Aangezien het een TVP is, neem ik aan dat je er nu niks over gaat vertellen? Toch,... ben benieuwd wat je van de presentatie vond en hoe het er uit zag!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:56 schreef Nebo het volgende:
Had ik hier al een tvptje geplaatst? Ik heb de eer gehad om te genieten van een live-demonstratie
Ach jeequote:
Dankjequote:
Lijkt me sterk dat ze daar geen rekening mee houden. Ze zullen er geen shooter van maken!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef HgN-ex het volgende:
Word het in AC2 niet een beetje uit balans gebracht doordat je nu ook een gun hebt?
Of zal dat wel aan banden worden gelegd?
Je zal echt niet continu met een pistool door de straten kunnen rennen. Ik vermoed dat je deze alleen in sommige stukken en situaties kunt inzetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef HgN-ex het volgende:
Word het in AC2 niet een beetje uit balans gebracht doordat je nu ook een gun hebt?
Of zal dat wel aan banden worden gelegd?
Waarschijnlijk is het gewoon een laatste redmiddel om snel een target om te leggen. Vergeet niet dat pistolen in die tijd pas net uitgevonden waren (en een zekere Leonardo da Vinci was een van de eersten die ze kon maken)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je zal echt niet continu met een pistool door de straten kunnen rennen. Ik vermoed dat je deze alleen in sommige stukken en situaties kunt inzetten.
Lijkt me wel cool om er een te laden en eenmaal te gebruiken. Erg veel zin in dit spel en ben reuze benieuwd naar de reviews. Kijken of ze ook daadwerkelijk echt verbeteringen hebben aangebracht. Hoe dan ook,... vond deel 1 ondanks de herhalende gameplay ook super, dus het komt wel goed voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een laatste redmiddel om snel een target om te leggen. Vergeet niet dat pistolen in die tijd pas net uitgevonden waren (en een zekere Leonardo da Vinci was een van de eersten die ze kon maken)
en herladen duurde zeer lang. Je zult dus niet als een master chief rond kunnen rennen.
En dat is maar goed ook
Precies, ik had er ook niet veel moeite mee dat er veel herhaling in zat. Het goed plannen en uitvoeren van een assassination d.m.v. maps en andere informatie was echt supertofquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool om er een te laden en eenmaal te gebruiken. Erg veel zin in dit spel en ben reuze benieuwd naar de reviews. Kijken of ze ook daadwerkelijk echt verbeteringen hebben aangebracht. Hoe dan ook,... vond deel 1 ondanks de herhalende gameplay ook super, dus het komt wel goed voor mij persoonlijk.
Ik kwijlde ook echt van de reizen. Van de ene stad naar de andere stad was waanzinnig. Eens,... het duurde even en ik hem meer tijd besteed in de steden dan in de wereld daar buiten, maar toch,... zo gaaf. Wat ik jammer vond was dat je altijd direct als vijand gezien werd bij de checkpoints. Daar vielen ze je altijd maar aan. Het stealth element was buiten de steden niet echt aanwezig. Voor de rest echt waanzinnig om van die dingen te verzamelen. Heb net alles, maar als ik in een dorpje ergens onderweg een vlag zag ging ik er wel voor. Even klimmen enzo,.... !quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Precies, ik had er ook niet veel moeite mee dat er veel herhaling in zat. Het goed plannen en uitvoeren van een assassination d.m.v. maps en andere informatie was echt supertof
Gewoon je paard langzaam laten lopen als je bij guards bent (blend) dan doen ze dat nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kwijlde ook echt van de reizen. Van de ene stad naar de andere stad was waanzinnig. Eens,... het duurde even en ik hem meer tijd besteed in de steden dan in de wereld daar buiten, maar toch,... zo gaaf. Wat ik jammer vond was dat je altijd direct als vijand gezien werd bij de checkpoints. Daar vielen ze je altijd maar aan. Het stealth element was buiten de steden niet echt aanwezig. Voor de rest echt waanzinnig om van die dingen te verzamelen. Heb net alles, maar als ik in een dorpje ergens onderweg een vlag zag ging ik er wel voor. Even klimmen enzo,.... !
Een foto maken van je SD tv?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:57 schreef Ezio het volgende:
Kijk eens wat ik net voor elkaar kreeg![]()
[ afbeelding ]
Afgeslachtquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:57 schreef Ezio het volgende:
Kijk eens wat ik net voor elkaar kreeg![]()
[ afbeelding ]
Marco Polo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Beach het volgende:
FF een kleine gedachte van mij:
die hints die aan het einde van deel 1 zaten die je zag met de Eagle Vision met al die symbolen en teksten enzo hé; passen die hints bij de Italiaanse Renaissance waarin deel2 zich afspeelt?
Vette shitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Chocobo het volgende:
CAM gameplay!
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/54478
Vijand vanuit het hooi trekken vond ik ook erg cool!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Vette shitZo van een toren springen voor een instant kill
Ja die move was ook errug vetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vijand vanuit het hooi trekken vond ik ook erg cool!
stom dat ze gewoon precies de zelfde demo laten zien als op de E3 en die je al maanden kan bekijken op internet..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Chocobo het volgende:
CAM gameplay!
Setting Italië was toch bekend?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:45 schreef Nebo het volgende:
Screenshots bevestigen keihard Florence! [GC \'09] Assassin\'s Creed 2 screenshots: Florence bevestigd
Ja maar vooralsnog alleen Venetië. Met de rest van de steden kon het nog alle kanten opquote:
Ik kan hem niet bekijkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Chocobo het volgende:
CAM gameplay!
venetie <-> rome lijkt me stug anders hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja maar vooralsnog alleen Venetië. Met de rest van de steden kon het nog alle kanten op
Waarom dan wel? In de originele AC lagen zo'n beete alle steden in een ander landquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
venetie <-> rome lijkt me stug anders hoor
Ja,.. alleen iets anders gespeeld! Blijft cool.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik kan hem niet bekijken![]()
Is het dezelfde demo als van de E3?
er waren sowieso al verschillende videos van die demo, allemaal anders gespeeldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. alleen iets anders gespeeld! Blijft cool.
quote:Assassin's Creed II Kills Repetition With All-New "Secret Missions"
Ubisoft's slow roll out of Assassin's Creed II information continued at Gamescom, with the game's creative director Patrice Desilets highlighting additional ways the sequel has improved. One major addition is a series of "secret missions" that feel Prince of Persia-esque.
Assassin's Creed II's killer Ezio accessed that mission by showing off one of his new tricks. Between him and the entrance to that mission, set in the catacombs of the Santa Maria Novella church, were four guards. They were too heavily armored for Ezio to kill, even with his new dual-wrist blade double kill technique. So Ezio hired a quartet of mercenaries with some of the money he'd pick-pocketed and had them distract the guards.
As that four-on-four fray played out, Ezio simply sneaked by, turned a skull shaped lock and slipped into the opening that appeared beneath him. There were no crowds in the depths of the Santa Maria Novella, just bats.
Actually, after a bit of platforming and exploring—that's where the Prince of Persia and Tomb Raider feel came in—a handful of templars made an appearance. They didn't spot Ezio, who was skulking about high above them. Desilets waited for the group to split up before attack two of the templars at once, both with wrist blades direct to the neck. A third spotted him, who Desilets incapacitated with what appeared to be a smoke bomb, and Ezio made chase after the fourth.
This sequence highlighted some of the improvements to the game's free-running platforming, which now includes a 90 degree swing-turn, helping Ezio speed through corners. The remaining templar sprinted through the catacombs, slowing Ezio down by closing a series of gates, forcing Desilets to find alternate paths. The entire sequence played out smoothly, better fulfilling the promise of graceful free-running with high intensity platforming.
Desilets said that we should expect about four to five hours worth of gameplay in these secret locations. Only the one demonstrated is mandatory—it wrapped up with a cut scene that ties into the game's plot. It's also the simplest, he says, with others featuring more in the way of "big puzzles" along with bigger challenges.
In addition to those secret missions—a gameplay addition that makes a lot of sense for downloadable content in the future—we got a look at some of Ezio's deadly new tricks.
One is rather blunt, as Ezio can pack a single-shot pistol in his sleeve. We watched Desilets take out a sentry on a rooftop with the gun. The weapon is lethal and quick, but comes with a catch, as lining up your shot isn't as simple as point and shoot. When Ezio aimed the pistol, there was a bit of a delay, as the firing reticule—initially a wide cone—slowly shrank until it was aimed directly at Ezio's prey. Good for kills, but probably not something you'll want to use in a pinch.
Ezio's other new assassination tool is a vial of poison, which he can purchase from an apothecary. Desilets used it during a mission that showed off Assassin's Creed II's new "Eagle Vision" which can now be used during play and in third-person. Ezio's target was a man protected by a bodyguard and the mission requirements specified that no one could be alerted to the kill. The solution was to poison the tip of Ezio's wrist blade, prick the bodyguard and back off.
When the poison began to take effect, the bodyguard doubled over and appeared to start hallucinating, swinging the pike he was wielding wildly. He then took a fatal, accidental swing at the man he was supposed to protect, keeping the heat off of Ezio. For good measure, Desilets threw some of his coins on the ground, distracting the crowd from the violence with pocket change.
All the Assassin's Creed II onscreen action we saw looked impressive, both visually and from a creative gameplay perspective. In addition to the new gameplay elements we'd already seen in our previous coverage of the game, we're becoming increasingly excited about Ezio's adventure.
http://kotaku.com/5342666(...)+new-secret-missions
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:27 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5342666(...)+new-secret-missions
Ben al blij dat je aan AC denkt!quote:
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben al blij dat je aan AC denkt!
Spel verdient deze keer de hype en de aandacht,... vooral omdat ze geluisterd hebben naar de community/fans van het eerste deel en echt gewerkt hebben aan verbeteringen in deel 2.quote:
Ik bedoel, was strollie iemand die AC 1 afkraakte ofzo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel verdient deze keer de hype en de aandacht,... vooral omdat ze geluisterd hebben naar de community/fans van het eerste deel en echt gewerkt hebben aan verbeteringen in deel 2.
Vond deel 1 prima,... geweldig spel. Discutabel herhaaldelijk maar leuk. Deel 2 verdiend een prima hype!quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:26 schreef emokid het volgende:
Deel 1 stelde nogal teleur zeg! Ik verwacht echt eindbazenshit van dit deel anders hoeft er niet meer gesproken te worden. De game krijgt zoveel aandacht, te veel.
Dit dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond deel 1 prima,... geweldig spel. Discutabel herhaaldelijk maar leuk. Deel 2 verdiend een prima hype!
Had hem ook gezien ja. Lijkt me echt zo enorm gaaf om door Firenze te lopen als Assassin. Of om te paard door het Toscaanse platteland te 'cruisen'. En er zijn natuurlijk meer missies, meer wapens, meer manieren om iemand te assassinaten, geld, henchmen, etc etc. Heb overigens de black edition besteld. Normaalgesproken ben ik daar niet zo van, maar voor deze game maak ik wel een uitzondering. Vooral de 3 bonusmissies hebben me overgehaald. Ik heb geen zin om een paar maanden te wachten, zodat ik misschien die missies als betaalde DLC kan downloaden (het zal wel maar je weet maar nooit).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:01 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed II GC 09: Creative Director Interview
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/55027
Nee man, het is juist beter als het een beetje moeilijk isquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef Gewas het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit spel. Deel 1 vond ik in het begin heel leuk, beetje kleine opdrachten uitvoeren, mooie sfeer, totdat je opeens de 'assassinations' kreeg waarbij de moeilijkheidsgraad een stuk omhoog ging. Ik heb die eindbaas trouwens niet kunnen halen dus ik weet niet hoe het verhaal eindigt. Ik hoop eigenlijk dat je dit keer zelf de moeilijkheidsgraad kan instellen.
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:29 schreef Gewas het volgende:
Ik vond de eindbazen anders best moeilijk (ben niet zo geweldig in games). Ik bedoel eigenlijk ook te zeggen dat ik het zo raar vond dat je de eerste uren makkelijk door het spel wandelt maar dat het opeens heel moeilijk wordt bij die eindbazen.
En zwemmen is in deel 2 gelukkig een feit!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.
Voor de rest geweldig spel en deel 2 staat ook al een tidjje in de preorder.
In Damascus, in de buurt van de stadspoort, aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.
Voor de rest geweldig spel en deel 2 staat ook al een tidjje in de preorder.
Assassins creed niet uit kunnen spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef Gewas het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit spel. Deel 1 vond ik in het begin heel leuk, beetje kleine opdrachten uitvoeren, mooie sfeer, totdat je opeens de 'assassinations' kreeg waarbij de moeilijkheidsgraad een stuk omhoog ging. Ik heb die eindbaas trouwens niet kunnen halen dus ik weet niet hoe het verhaal eindigt. Ik hoop eigenlijk dat je dit keer zelf de moeilijkheidsgraad kan instellen.
Combat ziet er erg vet uitquote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Visions of Venice!
Leap of faith overal waar water is?quote:
Moet jij KLB niet trollenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Assassins creed niet uit kunnen spelen
oh dat heb ik wel gedaan.. en ik vond het nog steeds een retegaaf spel!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Bart het volgende:
Deel 1 moet je gewoon niet uren achter elkaar spelen, maar gewoon af en toe een uurtje, dan is ie echt supervet
Maar ik hoop dat 2 wel gewoon uren achter elkaar te spelen is
In 1 keer uitgespeeld en heerlijk genoten ondanks de bekende beperkingen van dat deel. Daarom moet II subliem worden voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Bart het volgende:
Deel 1 moet je gewoon niet uren achter elkaar spelen, maar gewoon af en toe een uurtje, dan is ie echt supervet
Maar ik hoop dat 2 wel gewoon uren achter elkaar te spelen is
Ik had die filmpjes een hele tijd terug al gepost ja, en het ziet er inderdaad niet uit. Alsof we een generatie terug gaan... Bovendien ziet het er enorm saaaaaiquote:Op zondag 13 september 2009 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap dit filmpje niet,...
Alles ziet er ineens zo minder mooi uit? Zou dit te maken hebben met het dag/nacht systeem? Dat dit heel vroeg in de ochtend afspeelt ofzo? Ik vond de eerdere filmpjes zoveel mooier. Spel kan niet ineens minder mooi geworden zijn,... de demo's waren immers speelbaar. Toch,... dit ziet er minder uit qua graphics,... alsof niet alle textures en of lighting geladen isIemand een idee? Of ben ik de enige die dit ziet!
Alle filmpjes ziet er PRACHTIG uit,... alleen deze is iets minder, maar die staat pas 2 dagen online Gijsquote:Op zondag 13 september 2009 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had die filmpjes een hele tijd terug al gepost ja, en het ziet er inderdaad niet uit. Alsof we een generatie terug gaan... Bovendien ziet het er enorm saaaaaiuit, mijn eventuele interesse in Ass Creed II is iig he-le-maal weg
Ja ik begrijp je. Zelf denk ik dat dit een flinke verbetering is t.o.v. deel 1,... en die vond ik al tof genoegquote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een andere presentatie dan die ik een paar dagen terug postte volgens mij. Deze ziet er wat beter uitDesalniettemin sla ik 'm over... Gevalletje toffe setting, mooie graphics, saaie gameplay. Denk ik dan he.
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...quote:Op zondag 13 september 2009 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap dit filmpje niet,...
Alles ziet er ineens zo minder mooi uit? Zou dit te maken hebben met het dag/nacht systeem? Dat dit heel vroeg in de ochtend afspeelt ofzo? Ik vond de eerdere filmpjes zoveel mooier. Spel kan niet ineens minder mooi geworden zijn,... de demo's waren immers speelbaar. Toch,... dit ziet er minder uit qua graphics,... alsof niet alle textures en of lighting geladen isIemand een idee? Of ben ik de enige die dit ziet!
Ja,... je hebt wel een punt! Maarja,... vond deel 1 al prachtig en het lijkt me sterk als dit deel daar niet bovenuit gaat komen!quote:Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...
Dat is zeker waarquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... je hebt wel een punt! Maarja,... vond deel 1 al prachtig en het lijkt me sterk als dit deel daar niet bovenuit gaat komen!
Ze hebben zekersteweten nog e.e.a. uit staan in deze build. De schaduw van Enzio zelf bijv. is niet eens actief.quote:Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...
Inderdaad zeg!!quote:Op zondag 13 september 2009 20:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hebben zekersteweten nog e.e.a. uit staan in deze build. De schaduw van Enzio zelf bijv. is niet eens actief.
Klinkt best okayquote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Heel veel verbeteringen in deel 2. Hele andere gamestructuur dan deel 1!
http://kotaku.com/5359999(...)g-assassins-creed-ii
Ja,... alhoewel ik deel 1 erg cool vond ben ik wel heel blij nadat ik dit artikel gelezen heb. Veel verbeteringen! De setting heerst al zo,... dit kan niet meer fout gaan! Heerlijke wintergame!quote:
Die setting is het coolste, zeker als ze er wat Katholieke en/of Bijbel zooi in gooien. Ik ben echt benieuwdquote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... alhoewel ik deel 1 erg cool vond ben ik wel heel blij nadat ik dit artikel gelezen heb. Veel verbeteringen! De setting heerst al zo,... dit kan niet meer fout gaan! Heerlijke wintergame!
Gebaseerd op die crappy youtube filmpjes van incomplete builds? Ik zou eerst eens de demo afwachten. Zag dat er een ACII demo op TGS staat, hoop dat die ook naar Live komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het spel is eigenlijk niet eens zo mooi.. ben er nu al een beetje op uitgekeken.
Ik ben bang dat het gewoon weer veel van hetzelfde wordt. En grafisch is echt gewoon niet echt mooi. Zelfs niet de HD filmpjes op GT.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gebaseerd op die crappy youtube filmpjes van incomplete builds? Ik zou eerst eens de demo afwachten. Zag dat er een ACII demo op TGS staat, hoop dat die ook naar Live komt.
Nee,... het ziet er niet uit nee,...quote:Op woensdag 16 september 2009 10:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het gewoon weer veel van hetzelfde wordt. En grafisch is echt gewoon niet echt mooi. Zelfs niet de HD filmpjes op GT.
Omdat er verbetering zijn doorgevoerd wil het niet zeggen dat het niet eentonig is.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... het ziet er niet uit nee,...
En er zijn ook totaal geen verbeteringen doorgevoerd nee
Wel als de eentonigheid een punt van verbetering was!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Omdat er verbetering zijn doorgevoerd wil het niet zeggen dat het niet eentonig is.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het spel is eigenlijk niet eens zo mooi.. ben er nu al een beetje op uitgekeken.
De White edition met figure kost maar 59 Euro. Zo duur is dat nou ook weer niet. Als het nog goedkoper moet is dit de goedkoopste die ik kan vinden!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Man ik kijk hier echt naar uit.
Waar is de game te pre-orderen voor de PS3? Ik zie alleen die achtelijk dure special edition pakketten op play.com. Gamehubs kan ik niets vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |