SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS vindt zichzelf een zielige nerd, daarom zoekt hij nog triestere mensen op om zijn ego weer wat te boosten.quote:
Dat je daar een bot voor gaat maken is misschien nog triesterquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:02 schreef DurumDoner het volgende:
Mag toch hopen dat dat een botje is. Kan bijna niet anders.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:01 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
TS vindt zichzelf een zielige nerd, daarom zoekt hij nog triestere mensen op om zijn ego weer wat te boosten.
En dat 10 uur achter elkaar.quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:08 schreef DurumDoner het volgende:
Het is een bot. Moet wel. Welke idioot post nou elke 3 minuten wat hij luistert?
Welke idioot gebruikt er nou een bot om dit elke 3 minuten te doen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:08 schreef DurumDoner het volgende:
Het is een bot. Moet wel. Welke idioot post nou elke 3 minuten wat hij luistert?
Ik vond zijn postaantal de laatste dagen ook een beetje tegenvallen.quote:
Er zijn ook mensen die elke minuut drie keer posten wat ze luisterenquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:08 schreef DurumDoner het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:11 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Wat is een nep turk? Galatasaray fans? Ja klopt
goed nummerquote:
Ach jij bent ook zo'n spamhoer dus het maakt geen flikker uit in dat topicquote:
Vertel... ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:25 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Ach jij bent ook zo'n spamhoer dus het maakt geen flikker uit in dat topic
1337e?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:38 schreef Lord_Cardigan het volgende:
het is mijn kloon, ik heb tentamens dus verveel me. Ik wil graag mijn 1337e muzieksmaak met jullie delen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:55 schreef mudkipzz het volgende:
Of die gast heeft niks te doen of dat is een bot
quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom maakt die mongol een bot die elke 1 a 2 a 3 minuten een random titel van een liedje post?
Dat dit kan op Fok!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom maakt die mongol een bot die elke 1 a 2 a 3 minuten een random titel van een liedje post?
Dat dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:41 schreef Quyxz_ het volgende:
Wie helpt er meequote:Op zaterdag 11 april 2009 18:54 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik ga een modje vragen of hij stef's postaantal tot 0 wil reduceren
Nee.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:31 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Ga iemand anders pesten ofzo. Ik doe waar ik zin in heb ja? Laat mij lekker posten.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:31 schreef Stefstuntpiloot het volgende:
Ga iemand anders pesten ofzo. Ik doe waar ik zin in heb ja? Laat mij lekker posten.
quote:
Uit het banmeldtopicquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Snakey het volgende:
Stefstuntpiloot, mag even uitrusten van zijn gespam.
Zeker.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:56 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nou, jij had ook af en toe van die buien.Maar stef was echt te erg.
Wat een kutban, dan mogen ze die tong80 knakker ook wel bannen. Hij post het toch waar het hoort of niet.quote:
Ik was vorige week maandag en dinsdag ook crimineel bezig met resp. 294 en 341 posts.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:06 schreef aaipod het volgende:
[..]
Wat een kutban, dan mogen ze die tong80 knakker ook wel bannen. Hij post het toch waar het hoort of niet.
wtf... die post/view verhoudingquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Heeft hij nou echt niks beters te doen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:35 schreef Snakey het volgende:
Stefstuntpiloot, mag even uitrusten van zijn gespam.
Dan kan hij waarschijnlijk weer een ban verwachten. Waar doet hij het ook voor?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat hij na Pasen alweer overdrive gaat?
tong80 inhalen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 23:39 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dan kan hij waarschijnlijk weer een ban verwachten. Waar doet hij het ook voor?
Omdat Stefstuntpiloot altijd in hetzelfde topic post.quote:
Verder vertoont hij bot-achtig gedragquote:Op zondag 12 april 2009 00:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Omdat Stefstuntpiloot altijd in hetzelfde topic post.
Anderen verspreiden hun berichten min of meer netjes over alle fora.
Wat een heldquote:i Top 100 van zaterdag 11 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 348 Stefstuntpiloot
02. 267 Noortje.
03. 265 Juicyhil
04. 248 KermitKikker
05. 238 tong80
Jij bent zelf hartstikke bot. Tegen Stef.quote:Op zondag 12 april 2009 09:16 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Verder vertoont hij bot-achtig gedrag
Een veredelde scriptkiddie dus.quote:Op zondag 12 april 2009 09:16 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Verder vertoont hij bot-achtig gedrag
Failquote:Op zondag 12 april 2009 12:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent zelf hartstikke bot. Tegen Stef.
Nee, Stef maakt zich schuldig aan oneerlijke concurrentie.quote:Op zondag 12 april 2009 12:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent zelf hartstikke bot. Tegen Stef.
Ik vind mensen die klagen over zoiets onbenulligs 100x zieliger dan iemand die in een nutteloos reeksje post.quote:Op zondag 26 april 2009 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vind mensen die handmatig in dat topic posten misschien nog wel 100x zieliger dan iemand die er een bot voor schrijft
Hij is vrijwel zeker geen bot hoor. Ik ga het niet meer terugzoeken want dat is ondoenlijk maar ik vroeg een keer wat aan die stuntpiloot en hij gaf meteen antwoord.quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:55 schreef mudkipzz het volgende:
Of die gast heeft niks te doen of dat is een bot
Wij vroegen ook van alles, ook gewone dingen op het begin en dat negeerde hij gewoonquote:Op zondag 26 april 2009 15:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Hij is vrijwel zeker geen bot hoor. Ik ga het niet meer terugzoeken want dat is ondoenlijk maar ik vroeg een keer wat aan die stuntpiloot en hij gaf meteen antwoord.
Vond het wel apart in ieder geval. Misschien was het een weddenschap, weet je veel.
Ik ben gewoon onweerstaanbaar.quote:Op zondag 26 april 2009 15:08 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Wij vroegen ook van alles, ook gewone dingen op het begin en dat negeerde hij gewoon
---|__quote:
?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:04 schreef Ad_rem het volgende:
Lullig mensen lastig te vallen met een hype die allang weer voorbij is!
(Ik heb het op wintersport nog paar weken geleden nog gespeeld)
Inderdaad:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |