quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Majo lijkt totaal niet op Margreth Thatcher!
Nou, mischien een jaar of 60 jonger maar heeft wel trkjes ervan weg.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Majo lijkt totaal niet op Margreth Thatcher!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:13 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nou, mischien een jaar of 60 jonger maar heeft wel trkjes ervan weg.
neenquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Pizza Margherita?
Close, iets harderquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:23 schreef boyv het volgende:
Burrito
BasOne +1quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:25 schreef BasOne het volgende:
Taco
GOOGLELAAARquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Klaus Barbie.
Oh, dan tellen oorlogsmisdadigers niet mee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:35 schreef boyv het volgende:
strikvraag; Een man mag hier het antwoord niet op weten
Barbie de pop, de volledige naam, en jij komt uit bij klaus barbie?quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
Nee hoor. Ik dacht aan een gemeen iemand en kwam uit bij Klaus.
De beroemste Barbie die ik ken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
Barbie de pop, de volledige naam, en jij komt uit bij klaus barbie?
Shah....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te moeilijk, iemand anders een vraag
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:38 schreef BasOne het volgende:okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te moeilijk, iemand anders een vraag"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:De wereld staat voor ons heel even stil vandaag
En jouw hand die me brandt, streelt me traag
Je ogen lachen als ik zachtjes aan je vraag
Wil je meer, wil je weer, wil je graag
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:46 schreef BasOne het volgende:
Robert palmer
Dat had je al gevraagd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:46 schreef BasOne het volgende:
Iemand anders nieuwe vraag, de mijne worden niet geraden
quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
Isaac hayes
10 minuten is lang genoeg en ook het limiet voor een ander om een nieuwe vraag te stellen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
Verzoek aan BasOne. Stop aub met het zo snel overdragen of stoppen van jouw vragen. Hier door raakt iedereen (inclusief je zelf} de kluts kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |