Dat zijn twee verschillende bruggen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:57 schreef BasOne het volgende:
London bridge / Tower Bridge
That's it!quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
london bridge
Ow, toen ik de tour door London heb genomen vertelde de Guide dat het dezelfde brug was toen het 'liedje' werd verzonnen, ergens 1800 nogwat oid, en pas later de 2de brug werd gebouwd en de namen gesplits werden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende bruggen.
[..]
Waar blijven die foto's nou?quote:
Liggen een stuk van elkaar vandaan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ow, toen ik de tour door London heb genomen vertelde de Guide dat het dezelfde brug was toen het 'liedje' werd verzonnen, ergens 1800 nogwat oid, en pas later de 2de brug werd gebouwd en de namen gesplits werden.
Nitpicking i know
It's your loss baby, not minequote:Op zaterdag 11 april 2009 20:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Waar blijven die foto's nou?
Je kan wel zeggen, anderen kunnen het beamen, maar ik wil wel voor mezelf beoordelen of je een lekker wijf bent
quote:
Bacardiquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef boyv het volgende:
CASA FUNDADA EN CUBA
37,5% vol EST 1862
Van een etiket van een alcoholhoudende drank. Welke drank?
Doe jij eens foto posten dan?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:11 schreef BasOne het volgende:
It's no skin off my dick hunny, don't say things you cant proof
Al meerdere keren gedaan, maar ik mag een vraag stellen dus ik haalt een oude uit de kastquote:
Terpi heeft opgeletquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:17 schreef Terpentin07 het volgende:
Jagdpanther
Maar in de tussentijd heb ik ff lolquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:34 schreef Terpentin07 het volgende:
Jou kennende wordt die dan ook niet geraden...
Hoezo verwerk, dit zijn foto';s van mijquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:38 schreef MaJo het volgende:Als ik een vraag goed heb dan verwerk ik ook een foto van mij in een vraag
Klein lichaam lolquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:39 schreef Siniti het volgende:
Heb jij nou zo'n groot hoofd of is dat lichaam zo klein?
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:39 schreef Siniti het volgende:
Heb jij nou zo'n groot hoofd of is dat lichaam zo klein?
Dat zeg ik toch dommiequote:Op zaterdag 11 april 2009 20:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hoezo verwerk, dit zijn foto';s van mij
Bovington Tank Museum![]()
M7 Priestquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
De M7?
Wees blij dat je gister avond niet mee deed.Daarentegen valt het vandaag nog mee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
Maar dan moeten we wel even af van dit soort suffe mannenvragen
Zo jij geeft snel op! Geef Majo toch een kans!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
M7 Priest
Nope diet is de M3 Grant
Hij word toch niet geraden
Neuiwe vraag verzinnen
Nee, maar wel een leuke doch subtiel schofferende vraagquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:40 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag?Misschien moet je ook maar je bril opzetten.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:46 schreef BasOne het volgende:
Er bestaan velen soorten camouflage, van het doodnormale groen, bruin, beige (woodland) tot grijs, wit (sneeuw), duitsers gebruiken splinter camo, NL hun eigen verzonnen.
De VS heeft voor nachtelijke operaties in bebouwde gebieden een apart camo schema, (urban combat camoflage), en BasOne heeft een pakkie
Hoe heet dit camo schema?
[ afbeelding ]
Je hebt mijn PMquote:
Hou toch eens op met zo snel van vraag te wisselen. Ik zit nog na te denken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:52 schreef BasOne het volgende:
Ok Niemand antwoorden behalva MaJo
Wat is dit?
[ afbeelding ]
Nu Majo die goed beantwoord, stelt ze een vraag met een foto waar zei naakt in staat, dus iedereen, stil en vingers gekruist.
IS VRAAG VOOR MAJO, STILL JIJquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:52 schreef Terpentin07 het volgende:
Magic pony?
Die vraag is ook niet voor jouw maar voor majo, ZOALS JE HAD KUNNEN LEZENquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met zo snel van vraag te wisselen. Ik zit nog na te denken.
Reken ik goedquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is vraag voor MoJo
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Majo heeft geen zin.quote:
Sky Blue urban combat camoflagequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef boyv het volgende:
lol sky blue opzich wel logisch, night blue is geen kleur voor zover ik weet![]()
hoe heet dat pakkie 'officieel'?
ff vraag bedenken
Blue Grey Urban BDUquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef boyv het volgende:
hoe heet dat pakkie 'officieel'?
Dan ken je Majo nog niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:09 schreef BasOne het volgende:
Maakt ze dat maar
Ze daagt me uit mijn foto's te plaatsen, minste wat je terug kan verwachten is een foto van haar.quote:
Komt in de buurt, zowel in de beoefende professie als in naam (Jacques ...)quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
Jacques Cousteau
Dan ken je Majo nog niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ze daagt me uit mijn foto's te plaatsen, minste wat je terug kan verwachten is een foto van haar.
Vrouwen![]()
Don't trust anything that bleeds for a week and doesn't die.
HAHquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:21 schreef MaJo het volgende:
Sorry was even recensie aan het tikken
Maar ben er weer
En inderdaad my little pony
Van jou moet ik het hebbenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
Piccard?
CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTEquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:25 schreef MaJo het volgende:
In welke stad bevind ik me hier?
[ afbeelding ]
je hebt een punt btw!quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:26 schreef Cobra4 het volgende:
London! Dat is London Bridge op de achtergrond!
Ik heb het over de brug, niet het gebouw.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTE
En is idd london lijkt
London Bridge op de achtergrond, dat is The Tower....
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTE
En is idd london lijkt
London Bridge op de achtergrond, dat is The Tower....
quote:
Al ben ik hier door in het nadeel. Ik ben het er wel mee eens.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:36 schreef MaJo het volgende:
Ga je nu eens een normale vraag stellen bas waarvoor je niet bij het leger hoeft te zitten of bovenmatig geobsedeerd daardoor?
kunst, literatuur, theater en muziek mogen wel wat meer aan bod komen
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEE raad je hetquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:42 schreef Cobra4 het volgende:
London
Siniti +1quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:50 schreef Siniti het volgende:
the beatles
Hoe kan je in godsnaam de beatles hatenquote:
Hey ik heb ook een puntquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Siniti +1
Stand deel 1491:
Terpentin07 1
Siniti 3
boyv 2
BasOne 3
Cobra4 3
Vind zo'n 3 nummers goed en ze worden als goden vereert. Maar daar heb ik genoeg betogen over gehouden op Fok! dus laten we het hier niet over houwenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam de beatles haten
Sorryquote:
Raar? Chuck Berry was meer dan The Beatles ooit zijn geweestquote:
Welke 3 nummers zijn dat?quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vind zo'n 3 nummers goed en ze worden als goden vereert. Maar daar heb ik genoeg betogen over gehouden op Fok! dus laten we het hier niet over houwen
Help en Strawberry Fields Forever.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke 3 nummers zijn dat?
en ik wil die discussie wel aangaan. The beatles zijn de beste band die de wereld ooit gekend heeftde ogenschijnlijke eenvoud maar het diepliggende erachter.
beatles![]()
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Majo lijkt totaal niet op Margreth Thatcher!
Nou, mischien een jaar of 60 jonger maar heeft wel trkjes ervan weg.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Majo lijkt totaal niet op Margreth Thatcher!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:13 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nou, mischien een jaar of 60 jonger maar heeft wel trkjes ervan weg.
neenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Pizza Margherita?
Close, iets harderquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:23 schreef boyv het volgende:
Burrito
BasOne +1quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:25 schreef BasOne het volgende:
Taco
GOOGLELAAARquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Klaus Barbie.
Oh, dan tellen oorlogsmisdadigers niet mee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:35 schreef boyv het volgende:
strikvraag; Een man mag hier het antwoord niet op weten
Barbie de pop, de volledige naam, en jij komt uit bij klaus barbie?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Nee hoor. Ik dacht aan een gemeen iemand en kwam uit bij Klaus.
De beroemste Barbie die ik ken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
Barbie de pop, de volledige naam, en jij komt uit bij klaus barbie?
Shah....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te moeilijk, iemand anders een vraag
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:38 schreef BasOne het volgende:okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te moeilijk, iemand anders een vraag"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:De wereld staat voor ons heel even stil vandaag
En jouw hand die me brandt, streelt me traag
Je ogen lachen als ik zachtjes aan je vraag
Wil je meer, wil je weer, wil je graag
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:46 schreef BasOne het volgende:
Robert palmer
Dat had je al gevraagd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:46 schreef BasOne het volgende:
Iemand anders nieuwe vraag, de mijne worden niet geraden
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Isaac hayes
10 minuten is lang genoeg en ook het limiet voor een ander om een nieuwe vraag te stellen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
Verzoek aan BasOne. Stop aub met het zo snel overdragen of stoppen van jouw vragen. Hier door raakt iedereen (inclusief je zelf} de kluts kwijt.
BSquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:54 schreef BasOne het volgende:
[..]
10 minuten is lang genoeg en ook het limiet voor een ander om een nieuwe vraag te stellen.
Ander woord voor mest?quote:
Viola Holtkarquote:
quote:
Zie je? Geef de mensen meer dan 5 minuten en het antwoord komt vanzelf. Of na het geven van wat hints.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:00 schreef BasOne het volgende:
Strontkar
Tuurlijkquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:06 schreef BasOne het volgende:
Was een gok
En ik geef mensen meer dan 5 minuten
[
Je kan het nakijken meisjequote:
Excuses mijnerzijds, Het waren steeds 7 of 8 minuten. Het spijt me dat ik je heb beticht van het vervroegd stoppen met de vragen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je kan het nakijken meisje
Go check, vort.
Excuses aanvaardquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Excuses mijnerzijds, Het waren steeds 7 of 8 minuten. Het spijt me dat ik je heb beticht van het vervroegd stoppen met de vragen.
Tuurlijk. Heb je ook de ballen om toe te geven dat ik gelijk heb?quote:
Nope want je hebt ongelijk, was langer dan 5 minutenquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heb je ook de ballen om toe te geven dat ik gelijk heb?
DA's emquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:16 schreef boyv het volgende:
South Park the movie
quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:16 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nope want je hebt ongelijk, was langer dan 5 minuten
Kick the Cobraquote:
Nee, gebruikelijke gesprekken hier.quote:
We have a winnerquote:
Tim +1quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Thames
ja mams.quote:Op zondag 12 april 2009 00:02 schreef MaJo het volgende:
Aangezien er op dit moment allemaal nieuwe eigen regels bedacht lijken te worden gaat mama even streng doen.
als je een vraag stelt waar mensen het antwoord niet op weten dan ga je niet snel weer een nieuwe vraag stellen, dit is alleen maar verwarrend. Als er na 20 minuten geen goed antwoord is dan blijft de vraag openstaan voor latere bezoekers en kan de vraagsteller een nieuwe vraag bedenken. Zonder het antwoord steeds te geven. Niet iedereen zit hier 24/7 en het gebeurd vaak genoeg dat het later alsnog geraden wordt.
tot zover de strenge mama. Voordat er mensen over me heen gaan vallen: ik wilde het eerst op een half uur zetten dus niet miepen
Liebchen als je dan 100 topics terugkijkt staan er wel 1000 vragen openquote:Op zondag 12 april 2009 00:02 schreef MaJo het volgende:
Aangezien er op dit moment allemaal nieuwe eigen regels bedacht lijken te worden gaat mama even streng doen.
als je een vraag stelt waar mensen het antwoord niet op weten dan ga je niet snel weer een nieuwe vraag stellen, dit is alleen maar verwarrend. Als er na 20 minuten geen goed antwoord is dan blijft de vraag openstaan voor latere bezoekers en kan de vraagsteller een nieuwe vraag bedenken. Zonder het antwoord steeds te geven. Niet iedereen zit hier 24/7 en het gebeurd vaak genoeg dat het later alsnog geraden wordt.
tot zover de strenge mama. Voordat er mensen over me heen gaan vallen: ik wilde het eerst op een half uur zetten dus niet miepen
Volgens mij geeft de vragensteller dan steeds het antwoord?quote:Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Liebchen als je dan 100 topics terugkijkt staan er wel 1000 vragen open
Nou en? Maakt toch niets uit voor het spel? En ervaring leert dat iemand vaak nog met het goede antwoord komt. Dat jij vragen stelt waar echt niemand een antwoord op heeft kunnen zij niets aan doenquote:Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Liebchen als je dan 100 topics terugkijkt staan er wel 1000 vragen open
Lees de op er even op na. Vragen blijven gedurende het topic gewoon open staan. Een topic daarna geldt het niet meer, dan kan je als je het zo graag wilt altijd nog het goede antwoord gevenquote:Op zondag 12 april 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de vragensteller dan steeds het antwoord?
In ieder geval laat ik mijn vragen nooit open.
Maar het lijkt me ook niet echt bevordelijk asls iemand roept dat ie het antwoord heeft op een vraag die 30 topics terug gesteld isquote:Op zondag 12 april 2009 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou en? Maakt toch niets uit voor het spel? En ervaring leert dat iemand vaak nog met het goede antwoord komt. Dat jij vragen stelt waar echt niemand een antwoord op heeft kunnen zij niets aan doen
Zoals ik ook tegen ofyles zei, een vraag blijft alleen openstaan zolang het topic open isquote:Op zondag 12 april 2009 00:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook niet echt bevordelijk asls iemand roept dat ie het antwoord heeft op een vraag die 30 topics terug gesteld is
Maar in die trent, heb jij mijn vraag nog niet beantwoordquote:Op zondag 12 april 2009 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik ook tegen ofyles zei, een vraag blijft alleen openstaan zolang het topic open is
Welk deel van haar antwoord snap je niet?quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar in die trent, heb jij mijn vraag nog niet beantwoord
Juistquote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef boyv het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag er na 20 min, als niemand het antwoord weet, een nieuwe vraag worden gesteld. De oude vraag blijft onbeantwoord / open en als iemand later het antwoord weet, mits in hetzelfde topic, krijgt die persoon een punt?
volgens mij heb ik net je vraag beantwoordt? Maar wees vrij om het nog een keer te vragen, ik weet niet waar je op doeltquote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar in die trent, heb jij mijn vraag nog niet beantwoord
Het deel waar straat 'Cobra beantwoord de vragen van Majo'quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk deel van haar antwoord snap je niet?
Even wachten tot Hawaii_Tim het er mee eens is.quote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra4, jij bent.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het deel waar straat 'Cobra beantwoord de vragen van Majo'
Wenkbrauwen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk deel van haar antwoord snap je niet?
Preciesquote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef boyv het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag er na 20 min, als niemand het antwoord weet, een nieuwe vraag worden gesteld. De oude vraag blijft onbeantwoord / open en als iemand later het antwoord weet, mits in hetzelfde topic, krijgt die persoon een punt?
Ah, als je een goed antwoord had had je foto's belooftquote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik net je vraag beantwoordt? Maar wees vrij om het nog een keer te vragen, ik weet niet waar je op doelt
Ik heb sindsdien toch geen vraag meer gesteld?quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah, als je een goed antwoord had had je foto's belooft
Dat is meervoud, tot nu toe maar 1 gezien
Dammitquote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien toch geen vraag meer gesteld?maar nee, hier moet je het mee doen
quote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
rasputin?
Wie kan in dit topic zijn dagelijks onheil van zich af gooienquote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Vragen, geen discussies!
Dit is een van de weinige topics waar ik mijn dagelijkse onheil even van me af kan gooien.
Eens, laten we weer doorgaan met het spelquote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Vragen, geen discussies!
Dit is een van de weinige topics waar ik mijn dagelijkse onheil even van me af kan gooien.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
Wir sind helden?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Tiga?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
Speelman en Speelman?
neenquote:Op zondag 12 april 2009 00:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Rammstein?
nopequote:Op zondag 12 april 2009 00:43 schreef slaveloos het volgende:
whitest boy alive
| Forum Opties | |
|---|---|