Klopt, maar met zijn snelheid kan hij wel wat diepte aan het spel geven. Dat is soms weleens handig.quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef Forumgebruikert het volgende:
Hmm.. slory is ook niet 1 2 3 een verbetering.. die heeft wel de inzet/snelheid maar weer niet de vaardigheid.. net rommendahl eigenlijk

Als trainer moet je zo'n keeper eigenlijk verbieden uit te komen bij corners.quote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef Strooper het volgende:
Luciano zat voor de verandering weer eens mis bij die corner..

Lucianoquote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef Strooper het volgende:
Luciano zat voor de verandering weer eens mis bij die corner..

True.quote:Op zondag 12 april 2009 15:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar met zijn snelheid kan hij wel wat diepte aan het spel geven. Dat is soms weleens handig.

Jorien, blijf ff van Den's account af.quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef denthemen het volgende:
VENOM ARE YOU WATCHINGGGGGGG???? HELEMAAL NIETS IN GRONINGEN!!!!!111!!

FCG - Vitessequote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:
Welke wedstrijd is leuk om te kijken als neutrale toeschouwer?

Dameshockeyquote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:

Feyenoord, vraag maar aan Leoquote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:

quote:Op zondag 12 april 2009 15:44 schreef denthemen het volgende:
VENOM ARE YOU WATCHINGGGGGGG???? HELEMAAL NIETS IN GRONINGEN!!!!!111!!

Aston Villa - Evertonquote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:

quote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Espabilado het volgende:

Dat ie hem al kopte verbaast me. Ik bedoel, zijn haar zit nu wat minder....quote:Op zondag 12 april 2009 15:46 schreef Forumgebruikert het volgende:
[..]
True.
Mooie kopbal weer hoor van Bruins. Recht de lucht in, op zoek naar de ruimte i guess.

Daarom moest ie er ook uit nu..quote:Op zondag 12 april 2009 15:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat ie hem al kopte verbaast me. Ik bedoel, zijn haar zit nu wat minder....

Het feit dat hij steeds in kansrijke positie komt vind ik prima. Hij speelt erg lekker vandaag.quote:

quote:Op zondag 12 april 2009 15:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
PENALTY
OMFG DE KAAY, GEWELDIG.
EN NU DIE HATTRICK.
En mn capslock uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |