Beroep: verkoop dakloze krant voor de albert heijnquote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef Niekey het volgende:
Dit is nep, de eerste dame is al gevonden
http://partyflock.nl/user/154383:rietje_riet.html
ze geeft zelf in dit forum aan dat het nep is
http://partyflock.nl/topic/1056893:Lekker_Slim_op_RTL5.html
Dat was ook mijn gedachte ja... Achteraf maar zeggen dat het nep is, want ze zien nu ook wel dat iedereen ze uitlacht.quote:Op maandag 13 april 2009 08:53 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]als ik haar was zou ik dat ook zeggen...
( waarschijnlijk als ik haar was zou ik gewoon achter de ramen gaan zitten.. dat dan weer wel...)
vrouw vrouw... korte tandjes, kraakstem, tandvlees en nep tieten...quote:
Het was niet eens moeilijk om ze te vindenquote:Op maandag 13 april 2009 11:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
gelachen is nog een klein woord...
althans, soms heb ik gewoon alleen maar met mn mond open gezeten...
ik wist gewoon niet dat er zoveel Amanda's waren in Nederland... ( op dat meissie na dan die bij Jensen zat)
Een college van mij heeft ook mee gedaan aan de voorrondes, maar zij was "te slim"... Ik geloof er dus niet zo in dat alles nep isquote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef Niekey het volgende:
Dit is nep, de eerste dame is al gevonden
http://partyflock.nl/user/154383:rietje_riet.html
Zij heeft blijkbaar het geruite garen ook niet uitgevonden dan blijkbaar?quote:Op maandag 13 april 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Een college van mij heeft ook mee gedaan aan de voorrondes, maar zij was "te slim"... Ik geloof er dus niet zo in dat alles nep is
Laat ik het zo zeggen; als zij te slim hiervoor is, dan moet het niveau van de rest wel dramatisch zijn (en dat werd gisteren al deels bewezen). Haar teamgenoot was overigens wel dom genoegquote:Op maandag 13 april 2009 11:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Zij heeft blijkbaar het geruite garen ook niet uitgevonden dan blijkbaar?
een oproepje in mijn hyves was erg vruchtbaarquote:Op maandag 13 april 2009 11:41 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hehe dat geloof ik... je pakt de telefoon van Amanda en opent der contacten??
Of je hebt toch niet geregistreed @ partyflock he
En hoeveel heb je er geneukt?? (eerlijk!!)quote:Op maandag 13 april 2009 11:47 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
een oproepje in mijn hyves was erg vruchtbaar
Maar oke, eerlijk gezegd, het viel op zich nog wel mee. Natuurlijk zijn wel de leukste eruit gepakt, en de dames hebben echt niet alles fout. En wat te denken van de heren die ook echt wel steekjes laten vallen!
quote:Op maandag 13 april 2009 08:21 schreef Niekey het volgende:
Die djnickey.nl zit gewoon mijn teksten te kopieren om 8.13 uur in dat topic op PartyFlock.quote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die wazige blik kan wel echt zijn, maar zoveel domheid bestaat echt niet. Dat ene meisje wist bijvoorbeeld wel te vertellen dat er Indische en Afrikaanse olifanten zijn en dan niet weten wie Nelson Mandela is. De gemiddelde persoon met het syndroom van Down weet dat nog. Misschien zijn die meisjes in dat programma inderdaad geen grote lichten, maar ze zijn dan in ieder geval wel aangemoedigd door de makers van het programma om zo dom mogelijk te doen.
sorry, go your gang dan maar, maar wel pics anders is het niet gebeurd!quote:Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef RickoKun het volgende:
Als dit niet nep is, dan smeer ik fecaliën over mijn eikel en zorg ik dat ik mijn voorhuid eroverheen trek, om vervolgens tegen een willekeurige jongedame te swaffelen waardoor er een 'fecalische penisbom' explodeert.
ook hier weer het minst spannende antwoord, geeneen!quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
En hoeveel heb je er geneukt?? (eerlijk!!)
Dat was mij ook al opgevallen jaquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Die djnickey.nl zit gewoon mijn teksten te kopieren om 8.13 uur in dat topic op PartyFlock.![]()
Ben jij dat toevallig?
quote:Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
sorry, go your gang dan maar, maar wel pics anders is het niet gebeurd!
Heb samen met een team dit programma gemaakt en sorry, 100 procent genuine,
Zelfs Huub is niet meer wat t geweest isquote:Op maandag 13 april 2009 11:54 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ook hier weer het minst spannende antwoord, geeneen!
Huub wordt vader van een mooie dochterquote:Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
Zelfs Huub is niet meer wat t geweest is
nou jij ziet het wel heel zwartgallig in allemaal he, niet zo leuk pasen gehad?quote:Op maandag 13 april 2009 11:59 schreef BdR het volgende:
Nog afgezien van het niveau van de dames, vind ik het hele idee van die "quiz" diep triest.
Even als tvkijker je zelfvertrouwen opkrikken door domme blondjes uit te lachen zodat we zelf in vergelijking weer lekker slim lijken. Triest en kinderachtig.
don't shoot the messengerquote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nou jij ziet het wel heel zwartgallig in allemaal he, niet zo leuk pasen gehad?
Ja kweet t ... Bizar eigenlijk... Zo zit je in de kooi Groupies te Swaffelen ( waar ik naar heb zitten kijkenquote:Op maandag 13 april 2009 12:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huub wordt vader van een mooie dochter
Goeie vraag, we hebben er wel voor gezorgd dat het antwoord altijd is gegeven, of door de mannen of door bridget, misschien dat af en toe het antwoord is gesneuveld in de eindmontage aangezien het programma natuurlijk wel in die 50 minuten moet passen zegmaarquote:Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Huub, waarom krijgen zij, en wij ook als kijker, niet het goede antwoord alsnog te horen na een vraag..?
ze zijn soms te makkelijk maar hier zaten er een paar te twijfelen over bv het aantal staten van Amerika () maar zou wel handig zijn als t goede antwoord ff in beeld kwam...
haha ja sorryquote:Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Die djnickey.nl zit gewoon mijn teksten te kopieren om 8.13 uur in dat topic op PartyFlock.![]()
Ben jij dat toevallig?
quote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef Mylene het volgende:
Ik mis eigenlijk ook wel de reacties van de dames als ze het goede antwoord te horen krijgen.
Maar goed dat lag dus ook niet aan ons... en t is best wel irritant als je lekker zit te ouwehoeren tegen elkaar en je alsnog t goede antwoord niet krijgt... misschien puntje voor de volgende vergadering?quote:Op maandag 13 april 2009 12:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Goeie vraag, we hebben er wel voor gezorgd dat het antwoord altijd is gegeven, of door de mannen of door bridget, misschien dat af en toe het antwoord is gesneuveld in de eindmontage aangezien het programma natuurlijk wel in die 50 minuten moet passen zegmaar
Amerika=50 was ook nog wel even een discussie puntje bij ons
jij kent iemand die rietje kent,quote:Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Niekey het volgende:
[..]
haha ja sorrydat ben ik, ik wilde op pf ff alle argumenten laten zien waarom dit 100% nep is. vond die van jou een hele goeie
ik ken iemand die rietje kent, het is zeker geen slim ding, maar die antwoorden zijn niet allemaal door haar zelf bedacht. die meid is media geil en kickt op aandacht
nou, wel in de zin dat ik niet meer zo nodig met mijn kop op tv hoefquote:
Hoezo? We weten alles over de veroordelingen in die tijd in Zuid-Afrika. Laat me niet lachen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
In 1964 is hij veroordeeld wegens z'n betrokkenheid in de Rivonia-bende, die moordaanslagen plande en ook uitvoerde tegen blanken in Zuid-Afrika.
Als je je er een beetje in verdiept zie je dat die man echt niet zo eerlijk en lief is als de wereld het wil voordoen.
Nogmaals: walgelijke vent
Het is duidelijk dat jij een trauma hebt.quote:Op maandag 13 april 2009 01:16 schreef Oldbie het volgende:
Enige wat ik kan zeggen: verdiep je eens in de acties van Mandela. Je moet goed zoeken want internet is helaas volgegooid met lof over die man maar na goed zoeken zal je het wel vinden.
Lees dat eens na en vertel mij dan maar wat je van hem vindt.
Hij is simpelweg door de wereld op een voetstuk geplaatst. Een symbool van een apartheidsstrijder. Wat hij heeft gedaan wordt door de vingers gezien.
Nogmaals: apartheid is niet goed te praten en de ZA regering was lange tijd door en door slecht. Ik praat daar niets van goed maar ik weet wel wat Mandela op zijn kerfstok heeft en geloof mij (als je het niet na wil zoeken) dat is niet fraai. Absoluut niet. Apartheid werd trouwens ingesteld door een nederlander: H.F. Verwoerd
Nu maar weer OT: domme dozen!!!
Lijkt er inderdaad op.quote:Op maandag 13 april 2009 11:59 schreef BdR het volgende:
Nog afgezien van het niveau van de dames, vind ik het hele idee van die "quiz" diep triest.
Even als tvkijker je zelfvertrouwen opkrikken door domme blondjes uit te lachen zodat we zelf in vergelijking weer lekker slim lijken. Triest en kinderachtig.
Het is duidelijk hoe de bedenkers vrouwen zien, of in ieder geval willen neerzetten.quote:Op maandag 13 april 2009 12:49 schreef spapaars het volgende:
Dat programma draait toch om de domheid van de (vooral) vrouwelijke kandidaten.
Een slimme vrouw hoeft zich niet aan te melden, want die is bij voorbaat ongeschikt..
Leedvermaak is het format en niets anders.
vergevingsgezindheid?quote:Op maandag 13 april 2009 12:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij een trauma hebt.
Het is begrijpelijk, je hebt roots in Zuid-Afrika, maar mag ik raden? Je bent geen zwarte Zuid-Afrikaan.
Mandela is een man die in ieder geval heeft laten zich van genoeg karakter en vergevingsgezindheid te beschikken. Ik geef het je te doen om te ondergaan wat hij heeft moeten ondergaan en dan nog zo eruit komen. Als je al flink moet speuren op het internet om iets te vinden, zal het wel meevallen met jouw zwartmakerij.
Niks de Klerk, Zonder Mandela was de Klerk de zoveelste rare onderdrukker gebleven.
samen met 3 andere collega's heb ik de casting voor dit programma gedaan, en weet je wat het grappige is? We hebben niet eens hard hoeven zoeken, 60/70 procent van de dames die zich aanmeldde kwamen eruiteindelijk doorheen. Sterker nog, een aantal dames hebben we zelfs niet laten doorgaan omdat anders hun baan wel op het spel zou kunnen komen te staan.quote:Op maandag 13 april 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk hoe de bedenkers vrouwen zien, of in ieder geval willen neerzetten.
Zo dom heb ik ze echt niet meegemaakt. Ben benieuwd wie ze heerft uitgezocht.
en trouwens jij hebt echt zo een duidelijk last van chronische penisnijd! Je kan je gewoon laten opereren, of ga anders je BH verbranden!quote:Op maandag 13 april 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is duidelijk hoe de bedenkers vrouwen zien, of in ieder geval willen neerzetten.
Als het programma ook zo is bedoeld , is de casting briljant.quote:Op maandag 13 april 2009 12:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
het programma heeft geen diepe achterliggende betekenis.quote:Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het programma ook zo is bedoeld , is de casting briljant.
ging prima, idd in dgk liep het niet echt soepel tussen ons, en moest ook wel lachen toen ik hoorde dat zij het ging doen, en er werden wel wat grapjes over en weer gemaakt vooral tijdens de repetities maar ging prima.quote:Op maandag 13 april 2009 13:18 schreef Mylene het volgende:
Hoe was de samenwerking met Bridget? In de finale van DGK was ze namelijk niet echt lief tegen je.
En wanneer is het opgenomen? Bridget ziet er nog best wel dik uit van de bevalling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |