Nee man, het is juist beter als het een beetje moeilijk isquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef Gewas het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit spel. Deel 1 vond ik in het begin heel leuk, beetje kleine opdrachten uitvoeren, mooie sfeer, totdat je opeens de 'assassinations' kreeg waarbij de moeilijkheidsgraad een stuk omhoog ging. Ik heb die eindbaas trouwens niet kunnen halen dus ik weet niet hoe het verhaal eindigt. Ik hoop eigenlijk dat je dit keer zelf de moeilijkheidsgraad kan instellen.
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:29 schreef Gewas het volgende:
Ik vond de eindbazen anders best moeilijk (ben niet zo geweldig in games). Ik bedoel eigenlijk ook te zeggen dat ik het zo raar vond dat je de eerste uren makkelijk door het spel wandelt maar dat het opeens heel moeilijk wordt bij die eindbazen.
En zwemmen is in deel 2 gelukkig een feit!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.
Voor de rest geweldig spel en deel 2 staat ook al een tidjje in de preorder.
In Damascus, in de buurt van de stadspoort, aan de rechterkant.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik vond het vooral frustrerend dat die knuppel niet kon zwemmen, had afgelopen weekend meer moeite met een vlaggetje op te pikken uit een boot midden in een soort gracht dan dat ik had met de eindbaas van het spel.
Voor de rest geweldig spel en deel 2 staat ook al een tidjje in de preorder.
Assassins creed niet uit kunnen spelenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:12 schreef Gewas het volgende:
Ben wel benieuwd naar dit spel. Deel 1 vond ik in het begin heel leuk, beetje kleine opdrachten uitvoeren, mooie sfeer, totdat je opeens de 'assassinations' kreeg waarbij de moeilijkheidsgraad een stuk omhoog ging. Ik heb die eindbaas trouwens niet kunnen halen dus ik weet niet hoe het verhaal eindigt. Ik hoop eigenlijk dat je dit keer zelf de moeilijkheidsgraad kan instellen.
Combat ziet er erg vet uitquote:Op donderdag 3 september 2009 19:20 schreef Chocobo het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Visions of Venice!
Leap of faith overal waar water is?quote:
Moet jij KLB niet trollenquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:26 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Assassins creed niet uit kunnen spelen
oh dat heb ik wel gedaan.. en ik vond het nog steeds een retegaaf spel!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:02 schreef Bart het volgende:
Deel 1 moet je gewoon niet uren achter elkaar spelen, maar gewoon af en toe een uurtje, dan is ie echt supervet
Maar ik hoop dat 2 wel gewoon uren achter elkaar te spelen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |