Ik vond het een coole move,... hoop gameplay aanpassingen ook en Ubisoft heeft geluisterd naar de feedback van de community over deel 1.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Hij doet een dubbele assassination.
Ezio heeft 2 Hidden Blades.
Overal,... niet duur overigens voor wat je erbij krijgt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:27 schreef LockonStratos het volgende:
Waar is de white edition te pre-orderen?
Herhalende gameplay is volgens de meeste previews aanzienlijk verbeterd in deel 2.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Net deel 1 uitgespeeld.
Jammer van de handelingen die je voortdurend moet herhalen, maar overall vond ik het wel een erg toffe game. Dus ik wacht maar af tot de release van deel 2.
Is die niet meer te bestellen dan?quote:
Dat, en je hoeft niet die saaie investigations te doen, kunt gliden, makkelijker om te assassinaten, blenden in elke crowd, en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Mwoah zozeer hebben ze de gameplay niet aangepast, er is alleen meer variatie bij de missies. Nouja, van 4 naar 15 is i.e.g 3 x meer verschil!
Black edition is helemaal uitverkocht,... white edition ook trouwens, maar misschien hier en daar nog te vinden!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Is die niet meer te bestellen dan?
Vraagje trouwens: kun je in de winkel ook een limited edition bestellen? zal wel niet
Klinkt erg goed,... en we hebben vast nog niet alles gezien en gehoord!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat, en je hoeft niet die saaie investigations te doen, kunt gliden, makkelijker om te assassinaten, blenden in elke crowd, en ga zo maar door
Meer dan genoeg gameplay aanpassingen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef LockonStratos het volgende:
Blenden in elke crowd is wel een erg coole vooruitgang idd
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat, en je hoeft niet die saaie investigations te doen, kunt gliden, makkelijker om te assassinaten, blenden in elke crowd, en ga zo maar door
Meer dan genoeg gameplay aanpassingen
Ik gebruik termen uit het spel, die ga je toch niet vertalenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
[..]
Nederlands, Nederlands!!
Oh oh oh oh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik gebruik termen uit het spel, die ga je toch niet vertalen
Als je daar niet tegen moet je niet in dit topic komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |