Ja, dat zijn we allemaal wel eens.quote:Op zondag 12 april 2009 22:29 schreef Anonymousz het volgende:
Ze doen net alsof dat ze dom zijn denk ik
quote:Op zondag 12 april 2009 22:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat zijn we allemaal wel eens.²
Bingo!quote:Op zondag 12 april 2009 22:49 schreef female81 het volgende:
-Dermate veel vrouwelijke aanmeldingen bij Beauty & the Nerd dat ze bij RTL5 dachten: 'Daar kunnen we wel iets leuks mee doen'.
Je vindt ze wel aantrekkelijk?quote:Op zondag 12 april 2009 22:54 schreef 2cv het volgende:
Plaatsvervangende schaamte hier (ook al ben ik geen vrouw). Ik zou er niet eens mee willen neuken, puur wegens een totaal gebrek aan enige intelligentie van hun kant.
Ja, want da's die man met dat haar, toch?quote:Op zondag 12 april 2009 22:58 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Bingo!
Maar, dit vlees heeft dus stemrecht![]()
Zouden ze op Geert stemmen, omdat ze die naam herkennen?
Nee, ze zijn te dom. Hoe ze er uit zien weet ik niet (niet dat het me wat kan schelen), ik hoorde ze alleen. Ik zat achter de computer (ja, ik ben een nerd) en van achter de computer kan ik de TV niet zien maar wel horen.quote:
Misschien zijn pa en ma wel precies hetzelfde. De genen van hun kinderen moeten toch ergens vandaan komen (om over de manier waarop ze opgevoed zijn maar te zwijgen).quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou je als vader zijnde ervoor durven uit te komen dat dat je dochter is
Jij denkt echt dat de ouders van deze dames wel intellectuele hoogvliegers zijn?quote:Op zondag 12 april 2009 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou je als vader zijnde ervoor durven uit te komen dat dat je dochter is
...en het goede nieuws: er komen nog veel meer afleveringen, met een vergelijkbare inhoud. Oftewel: Ze hebben minstens 5 x het aantal vrouwen dat in deze aflevering zat gevonden.quote:Op zondag 12 april 2009 23:20 schreef Bartaz het volgende:
Dit kan toch haast niet echt waar zijn... En dan hebben ze ook nog 8 van deze vrouwen gevonden? Degene die dat werk heeft verricht heeft het in ieder geval goed gedaan, want ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zó dom is...
Zou het misschien kunnen zijn dat ze dezelfde vrouwen weer recyclen ?quote:Op zondag 12 april 2009 23:26 schreef female81 het volgende:
[..]
...en het goede nieuws: er komen nog veel meer afleveringen, met een vergelijkbare inhoud. Oftewel: Ze hebben minstens 5 x het aantal vrouwen dat in deze aflevering zat gevonden.
Ah dan weten we zeker dat het doorgestoken kaart isquote:Op zondag 12 april 2009 22:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Van de makers van De Gouden Kooi.
Huub zit in de redactie.
Je zou denken dat dat wel zo moet zijn. Maar kan je zo'n authentiek wazige blik in de ogen wel acteren (tenzij je Carice van Houten of een dergelijk acteerwonder bent)?quote:
Dat weet ik wel zeker. Die wazige blik kan wel echt zijn, maar zoveel domheid bestaat echt niet. Dat ene meisje wist bijvoorbeeld wel te vertellen dat er Indische en Afrikaanse olifanten zijn en dan niet weten wie Nelson Mandela is. De gemiddelde persoon met het syndroom van Down weet dat nog. Misschien zijn die meisjes in dat programma inderdaad geen grote lichten, maar ze zijn dan in ieder geval wel aangemoedigd door de makers van het programma om zo dom mogelijk te doen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:04 schreef female81 het volgende:
[..]
Je zou denken dat dat wel zo moet zijn. Maar kan je zo'n authentiek wazige blik in de ogen wel acteren (tenzij je Carice van Houten of een dergelijk acteerwonder bent)?
Laat staan dat je een hele groep van zulke mensen vindt die dat kunnen, aangezien er een hele serie mee opgevuld moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |