Waarschuwing! Bevat details uit het spel.quote:Assassin's Creed II is a sandbox-style action-adventure video game being developed by Ubisoft Montreal and published by Ubisoft. It is set to release worldwide before March 2010 on the Xbox 360, PlayStation 3, and Microsoft Windows platforms. The game is a sequel to the 2007 critically acclaimed video game, Assassin's Creed.
Plot
While not much is known of the plot yet, it has been confirmed that the player will assume the role of an assassin and nobleman named Ezio Audtiore de Firenze. Ezio is an ancestor to Desmond and a descendant of Altaïr, the protagonists from Assassin's Creed. He is shown to have dual assassin's blades and a colorful attire, to fit the era. The game is set to take place in renaissance Italy, during the 15th century Italian carnival.
Gameplay
It has been revealed by Joystiq that Assassin's Creed II will allow the player to swim and access Leonardo DaVinci's flying machine, though how this works and affects the game is unknown at this point. It has also been announced that there will be many more mission types for the player to engage in, which was a widespread complaint of the original Assassin's Creed. In the recent Game Informer article it was confirmed Venice, Florence, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto Bridge will appear in the game.
Development
On January 22 2009, it was confirmed by Ubisoft that Assassin's Creed II was in production, but no details were revealed. A promotional video was released by Ubisoft on April 6 showing a map of italy, some hidden blade designs, and DaVinci's flying machine on a scroll. On the official site after the teaser is viewed a symbol is given to print and show in front of a webcam. Doing this will unlock a picture displayed on the site. 4 of the 5 symbols have been given by Ubisoft, and the other was found by a fan. Later, on April 10, Game Informer Magazine released details on the game, as well as pictures of Ezio.
Bron: Wikipedia
Ezio Auditore de Firenze:quote:Elke scheet die over Assassin's Creed 2 naar boven komt is natuurlijk groot nieuws. Vandaag kwam er echter iets veel beters dan een scheet opborrelen: 25 keiharde feiten over de game!
We zagen eerder deze week al een vage teaser trailer langskomen, die feitelijk niets meer deed dan roddel en achterklap over de game in de hand werken. Nu is er dus echter een lijst met keiharde info gelekt uit het blad Game Informer, waarop meer dan 25 feiten over Assassin’s Creed 2 te vinden zijn. De meeste zijn extreem goed nieuws (veel meer afwisseling in missies, je kan zwemmen!) en sommige zijn zelfs aardig verrassend (vliegen in Da Vinci’s vliegmachine)! Hieronder staan ze allemaal:
- You'll have a ton of new weapons to choose from including an axe, a hammer, a mace, a spear, 2 different sword types, a spear axe, and 2 smaller blades.
- You CAN swim.
- Da Vinci's workshop is in the game.
- Locations include Saint Mark's Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto Bridge.
- The game opens in 1476, Altaïr is from 1191.
- So you do indeed play as a new ancestor of Altaïr/Desmond.
- You will see the countryside of Tuscany.
- The "Auditore" family is mentioned.
- The main characters name is Ezio Auditore de Firenze.
- He is a nobleman of Florence.
- Big characters are in the game including Machiavelli, Caterina Sforza, and Lorenzo de Medici.
- YOU DO INDEED GLIDE on Da Vinci's flying machine.
- Game will feature a new notoriety system that governs how enemy soldiers and people will treat you.
- You can disarm enemies and use their own weapons against them this time.
- Each weapon has a special move.
- 16 unique mission types.
- No more ease dropping or pick pocketing missions.
- If you get beat up to much you will need to see a street side doctor to regain full strength.
- Hidden objects (like flags in the first one) are there to uncover, but this time if you track them down you will get in-game bonuses that make it worth your time.
- Items include, flags, statues, and gold coins and more that isnt mentioned.
- New enemy types with unique attitudes and weaknesses are present in the game. Archers are mentioned, as well as elite enemies, dagger wielders, "Brutish" armored troops with heavy armor and 2 handed swords and axes, and an intelligent halberd enemy will probe hiding places with their weapons if they think you're near by.
- While hiding in a hay bail you can assassinate people this time, but it may expose your position.
- You can still climb towers and ride horses.
- The Lorenzo de Medici assassination attempt is in the game.
- There is now a night and day sequence in the game.
- 240 people are working on this title.
Bron: Powerweb
Doen! Is niet al te moeilijk, zelfs ik kan hetquote:Op zondag 12 april 2009 02:03 schreef Steve-O het volgende:
Heb 1 nog nieteens helemaal uitgespeeld ! Lijkt me wel erg gaaf trouwens..
quote:Op zondag 12 april 2009 10:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Nu maar hopen dat ze deze keer wel aan een verhaal hebben gedacht. Niet kunnen zwemmen was nou niet het grootste probleem in het eerste deel.
Dat waren wel de problemen en ze beloven dus beterschapquote:- 16 unique mission types.
- No more ease dropping or pick pocketing missions.
Zelfs ééntonige missies kan ik nog wel vergeven als er maar een beloning tegenover staat, bijvoorbeeld in de vorm van een plotontwikkeling. Neemt natuurlijk niet weg dat meer afwisseling in missies idd een positieve ontwikkeling is.quote:Op zondag 12 april 2009 11:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Dat waren wel de problemen en ze beloven dus beterschap
Ubisoft heeft altijd moeite met verhalen vertellen.quote:Op zondag 12 april 2009 11:08 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Zelfs ééntonige missies kan ik nog wel vergeven als er maar een beloning tegenover staat, bijvoorbeeld in de vorm van een plotontwikkeling. Neemt natuurlijk niet weg dat meer afwisseling in missies idd een positieve ontwikkeling is.
Je vond het verhaal slecht? Ik vond het juist voor games een van de beterequote:Op zondag 12 april 2009 10:57 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Nu maar hopen dat ze deze keer wel aan een verhaal hebben gedacht.
Verhaal had potentie, maar het is meer de manier hoe Ubisoft het brengt wat niet altijd lekker loopt!quote:Op zondag 12 april 2009 11:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je vond het verhaal slecht? Ik vond het juist voor games een van de betere
Ik wil graag weten hoe de verhaallijn wordt voortgezet, vooral het stuk wat zich in het heden afspeelt.quote:Op zondag 12 april 2009 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verhaal had potentie, maar het is meer de manier hoe Ubisoft het brengt wat niet altijd lekker loopt!
Het had zeker potentie. Ik vond het alleen jammer dat het verhaal niet vooruitgaat tussen de tutorial en de laatste reguliere moord waarbij de ontknoping zich ook al laat raden. Daarbij voegde het raamverhaal niets toe aan het spelverloop. Een hoop gemiste kansen wat mij betreft.quote:Op zondag 12 april 2009 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verhaal had potentie, maar het is meer de manier hoe Ubisoft het brengt wat niet altijd lekker loopt!
Inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 14:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als het goed is werken ze nu wel.
Couldn't agree more.quote:Op zondag 12 april 2009 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 18:11 schreef Bart het volgende:
Preview van Game Informer
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-1.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-2.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-3.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-4.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-5.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-6.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-7.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-81.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-9.jpg
http://gamzsonev3.files.wordpress.com/2009/04/ac2-10.jpg
Sfeer is geweldigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Nou, de eerste gameplaybeelden dus:
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-assassins-creed/50252
Ziet mijn posdt ^^quote:
Moet je naar de e3 gaan xDquote:
Op je vijand af rennen met je hidden blade, en dan op het desbetreffende knopje drukken voor assassinate als je in de buurt bent.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef Pizzahut het volgende:
Wie heeft hem gepreorderd?
Trouwens nog even over deel 1, hoe kon je ookweer zo een vliegende assasination doen? Dus op je target springen met je hidden blade.
Dat was hem ja! Tijdje geleden alweer. Ben nu in Acre en ben van plan al die dak soldaten uit te roeien, maar als ik dan stop en later weer ga spelen, zijn ze dan nog steeds dood of staat er weer nieuwe?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:42 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Op je vijand af rennen met je hidden blade, en dan op het desbetreffende knopje drukken voor assassinate als je in de buurt bent.
Dan staan er hoogstwaarschijnlijk gewoon weer nieuwequote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:43 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Dat was hem ja! Tijdje geleden alweer. Ben nu in Acre en ben van plan al die dak soldaten uit te roeien, maar als ik dan stop en later weer ga spelen, zijn ze dan nog steeds dood of staat er weer nieuwe?
Ik deed dit eerst volgens mij steeds als voorbereiding als vluchtroute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, we zien het t.z.t. wel met AC2. (Hopelijk een demo ofzo.)
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:22 schreef FinalD87 het volgende:
Ik had AC1 al ruim een half jaar op de plank liggen, maar afgelopen zondag eindelijk voor het eerst gespeeld en ik moet zeggen dat ik het na twee uur zat was
En dat van het verhaal wist ik helemaal niet, vind er geen zak aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, we zien het t.z.t. wel met AC2. (Hopelijk een demo ofzo.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:22 schreef FinalD87 het volgende:
Ik had AC1 al ruim een half jaar op de plank liggen, maar afgelopen zondag eindelijk voor het eerst gespeeld en ik moet zeggen dat ik het na twee uur zat was
En dat van het verhaal wist ik helemaal niet, vind er geen zak aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, we zien het t.z.t. wel met AC2. (Hopelijk een demo ofzo.)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]Vond het ook niet storend, maar je bent toch ook weer de afstammeling van Altaïr? (Volgens de OP dan).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
Dat wordt in het spel ook gezegd hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
[..]
Vond het ook niet storend, maar je bent toch ook weer de afstammeling van Altaïr? (Volgens de OP dan).
Ik bedoel eigenlijk dat Desmond in deel 1 de afstammeling is van Altaïr (1120) en in deel 2 is dezelfde Desmond ook afstammeling van Enzio (1470).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:33 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat wordt in het spel ook gezegd hoor
Daarnaast zijn de throwing knives vervangen voor een gun, deze duurt langer om te reloaden en de kogels moet je kopen bij de merchant of blacksmith.quote:FACTS
- Release date confirmed: November 17th, 2009.
- Assassin's creed 2 will be in the Italian Renaissance
- Main character is Ezio
- Da vinci will be a friend of Ezio
- You don't start as an assassin, you become one because of an event that's happend to you.
- Ezio's father is dead
- Ezio can swim
- 2 hidden blades available
- hidden pistol available
- Florence, Venice, Tuscany and The Wet Lands are confirmed areas...
- more mission variety, about 15 types
- there will be an economy system
- around thirty weapons
- more gameplay with desmond
- Da Vinci's flying machine confirmed.
- other combat mechanics and new(advanced) AI types.
- Playing as Desmond in the Animus again.
- Notoriety system (similar to Hitman: Blood Money).
- More creative assassinations.
- Allies include mercenaries, thieves and prostitutes.
- Desmond will do more than just walking
- Lucy will return
- Cities in "the kingdom"
- no more "traveling between cities"
- faster climbing (like the jump upwards)
- Still be able to pickpocket for money (but it's changed, scroll down halfway this interview, where you see Ezio on the glider)
- New enemy types: examples: Militia, Elites (Brute, Parano, Agile) and leaders.
- Ezio will be able to customize his clothes by visiting tailors (halfway this movie)
- Leonardo da Vinci is providing the upgrades of Ezio's weapons and such.
90 euro.quote:Op zondag 26 juli 2009 07:45 schreef Chocobo het volgende:
Meer mensen die de Limited Edition met beeldje gepreordered hebben of ben ik deze enige ezel die zich weer heeft laten overhalen
http://www.bol.com/nl/m/g(...)inscreed2/index.html
[ afbeelding ]
Gewoon wachten tot een maandje na release, dan staan er stapels van op Marktplaats voor twee tientjes. Gebeurt altijd.quote:
Dat gaat 150 Euro kosten!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 01:57 schreef koffiegast het volgende:
Dilemma: je wilt de witte popje en de 3e exclusieve ingame bonussen?
Ik wil ze gewoon alletwee hebben.quote:
Nog nooit hoeven doen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga die White Edition maar eens pre-orderenis het gebruikelijk dat je daar bij moet betalen eigenlijk?
Iedereen helemaal overstuur juichen als ie (enzio) 2 ventjes omver duwtquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed 2 (Comic-con)
Applaus over de gameplay aanpassingen!Cool filmpje!
http://kotaku.com/5325332(...)-2s-comic+con-outing
[ afbeelding ]
Tja, ieder zijn ding. Ik stond niet te juichen, maar vond het wel heel cool. Een nieuwe feature in dit deel!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Iedereen helemaal overstuur juichen als ie (enzio) 2 ventjes omver duwt![]()
Hij doet een dubbele assassination.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:04 schreef koffiegast het volgende:
Mja ik snapte dat stukje ook niet echt. Die anderen prima, maar die duw...ik had verwacht dat ie ze beide van het dak af zou duwen. Vallen ze gewoon plat neer en krijg je ook zo'n geheugenflits ofzo tussendoor (ofzo, zo leek het?)
Ik vond het een coole move,... hoop gameplay aanpassingen ook en Ubisoft heeft geluisterd naar de feedback van de community over deel 1.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hij doet een dubbele assassination.
Ezio heeft 2 Hidden Blades.
Overal,... niet duur overigens voor wat je erbij krijgt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef LockonStratos het volgende:
Waar is de white edition te pre-orderen?
Herhalende gameplay is volgens de meeste previews aanzienlijk verbeterd in deel 2.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net deel 1 uitgespeeld.
Jammer van de handelingen die je voortdurend moet herhalen, maar overall vond ik het wel een erg toffe game. Dus ik wacht maar af tot de release van deel 2.
Is die niet meer te bestellen dan?quote:
Dat, en je hoeft niet die saaie investigations te doen, kunt gliden, makkelijker om te assassinaten, blenden in elke crowd, en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Mwoah zozeer hebben ze de gameplay niet aangepast, er is alleen meer variatie bij de missies. Nouja, van 4 naar 15 is i.e.g 3 x meer verschil!
Black edition is helemaal uitverkocht,... white edition ook trouwens, maar misschien hier en daar nog te vinden!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Is die niet meer te bestellen dan?
Vraagje trouwens: kun je in de winkel ook een limited edition bestellen? zal wel niet
Klinkt erg goed,... en we hebben vast nog niet alles gezien en gehoord!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat, en je hoeft niet die saaie investigations te doen, kunt gliden, makkelijker om te assassinaten, blenden in elke crowd, en ga zo maar door
Meer dan genoeg gameplay aanpassingen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef LockonStratos het volgende:
Blenden in elke crowd is wel een erg coole vooruitgang idd
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat, en je hoeft niet die saaie investigations te doen, kunt gliden, makkelijker om te assassinaten, blenden in elke crowd, en ga zo maar door
Meer dan genoeg gameplay aanpassingen
Ik gebruik termen uit het spel, die ga je toch niet vertalenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
[..]
Nederlands, Nederlands!!
Oh oh oh oh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik gebruik termen uit het spel, die ga je toch niet vertalen
Als je daar niet tegen moet je niet in dit topic komen
Aangezien het een TVP is, neem ik aan dat je er nu niks over gaat vertellen? Toch,... ben benieuwd wat je van de presentatie vond en hoe het er uit zag!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:56 schreef Nebo het volgende:
Had ik hier al een tvptje geplaatst? Ik heb de eer gehad om te genieten van een live-demonstratie
Ach jeequote:
Dankjequote:
Lijkt me sterk dat ze daar geen rekening mee houden. Ze zullen er geen shooter van maken!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef HgN-ex het volgende:
Word het in AC2 niet een beetje uit balans gebracht doordat je nu ook een gun hebt?
Of zal dat wel aan banden worden gelegd?
Je zal echt niet continu met een pistool door de straten kunnen rennen. Ik vermoed dat je deze alleen in sommige stukken en situaties kunt inzetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:11 schreef HgN-ex het volgende:
Word het in AC2 niet een beetje uit balans gebracht doordat je nu ook een gun hebt?
Of zal dat wel aan banden worden gelegd?
Waarschijnlijk is het gewoon een laatste redmiddel om snel een target om te leggen. Vergeet niet dat pistolen in die tijd pas net uitgevonden waren (en een zekere Leonardo da Vinci was een van de eersten die ze kon maken)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:18 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je zal echt niet continu met een pistool door de straten kunnen rennen. Ik vermoed dat je deze alleen in sommige stukken en situaties kunt inzetten.
Lijkt me wel cool om er een te laden en eenmaal te gebruiken. Erg veel zin in dit spel en ben reuze benieuwd naar de reviews. Kijken of ze ook daadwerkelijk echt verbeteringen hebben aangebracht. Hoe dan ook,... vond deel 1 ondanks de herhalende gameplay ook super, dus het komt wel goed voor mij persoonlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een laatste redmiddel om snel een target om te leggen. Vergeet niet dat pistolen in die tijd pas net uitgevonden waren (en een zekere Leonardo da Vinci was een van de eersten die ze kon maken)
en herladen duurde zeer lang. Je zult dus niet als een master chief rond kunnen rennen.
En dat is maar goed ook
Precies, ik had er ook niet veel moeite mee dat er veel herhaling in zat. Het goed plannen en uitvoeren van een assassination d.m.v. maps en andere informatie was echt supertofquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool om er een te laden en eenmaal te gebruiken. Erg veel zin in dit spel en ben reuze benieuwd naar de reviews. Kijken of ze ook daadwerkelijk echt verbeteringen hebben aangebracht. Hoe dan ook,... vond deel 1 ondanks de herhalende gameplay ook super, dus het komt wel goed voor mij persoonlijk.
Ik kwijlde ook echt van de reizen. Van de ene stad naar de andere stad was waanzinnig. Eens,... het duurde even en ik hem meer tijd besteed in de steden dan in de wereld daar buiten, maar toch,... zo gaaf. Wat ik jammer vond was dat je altijd direct als vijand gezien werd bij de checkpoints. Daar vielen ze je altijd maar aan. Het stealth element was buiten de steden niet echt aanwezig. Voor de rest echt waanzinnig om van die dingen te verzamelen. Heb net alles, maar als ik in een dorpje ergens onderweg een vlag zag ging ik er wel voor. Even klimmen enzo,.... !quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Precies, ik had er ook niet veel moeite mee dat er veel herhaling in zat. Het goed plannen en uitvoeren van een assassination d.m.v. maps en andere informatie was echt supertof
Gewoon je paard langzaam laten lopen als je bij guards bent (blend) dan doen ze dat nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik kwijlde ook echt van de reizen. Van de ene stad naar de andere stad was waanzinnig. Eens,... het duurde even en ik hem meer tijd besteed in de steden dan in de wereld daar buiten, maar toch,... zo gaaf. Wat ik jammer vond was dat je altijd direct als vijand gezien werd bij de checkpoints. Daar vielen ze je altijd maar aan. Het stealth element was buiten de steden niet echt aanwezig. Voor de rest echt waanzinnig om van die dingen te verzamelen. Heb net alles, maar als ik in een dorpje ergens onderweg een vlag zag ging ik er wel voor. Even klimmen enzo,.... !
Een foto maken van je SD tv?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:57 schreef Ezio het volgende:
Kijk eens wat ik net voor elkaar kreeg![]()
[ afbeelding ]
Afgeslachtquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:57 schreef Ezio het volgende:
Kijk eens wat ik net voor elkaar kreeg![]()
[ afbeelding ]
Marco Polo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Beach het volgende:
FF een kleine gedachte van mij:
die hints die aan het einde van deel 1 zaten die je zag met de Eagle Vision met al die symbolen en teksten enzo hé; passen die hints bij de Italiaanse Renaissance waarin deel2 zich afspeelt?
Vette shitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Chocobo het volgende:
CAM gameplay!
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/54478
Vijand vanuit het hooi trekken vond ik ook erg cool!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Vette shitZo van een toren springen voor een instant kill
Ja die move was ook errug vetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vijand vanuit het hooi trekken vond ik ook erg cool!
stom dat ze gewoon precies de zelfde demo laten zien als op de E3 en die je al maanden kan bekijken op internet..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Chocobo het volgende:
CAM gameplay!
Setting Italië was toch bekend?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:45 schreef Nebo het volgende:
Screenshots bevestigen keihard Florence! [GC \'09] Assassin\'s Creed 2 screenshots: Florence bevestigd
Ja maar vooralsnog alleen Venetië. Met de rest van de steden kon het nog alle kanten opquote:
Ik kan hem niet bekijkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:32 schreef Chocobo het volgende:
CAM gameplay!
venetie <-> rome lijkt me stug anders hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja maar vooralsnog alleen Venetië. Met de rest van de steden kon het nog alle kanten op
Waarom dan wel? In de originele AC lagen zo'n beete alle steden in een ander landquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:44 schreef koffiegast het volgende:
[..]
venetie <-> rome lijkt me stug anders hoor
Ja,.. alleen iets anders gespeeld! Blijft cool.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik kan hem niet bekijken![]()
Is het dezelfde demo als van de E3?
er waren sowieso al verschillende videos van die demo, allemaal anders gespeeldquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,.. alleen iets anders gespeeld! Blijft cool.
quote:Assassin's Creed II Kills Repetition With All-New "Secret Missions"
Ubisoft's slow roll out of Assassin's Creed II information continued at Gamescom, with the game's creative director Patrice Desilets highlighting additional ways the sequel has improved. One major addition is a series of "secret missions" that feel Prince of Persia-esque.
Assassin's Creed II's killer Ezio accessed that mission by showing off one of his new tricks. Between him and the entrance to that mission, set in the catacombs of the Santa Maria Novella church, were four guards. They were too heavily armored for Ezio to kill, even with his new dual-wrist blade double kill technique. So Ezio hired a quartet of mercenaries with some of the money he'd pick-pocketed and had them distract the guards.
As that four-on-four fray played out, Ezio simply sneaked by, turned a skull shaped lock and slipped into the opening that appeared beneath him. There were no crowds in the depths of the Santa Maria Novella, just bats.
Actually, after a bit of platforming and exploring—that's where the Prince of Persia and Tomb Raider feel came in—a handful of templars made an appearance. They didn't spot Ezio, who was skulking about high above them. Desilets waited for the group to split up before attack two of the templars at once, both with wrist blades direct to the neck. A third spotted him, who Desilets incapacitated with what appeared to be a smoke bomb, and Ezio made chase after the fourth.
This sequence highlighted some of the improvements to the game's free-running platforming, which now includes a 90 degree swing-turn, helping Ezio speed through corners. The remaining templar sprinted through the catacombs, slowing Ezio down by closing a series of gates, forcing Desilets to find alternate paths. The entire sequence played out smoothly, better fulfilling the promise of graceful free-running with high intensity platforming.
Desilets said that we should expect about four to five hours worth of gameplay in these secret locations. Only the one demonstrated is mandatory—it wrapped up with a cut scene that ties into the game's plot. It's also the simplest, he says, with others featuring more in the way of "big puzzles" along with bigger challenges.
In addition to those secret missions—a gameplay addition that makes a lot of sense for downloadable content in the future—we got a look at some of Ezio's deadly new tricks.
One is rather blunt, as Ezio can pack a single-shot pistol in his sleeve. We watched Desilets take out a sentry on a rooftop with the gun. The weapon is lethal and quick, but comes with a catch, as lining up your shot isn't as simple as point and shoot. When Ezio aimed the pistol, there was a bit of a delay, as the firing reticule—initially a wide cone—slowly shrank until it was aimed directly at Ezio's prey. Good for kills, but probably not something you'll want to use in a pinch.
Ezio's other new assassination tool is a vial of poison, which he can purchase from an apothecary. Desilets used it during a mission that showed off Assassin's Creed II's new "Eagle Vision" which can now be used during play and in third-person. Ezio's target was a man protected by a bodyguard and the mission requirements specified that no one could be alerted to the kill. The solution was to poison the tip of Ezio's wrist blade, prick the bodyguard and back off.
When the poison began to take effect, the bodyguard doubled over and appeared to start hallucinating, swinging the pike he was wielding wildly. He then took a fatal, accidental swing at the man he was supposed to protect, keeping the heat off of Ezio. For good measure, Desilets threw some of his coins on the ground, distracting the crowd from the violence with pocket change.
All the Assassin's Creed II onscreen action we saw looked impressive, both visually and from a creative gameplay perspective. In addition to the new gameplay elements we'd already seen in our previous coverage of the game, we're becoming increasingly excited about Ezio's adventure.
http://kotaku.com/5342666(...)+new-secret-missions
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:27 schreef Chocobo het volgende:
http://kotaku.com/5342666(...)+new-secret-missions
Ben al blij dat je aan AC denkt!quote:
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben al blij dat je aan AC denkt!
Spel verdient deze keer de hype en de aandacht,... vooral omdat ze geluisterd hebben naar de community/fans van het eerste deel en echt gewerkt hebben aan verbeteringen in deel 2.quote:
Ik bedoel, was strollie iemand die AC 1 afkraakte ofzo?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Spel verdient deze keer de hype en de aandacht,... vooral omdat ze geluisterd hebben naar de community/fans van het eerste deel en echt gewerkt hebben aan verbeteringen in deel 2.
Vond deel 1 prima,... geweldig spel. Discutabel herhaaldelijk maar leuk. Deel 2 verdiend een prima hype!quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:26 schreef emokid het volgende:
Deel 1 stelde nogal teleur zeg! Ik verwacht echt eindbazenshit van dit deel anders hoeft er niet meer gesproken te worden. De game krijgt zoveel aandacht, te veel.
Dit dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond deel 1 prima,... geweldig spel. Discutabel herhaaldelijk maar leuk. Deel 2 verdiend een prima hype!
Had hem ook gezien ja. Lijkt me echt zo enorm gaaf om door Firenze te lopen als Assassin. Of om te paard door het Toscaanse platteland te 'cruisen'. En er zijn natuurlijk meer missies, meer wapens, meer manieren om iemand te assassinaten, geld, henchmen, etc etc. Heb overigens de black edition besteld. Normaalgesproken ben ik daar niet zo van, maar voor deze game maak ik wel een uitzondering. Vooral de 3 bonusmissies hebben me overgehaald. Ik heb geen zin om een paar maanden te wachten, zodat ik misschien die missies als betaalde DLC kan downloaden (het zal wel maar je weet maar nooit).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:01 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed II GC 09: Creative Director Interview
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-assassins-creed/55027
Nee man, het is juist beter als het een beetje moeilijk isquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef Gewas het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit spel. Deel 1 vond ik in het begin heel leuk, beetje kleine opdrachten uitvoeren, mooie sfeer, totdat je opeens de 'assassinations' kreeg waarbij de moeilijkheidsgraad een stuk omhoog ging. Ik heb die eindbaas trouwens niet kunnen halen dus ik weet niet hoe het verhaal eindigt. Ik hoop eigenlijk dat je dit keer zelf de moeilijkheidsgraad kan instellen.
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:29 schreef Gewas het volgende:
Ik vond de eindbazen anders best moeilijk (ben niet zo geweldig in games). Ik bedoel eigenlijk ook te zeggen dat ik het zo raar vond dat je de eerste uren makkelijk door het spel wandelt maar dat het opeens heel moeilijk wordt bij die eindbazen.
En zwemmen is in deel 2 gelukkig een feit!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.
Voor de rest geweldig spel en deel 2 staat ook al een tidjje in de preorder.
In Damascus, in de buurt van de stadspoort, aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.
Voor de rest geweldig spel en deel 2 staat ook al een tidjje in de preorder.
Assassins creed niet uit kunnen spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef Gewas het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit spel. Deel 1 vond ik in het begin heel leuk, beetje kleine opdrachten uitvoeren, mooie sfeer, totdat je opeens de 'assassinations' kreeg waarbij de moeilijkheidsgraad een stuk omhoog ging. Ik heb die eindbaas trouwens niet kunnen halen dus ik weet niet hoe het verhaal eindigt. Ik hoop eigenlijk dat je dit keer zelf de moeilijkheidsgraad kan instellen.
Combat ziet er erg vet uitquote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Visions of Venice!
Leap of faith overal waar water is?quote:
Moet jij KLB niet trollenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Assassins creed niet uit kunnen spelen
oh dat heb ik wel gedaan.. en ik vond het nog steeds een retegaaf spel!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Bart het volgende:
Deel 1 moet je gewoon niet uren achter elkaar spelen, maar gewoon af en toe een uurtje, dan is ie echt supervet
Maar ik hoop dat 2 wel gewoon uren achter elkaar te spelen is
In 1 keer uitgespeeld en heerlijk genoten ondanks de bekende beperkingen van dat deel. Daarom moet II subliem worden voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Bart het volgende:
Deel 1 moet je gewoon niet uren achter elkaar spelen, maar gewoon af en toe een uurtje, dan is ie echt supervet
Maar ik hoop dat 2 wel gewoon uren achter elkaar te spelen is
Ik had die filmpjes een hele tijd terug al gepost ja, en het ziet er inderdaad niet uit. Alsof we een generatie terug gaan... Bovendien ziet het er enorm saaaaaiquote:Op zondag 13 september 2009 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap dit filmpje niet,...
Alles ziet er ineens zo minder mooi uit? Zou dit te maken hebben met het dag/nacht systeem? Dat dit heel vroeg in de ochtend afspeelt ofzo? Ik vond de eerdere filmpjes zoveel mooier. Spel kan niet ineens minder mooi geworden zijn,... de demo's waren immers speelbaar. Toch,... dit ziet er minder uit qua graphics,... alsof niet alle textures en of lighting geladen isIemand een idee? Of ben ik de enige die dit ziet!
Alle filmpjes ziet er PRACHTIG uit,... alleen deze is iets minder, maar die staat pas 2 dagen online Gijsquote:Op zondag 13 september 2009 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had die filmpjes een hele tijd terug al gepost ja, en het ziet er inderdaad niet uit. Alsof we een generatie terug gaan... Bovendien ziet het er enorm saaaaaiuit, mijn eventuele interesse in Ass Creed II is iig he-le-maal weg
Ja ik begrijp je. Zelf denk ik dat dit een flinke verbetering is t.o.v. deel 1,... en die vond ik al tof genoegquote:Op zondag 13 september 2009 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is een andere presentatie dan die ik een paar dagen terug postte volgens mij. Deze ziet er wat beter uitDesalniettemin sla ik 'm over... Gevalletje toffe setting, mooie graphics, saaie gameplay. Denk ik dan he.
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...quote:Op zondag 13 september 2009 11:00 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap dit filmpje niet,...
Alles ziet er ineens zo minder mooi uit? Zou dit te maken hebben met het dag/nacht systeem? Dat dit heel vroeg in de ochtend afspeelt ofzo? Ik vond de eerdere filmpjes zoveel mooier. Spel kan niet ineens minder mooi geworden zijn,... de demo's waren immers speelbaar. Toch,... dit ziet er minder uit qua graphics,... alsof niet alle textures en of lighting geladen isIemand een idee? Of ben ik de enige die dit ziet!
Ja,... je hebt wel een punt! Maarja,... vond deel 1 al prachtig en het lijkt me sterk als dit deel daar niet bovenuit gaat komen!quote:Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...
Dat is zeker waarquote:Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... je hebt wel een punt! Maarja,... vond deel 1 al prachtig en het lijkt me sterk als dit deel daar niet bovenuit gaat komen!
Ze hebben zekersteweten nog e.e.a. uit staan in deze build. De schaduw van Enzio zelf bijv. is niet eens actief.quote:Op zondag 13 september 2009 12:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de voorgaande filmpjes had je altijd maar een klein stukje waar het zich afspeelde, met dus weinig benodigde resources en geoptimaliseerde graphics voor die scene. Nu heb je wel de hele stad draaien, met mogelijk nog niet helemaal geoptimaliseerde code. Om dat toch soepel te laten lopen hebben ze denk ik wat op graphics in moeten leveren. Mogelijk dat het definitieve spel mooier is dan dit, omdat ze dan nog wat hebben kunnen tweaken, maar ik denk niet dat het zo mooi wordt als de eerste trailers en promo's. Maar ja, dat is toch bij bijna elk spel zo...
Inderdaad zeg!!quote:Op zondag 13 september 2009 20:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hebben zekersteweten nog e.e.a. uit staan in deze build. De schaduw van Enzio zelf bijv. is niet eens actief.
Klinkt best okayquote:Op woensdag 16 september 2009 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Heel veel verbeteringen in deel 2. Hele andere gamestructuur dan deel 1!
http://kotaku.com/5359999(...)g-assassins-creed-ii
Ja,... alhoewel ik deel 1 erg cool vond ben ik wel heel blij nadat ik dit artikel gelezen heb. Veel verbeteringen! De setting heerst al zo,... dit kan niet meer fout gaan! Heerlijke wintergame!quote:
Die setting is het coolste, zeker als ze er wat Katholieke en/of Bijbel zooi in gooien. Ik ben echt benieuwdquote:Op woensdag 16 september 2009 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... alhoewel ik deel 1 erg cool vond ben ik wel heel blij nadat ik dit artikel gelezen heb. Veel verbeteringen! De setting heerst al zo,... dit kan niet meer fout gaan! Heerlijke wintergame!
Gebaseerd op die crappy youtube filmpjes van incomplete builds? Ik zou eerst eens de demo afwachten. Zag dat er een ACII demo op TGS staat, hoop dat die ook naar Live komt.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het spel is eigenlijk niet eens zo mooi.. ben er nu al een beetje op uitgekeken.
Ik ben bang dat het gewoon weer veel van hetzelfde wordt. En grafisch is echt gewoon niet echt mooi. Zelfs niet de HD filmpjes op GT.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gebaseerd op die crappy youtube filmpjes van incomplete builds? Ik zou eerst eens de demo afwachten. Zag dat er een ACII demo op TGS staat, hoop dat die ook naar Live komt.
Nee,... het ziet er niet uit nee,...quote:Op woensdag 16 september 2009 10:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het gewoon weer veel van hetzelfde wordt. En grafisch is echt gewoon niet echt mooi. Zelfs niet de HD filmpjes op GT.
Omdat er verbetering zijn doorgevoerd wil het niet zeggen dat het niet eentonig is.quote:Op woensdag 16 september 2009 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... het ziet er niet uit nee,...
En er zijn ook totaal geen verbeteringen doorgevoerd nee
Wel als de eentonigheid een punt van verbetering was!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Omdat er verbetering zijn doorgevoerd wil het niet zeggen dat het niet eentonig is.
quote:Op woensdag 16 september 2009 10:24 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het spel is eigenlijk niet eens zo mooi.. ben er nu al een beetje op uitgekeken.
De White edition met figure kost maar 59 Euro. Zo duur is dat nou ook weer niet. Als het nog goedkoper moet is dit de goedkoopste die ik kan vinden!quote:Op woensdag 16 september 2009 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Man ik kijk hier echt naar uit.
Waar is de game te pre-orderen voor de PS3? Ik zie alleen die achtelijk dure special edition pakketten op play.com. Gamehubs kan ik niets vinden.
Ideale website zeg.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.budgetgaming.n(...)ns+creed+2+_PS3.html
Tja.. buiten het feit dat ik eht duur vind.. zou ik niet weten wat ik met al die zooi zou moeten.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Zelf heb ik de Black Edition sind mei van dit jaar in de preorder staan
[ afbeelding ]
Je hebt er ook echt geen kont aan.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Tja.. buiten het feit dat ik eht duur vind.. zou ik niet weten wat ik met al die zooi zou moeten.
Die had ik, maar heb hem geswitched naar de White...quote:Op woensdag 16 september 2009 11:07 schreef Chocobo het volgende:
Zelf heb ik de Black Edition sind mei van dit jaar in de preorder staan
[ afbeelding ]
AC bunny?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik, maar heb hem geswitched naar de White...
past leuk bij m'n andere Altaïr figurin en m'n Assassin's Creed Bunny
Proestquote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
sorry, bedoelde rabbit:
[ afbeelding ]
Die heb ik hier op mijn bureautje staan, met dank aan Morthill die ze vorig jaar in Parijs kreegquote:Op woensdag 16 september 2009 11:41 schreef Ceased2Be het volgende:
sorry, bedoelde rabbit:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar de reviews,.... jij beschrijft nu eigenlijk AC1,... !quote:Op woensdag 16 september 2009 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben er wel van overtuigd dat er verbeteringen zijn aangebracht, maar niet die verbeteringen waar ik naar op zoek ben. Ik ben bang dat het aantal type missies wel is uitgebreid, maar niet de diepgang.
Eigenlijk wil ik een gameplay die meer gemeen heeft met Hitman. Maar dan in een Middeleeuwse setting. Dus eerst je target identificeren en dan de vrijheid om deze via verschillende manieren te doden.
Het demo level van Assassin’s Creed mist deze diepgang. Je werkt je door mensen heen, gaat naar het dak van een gebouw en vliegt dan naar je target. Omdat je hierdoor door de bewakers ontdekt wordt moet je deze eerst doden voordat je je target kunt doden. Er lijkt weinig ruimte om af te wijken van deze vaste route.
Precies. En ik ben dus bang dat ze meer verschillende type missies hebben toegevoegd, maar geen diepgang.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:09 schreef Chocobo het volgende:
Ben benieuwd naar de reviews,.... jij beschrijft nu eigenlijk AC1,... !
OMGquote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef Ezio het volgende:
Dev Diary 3!
![]()
Ja jij was eerstquote:
Ik zie veel verschillende typen gameplay, die allemaal vallen onder de categorie rennen, vechten of platformen.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie veel verschillende typen gameplay, die allemaal vallen onder de categorie rennen, vechten of platformen.
Ik zie veel afwisseling in de typen gameplay maar geen samenhangend verhaal.
Ik zie geen diepgang.
Wel goed aan je vlot vastbindenquote:Op woensdag 16 september 2009 22:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dan laat ik je alleen met mr. Wilson!
[ afbeelding ]
Was dat een speciale actie voor de FRS bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef gonzo1979 het volgende:
Vandaag de LE White Edition besteld bij de FRS voor 39 euro
nee online met de 10% PU VIG korting, 7 euro korting met adddiscount en 7,50 korting omdat ze dirt2 te laat hebben opgestuurdquote:Op zaterdag 19 september 2009 01:14 schreef druide het volgende:
[..]
Was dat een speciale actie voor de FRS bij jou in de buurt?
SUPER prijs!!quote:Op zaterdag 19 september 2009 00:17 schreef gonzo1979 het volgende:
Vandaag de LE White Edition besteld bij de FRS voor 39 euro
ja de prijs zonder korting vind ik ook al best netjes voor een LE Editionquote:
quote:Pc-versie Assassin’s Creed 2 uitgesteld tot eerste kwartaal 2010
Uitgegeven: 24 september 2009 13:58
Laatst gewijzigd: 24 september 2009 13:58
Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt dat de pc-versie van Assassin’s Creed II wordt uitgesteld tot een release in het eerste kwartaal van 2010. De releasedatum van de consoleversies blijft ongewijzigd.
© Gamez
De uitgever laat via Twitter weten dat het ontwikkelingsteam nog niet klaar was om de game af te leveren. “Het team heeft nog iets meer tijd nodig om de best mogelijke game voor jullie af te leveren”, aldus Ubisoft. De game verschijnt op 20 november nog wel gewoon voor de Xbox 360 en de PlayStation 3.
Assassin's Creed II speelt zich af in de periode na 1476 en hierbij kruipt de speler in de huid van Ezio Auditore de Firenze. In vergelijking met het eerste deel zal de speler hier de beschikking krijgen over een aantal nieuwe wapens, is het voor Ezio mogelijk om te zwemmen en zijn er Da Vinci Workshops in de game te vinden.
Assassin’s Creed II lijkt zich dan ook meer op de actie te gaan richten dan zijn voorganger dat deed. Mede doordat zaken als de afluister-missies niet zullen terugkeren in dit vervolg. De game belooft over zestien verschillende types missies te beschikken en onlangs werd duidelijk dat religie een grotere zal spelen in dit vervolg.
Bron: Nu.nl
Het bloed spuit er wel érg overdreven uit.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:32 schreef Chocobo het volgende:
Podver
http://xbox360.ign.com/do(...)smontage_092309.html
Geen idee,... ik heb nog nooit iemand zo neergestoken!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het bloed spuit er wel érg overdreven uit.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... ik heb nog nooit iemand zo neergestoken!
____O____quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
TGS 09: Ezio's Destiny Trailer
HD / SD
Gaaf!![]()
Ahhhh, now my pants are all sticky..quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
TGS 09: Ezio's Destiny Trailer
HD / SD
Gaaf!![]()
Als ik me niet vergis zit Rome ook in de game.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé cool, is dat niet Rome op de tweede screenshot?Het gebouw rechtsboven lijkt best wel veel op het Colosseum namelijk. Het zou i.i.g. erg vet zijn als ook Rome in het spel zit (naast Florence en Venetië).
Dat zou mijn vriendin als rome-freak heel tof vindenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:16 schreef Bart het volgende:
Dit is één van die zeldzame games waarvoor ik niet ga wachten tot ie voor 20 euro verkrijgbaar is
Dat heet verhaal.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
Deel 1 uit pure verveling weggelegd. Dat eindeloze gelul van je baas, dat steeds maar praten e.d. Het klimmen, rennen en assasinaten was wel schitterend.
Hopelijk krijgt dat nu meer de overhand
Ik snap het wel een beetje, in het begin is het allemaal onsamenhangend gelul. Maar als je verder komt in het spel, dan vallen de stukjes beetje bij beetje op z'n plek, en dan is het echt vetquote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef Prosac het volgende:
Ik kon er stukken minder inkomen dan het verhaal van Fallout of GTA, waar ook veel geluld wordt en waar ik geen moeite mee had.
quote:Armed with a new sword, I walked away from the shop to discover my mercenaries in full battle... with pedestrians. They had, for some reason, decided that in my absence it was a good idea to start pillaging the town. People were running around while the mercenaries hewed into them with weapons. No guards seemed to be present.
I asked a nearby developer if he knew why they were attacking unarmed civilians. Had they, perhaps, picked up my bad habits?
"I've never seen that happen before," he said. "It might be a bug."
I think that's the kind of bug they need to keep in the game.
Dat zat ook al in deel 1. Heb daar ook wel eens wachters in gevecht gezien met de bevolking.quote:
Omdat deze zo origineel is laat ik hem staanquote:
Weet je zeker dat dat geen vigilantes warenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat zat ook al in deel 1. Heb daar ook wel eens wachters in gevecht gezien met de bevolking.
Als er zo'n bewaker toevallig zo'n peasant raakte wilden die 2 ook wel eens gaan knokken
zekersteweten, die zijn makkelijk genoeg te herkennen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat geen vigilantes waren
Dus dat is de trucquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Omdat deze zo origineel is laat ik hem staan
Wat een guitig mannetje is Desi tochquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed II TGS 09: Customization Interview: Koop, upgrade en verf je kleren
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/57077
Sweeeeettt!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:42 schreef Chocobo het volgende:
Assassin's Creed II TGS 09: Customization Interview: Koop, upgrade en verf je kleren
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-assassins-creed/57077
Ik vond wel dat het kleurenpalet wat uitgebreider had gemogen in deel 1.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:50 schreef Happel het volgende:
Heb echt zin in dit spel. Deel 1 speel ik nog regelmatig, gaat eigenlijk nooit vervelen zoals ik vaak met andere spellen heb.
Viel me op dat elke stad haar eigen kleur had. De ene wat blauwig en de ander wat geel. In ieder geval heb je wel gelijk in deze. Gek genoeg moeten ze voor Italie wel een extreme kleurenpalet gaan gebruiken. We hebben nog amper beelden gezien van de omgeving die de steden verbind. Alleen dat stukje met die koets voor zover ik weet. We praten hier toch over grote groene velden en ook bossen als we over Toscane praten. Ben zo benieuwd!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:13 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond wel dat het kleurenpalet wat uitgebreider had gemogen in deel 1.
Dat was soms wel saai
Geweldig!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:42 schreef Ezio het volgende:
Nieuwe walkthrough!
Die kill op het einde is tof, die guards zien hem echt pas als het al te laat is
Welke vond je dan minder?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:35 schreef Nebo het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik naar twee verschillende games aan het kijken ben aan de hand van die filmpjes. Sommige video's zien er echt niet mooi uit en lijken heel erg saaie gameplay weer te geven, en sommige zijn weer super, zoals de bovenstaande
Welke was dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef Chocobo het volgende:
Ik herinner me ook een filmpje die echt niet af was. Er waren niet eens schaduwen te zien. Was heel kaal, maar aan het laatste filmpje te zien was dat geen goede build. Raar dat ze die toch gebruikt hebben als demo of filmpje?
Vorige keer dat ik dat filmpje keek viel me niets opquote:
Misschien ben ik ook aan het zeuren. Blijf erbij dat het te maken heeft met een bepaalde tijd van de dag,... hence de missende schaduws en misschien wat andere textures?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik dat filmpje keek viel me niets op
Misschien wel, en als dat niet zo is zijn die problemen waar je het over had nu wel gefixt, die nachtwalkthrough ziet er echt slick uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook aan het zeuren. Blijf erbij dat het te maken heeft met een bepaalde tijd van de dag,... hence de missende schaduws en misschien wat andere textures?
19 november 2009 is op dit moment de releasedate.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:52 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer komt dit spel uit, mei 2010 zoals alle andere spellen?
17 novemberquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:54 schreef Bart het volgende:
[..]
19 november 2009 is op dit moment de releasedate.
Ik woon niet in de VS... EU komt ie paar daagjes later.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
17 november![]()
PC versie pas in Februari 2010
Ik woon ook niet in de VS en ik heb hem toch echt op de 17equote:Op zondag 4 oktober 2009 00:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik woon niet in de VS... EU komt ie paar daagjes later.
Zie bijvoorbeeld deze site. Daar staat zelfs 20 november, maar bij mijn webwinkel staat 19 november, dus hopelijk heb ik hem een dagje eerder in huis
Nou, vertel eens hoe je dat dan doet.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in de VS en ik heb hem toch echt op de 17e
Hier komt ie gewoon op de 17e uit heurquote:
We zullen het zien.quote:
Ik woon niet in nederland he, wijsneusquote:
Bij mijn weten ligt Venetië nog steeds in de EU in plaats van in de VSquote:
Ook daar woon ik nietquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij mijn weten ligt Venetië nog steeds in de EU in plaats van in de VS
Snap ik, vandaar dequote:
quote:
Is het geen US-versie die je dan krijgt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
![]()
Maar ik woon toch echt in europa, en er is mij verzekerd dat ik hem de 17e binnen heb
Neenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Is het geen US-versie die je dan krijgt?
Ik wilde deze net posten! Super!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef Ezio het volgende:
Leonardo Da Vinci, Joechei
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:42 schreef Ezio het volgende:
Leonardo Da Vinci, Joechei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |