quote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef Niekey het volgende:
Dit is nep, de eerste dame is al gevonden
http://partyflock.nl/user/154383:rietje_riet.html
ze geeft zelf in dit forum aan dat het nep is
http://partyflock.nl/topic/1056893:Lekker_Slim_op_RTL5.html
Beroep: verkoop dakloze krant voor de albert heijnquote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef Niekey het volgende:
Dat was ook mijn gedachte ja... Achteraf maar zeggen dat het nep is, want ze zien nu ook wel dat iedereen ze uitlacht.quote:Op maandag 13 april 2009 08:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]als ik haar was zou ik dat ook zeggen...
( waarschijnlijk als ik haar was zou ik gewoon achter de ramen gaan zitten.. dat dan weer wel...)
vrouw vrouw... korte tandjes, kraakstem, tandvlees en nep tieten...quote:
Het was niet eens moeilijk om ze te vindenquote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gelachen is nog een klein woord...
althans, soms heb ik gewoon alleen maar met mn mond open gezeten...
ik wist gewoon niet dat er zoveel Amanda's waren in Nederland... ( op dat meissie na dan die bij Jensen zat)
Een college van mij heeft ook mee gedaan aan de voorrondes, maar zij was "te slim"... Ik geloof er dus niet zo in dat alles nep isquote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef Niekey het volgende:
Zij heeft blijkbaar het geruite garen ook niet uitgevonden dan blijkbaar?quote:Op maandag 13 april 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een college van mij heeft ook mee gedaan aan de voorrondes, maar zij was "te slim"... Ik geloof er dus niet zo in dat alles nep is
Laat ik het zo zeggen; als zij te slim hiervoor is, dan moet het niveau van de rest wel dramatisch zijn (en dat werd gisteren al deels bewezen). Haar teamgenoot was overigens wel dom genoegquote:Op maandag 13 april 2009 11:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Zij heeft blijkbaar het geruite garen ook niet uitgevonden dan blijkbaar?
een oproepje in mijn hyves was erg vruchtbaarquote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hehe dat geloof ik... je pakt de telefoon van Amanda en opent der contacten??
Of je hebt toch niet geregistreed @ partyflock he
En hoeveel heb je er geneukt?? (eerlijk!!)quote:Op maandag 13 april 2009 11:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een oproepje in mijn hyves was erg vruchtbaar
Maar oke, eerlijk gezegd, het viel op zich nog wel mee. Natuurlijk zijn wel de leukste eruit gepakt, en de dames hebben echt niet alles fout. En wat te denken van de heren die ook echt wel steekjes laten vallen!
quote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef Niekey het volgende:
Die djnickey.nl zit gewoon mijn teksten te kopieren om 8.13 uur in dat topic op PartyFlock.quote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die wazige blik kan wel echt zijn, maar zoveel domheid bestaat echt niet. Dat ene meisje wist bijvoorbeeld wel te vertellen dat er Indische en Afrikaanse olifanten zijn en dan niet weten wie Nelson Mandela is. De gemiddelde persoon met het syndroom van Down weet dat nog. Misschien zijn die meisjes in dat programma inderdaad geen grote lichten, maar ze zijn dan in ieder geval wel aangemoedigd door de makers van het programma om zo dom mogelijk te doen.
sorry, go your gang dan maar, maar wel pics anders is het niet gebeurd!quote:Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef RickoKun het volgende:
Als dit niet nep is, dan smeer ik fecaliën over mijn eikel en zorg ik dat ik mijn voorhuid eroverheen trek, om vervolgens tegen een willekeurige jongedame te swaffelen waardoor er een 'fecalische penisbom' explodeert.
ook hier weer het minst spannende antwoord, geeneen!quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
En hoeveel heb je er geneukt?? (eerlijk!!)
Dat was mij ook al opgevallen jaquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Die djnickey.nl zit gewoon mijn teksten te kopieren om 8.13 uur in dat topic op PartyFlock.![]()
Ben jij dat toevallig?
quote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry, go your gang dan maar, maar wel pics anders is het niet gebeurd!
Heb samen met een team dit programma gemaakt en sorry, 100 procent genuine,
Zelfs Huub is niet meer wat t geweest isquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ook hier weer het minst spannende antwoord, geeneen!
Huub wordt vader van een mooie dochterquote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Zelfs Huub is niet meer wat t geweest is
nou jij ziet het wel heel zwartgallig in allemaal he, niet zo leuk pasen gehad?quote:Op maandag 13 april 2009 11:59 schreef BdR het volgende:
Nog afgezien van het niveau van de dames, vind ik het hele idee van die "quiz" diep triest.
Even als tvkijker je zelfvertrouwen opkrikken door domme blondjes uit te lachen zodat we zelf in vergelijking weer lekker slim lijken. Triest en kinderachtig.
don't shoot the messengerquote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou jij ziet het wel heel zwartgallig in allemaal he, niet zo leuk pasen gehad?
Ja kweet t ... Bizar eigenlijk... Zo zit je in de kooi Groupies te Swaffelen ( waar ik naar heb zitten kijkenquote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub wordt vader van een mooie dochter
Goeie vraag, we hebben er wel voor gezorgd dat het antwoord altijd is gegeven, of door de mannen of door bridget, misschien dat af en toe het antwoord is gesneuveld in de eindmontage aangezien het programma natuurlijk wel in die 50 minuten moet passen zegmaarquote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Huub, waarom krijgen zij, en wij ook als kijker, niet het goede antwoord alsnog te horen na een vraag..?
ze zijn soms te makkelijk maar hier zaten er een paar te twijfelen over bv het aantal staten van Amerika () maar zou wel handig zijn als t goede antwoord ff in beeld kwam...
haha ja sorryquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Die djnickey.nl zit gewoon mijn teksten te kopieren om 8.13 uur in dat topic op PartyFlock.![]()
Ben jij dat toevallig?
quote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Mylene het volgende:
Ik mis eigenlijk ook wel de reacties van de dames als ze het goede antwoord te horen krijgen.
Maar goed dat lag dus ook niet aan ons... en t is best wel irritant als je lekker zit te ouwehoeren tegen elkaar en je alsnog t goede antwoord niet krijgt... misschien puntje voor de volgende vergadering?quote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Goeie vraag, we hebben er wel voor gezorgd dat het antwoord altijd is gegeven, of door de mannen of door bridget, misschien dat af en toe het antwoord is gesneuveld in de eindmontage aangezien het programma natuurlijk wel in die 50 minuten moet passen zegmaar
Amerika=50 was ook nog wel even een discussie puntje bij ons
jij kent iemand die rietje kent,quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Niekey het volgende:
[..]
haha ja sorrydat ben ik, ik wilde op pf ff alle argumenten laten zien waarom dit 100% nep is. vond die van jou een hele goeie
ik ken iemand die rietje kent, het is zeker geen slim ding, maar die antwoorden zijn niet allemaal door haar zelf bedacht. die meid is media geil en kickt op aandacht
nou, wel in de zin dat ik niet meer zo nodig met mijn kop op tv hoefquote:
Hoezo? We weten alles over de veroordelingen in die tijd in Zuid-Afrika. Laat me niet lachen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
In 1964 is hij veroordeeld wegens z'n betrokkenheid in de Rivonia-bende, die moordaanslagen plande en ook uitvoerde tegen blanken in Zuid-Afrika.
Als je je er een beetje in verdiept zie je dat die man echt niet zo eerlijk en lief is als de wereld het wil voordoen.
Nogmaals: walgelijke vent
Het is duidelijk dat jij een trauma hebt.quote:Op maandag 13 april 2009 01:16 schreef Oldbie het volgende:
Enige wat ik kan zeggen: verdiep je eens in de acties van Mandela. Je moet goed zoeken want internet is helaas volgegooid met lof over die man maar na goed zoeken zal je het wel vinden.
Lees dat eens na en vertel mij dan maar wat je van hem vindt.
Hij is simpelweg door de wereld op een voetstuk geplaatst. Een symbool van een apartheidsstrijder. Wat hij heeft gedaan wordt door de vingers gezien.
Nogmaals: apartheid is niet goed te praten en de ZA regering was lange tijd door en door slecht. Ik praat daar niets van goed maar ik weet wel wat Mandela op zijn kerfstok heeft en geloof mij (als je het niet na wil zoeken) dat is niet fraai. Absoluut niet. Apartheid werd trouwens ingesteld door een nederlander: H.F. Verwoerd
Nu maar weer OT: domme dozen!!!
Lijkt er inderdaad op.quote:Op maandag 13 april 2009 11:59 schreef BdR het volgende:
Nog afgezien van het niveau van de dames, vind ik het hele idee van die "quiz" diep triest.
Even als tvkijker je zelfvertrouwen opkrikken door domme blondjes uit te lachen zodat we zelf in vergelijking weer lekker slim lijken. Triest en kinderachtig.
Het is duidelijk hoe de bedenkers vrouwen zien, of in ieder geval willen neerzetten.quote:Op maandag 13 april 2009 12:49 schreef spapaars het volgende:
Dat programma draait toch om de domheid van de (vooral) vrouwelijke kandidaten.
Een slimme vrouw hoeft zich niet aan te melden, want die is bij voorbaat ongeschikt..
Leedvermaak is het format en niets anders.
vergevingsgezindheid?quote:Op maandag 13 april 2009 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij een trauma hebt.
Het is begrijpelijk, je hebt roots in Zuid-Afrika, maar mag ik raden? Je bent geen zwarte Zuid-Afrikaan.
Mandela is een man die in ieder geval heeft laten zich van genoeg karakter en vergevingsgezindheid te beschikken. Ik geef het je te doen om te ondergaan wat hij heeft moeten ondergaan en dan nog zo eruit komen. Als je al flink moet speuren op het internet om iets te vinden, zal het wel meevallen met jouw zwartmakerij.
Niks de Klerk, Zonder Mandela was de Klerk de zoveelste rare onderdrukker gebleven.
samen met 3 andere collega's heb ik de casting voor dit programma gedaan, en weet je wat het grappige is? We hebben niet eens hard hoeven zoeken, 60/70 procent van de dames die zich aanmeldde kwamen eruiteindelijk doorheen. Sterker nog, een aantal dames hebben we zelfs niet laten doorgaan omdat anders hun baan wel op het spel zou kunnen komen te staan.quote:Op maandag 13 april 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk hoe de bedenkers vrouwen zien, of in ieder geval willen neerzetten.
Zo dom heb ik ze echt niet meegemaakt. Ben benieuwd wie ze heerft uitgezocht.
en trouwens jij hebt echt zo een duidelijk last van chronische penisnijd! Je kan je gewoon laten opereren, of ga anders je BH verbranden!quote:Op maandag 13 april 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk hoe de bedenkers vrouwen zien, of in ieder geval willen neerzetten.
Als het programma ook zo is bedoeld , is de casting briljant.quote:Op maandag 13 april 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
het programma heeft geen diepe achterliggende betekenis.quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het programma ook zo is bedoeld , is de casting briljant.
ging prima, idd in dgk liep het niet echt soepel tussen ons, en moest ook wel lachen toen ik hoorde dat zij het ging doen, en er werden wel wat grapjes over en weer gemaakt vooral tijdens de repetities maar ging prima.quote:Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Mylene het volgende:
Hoe was de samenwerking met Bridget? In de finale van DGK was ze namelijk niet echt lief tegen je.
En wanneer is het opgenomen? Bridget ziet er nog best wel dik uit van de bevalling.
Daarom vind ik die terroristen als al qaida ook allemaal goed, immers, zij strijden ook voor vrijheid van hun volk!quote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? We weten alles over de veroordelingen in die tijd in Zuid-Afrika. Laat me niet lachen.
En dan nog, hij zal er wel reden voor hebben gehad om tegengas te geven. Het is iets anders als jezelf vastketenen aan een gebouw of een huis kraken.
Je zou zeker niet met hem hebben willen ruilen denk ik.
is de QWERTY vraag ook door jou gesteld?quote:Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij kent iemand die rietje kent,
ik heb Rieta en Chiela zelf de vragen gesteld, en die antwoorden zijn gewoon allemaal van haar.
Die media geilheid en kicken op aandacht vind ik geen slechte eigenschap, dat moet iedereen zelf weten, heb er zelf ook nog wel eens last van gehad
Danny Rook en ik hebben de vragen gesteld,quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Niekey het volgende:
[..]
is de QWERTY vraag ook door jou gesteld?
Was ff een controle vraag, 1 van die meiden zij al dat die vraag door Danny was gesteldquote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny Rook en ik hebben de vragen gesteld,
Danny vroeg die qwerty vraag, en ze wisten gewoon niet dat qwerty (fijn woord om te typen) gewoon linksboven in stond, tja, dan krijg je zo een antwoord
ach, het is van de zijlijn makkelijk, maar beantwoord maar eens al die vragen als je daar zit, al zijn sommige antwoorden echt heel erg ver gezochtquote:Op maandag 13 april 2009 13:57 schreef Niekey het volgende:
[..]
Was ff een controle vraag, 1 van die meiden zij al dat die vraag door Danny was gesteld
Die QWERTY en die vraag over de Legering zijn de enige twee waar ik nog wel een beeld bij heb dat je die niet weet haha
Doe je ook mee aan het programma?quote:Op maandag 13 april 2009 13:57 schreef Niekey het volgende:
1 van die meiden zij al dat die vraag door Danny was gesteld
quote:Op maandag 13 april 2009 14:05 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan het programma?
Ik welquote:Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Amanda of Nena hoefde je deze vragen ook niet te stellen en die betitel ik ook niet als dom.
een guillotine is een verslaving tochquote:Op maandag 13 april 2009 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
ja als ik daar zit dan denk ik misschien ook wel dat guillotine drugs is![]()
oja dat was hetquote:Op maandag 13 april 2009 14:22 schreef laffer het volgende:
[..]
een guillotine is een verslaving toch![]()
Het kan niet anders dat dit fake is.quote:Op maandag 13 april 2009 13:46 schreef dennisdotcom het volgende:
Voor diegenen die het hebben gemist:
http://www.rtl.nl/compone(...)ekker_Slim_s1_a1.xml
Na 5 minuten kijken lag ik al op de grond... dit geloof je toch niet.
lees het topic nog ff door, maar voor de laatste keer, its the real thing.quote:Op maandag 13 april 2009 14:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat dit fake is.
Tja. Ik begrijp dat het entertainment is, maar ik vind het opzich best een trieste show.quote:Op maandag 13 april 2009 14:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
lees het topic nog ff door, maar voor de laatste keer, its the real thing.
als je bedoelt dat het gemiddelde niveau van deze leeftijdscategorie (20-30) bedroefend laag is als het gaat om algemene kennisvragen, dan klopt dat. En het is eerder symptomatisch dan uniek.quote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tja. Ik begrijp dat het entertainment is, maar ik vind het opzich best een trieste show.
Precies.quote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als je bedoelt dat het gemiddelde niveau van deze leeftijdscategorie (20-30) bedroefend laag is als het gaat om algemene kennisvragen, dan klopt dat. En het is eerder symptomatisch dan uniek.
Wat dat betreft slaat de veramerikanisering ook hierin door, totaal niet verder kijken naar de wereld dan je neus lang is.
niet helemaal waar, we hebben ook een hele rits beroepsgroepen. Maar studenten zijn natuurlijk wel het makkelijkst vanwege hun flexibiliteit ivm plannen opnames.quote:Op maandag 13 april 2009 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Basisschool leraressen (in spé), het was daar toch ook al triest mee gesteld?
Trouwens, waarom zijn de mannelijke kandidaten alleen maar studenten
Wat krijgen die dames eigenlijk betaald voor zo een uitzending?quote:Op maandag 13 april 2009 15:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
niet helemaal waar, we hebben ook een hele rits beroepsgroepen. Maar studenten zijn natuurlijk wel het makkelijkst vanwege hun flexibiliteit ivm plannen opnames.
die zijn zo dom, die kun je nog betalen met monopoly geldquote:Op maandag 13 april 2009 15:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat krijgen die dames eigenlijk betaald voor zo een uitzending?
de dames speelden hun eigen quiz, kregen punten voor goede antwoorden en mochten aan het eind van de rit prijzen uitzoeken uit de "winkel" met boedha to boedha dingen, zwaluhoeve arrangementen ,bibi kettingen en zulk soort dingen.quote:Op maandag 13 april 2009 15:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat krijgen die dames eigenlijk betaald voor zo een uitzending?
en ze konden het graaien niet latenquote:Op maandag 13 april 2009 15:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de dames speelden hun eigen quiz, kregen punten voor goede antwoorden en mochten aan het eind van de rit prijzen uitzoeken uit de "winkel" met boedha to boedha dingen, zwaluhoeve arrangementen ,bibi kettingen en zulk soort dingen.
Kan je de duurste prijzen neerleggen als ik die antwoorden hoor, ze halen toch nooit punten binnenquote:Op maandag 13 april 2009 15:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de dames speelden hun eigen quiz, kregen punten voor goede antwoorden en mochten aan het eind van de rit prijzen uitzoeken uit de "winkel" met boedha to boedha dingen, zwaluhoeve arrangementen ,bibi kettingen en zulk soort dingen.
joh, wat zou je zelf zeggen? de dames hebben toch de vragen echt zelf beantwoord. Alles is ze van te voren uitgelegdquote:Op maandag 13 april 2009 15:18 schreef dddour het volgende:
Op partyflock zeggen ze dat ze niet wisten dat het zo'n "soort" programma zou worden. Ik ben erg benieuwd wat de productie tegen ze heeft gezegd![]()
Wel een erg vermakelijk programma trouwens! Leedvermaak is ook vermaak.
en jij denkt dat ze dat wel begrepen hebben met hun muizenbreintjes?quote:Op maandag 13 april 2009 15:24 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Alles is ze van te voren uitgelegd
dat is iedere maandag erop, vorige week was de eerste uitzending, vnvnd weerquote:Op maandag 13 april 2009 15:34 schreef Mylene het volgende:
Huub, jullie hebben toch ook 'Daten in het donker' gemaakt? Wanneer gaat RTL5 dat uitzenden?
De Zwaluwhoeve.quote:Op maandag 13 april 2009 15:16 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat was in Putten niet bij de zwaluwhoeve,quote:Op maandag 13 april 2009 15:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Zwaluwhoeve.
Alles weer goedgekomen?
Je werd toch niet zo goed bijgestaan, toen een voyeur Jou en Claire stond te begluren?
Meen mij zoiets te herinneren, dat je dat ergens had beschreven.
En zijn alle andere prijzen uit de winkel ook gesponsord?
quote:Op maandag 13 april 2009 15:22 schreef laffer het volgende:
trouwens, in mijn tijd was het verplicht om bijv. de basisschool te doorlopen, is dat afgeschaft ofzo?
quote:Wij zijn goed in paardrijden en shoppen en niet zo goed in politiek, rekenen, taal, topografie, geschiedenis, ...
Bronquote:hallo!!!
Hier RIta van gister!!
wil er toch ff wat over zeggen!!
Jullie hebben gelijk je komt heel dom over!!.. je kreeg bij de opnames te horen je leuke quiz gewoon vrage beantwoorden voor het overleggen kreeg je punten waardoor je steeds meer prijzen kreeg.
Als je tijdens het overleggen iets zei wat dus niet klopte ofzo vroeg huub (die erbij zat) dat je het moest uitleggen enzo en dat hebben ze eruit gehaald en uitgezonden
je kreeg zo een 60 vragen waarvan we zeker vel vragen goed hadden ze waren zelf verbaast hoeveel we er goed hadden, alleen helaas hebben ze die allemaal niet uitgezonden! En dus daarom echt heel dom overkomen
het is gewoon een stuk acteer scene je moest elk antwoord uitleggen waarom wel waarom niet
Als wij wisten (rita en chiela) dat het zo een programma werd hadden we er nooit aan meegedaan!
Mandela is een geweldige man. Doe hem maar eens na.quote:Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
vergevingsgezindheid?
http://www.netcomuk.co.uk/~springbk/enemy.html
Ja, hij heeft het zichzelf vergeven.
Misschien zegt het dan iets van het publiek dat het programma aangetrokken heeft.quote:Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
samen met 3 andere collega's heb ik de casting voor dit programma gedaan, en weet je wat het grappige is? We hebben niet eens hard hoeven zoeken, 60/70 procent van de dames die zich aanmeldde kwamen eruiteindelijk doorheen. Sterker nog, een aantal dames hebben we zelfs niet laten doorgaan omdat anders hun baan wel op het spel zou kunnen komen te staan.
Maar ik breek nogmaal een lans voor "onze" meiden. Het is een quiz waar hun algemene kennis wordt getest, en als ze een aantal antwoorden niet weten wil het niet zeggen dat ze dom zijn. Amanda of Nena hoefde je deze vragen ook niet te stellen en die betitel ik ook niet als dom. De meeste interesseert het gewoon niet.
Ik moet je dan toch uit de droom helpen, want ik moet er niet aan denken dat ik de hele dag dat geswaffel tussen mijn benen zou hebben, ik word liever geswaffeld, als dat ik zelf zwaffel.quote:Op maandag 13 april 2009 13:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en trouwens jij hebt echt zo een duidelijk last van chronische penisnijd! Je kan je gewoon laten opereren, of ga anders je BH verbranden!![]()
De Decibel schaal.quote:Op maandag 13 april 2009 14:22 schreef laffer het volgende:
[..]
een guillotine is een verslaving toch![]()
Noem vrouwen op een dergelijke manier neerzetten maar briljant.quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het programma ook zo is bedoeld , is de casting briljant.
Ik geloof daar niets van. Die vragen worden nog goed beantwoord door basisschoolleerlingen.quote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als je bedoelt dat het gemiddelde niveau van deze leeftijdscategorie (20-30) bedroefend laag is als het gaat om algemene kennisvragen, dan klopt dat. En het is eerder symptomatisch dan uniek.
Wat dat betreft slaat de veramerikanisering ook hierin door, totaal niet verder kijken naar de wereld dan je neus lang is.
Claire ook niet hoor.quote:Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
samen met 3 andere collega's heb ik de casting voor dit programma gedaan, en weet je wat het grappige is? We hebben niet eens hard hoeven zoeken, 60/70 procent van de dames die zich aanmeldde kwamen eruiteindelijk doorheen. Sterker nog, een aantal dames hebben we zelfs niet laten doorgaan omdat anders hun baan wel op het spel zou kunnen komen te staan.
Maar ik breek nogmaal een lans voor "onze" meiden. Het is een quiz waar hun algemene kennis wordt getest, en als ze een aantal antwoorden niet weten wil het niet zeggen dat ze dom zijn. Amanda of Nena hoefde je deze vragen ook niet te stellen en die betitel ik ook niet als dom. De meeste interesseert het gewoon niet.
toch grappig dat je het altijd persoonlijk moet maken. Maar goed, ik basseer op het zien van 100 en meisjes tijdens deze casting dat het gemiddelde niveau van de kandidaten bedroevend laag was. Dit is een hele gemiddelde weergave van de dames die zich opgaven. dit waren niet de beste maar ook zeker niet de slechtste kandidaten.quote:Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Claire ook niet hoor.
Ik denk dat deze dames toch wel erg dom zijn en dat nog niet eens door hebben.
zucht ben je nou nog steeds daarin blijven hangen, naast het feit dat ik 1,5 jaar ruim een spel heb gespeeld waarin manipuleren, liegen en bedriegen je een miljoen ofzo kon opleveren ben ik ook nog steeds een mens.quote:Op maandag 13 april 2009 17:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Huub, ik vraag me serieus af hoe jij nog ergens aan de bak heb kunnen komen. Jij hebt heel de wereld laten zien wat voor slecht persoon je bent, met je gestook en valse spelletjes.²
Oké Huub, wat is dan je intentie met dit programma, het is duidelijk dat deze dames overkomen dat ze slechts één ding kunnen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
Maar de meeste interesseerden zich imo ook niet voor dergelijke algemene kennis. Een niet zo hoge algemene kennis is wat anders dan dom zijn, en het overgrote gedeelte van deze meisjes zijn absoluut NIET dom.
lees eens een topic voordat je ongefundeerd mee gaat blaten, enne MIJN intentie? ik heb casting en gedeelte v/d interviews gedaan. Wat gewoon een radertje in het geheel is hoorquote:Op maandag 13 april 2009 17:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oké Huub, wat is dan je intentie met dit programma, het is duidelijk dat deze dames overkomen dat ze slechts één ding kunnen.²
Het doel heiligt de middelen is niet mijn stijl. Maar je betoog hier laat wel zien dat je een redelijk persoon bent.quote:Op maandag 13 april 2009 17:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zucht ben je nou nog steeds daarin blijven hangen, naast het feit dat ik 1,5 jaar ruim een spel heb gespeeld waarin manipuleren, liegen en bedriegen je een miljoen ofzo kon opleveren ben ik ook nog steeds een mens.
Hoezo persoonlijk maken? Ik reageerde op jouw schrijfsel hoor. Ik probeer meestal op de inhoud te reageren, lukt niet altijd, maar het is wel mijn streven, anders is een mens toch snel uitgeluld.quote:Op maandag 13 april 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
toch grappig dat je het altijd persoonlijk moet maken. Maar goed, ik basseer op het zien van 100 en meisjes tijdens deze casting dat het gemiddelde niveau van de kandidaten bedroevend laag was. Dit is een hele gemiddelde weergave van de dames die zich opgaven. dit waren niet de beste maar ook zeker niet de slechtste kandidaten.
Maar de meeste interesseerden zich imo ook niet voor dergelijke algemene kennis. Een niet zo hoge algemene kennis is wat anders dan dom zijn, en het overgrote gedeelte van deze meisjes zijn absoluut NIET dom.
Ik geef slechts mijn constatering weer, en daar is geen speld tussen te krijgen. Iedereen heeft van deze dames de indruk dat ze verre van slim zijn maar in bed ongetwijfeld één en ander klaar spelen. Dit zijn het type dames die niet slim hoeven te zijn omdat ze een voetballer of een andere rijkaard aan de haak slaan.quote:Op maandag 13 april 2009 17:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
lees eens een topic voordat je ongefundeerd mee gaat blaten, enne MIJN intentie? ik heb casting en gedeelte v/d interviews gedaan. Wat gewoon een radertje in het geheel is hoor
helemaal met je eensquote:Op maandag 13 april 2009 17:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en het overgrote gedeelte van deze meisjes zijn absoluut NIET dom.
Nou over dat persoonlijke, je kan het toch niet laten Claire er weer bij te halen, en gezien t gemiddelde niveau van je posten over Claire vind ik het in jouw geval vrij snel persoonlijk worden maar goed, ik zal wel weer gek zijn.quote:Op maandag 13 april 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo persoonlijk maken? Ik reageerde op jouw schrijfsel hoor. Ik probeer meestal op de inhoud te reageren, lukt niet altijd, maar het is wel mijn streven, anders is een mens toch snel uitgeluld.
Natuurlijk weet ik dat ze niet ECHT dom hoeven te zijn, het is gebrek aan kennis en interesse, maar dat zegt over het algemeen toch wel iets over de dames.
Sommige dingen hoor je gewoon te weten, lijkt me, anders ben je op z'n minst verschrikkelijk, heel erg, super oppervlakkig.
Ik zou zo'n schoondochter later zeker willen, je schaamt je toch dood.
quote:hallo!!!
Hier RIta van gister!!
wil er toch ff wat over zeggen!!
Jullie hebben gelijk je komt heel dom over!!.. je kreeg bij de opnames te horen je leuke quiz gewoon vrage beantwoorden voor het overleggen kreeg je punten waardoor je steeds meer prijzen kreeg.
Als je tijdens het overleggen iets zei wat dus niet klopte ofzo vroeg huub (die erbij zat) dat je het moest uitleggen enzo en dat hebben ze eruit gehaald en uitgezonden
je kreeg zo een 60 vragen waarvan we zeker vel vragen goed hadden ze waren zelf verbaast hoeveel we er goed hadden, alleen helaas hebben ze die allemaal niet uitgezonden! En dus daarom echt heel dom overkomen
het is gewoon een stuk acteer scene je moest elk antwoord uitleggen waarom wel waarom niet
Als wij wisten (rita en chiela) dat het zo een programma werd hadden we er nooit aan meegedaan!
ik snap niet zozeer waar je de associatie sex vandaan haalt, die heb ik even gemist. Je stelde mij net een vraag over de intentie van de makers, en die heb ik een paar pagina's terug gewoon neergezet. Dus vandaar mijn reactie.quote:Op maandag 13 april 2009 17:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik geef slechts mijn constatering weer, en daar is geen speld tussen te krijgen. Iedereen heeft van deze dames de indruk dat ze verre van slim zijn maar in bed ongetwijfeld één en ander klaar spelen. Dit zijn het type dames die niet slim hoeven te zijn omdat ze een voetballer of een andere rijkaard aan de haak slaan.²
wat valt er op te reageren. De dames speelden een algemene kennisquiz, kregen punten en dus prijzen voor goede antwoorden. Later moeten de mannen beoordelen wat er gezegd wordt door de dames. Dit is vanaf het begin heel duidelijk geweest. Tja, en dan vind ik deze reactie een beetje flauw en voorspelbaar, laat niet echt zien dat ze verantwoordelijkheid neemtquote:Op maandag 13 april 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
Zeg Huub, waarom reageer je niet op de post van Cc van 16.32 uur. Je weet wel, Rita een deelneemster, die op PF reageert.
[..]
Het is Bansheeboy. Het homoïsme zal dadelijk ook wel langskomen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef ditisHuub het volgende:
ik snap niet zozeer waar je de associatie sex vandaan haalt, die heb ik even gemist.
oh ja, en het klopt wel dat we de koppels natuurlijk altijd vroegen naar het waarom ze iets vonden. Dus niet alleen waar of niet waar maar overleg met elkaar waarom je dat vind!quote:Op maandag 13 april 2009 17:19 schreef beequeen het volgende:
Zeg Huub, waarom reageer je niet op de post van Cc van 16.32 uur. Je weet wel, Rita een deelneemster, die op PF reageert.
[..]
ik ben geschrokken, echt waar, serieus geschrokken, ben blij dat ik niet het onderwijs ben ingegaan. Dan zou ik mij kapot schamenquote:Op maandag 13 april 2009 17:24 schreef Copycat het volgende:
Maar die meiden zijn toch wel op het allerlaagste VMBO niveau gecast, mag ik aannemen?
Ik ga van de week eens een steekproefje in mijn omgeving houden. Kan me amper voorstellen dat het daadwerkelijk zo dieptriest gesteld is met de algemene ontwikkeling van jongeren tussen de 20 en 30.
Je bedoeld, er zijn genoeg van dat soort vrouwen te vinden? (nu lees ik het even anders dan jij het bedoelde)quote:Op maandag 13 april 2009 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Noem vrouwen op een dergelijke manier neerzetten maar briljant.
Bedoel je de doelgroep 20-30 jarigen?quote:Op maandag 13 april 2009 17:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou over dat persoonlijke, je kan het toch niet laten Claire er weer bij te halen, en gezien t gemiddelde niveau van je posten over Claire vind ik het in jouw geval vrij snel persoonlijk worden maar goed, ik zal wel weer gek zijn.
Ik denk dat de meeste meisjes behoorlijk oppervlakkig zijn, en ik denk dat DAT te maken heeft met de amerikanisering van de samenleving, of de hollywoodisering of hoe je het ook wilt noemen. Maar het grappige is nogmaals, en dat kan ik na dit programma redelijk gefundeerd zeggen, want ik heb er 100 en gesproken. Zo droevig is het gewoon gesteld met de algemene ontwikkeling van meisjes EN jongens uit deze doelgroep.
Kan men niet geloven dat het echt is. Kan men zeggen dat het maar een hele kleine groep is, allemaal reacties die ervoor zorgen dat we met zijn allen niet de waarheid onder ogen hoeven te zien. Het overgrote gedeelte van de jongeren in NL missen enorm veel basiskennis,
maar goed, ipv dat de discussie daar over gaat, nee, zeggen we gewoon allemaal lekker dat het nep is, o.i.d. Dit is de keiharde realiteit, face it
Dat is hoe ze zich profileren met hun soort make up, kledij en zwoele blikken.quote:Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik snap niet zozeer waar je de associatie sex vandaan haalt, die heb ik even gemist.
Lijkt mij ook dat je over het algemeen die vragen wel weet, waar de Robbeneilanden liggen zou ik ook niet weten, maar wie Mandela is, dat de Chinese muur langer is dan 2,7 km, en dat olifanten verhaal...komop zeg dat is gewoon basiskennis.quote:Op maandag 13 april 2009 17:24 schreef Copycat het volgende:
Maar die meiden zijn toch wel op het allerlaagste VMBO niveau gecast, mag ik aannemen?
Ik ga van de week eens een steekproefje in mijn omgeving houden. Kan me amper voorstellen dat het daadwerkelijk zo dieptriest gesteld is met de algemene ontwikkeling van jongeren tussen de 20 en 30.
Nou Claire haalde ik alleen aan omdat Amanda en Nena aangehaald werden.quote:Op maandag 13 april 2009 17:18 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Nou over dat persoonlijke, je kan het toch niet laten Claire er weer bij te halen, en gezien t gemiddelde niveau van je posten over Claire vind ik het in jouw geval vrij snel persoonlijk worden maar goed, ik zal wel weer gek zijn.
Ik denk dat de meeste meisjes behoorlijk oppervlakkig zijn, en ik denk dat DAT te maken heeft met de amerikanisering van de samenleving, of de hollywoodisering of hoe je het ook wilt noemen. Maar het grappige is nogmaals, en dat kan ik na dit programma redelijk gefundeerd zeggen, want ik heb er 100 en gesproken. Zo droevig is het gewoon gesteld met de algemene ontwikkeling van meisjes EN jongens uit deze doelgroep.
Kan men niet geloven dat het echt is. Kan men zeggen dat het maar een hele kleine groep is, allemaal reacties die ervoor zorgen dat we met zijn allen niet de waarheid onder ogen hoeven te zien. Het overgrote gedeelte van de jongeren in NL missen enorm veel basiskennis,
maar goed, ipv dat de discussie daar over gaat, nee, zeggen we gewoon allemaal lekker dat het nep is, o.i.d. Dit is de keiharde realiteit, face it
Het ging niet zo zeer over het feit dat ze het verkeerd aanwezen, maar ze zaten er vreselijk naast en het belangrijkste nog, was de redenatie. Dat zegt nog het meeste over iemand.quote:Op maandag 13 april 2009 17:27 schreef Mylene het volgende:
Ach, kijk naar dat vakantieprogramma van Frtis Bom toendertijd. Moesten bellers ook een land aanwijzen. Die mensen zaten er ook altijd vierkant naast.
M.a.w., jullie hebben de domste antwoorden uitgezonden en de rest is bijzaak. Tsja, ik zou ook op mijn pikquote:Op maandag 13 april 2009 17:25 schreef ditisHuub het volgende:
oh ja, en het klopt wel dat we de koppels natuurlijk altijd vroegen naar het waarom ze iets vonden. Dus niet alleen waar of niet waar maar overleg met elkaar waarom je dat vind!
Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef ditisHuub het volgende:
ik ben geschrokken, echt waar, serieus geschrokken. Wij hebben leraressen en docenten gehad waarvan we dachten. Als we daarmee doorgaan zijn die gewoon hun baan kwijt....
Ik bedoel dat ik niet echt kies is om vrouwen zo neer te zetten, al vragen ze erom.quote:Op maandag 13 april 2009 17:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bedoeld, er zijn genoeg van dat soort vrouwen te vinden? (nu lees ik het even anders dan jij het bedoelde)
vind het gewoon storend dat je denkt iemand te kennen van iemands rol in DGK gedurende een aantal maanden. Maar goed, neverending discussie, lets just agree to disagree. Ze wordt een fantastische moederquote:Op maandag 13 april 2009 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou Claire haalde ik alleen aan omdat Amanda en Nena aangehaald werden.
Ik heb nooit echt rottig gereageerd op Claire, en dan zal het wel in een bepaalde context geweest zijn.
Ik heb niets tegen Claire op zich hoor, lieve meid, alleen een beetje dom, maar dat bedoel ik dan in de algehele sfeer van de DGK, je weet wel wat ik bedoel. Maar Claire is een lieve meid, beetje naief en heeft ook weer zo z'n charme, maar dat zijn er genoeg. Ik hoop dat ze een voorspoedige bevalling zal hebben en dat ze lekker kan genieten van het moederschap.
Ik geloof best wel dat er 'domme' jongelingen zijn, maar dat moet dat toch liggen aan het soort dat zich aanmeldt. Ik zou me echt zorgen maken als het zo erg gesteld was met onze pubers en adolescenten.
Ik geloof ook wel dat er veel meer informatie is wat deze groep te verwerken krijgt, en je moet nou eenmaal selecteren wat je wilt onthouden. De wereld wordt heel erg groot, dat is waar, maar dit soort vragen waren nou niet direct vragen waarvan ik zeg, oei, toch wel een beetje lastig. De enige was nog de vraag over het aantal Amerikaanse staten, omdat er een aantal zijn die niet als zodanig gezien worden.
scherp, idd ze dachten verenigde naties (terwijl ze de vraag in beeld hadden) als in Nazi's. Uit dit antwoord zijn wel veel dingen gesloopt, er waren nog wat scherpere verwijzingen naar joden, en hakenkruizen in het algemeen. Zag dat de eindmontage niet had gehaaldquote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoonweg niet voorstellen.
Ik weet dat het PABOniveau niet je van het is, maar dit soort algemene kenniszaken? Treurig.
Ik moest één keer een beetje lachen: toen Philip Freriks vanwege zijn 'Moffiaanse' uiterlijk werd neergezet als SG van de VN. Verenigde Nazi's, dachten ze zeker. De rest van de tijd was het bij mij ergernis troef.
Wat dat betreft vond ik vooral de chargerende tagline mannen versus vrouwen ergerlijk. Ik ben vrouw maar no fucking way dat ik daarmee geassocieerd wens te worden. Dat zijn geen vrouwen, dat zijn amoebes.quote:Op maandag 13 april 2009 17:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik bedoel dat ik niet echt kies is om vrouwen zo neer te zetten, al vragen ze erom.
Het beeld van vrouwen van die leeftijd in het algemeen wordt hiermee omlaag gehaald.
Dat olifantenverhaal, die Natasja wist het (had ze een werkstuk over gemaakt zei zequote:Op maandag 13 april 2009 17:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat je over het algemeen die vragen wel weet, waar de Robbeneilanden liggen zou ik ook niet weten, maar wie Mandela is, dat de Chinese muur langer is dan 2,7 km, en dat olifanten verhaal...komop zeg dat is gewoon basiskennis.
zeker niet de domste antwoorden, deze afleveringen had weliswaar een groot gedeelte foute antwoorden, maar het ging meer om de hilarische antwoorden, soms komen de dames ook met een fantastische (letterlijk) redenering via 100 omwegen toch op het goede antwoord.quote:Op maandag 13 april 2009 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., jullie hebben de domste antwoorden uitgezonden en de rest is bijzaak. Tsja, ik zou ook op mijn pik
cliit getrapt zijn als ze mij dat zouden flikken.
Toegegeven de redenering dat Guillotine een verslaving was en dat stukje met die zonsverduistering, waren wel creatief verzonnen..quote:Op maandag 13 april 2009 17:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zeker niet de domste antwoorden, deze afleveringen had weliswaar een groot gedeelte foute antwoorden, maar het ging meer om de hilarische antwoorden, soms komen de dames ook met een fantastische (letterlijk) redenering via 100 omwegen toch op het goede antwoord.
kan, hoeft ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 17:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat dat betreft vond ik vooral de chargerende tagline mannen versus vrouwen ergerlijk. Ik ben vrouw maar no fucking way dat ik daarmee geassocieerd wens te worden. Dat zijn geen vrouwen, dat zijn amoebes.
Maar zoals ik al zei: ik behoor duidelijk niet tot de doelgroep en deze te platte leedvermaakhumor is de mijne niet.
Mwoah, ik vind het niet vervelend om geassocieerd te worden met vrouwen die zowel beauty als brains bezitten.quote:Op maandag 13 april 2009 17:39 schreef ditisHuub het volgende:
en ik wens met helemaal niemand geassocieerd te wordenmet wie wens jij wel geassocieerd te worden?
quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vind het gewoon storend dat je denkt iemand te kennen van iemands rol in DGK gedurende een aantal maanden. Maar goed, neverending discussie, lets just agree to disagree. Ze wordt een fantastische moeder
over onze 20 tot 25 jarigen (want die vooral) ik denk dat het ze gewoon heel weinig interesseert. Dit programma is het exponent van de vervlakking die al heel erg lang bezig is in dit land, kennis is macht slaat niet aan bij veel, heel veel jong volwassenen. Zeker als het ook geen noodzaak is.
Als ik er op een wat grotere schaal naar kijk kan je ook zeggen dat mijn generatie het nooit echt slecht heeft gehad. Al jaren lang een lage werkloosheid, dus relatief snel werk. Makkelijk geld, iig genoeg voor mobieltje, huur, internet, uitgaan en af en toe lekker op vakantie. Dus kennis is ook niet echt een noodzaak geweest voor mijn generatie. Ik heb het leren altijd verdomd maar toch altijd vrij makkelijk leuke banen en baantjes gevonden. Dus misschien is de noodzaak ook wel afgenomen en daardoor dus ook de interesse in het weten. Maar ik kan ook nog wel even zo doorgaan, door totale normvervaging maakt het een groot gedeelte ook echt niet meer uit wat er in de wereld gebeurt. Oh honger daar? boeien, oorlog daar? boeien, politieke en economische verwikkelingen, al dan niet op mondiaal niveau? Boeien!
maybe a lot of people dont care anymore, dat kan natuurlijk ook.
ik ben vandaag enorme grote schoonmaak in het huis aan het doen. Heb net al het bed versjouwd naar zolder (ivm kinderkamer) dus lekker om ondertussen beetje te fokken, en ik ben gewoon bevlogen met de programma's die we makenquote:Op maandag 13 april 2009 17:49 schreef beequeen het volgende:
Hoe dan ook Huub, je bent de hele dag al bezig met het verdedigen van LS en op FOK! kom je volgens mij niet veel verder ( lees ook VOL even) ). Ga de zon in, pak een terrasje en neem een borrel. Ik ga dat iig wel doen. Proost en de groetjes aan Claire.
je bent niets en niemand iets verschuldigd hierquote:Op maandag 13 april 2009 17:52 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Toch altijd nog last van een of andere bewijsdrang denk ik,
quote:Ach jezus.. ga alsjeblieft niet over dom praten..
Ten eerste hebben we GEEN contract ondertekent, maar een OVEREENKOMST..! In die overeenkomst staat simpel dat je zwijgplicht hebt en dat
je verplicht bent alle opnames af te maken.. meer niet!
Dat is bij ieder ander programma ook zo..!
Bovendien zou ik eens opzoeken wat zwijgplicht is! Ik vertel toch niet
welke vragen er allemaal gesteld zijn? Want dat is eigenlijk zo'n beetje het
enige wat ik niet zeggen mag. Tuurlijk mag ik zeggen hoe het er in de studio
aan toe ging, tuurlijk mag ik zeggen dat Huub en Danny Rook de vragen
hebben gesteld.. wat denk je zelf?
he ik heb de mannen ook gecast daar zeg je niets over!quote:Op maandag 13 april 2009 19:10 schreef wimpeyV het volgende:
Ach Huubje toch. Ik krijg langzamerhand het idee, dat Talpa jou heeft ingehuurd om goedkope snollen/meiden warm te maken voor dit soort programma's. Dit is jouw sterke punt toch vóór r, tijdens en nu blijkbaar ook nä de kooi.?? Je draait er weer continu omheen, maar jij bent toch (mede )verantwoordelijk voor de screening? Korte rokjes en een geil uiterlijk en dommigheid om dat te accentueren is toch jouw statement. Je hebt in die bijna 2 jaar DGK niets anders uitgestraald als persoon, die heel minderwarig over anderen denkt.
Wil je erover praten?quote:Op maandag 13 april 2009 20:09 schreef wimpeyV het volgende:
Geniet lekker van die paar softe reageerders op je eigen blogje. Misschien geeft je dat nog enige meerwaarde. Lulletje!!!!
Wat een rare reactiequote:Op maandag 13 april 2009 20:09 schreef wimpeyV het volgende:
Geniet lekker van die paar softe reageerders op je eigen blogje. Misschien geeft je dat nog enige meerwaarde. Lulletje!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |