ja mams.quote:Op zondag 12 april 2009 00:02 schreef MaJo het volgende:
Aangezien er op dit moment allemaal nieuwe eigen regels bedacht lijken te worden gaat mama even streng doen.
als je een vraag stelt waar mensen het antwoord niet op weten dan ga je niet snel weer een nieuwe vraag stellen, dit is alleen maar verwarrend. Als er na 20 minuten geen goed antwoord is dan blijft de vraag openstaan voor latere bezoekers en kan de vraagsteller een nieuwe vraag bedenken. Zonder het antwoord steeds te geven. Niet iedereen zit hier 24/7 en het gebeurd vaak genoeg dat het later alsnog geraden wordt.
tot zover de strenge mama. Voordat er mensen over me heen gaan vallen: ik wilde het eerst op een half uur zetten dus niet miepen
Liebchen als je dan 100 topics terugkijkt staan er wel 1000 vragen openquote:Op zondag 12 april 2009 00:02 schreef MaJo het volgende:
Aangezien er op dit moment allemaal nieuwe eigen regels bedacht lijken te worden gaat mama even streng doen.
als je een vraag stelt waar mensen het antwoord niet op weten dan ga je niet snel weer een nieuwe vraag stellen, dit is alleen maar verwarrend. Als er na 20 minuten geen goed antwoord is dan blijft de vraag openstaan voor latere bezoekers en kan de vraagsteller een nieuwe vraag bedenken. Zonder het antwoord steeds te geven. Niet iedereen zit hier 24/7 en het gebeurd vaak genoeg dat het later alsnog geraden wordt.
tot zover de strenge mama. Voordat er mensen over me heen gaan vallen: ik wilde het eerst op een half uur zetten dus niet miepen
Volgens mij geeft de vragensteller dan steeds het antwoord?quote:Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Liebchen als je dan 100 topics terugkijkt staan er wel 1000 vragen open
Nou en? Maakt toch niets uit voor het spel? En ervaring leert dat iemand vaak nog met het goede antwoord komt. Dat jij vragen stelt waar echt niemand een antwoord op heeft kunnen zij niets aan doenquote:Op zondag 12 april 2009 00:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Liebchen als je dan 100 topics terugkijkt staan er wel 1000 vragen open
Lees de op er even op na. Vragen blijven gedurende het topic gewoon open staan. Een topic daarna geldt het niet meer, dan kan je als je het zo graag wilt altijd nog het goede antwoord gevenquote:Op zondag 12 april 2009 00:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft de vragensteller dan steeds het antwoord?
In ieder geval laat ik mijn vragen nooit open.
Maar het lijkt me ook niet echt bevordelijk asls iemand roept dat ie het antwoord heeft op een vraag die 30 topics terug gesteld isquote:Op zondag 12 april 2009 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou en? Maakt toch niets uit voor het spel? En ervaring leert dat iemand vaak nog met het goede antwoord komt. Dat jij vragen stelt waar echt niemand een antwoord op heeft kunnen zij niets aan doen
Zoals ik ook tegen ofyles zei, een vraag blijft alleen openstaan zolang het topic open isquote:Op zondag 12 april 2009 00:09 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook niet echt bevordelijk asls iemand roept dat ie het antwoord heeft op een vraag die 30 topics terug gesteld is
Maar in die trent, heb jij mijn vraag nog niet beantwoordquote:Op zondag 12 april 2009 00:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik ook tegen ofyles zei, een vraag blijft alleen openstaan zolang het topic open is
Welk deel van haar antwoord snap je niet?quote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar in die trent, heb jij mijn vraag nog niet beantwoord
Juistquote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef boyv het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag er na 20 min, als niemand het antwoord weet, een nieuwe vraag worden gesteld. De oude vraag blijft onbeantwoord / open en als iemand later het antwoord weet, mits in hetzelfde topic, krijgt die persoon een punt?
volgens mij heb ik net je vraag beantwoordt? Maar wees vrij om het nog een keer te vragen, ik weet niet waar je op doeltquote:Op zondag 12 april 2009 00:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar in die trent, heb jij mijn vraag nog niet beantwoord
Het deel waar straat 'Cobra beantwoord de vragen van Majo'quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk deel van haar antwoord snap je niet?
Even wachten tot Hawaii_Tim het er mee eens is.quote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Cobra4, jij bent.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Het deel waar straat 'Cobra beantwoord de vragen van Majo'
Wenkbrauwen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welk deel van haar antwoord snap je niet?
Preciesquote:Op zondag 12 april 2009 00:12 schreef boyv het volgende:
Dus als ik het goed begrijp mag er na 20 min, als niemand het antwoord weet, een nieuwe vraag worden gesteld. De oude vraag blijft onbeantwoord / open en als iemand later het antwoord weet, mits in hetzelfde topic, krijgt die persoon een punt?
Ah, als je een goed antwoord had had je foto's belooftquote:Op zondag 12 april 2009 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik net je vraag beantwoordt? Maar wees vrij om het nog een keer te vragen, ik weet niet waar je op doelt
Ik heb sindsdien toch geen vraag meer gesteld?quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ah, als je een goed antwoord had had je foto's belooft
Dat is meervoud, tot nu toe maar 1 gezien
Dammitquote:Op zondag 12 april 2009 00:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien toch geen vraag meer gesteld?maar nee, hier moet je het mee doen
quote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
rasputin?
Wie kan in dit topic zijn dagelijks onheil van zich af gooienquote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Vragen, geen discussies!
Dit is een van de weinige topics waar ik mijn dagelijkse onheil even van me af kan gooien.
Eens, laten we weer doorgaan met het spelquote:Op zondag 12 april 2009 00:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Vragen, geen discussies!
Dit is een van de weinige topics waar ik mijn dagelijkse onheil even van me af kan gooien.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:22 schreef MaJo het volgende:
Wir sind helden?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Tiga?
quote:Op zondag 12 april 2009 00:31 schreef Cobra4 het volgende:
Speelman en Speelman?
neenquote:Op zondag 12 april 2009 00:42 schreef Ofyles2 het volgende:
Rammstein?
nopequote:Op zondag 12 april 2009 00:43 schreef slaveloos het volgende:
whitest boy alive
Forum Opties | |
---|---|