Ja, dat zijn we allemaal wel eens.quote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
Ze doen net alsof dat ze dom zijn denk ik
quote:Op zondag 12 april 2009 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn we allemaal wel eens.²
Bingo!quote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef female81 het volgende:
-Dermate veel vrouwelijke aanmeldingen bij Beauty & the Nerd dat ze bij RTL5 dachten: 'Daar kunnen we wel iets leuks mee doen'.
Je vindt ze wel aantrekkelijk?quote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef 2cv het volgende:
Plaatsvervangende schaamte hier (ook al ben ik geen vrouw). Ik zou er niet eens mee willen neuken, puur wegens een totaal gebrek aan enige intelligentie van hun kant.
Ja, want da's die man met dat haar, toch?quote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Bingo!
Maar, dit vlees heeft dus stemrecht![]()
Zouden ze op Geert stemmen, omdat ze die naam herkennen?
Nee, ze zijn te dom. Hoe ze er uit zien weet ik niet (niet dat het me wat kan schelen), ik hoorde ze alleen. Ik zat achter de computer (ja, ik ben een nerd) en van achter de computer kan ik de TV niet zien maar wel horen.quote:
Misschien zijn pa en ma wel precies hetzelfde. De genen van hun kinderen moeten toch ergens vandaan komen (om over de manier waarop ze opgevoed zijn maar te zwijgen).quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou je als vader zijnde ervoor durven uit te komen dat dat je dochter is
Jij denkt echt dat de ouders van deze dames wel intellectuele hoogvliegers zijn?quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou je als vader zijnde ervoor durven uit te komen dat dat je dochter is
...en het goede nieuws: er komen nog veel meer afleveringen, met een vergelijkbare inhoud. Oftewel: Ze hebben minstens 5 x het aantal vrouwen dat in deze aflevering zat gevonden.quote:Op zondag 12 april 2009 23:20 schreef Bartaz het volgende:
Dit kan toch haast niet echt waar zijn... En dan hebben ze ook nog 8 van deze vrouwen gevonden? Degene die dat werk heeft verricht heeft het in ieder geval goed gedaan, want ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zó dom is...
Zou het misschien kunnen zijn dat ze dezelfde vrouwen weer recyclen ?quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef female81 het volgende:
[..]
...en het goede nieuws: er komen nog veel meer afleveringen, met een vergelijkbare inhoud. Oftewel: Ze hebben minstens 5 x het aantal vrouwen dat in deze aflevering zat gevonden.
Ah dan weten we zeker dat het doorgestoken kaart isquote:Op zondag 12 april 2009 22:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van de makers van De Gouden Kooi.
Huub zit in de redactie.
Je zou denken dat dat wel zo moet zijn. Maar kan je zo'n authentiek wazige blik in de ogen wel acteren (tenzij je Carice van Houten of een dergelijk acteerwonder bent)?quote:
Dat weet ik wel zeker. Die wazige blik kan wel echt zijn, maar zoveel domheid bestaat echt niet. Dat ene meisje wist bijvoorbeeld wel te vertellen dat er Indische en Afrikaanse olifanten zijn en dan niet weten wie Nelson Mandela is. De gemiddelde persoon met het syndroom van Down weet dat nog. Misschien zijn die meisjes in dat programma inderdaad geen grote lichten, maar ze zijn dan in ieder geval wel aangemoedigd door de makers van het programma om zo dom mogelijk te doen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat wel zo moet zijn. Maar kan je zo'n authentiek wazige blik in de ogen wel acteren (tenzij je Carice van Houten of een dergelijk acteerwonder bent)?
Laat staan dat je een hele groep van zulke mensen vindt die dat kunnen, aangezien er een hele serie mee opgevuld moet worden.
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat die dombo's 80.000 vragen moesten beantwoorden en alleen de vragen met daarop de domste reactie gebruikt zijn. Misschien weten ze wel heel veel van ... eh ... van ... Nouja, misschien is er toch iets waar ze wel een beetje verstand van hebbenquote:Op maandag 13 april 2009 00:28 schreef brucas het volgende:
jah of alles is in scene gezet of er is inderdaad behoorlijk geknipt en geplakt, want dit kan toch niet
In 1964 is hij veroordeeld wegens z'n betrokkenheid in de Rivonia-bende, die moordaanslagen plande en ook uitvoerde tegen blanken in Zuid-Afrika.quote:Op maandag 13 april 2009 00:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
"Nelson Mandela, "de Seriemoordenaar", zat gevangen op Robben-Eiland, op de Nederlandse Antillen.."
Zijn streven tegen apartheid was natuurlijk wel terecht. En als die blanke boeren niet voor rede vatbaar zijn, dan raak je gefrustreerd als jonge idealistische zwarte Zuid-Afrikaan en daarom kan ik zijn terreur-acties wel begrijpen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
In 1964 is hij veroordeeld wegens z'n betrokkenheid in de Rivonia-bende, die moordaanslagen plande en ook uitvoerde tegen blanken in Zuid-Afrika.
Als je je er een beetje in verdiept zie je dat die man echt niet zo eerlijk en lief is als de wereld het wil voordoen.
Nogmaals: walgelijke vent
Nooit geweten! Dit zet hem idd toch wel in een heel ander licht.quote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
In 1964 is hij veroordeeld wegens z'n betrokkenheid in de Rivonia-bende, die moordaanslagen plande en ook uitvoerde tegen blanken in Zuid-Afrika.
Als je je er een beetje in verdiept zie je dat die man echt niet zo eerlijk en lief is als de wereld het wil voordoen.
Jij bent net zo naïef om alles lekker klakkeloos van Wikipedia over te nemen. "veroordeeld wegens betrokkenheid", wil ook niet alles zeggen.. Hallo, wordt zelf eens even wakker, als bij de "Rebellen" zit, dan ontkom je er niet aan om je handen vuil te maken.. Blanke dictatuurschap, apartheid, die gedachten spoort ook niet, dat is wel iets om tegen te "strijden". De wereld is niet zwart/wit.quote:Op maandag 13 april 2009 00:43 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik praat de blanken ook niet goed. Begrijp mij vooral niet verkeerd.quote:Op maandag 13 april 2009 00:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zijn streven tegen apartheid was natuurlijk wel terecht. En als die blanke boeren niet voor rede vatbaar zijn, dan raak je gefrustreerd als jonge idealistische zwarte Zuid-Afrikaan en daarom kan ik zijn terreur-acties wel begrijpen.
Ja hoor. Ik heb geen idee waar ik het over heb.quote:Op maandag 13 april 2009 00:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Jij bent net zo naïef om alles lekker klakkeloos van Wikipedia over te nemen. "veroordeeld wegens betrokkenheid", wil ook niet alles zeggen.. Che en alle presidenten van de Verenigde Staten zijn net zo min "lievertjes", hetzelfde principe. Che en alle presidenten van de Verenigde Staten zijn net zo min "lievertjes", hetzelfde principe.
Jaquote:Op zondag 12 april 2009 21:50 schreef 7eVeNL het volgende:
NEE!!!![]()
De eerste 6 letters van het een QWERTY toetsenbord, en ze weet alleen de eerste 4....
Nee, jij als iemand die opgegroeid in NL, heeft daar eigenlijk geen idee van. Nederland heeft niet zo'n "klimaat", zoals Zuid-Afrika, Zimbabwe, noem een elke willekeurig ander 3e wereldland waar het elke dag oorlog is en een hoofdprijs op je hoofd staat voor iedereen die een beetje tegen de regering is.quote:Op maandag 13 april 2009 00:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb geen idee waar ik het over heb.
Wanneer groei je op? Toen ik nederland voor het eerst zag was ik 15.quote:Op maandag 13 april 2009 00:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, jij als iemand die opgegroeid in NL, heeft daar eigenlijk geen idee van. Nederland heeft niet zo'n klimaat, zoals Zuid-Afrika, Zimbabwe, noem een elke willekeurig ander 3e wereldland waar het elke dag oorlog is en een hoofdprijs op je hoofd staat voor iedereen die een beetje tegen de regering is.
Welke terroristische acties hij allemaal precies heeft uitgevoerd weet ik niet. Maar dat 't weinig bevorderlijk was voor de vrede geloof ik meteen. Wat dat betreft slaat die prijs inderdaad nergens op. Maar goed, een walgelijke vent is het zeker niet. Ik weet er dus niet alles vanaf, maar ik heb 't idee dat zonder hem de apartheid nog een stuk langer zou hebben bestaan.quote:Op maandag 13 april 2009 00:52 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik praat de blanken ook niet goed. Begrijp mij vooral niet verkeerd.
Maar die man wordt, door de rest van de wereld, op handen gedragen en hij heeft verdomme een Nobel prijs voor de vrede gehad. Met zo een geschiedenis??
Een nobel prijs heeft voor mij werkelijk totaal geen waarde meer.
Goed, even niet gelezen dat je uit Zuid-Afrika komt. Denk je nou echt zo naïef dat je alleen met "praten" ergens komt?quote:Op maandag 13 april 2009 00:59 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wanneer groei je op? Toen ik nederland voor het eerst zag was ik 15.
Daarvoor woonde ik in Zuid Afrika.....
Doel heiligt de middelen? Om je doel te bereiken mag je dus moorden?quote:Op maandag 13 april 2009 01:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
Denk je nou echt zo naïef dat je alleen met "praten" ergens komt?
Beide.quote:Op maandag 13 april 2009 01:04 schreef Oldbie het volgende:
Het was president de Klerk die het voor elkaar kreeg om hem uit de gevangenis te krijgen.
Niet Mandela maar de Klerk verdient lof (ja, hij heet daar ook de nobelrpijs voor gehad). FW de Klerk is dus de held en hij verdient de credits voor het opheffen van de apartheid.
Helaas is de situatie zo dat niet alles zwart/wit meer is. Wat de media bestempeld als terroristische organisatie, kan door anderen weer als "vrijheidsstrijders" gezien worden en andersom, uiteindelijk gaat het om het groter geheel. Clinton vond ik een goede president, maar die heeft ook vast wat op z'n kerfstok en Obama zal ook slachtoffers in Afghanistan op z'n kerfstok krijgen. In wezen vind ik dat hetzelfde, maar het is wel voor een beter doel. Ik zie dat bij de IRA en ETA (overigens staan die los van de Islam, daar niet van) niet zo snel gebeuren, niet met de doelen die zij voor ogen hebben...quote:Op maandag 13 april 2009 01:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Doel heiligt de middelen? Om je doel te bereiken mag je dus moorden?
Lang leve de IRA en de ETA. Verdomd, ik word moslim!!
quote:Op maandag 13 april 2009 01:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Clinton vond ik een goede president, maar die heeft ook vast wat op z'n kerfstok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |