het programma heeft geen diepe achterliggende betekenis.quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het programma ook zo is bedoeld , is de casting briljant.
ging prima, idd in dgk liep het niet echt soepel tussen ons, en moest ook wel lachen toen ik hoorde dat zij het ging doen, en er werden wel wat grapjes over en weer gemaakt vooral tijdens de repetities maar ging prima.quote:Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Mylene het volgende:
Hoe was de samenwerking met Bridget? In de finale van DGK was ze namelijk niet echt lief tegen je.
En wanneer is het opgenomen? Bridget ziet er nog best wel dik uit van de bevalling.
Daarom vind ik die terroristen als al qaida ook allemaal goed, immers, zij strijden ook voor vrijheid van hun volk!quote:Op maandag 13 april 2009 12:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo? We weten alles over de veroordelingen in die tijd in Zuid-Afrika. Laat me niet lachen.
En dan nog, hij zal er wel reden voor hebben gehad om tegengas te geven. Het is iets anders als jezelf vastketenen aan een gebouw of een huis kraken.
Je zou zeker niet met hem hebben willen ruilen denk ik.
is de QWERTY vraag ook door jou gesteld?quote:Op maandag 13 april 2009 12:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij kent iemand die rietje kent,
ik heb Rieta en Chiela zelf de vragen gesteld, en die antwoorden zijn gewoon allemaal van haar.
Die media geilheid en kicken op aandacht vind ik geen slechte eigenschap, dat moet iedereen zelf weten, heb er zelf ook nog wel eens last van gehad
Danny Rook en ik hebben de vragen gesteld,quote:Op maandag 13 april 2009 13:44 schreef Niekey het volgende:
[..]
is de QWERTY vraag ook door jou gesteld?
Was ff een controle vraag, 1 van die meiden zij al dat die vraag door Danny was gesteldquote:Op maandag 13 april 2009 13:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Danny Rook en ik hebben de vragen gesteld,
Danny vroeg die qwerty vraag, en ze wisten gewoon niet dat qwerty (fijn woord om te typen) gewoon linksboven in stond, tja, dan krijg je zo een antwoord
ach, het is van de zijlijn makkelijk, maar beantwoord maar eens al die vragen als je daar zit, al zijn sommige antwoorden echt heel erg ver gezochtquote:Op maandag 13 april 2009 13:57 schreef Niekey het volgende:
[..]
Was ff een controle vraag, 1 van die meiden zij al dat die vraag door Danny was gesteld
Die QWERTY en die vraag over de Legering zijn de enige twee waar ik nog wel een beeld bij heb dat je die niet weet haha
Doe je ook mee aan het programma?quote:Op maandag 13 april 2009 13:57 schreef Niekey het volgende:
1 van die meiden zij al dat die vraag door Danny was gesteld
quote:Op maandag 13 april 2009 14:05 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Doe je ook mee aan het programma?
Ik welquote:Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Amanda of Nena hoefde je deze vragen ook niet te stellen en die betitel ik ook niet als dom.
een guillotine is een verslaving tochquote:Op maandag 13 april 2009 14:08 schreef Suikeroom het volgende:
ja als ik daar zit dan denk ik misschien ook wel dat guillotine drugs is![]()
oja dat was hetquote:Op maandag 13 april 2009 14:22 schreef laffer het volgende:
[..]
een guillotine is een verslaving toch![]()
Het kan niet anders dat dit fake is.quote:Op maandag 13 april 2009 13:46 schreef dennisdotcom het volgende:
Voor diegenen die het hebben gemist:
http://www.rtl.nl/compone(...)ekker_Slim_s1_a1.xml
Na 5 minuten kijken lag ik al op de grond... dit geloof je toch niet.
lees het topic nog ff door, maar voor de laatste keer, its the real thing.quote:Op maandag 13 april 2009 14:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat dit fake is.
Tja. Ik begrijp dat het entertainment is, maar ik vind het opzich best een trieste show.quote:Op maandag 13 april 2009 14:27 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
lees het topic nog ff door, maar voor de laatste keer, its the real thing.
als je bedoelt dat het gemiddelde niveau van deze leeftijdscategorie (20-30) bedroefend laag is als het gaat om algemene kennisvragen, dan klopt dat. En het is eerder symptomatisch dan uniek.quote:Op maandag 13 april 2009 14:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tja. Ik begrijp dat het entertainment is, maar ik vind het opzich best een trieste show.
Precies.quote:Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als je bedoelt dat het gemiddelde niveau van deze leeftijdscategorie (20-30) bedroefend laag is als het gaat om algemene kennisvragen, dan klopt dat. En het is eerder symptomatisch dan uniek.
Wat dat betreft slaat de veramerikanisering ook hierin door, totaal niet verder kijken naar de wereld dan je neus lang is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |