abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67976923
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
Basisschool leraressen (in spé), het was daar toch ook al triest mee gesteld?

Trouwens, waarom zijn de mannelijke kandidaten alleen maar studenten
niet helemaal waar, we hebben ook een hele rits beroepsgroepen. Maar studenten zijn natuurlijk wel het makkelijkst vanwege hun flexibiliteit ivm plannen opnames.
pi_67976988
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:05 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

niet helemaal waar, we hebben ook een hele rits beroepsgroepen. Maar studenten zijn natuurlijk wel het makkelijkst vanwege hun flexibiliteit ivm plannen opnames.
Wat krijgen die dames eigenlijk betaald voor zo een uitzending?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67977032
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

die zijn zo dom, die kun je nog betalen met monopoly geld
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_67977157
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

de dames speelden hun eigen quiz, kregen punten voor goede antwoorden en mochten aan het eind van de rit prijzen uitzoeken uit de "winkel" met boedha to boedha dingen, zwaluhoeve arrangementen ,bibi kettingen en zulk soort dingen.
pi_67977187
Op partyflock zeggen ze dat ze niet wisten dat het zo'n "soort" programma zou worden. Ik ben erg benieuwd wat de productie tegen ze heeft gezegd

Wel een erg vermakelijk programma trouwens! Leedvermaak is ook vermaak.
Te dom voor wetenschap? Probeer religie!
pi_67977287
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:16 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

de dames speelden hun eigen quiz, kregen punten voor goede antwoorden en mochten aan het eind van de rit prijzen uitzoeken uit de "winkel" met boedha to boedha dingen, zwaluhoeve arrangementen ,bibi kettingen en zulk soort dingen.
en ze konden het graaien niet laten

trouwens, in mijn tijd was het verplicht om bijv. de basisschool te doorlopen, is dat afgeschaft ofzo?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_67977318
quote:

[..]

Kan je de duurste prijzen neerleggen als ik die antwoorden hoor, ze halen toch nooit punten binnen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_67977342
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:18 schreef dddour het volgende:
Op partyflock zeggen ze dat ze niet wisten dat het zo'n "soort" programma zou worden. Ik ben erg benieuwd wat de productie tegen ze heeft gezegd

Wel een erg vermakelijk programma trouwens! Leedvermaak is ook vermaak.
joh, wat zou je zelf zeggen? de dames hebben toch de vragen echt zelf beantwoord. Alles is ze van te voren uitgelegd
pi_67977390
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:24 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Alles is ze van te voren uitgelegd
en jij denkt dat ze dat wel begrepen hebben met hun muizenbreintjes?
  maandag 13 april 2009 @ 15:34:13 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_67977590
Huub, jullie hebben toch ook 'Daten in het donker' gemaakt? Wanneer gaat RTL5 dat uitzenden?
pi_67977659
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:34 schreef Mylene het volgende:
Huub, jullie hebben toch ook 'Daten in het donker' gemaakt? Wanneer gaat RTL5 dat uitzenden?
dat is iedere maandag erop, vorige week was de eerste uitzending, vnvnd weer
  maandag 13 april 2009 @ 15:48:45 #237
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_67977944
quote:

[..]

De Zwaluwhoeve.
Alles weer goedgekomen?
Je werd toch niet zo goed bijgestaan, toen een voyeur Jou en Claire stond te begluren?
Meen mij zoiets te herinneren, dat je dat ergens had beschreven.
En zijn alle andere prijzen uit de winkel ook gesponsord?
pi_67977976
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:48 schreef spapaars het volgende:

[..]

De Zwaluwhoeve.
Alles weer goedgekomen?
Je werd toch niet zo goed bijgestaan, toen een voyeur Jou en Claire stond te begluren?
Meen mij zoiets te herinneren, dat je dat ergens had beschreven.
En zijn alle andere prijzen uit de winkel ook gesponsord?
dat was in Putten niet bij de zwaluwhoeve,

Ik geloof dat een gedeelte gesponsord is
pi_67978408
quote:
Op maandag 13 april 2009 15:22 schreef laffer het volgende:
trouwens, in mijn tijd was het verplicht om bijv. de basisschool te doorlopen, is dat afgeschaft ofzo?
.
quote:
Wij zijn goed in paardrijden en shoppen en niet zo goed in politiek, rekenen, taal, topografie, geschiedenis, ...
  maandag 13 april 2009 @ 16:32:45 #240
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_67978905
Nog één van de dames op PF:
quote:
hallo!!!
Hier RIta van gister!!
wil er toch ff wat over zeggen!!

Jullie hebben gelijk je komt heel dom over!!.. je kreeg bij de opnames te horen je leuke quiz gewoon vrage beantwoorden voor het overleggen kreeg je punten waardoor je steeds meer prijzen kreeg.
Als je tijdens het overleggen iets zei wat dus niet klopte ofzo vroeg huub (die erbij zat) dat je het moest uitleggen enzo en dat hebben ze eruit gehaald en uitgezonden
je kreeg zo een 60 vragen waarvan we zeker vel vragen goed hadden ze waren zelf verbaast hoeveel we er goed hadden, alleen helaas hebben ze die allemaal niet uitgezonden! En dus daarom echt heel dom overkomen
het is gewoon een stuk acteer scene je moest elk antwoord uitleggen waarom wel waarom niet

Als wij wisten (rita en chiela) dat het zo een programma werd hadden we er nooit aan meegedaan!
Bron

Ik behoor niet tot de doelgroep en dat was dan ook glashelder toen ik gisteravond toch even mijn nieuwsgierigheid wilde bevredigen. Ik vond het een goedkoop ogende gameshow. Qua decor, qua cameravoering, qua prijzen, qua afwerking.
Maar vooral vond ik het een snel vervelend spelletje dat voornamelijk vaart op leedvermaak over dames die niet al te snugger zijn (een groot understatement).
En dat dan etaleren als 'mannen die zich inleven in de denkwijze van vrouwen' oid is bijna beledigend voor het gros van de vrouwen in Nederland. Zelfs als ze Ma Tokkie of Kelly van der Veer heten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 13 april 2009 @ 16:38:28 #241
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67979049
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:56 schreef Oldbie het volgende:

[..]

vergevingsgezindheid?
http://www.netcomuk.co.uk/~springbk/enemy.html

Ja, hij heeft het zichzelf vergeven.
Mandela is een geweldige man. Doe hem maar eens na.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 13 april 2009 @ 16:43:39 #242
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67979186
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

samen met 3 andere collega's heb ik de casting voor dit programma gedaan, en weet je wat het grappige is? We hebben niet eens hard hoeven zoeken, 60/70 procent van de dames die zich aanmeldde kwamen eruiteindelijk doorheen. Sterker nog, een aantal dames hebben we zelfs niet laten doorgaan omdat anders hun baan wel op het spel zou kunnen komen te staan.

Maar ik breek nogmaal een lans voor "onze" meiden. Het is een quiz waar hun algemene kennis wordt getest, en als ze een aantal antwoorden niet weten wil het niet zeggen dat ze dom zijn. Amanda of Nena hoefde je deze vragen ook niet te stellen en die betitel ik ook niet als dom. De meeste interesseert het gewoon niet.
Misschien zegt het dan iets van het publiek dat het programma aangetrokken heeft.
Maar echt hoor, ik heb nog nooit zulke domme koeien gezien. Echt..... in alle jaren dat er troep op tv komt, is dit het toppunt van vrouwenvernedering, al doen ze er zelf aan mee natuurlijk. Maar goed, blijkbaar te dom om dat in te zien, of te geil voor de camera.
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

en trouwens jij hebt echt zo een duidelijk last van chronische penisnijd! Je kan je gewoon laten opereren, of ga anders je BH verbranden!
Ik moet je dan toch uit de droom helpen, want ik moet er niet aan denken dat ik de hele dag dat geswaffel tussen mijn benen zou hebben, ik word liever geswaffeld, als dat ik zelf zwaffel.
Doe mij maar een man, en dan bedoel ik niet dat ik homo ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 13-04-2009 20:40:17 ]
  maandag 13 april 2009 @ 16:44:40 #243
19242 yavanna
Results may vary.
pi_67979200
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:22 schreef laffer het volgende:

[..]

een guillotine is een verslaving toch
De Decibel schaal. Ongelooflijk dat het echt is.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 13 april 2009 @ 16:47:14 #244
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67979266
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:05 schreef spapaars het volgende:

[..]

Als het programma ook zo is bedoeld , is de casting briljant.
Noem vrouwen op een dergelijke manier neerzetten maar briljant.
  maandag 13 april 2009 @ 16:49:45 #245
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67979337
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:42 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

als je bedoelt dat het gemiddelde niveau van deze leeftijdscategorie (20-30) bedroefend laag is als het gaat om algemene kennisvragen, dan klopt dat. En het is eerder symptomatisch dan uniek.

Wat dat betreft slaat de veramerikanisering ook hierin door, totaal niet verder kijken naar de wereld dan je neus lang is.
Ik geloof daar niets van. Die vragen worden nog goed beantwoord door basisschoolleerlingen.
  maandag 13 april 2009 @ 17:00:07 #246
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_67979600
Vermakelijke televisie!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 13 april 2009 @ 17:01:58 #247
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_67979654
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:57 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

samen met 3 andere collega's heb ik de casting voor dit programma gedaan, en weet je wat het grappige is? We hebben niet eens hard hoeven zoeken, 60/70 procent van de dames die zich aanmeldde kwamen eruiteindelijk doorheen. Sterker nog, een aantal dames hebben we zelfs niet laten doorgaan omdat anders hun baan wel op het spel zou kunnen komen te staan.

Maar ik breek nogmaal een lans voor "onze" meiden. Het is een quiz waar hun algemene kennis wordt getest, en als ze een aantal antwoorden niet weten wil het niet zeggen dat ze dom zijn. Amanda of Nena hoefde je deze vragen ook niet te stellen en die betitel ik ook niet als dom. De meeste interesseert het gewoon niet.
Claire ook niet hoor.
Ik denk dat deze dames toch wel erg dom zijn en dat nog niet eens door hebben.
  maandag 13 april 2009 @ 17:07:04 #248
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_67979782
Huub, ik vraag me serieus af hoe jij nog ergens aan de bak heb kunnen komen. Jij hebt heel de wereld laten zien wat voor slecht persoon je bent, met je gestook en valse spelletjes.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_67979818
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Claire ook niet hoor.
Ik denk dat deze dames toch wel erg dom zijn en dat nog niet eens door hebben.
toch grappig dat je het altijd persoonlijk moet maken. Maar goed, ik basseer op het zien van 100 en meisjes tijdens deze casting dat het gemiddelde niveau van de kandidaten bedroevend laag was. Dit is een hele gemiddelde weergave van de dames die zich opgaven. dit waren niet de beste maar ook zeker niet de slechtste kandidaten.

Maar de meeste interesseerden zich imo ook niet voor dergelijke algemene kennis. Een niet zo hoge algemene kennis is wat anders dan dom zijn, en het overgrote gedeelte van deze meisjes zijn absoluut NIET dom.
  maandag 13 april 2009 @ 17:10:24 #250
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_67979865
Dit meen je niet, de mensen die Johnny de Mol volgt zijn echt 10x slimmer
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')