Lisa wordt niet winnares ?quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat is nog wat vroeg en de C was op
Daarentegen: Rachel heeft al bij een ander programma gewonnen...quote:Op maandag 13 april 2009 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk ook dat Lisa niet gaat winnen, puur omdat bij de eerste X Factor ook iemand heeft gewonnen uit die catogorie
Dus zal whatever wel gaan winnen, die kunnen ze nog knedenquote:Op maandag 13 april 2009 19:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daarentegen: Rachel heeft al bij een ander programma gewonnen...
- te oudquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:01 schreef Karina het volgende:
Ik geloof dat het doorgestoken kaart is, maar eigenlijk zie ik het nut er helemaal niet van. Waarom niet gewoon degene die de meeste stemmen krijgt per sms er in laten? Wat maakt het uit of er van een categorie drie over zijn en van een andere maar eentje?
Kan iemand mij uitleggen waarom RTL bijvoorbeeld niet zou willen dat Irma wint (bijvoorbeeld)? En dat ze er daarom nu uit moest.
Het is bekend bij RTL wie jij bent en dat jij deze info naar buiten "lekt" ?quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Ik mag er niks meer over zeggen ben ik bang. Ben weer op het matje geroepen
Ik blijf toch bij Lisa. Zij is ook nog kneedbaar (21 jaar, toch?). Dat dan 2x iemand uit dezelfde categorie wint, lijkt me niet zo belangrijk...quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus zal whatever wel gaan winnen, die kunnen ze nog kneden
Ok nu val je dus door de mand. "Weer op het matje geroepen?" Denk je nou echt dat RTL 4 je nog een kans geeft als je (weer) met informatie naar buiten treed over het kijkcijferkanon X Factor. Meestal is er een clausule in de arbeidsovereenkomst waarin staat dat bij het 'uit de school klappen' e per direct ontslagen wordt.quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
quote:Op woensdag 15 april 2009 20:56 schreef -elmo- het volgende:
[..]
Ok nu val je dus door de mand. "Weer op het matje geroepen?" Denk je nou echt dat RTL 4 je nog een kans geeft als je (weer) met informatie naar buiten treed over het kijkcijferkanon X Factor. Meestal is er een clausule in de arbeidsovereenkomst waarin staat dat bij het 'uit de school klappen' e per direct ontslagen wordt.
Daarnaast lijkt het me sterk dat je baas weet dat jij informatie verspreid op internet over de uitslagen.
Ennuh..als je het allemaal zo goed weet: wie gaat er de komende week en de week daarop uit?
Als hetgeen jij 'voorspelt' ook daadwerkelijk uitkomt ben je voor mij pas geloofwaardig...
In tegenstelling tot de uit de hand gelopen Idols grap die de media heeft gehaald denk ik niet dat het je weer gaat lukken...
DUS: Wie gaat er komende week en de week daarop uit?
Da's dan link wat je nu zegt. Je baas weet wie er op gesprek is geweest en als deze teksten gevolgd worden, dan ben je er snel bij ..quote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef SCH het volgende:
Het gesprek ging over iets heel anders gelukkig. Niks aan de hand dus.
Nog vragen?
LOLquote:Op woensdag 15 april 2009 21:07 schreef SCH het volgende:
Het gesprek ging over iets heel anders gelukkig. Niks aan de hand dus.
Nog vragen?
Dat staat nog niet vast. Is een beetje ruzie over geloof ik.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:12 schreef -elmo- het volgende:
[..]
LOL![]()
Als het toch ergens anders over ging, dan kan je ons dus gewoon vertellen wie er de komende weken uitgaan
Je liegtquote:Op woensdag 15 april 2009 21:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat staat nog niet vast. Is een beetje ruzie over geloof ik.
Hoezo dat? Maar geloof het of niet, die hele discussie over mij is niet zo interessant.quote:
matjes daar veeg jij toch altijd je vuile schoenen op schoon ?quote:Op maandag 13 april 2009 21:46 schreef SCH het volgende:
Enig idee wel ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:39 schreef Kidney_Bean het volgende:
Enig idee wie er vanavond uitgaat SCH?
Het is man, het is donker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
SCH Wie gaat er vanavond uit? (wat zeggen ze achter de schermen)
Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
En als het niet waar is hebben ze uiteraard last minute iemand anders uitgekozen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |