Uiteraard.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ok. Heeft u een vraag of een stelling?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Uiteraard.
WIlders zegt dat Marokkanen haatdragend zijn en Nerderland willen 'overmesteren'.
Het tegendeel is zojuist bewezen.
Pas als Marokkanen ns flink gaan kankeren op Nederland, zijn ze pas écht ingeburgerd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Marocboy het volgende:
Allereerst moet even worden opgemerkt dat het vraagstuk 'Hoe denkt een Marokkaan over Nederland?' wellicht minder eenvoudig kan worden beantwoord dan men in eerste instantie zou denken.
Uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde Marokkaan eigenlijk geen duidelijk gefundeerde mening over Nederland heeft.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Uiteraard.
WIlders zegt dat Marokkanen haatdragend zijn en Nerderland willen 'overmesteren'.
Er is hier sprake van contradiction in terminis neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Argento het volgende:
[..]
Pas als Marokkanen ns flink gaan kankeren op Nederland, zijn ze pas écht ingeburgerd.
Nee, van een quasi-paradox. Het zal je bekend zijn dat Nederlands veel en graag klagen op Nederland? Welnu, als Marokkanen dat nou ook ns gingen doen, verschillen ze op dat punt in ieder geval niet van autochtonen Nederlanders. Dat lijkt me dan in het belang van de inburgering, niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Er is hier sprake van contradiction in terminis neem ik aan?
Daar zit wat inquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:38 schreef MoneyTalks het volgende:
Marokkanen in Nederland hebben niks te verliezen, en door de inteelt is het zover gekomen dat ze door die combinatie automatisch crimineel gedrag gaan vertonen.
Waarom zouden de mensen in Marokko een duidelijk gefundeerde mening over Nederland moeten hebben?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Marocboy het volgende:
Allereerst moet even worden opgemerkt dat het vraagstuk 'Hoe denkt een Marokkaan over Nederland?' wellicht minder eenvoudig kan worden beantwoord dan men in eerste instantie zou denken.
Uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde Marokkaan eigenlijk geen duidelijk gefundeerde mening over Nederland heeft.
Een Marokkaan heeft wel een beeld over Nederland, maar dit is veelal gebaseerd op sympathie of antipathie ten aanzien van Marokkaanse politici en idealen. Een duidelijk idee over de werking van Nederland ontbreekt, vaak ook door gebrekkige informatie vanuit de Nederlandse instellingen zelf.
En ik denk dat je met deze post hebt bewezen dat breezer invloed heeft op een ondermaats brein.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:46 schreef Bulletslut het volgende:
Ik denk dat Marokanen slecht zijn omdat ze ongezellig zijn en ze zijn slecht voor de ekonomie
Haha, ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom zouden de mensen in Marokko een duidelijk gefundeerde mening over Nederland moeten hebben?
Beetje onduidelijk over welke Marokkanen je het nou had in je startpostquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:53 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp je wel.![]()
Het gaat hier om de 'nieuwe Nederlanders'.
Ik begrijp hem nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
Hihii
Stel dat jij nou vanavond onder de bus loopt
Dat zou pas vervelend zijn hé
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een gemis voor de samenleving zeg ik je!
Kloptquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoveel nog te doen, zoveel al gedaan, zoveel mensen op weg geholpen
Wilders heeft natuurlijk groot gelijk! Het is de afgelopen jaren vergelijkbaar met een snel groeiende kwaadaardige tumor welke verwijderd moet worden. Maar goed, dat is slechts hoe ik tegen de zaken aankijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Uiteraard.
Op de gorilla kooi van de Rotterdamse dierentuin staat sinds het Bokito incident zeer duidelijk: U moet de gorilla's niet in de ogen kijken en u moet niet naar ze lachen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Marocboy het volgende:
Leef jij nog steeds, jammerquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leeft die lul van een Wilders nog steeds
Bizar....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |