Klein lichaam lolquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:39 schreef Siniti het volgende:
Heb jij nou zo'n groot hoofd of is dat lichaam zo klein?
Is dat een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:39 schreef Siniti het volgende:
Heb jij nou zo'n groot hoofd of is dat lichaam zo klein?
Dat zeg ik toch dommiequote:Op zaterdag 11 april 2009 20:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hoezo verwerk, dit zijn foto';s van mij
Bovington Tank Museum![]()
M7 Priestquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
De M7?
Wees blij dat je gister avond niet mee deed.Daarentegen valt het vandaag nog mee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:41 schreef MaJo het volgende:
Maar dan moeten we wel even af van dit soort suffe mannenvragen
Zo jij geeft snel op! Geef Majo toch een kans!quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:42 schreef BasOne het volgende:
[..]
M7 Priest
Nope diet is de M3 Grant
Hij word toch niet geraden
Neuiwe vraag verzinnen
Nee, maar wel een leuke doch subtiel schofferende vraagquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:40 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Is dat een serieuze vraag?Misschien moet je ook maar je bril opzetten.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:46 schreef BasOne het volgende:
Er bestaan velen soorten camouflage, van het doodnormale groen, bruin, beige (woodland) tot grijs, wit (sneeuw), duitsers gebruiken splinter camo, NL hun eigen verzonnen.
De VS heeft voor nachtelijke operaties in bebouwde gebieden een apart camo schema, (urban combat camoflage), en BasOne heeft een pakkie
Hoe heet dit camo schema?
[ afbeelding ]
Je hebt mijn PMquote:
Hou toch eens op met zo snel van vraag te wisselen. Ik zit nog na te denken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:52 schreef BasOne het volgende:
Ok Niemand antwoorden behalva MaJo
Wat is dit?
[ afbeelding ]
Nu Majo die goed beantwoord, stelt ze een vraag met een foto waar zei naakt in staat, dus iedereen, stil en vingers gekruist.
IS VRAAG VOOR MAJO, STILL JIJquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:52 schreef Terpentin07 het volgende:
Magic pony?
Die vraag is ook niet voor jouw maar voor majo, ZOALS JE HAD KUNNEN LEZENquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou toch eens op met zo snel van vraag te wisselen. Ik zit nog na te denken.
Reken ik goedquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:04 schreef Cobra4 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is vraag voor MoJo
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
Majo heeft geen zin.quote:
Sky Blue urban combat camoflagequote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef boyv het volgende:
lol sky blue opzich wel logisch, night blue is geen kleur voor zover ik weet![]()
hoe heet dat pakkie 'officieel'?
ff vraag bedenken
Blue Grey Urban BDUquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:10 schreef boyv het volgende:
hoe heet dat pakkie 'officieel'?
Dan ken je Majo nog niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:09 schreef BasOne het volgende:
Maakt ze dat maar
Ze daagt me uit mijn foto's te plaatsen, minste wat je terug kan verwachten is een foto van haar.quote:
Komt in de buurt, zowel in de beoefende professie als in naam (Jacques ...)quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
Jacques Cousteau
Dan ken je Majo nog niet.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ze daagt me uit mijn foto's te plaatsen, minste wat je terug kan verwachten is een foto van haar.
Vrouwen![]()
Don't trust anything that bleeds for a week and doesn't die.
HAHquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:21 schreef MaJo het volgende:
Sorry was even recensie aan het tikken
Maar ben er weer
En inderdaad my little pony
Van jou moet ik het hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |