik ben me steeds meer aan hem te ergeren.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:29 schreef Blawh het volgende:
Hoorde je het jorien? Eigenlijk gewoon een penalty voor onze jongens.
Ik vergat een PI.quote:Op zondag 12 april 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]?
Als die bal belandt bij Dost is het een penalty ja, maar Timmer, de topper, heeft de bal al vast voor de overtreding.
Euh nee? De overtreding wordt al veel eerder ingezet. En al heeft Timmer de bal een kwartier in zijn handen voor de overtreding. Het blijft een overtreding.quote:Op zondag 12 april 2009 15:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]?
Als die bal belandt bij Dost is het een penalty ja, maar Timmer, de topper, heeft de bal al vast voor de overtreding.
Klopt ook. Daarnaast verwacht hij nog steeds dat Feyenoord zo speelt als AZ of Twente, geloof ik.quote:Op zondag 12 april 2009 15:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij loopt altijd zoooo te zeuren over het spel. Kijk, het is slecht, het is al jaren slecht. Aan wat spiegelt hij het? Elke eredivisieclub speelt slecht volgens hem, misschien moet je daar maar mee leren leven Jan. Het is geen Engeland.
Hij spiegelt alles aan het almachtige Twente. Zelfs Heracles.quote:Op zondag 12 april 2009 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt ook. Daarnaast verwacht hij nog steeds dat Feyenoord zo speelt als AZ of Twente, geloof ik.
En het is niet zo dat die 2 ploegen de laatste tijd goed spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt ook. Daarnaast verwacht hij nog steeds dat Feyenoord zo speelt als AZ of Twente, geloof ik.
quote:Op zondag 12 april 2009 15:33 schreef Forumgebruikert het volgende:
Morgen Remy Bonjasky bij sport aan tafel... die kan dan mooi dat knietje van Dost beoordelen
AZ kan er ook helemaal niets van volgens hem. Alleen over Twente is ie nooit kritisch. Maarja... hij doet maar.quote:Op zondag 12 april 2009 15:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Grof schandaal was dat inderdaad zeg. 5 wedstrijden Henkie Kesler, komop!quote:Op zondag 12 april 2009 15:33 schreef Forumgebruikert het volgende:
Morgen Remy Bonjasky bij sport aan tafel... die kan dan mooi dat knietje van Dost beoordelen
In de rust heb ik altijd rijnmond aan staan, met emiel schelvisquote:Op zondag 12 april 2009 15:29 schreef Blawh het volgende:
Hoorde je het jorien? Eigenlijk gewoon een penalty voor onze jongens.
Ik noem hun al sinds ze bij Feyenoord spelen alquote:Op zondag 12 april 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Schattig
quote:Op zondag 12 april 2009 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Grof schandaal was dat inderdaad zeg. 5 wedstrijden Henkie Kesler, komop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |