Wilders heeft natuurlijk groot gelijk! Het is de afgelopen jaren vergelijkbaar met een snel groeiende kwaadaardige tumor welke verwijderd moet worden. Maar goed, dat is slechts hoe ik tegen de zaken aankijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Uiteraard.
WIlders zegt dat Marokkanen haatdragend zijn en Nerderland willen 'overmesteren'.
Het tegendeel is zojuist bewezen.
Op de gorilla kooi van de Rotterdamse dierentuin staat sinds het Bokito incident zeer duidelijk: U moet de gorilla's niet in de ogen kijken en u moet niet naar ze lachen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Marocboy het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde Marokkaan eigenlijk geen duidelijk gefundeerde mening over Nederland heeft.
Leef jij nog steeds, jammerquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Leeft die lul van een Wilders nog steeds
Bizar....
Wil je nu zeggen dat Nederland organisatorisch zo'n teringland is dat helemaal niemand hetquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Uiteraard.
WIlders zegt dat Marokkanen haatdragend zijn en Nerderland willen 'overmesteren'.
Het tegendeel is zojuist bewezen.
Dude ..quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:20 schreef SeventhWave het volgende:
[..]
Op de gorilla kooi van de Rotterdamse dierentuin staat sinds het Bokito incident zeer duidelijk: U moet de gorilla's niet in de ogen kijken en u moet niet naar ze lachen.
Marokkanen zijn iets verder geavanceerd, als man: Niet in de ogen kijken. Als vrouw: Niet in de ogen kijken en niet naar ze lachen.
Net als de Marokkanen hebben gorilla's geen duidelijk gefundeerde mening over Nederland.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef Argento het volgende:
[..]
Pas als Marokkanen ns flink gaan kankeren op Nederland, zijn ze pas écht ingeburgerd.
Dat kan nu toch ook al?quote:Op maandag 27 april 2009 08:43 schreef PDOA het volgende:
, en wanneer die tijd gekomen is zal ik en mijn broeders naar buiten gaan om vlaggen en bijbels te verbranden.
quote:Op maandag 27 april 2009 08:43 schreef PDOA het volgende:
Ik haat kazen en hun smerige tradities. Hun godsdienst is slecht en hun moraal ook. Hun vrouwen kleden zich als hoeren en hun kinderen volgen de ouders. Ze verdienen het om onteerd en beschimpt te worden. Bovendien zijn het luie varkens die hun kutklusjes het liefst laten opknappen door iemand die zij minder achten, zoals de allochtoon. Gelukkig komen er steeds meer broeders bij en ligt niets ons de overname van dit land in de weg. Hun minister-president is een laffe hond die over zich heen laat lopen. Het begint nu zelfs al te rommelen binnen verschillende partijen. Binnenkort zullen er meer moskees zijn dan kerken. Moslims zullen dit land in niet al te lange tijd beheersen, en wanneer die tijd gekomen is zal ik en mijn broeders naar buiten gaan om vlaggen en bijbels te verbranden.
dankbaar ventje ben je. ze zouden je moeten uitstrooien in de rif.quote:Op maandag 27 april 2009 08:43 schreef PDOA het volgende:
Ik haat kazen en hun smerige tradities. Hun godsdienst is slecht en hun moraal ook. Hun vrouwen kleden zich als hoeren en hun kinderen volgen de ouders. Ze verdienen het om onteerd en beschimpt te worden. Bovendien zijn het luie varkens die hun kutklusjes het liefst laten opknappen door iemand die zij minder achten, zoals de allochtoon. Gelukkig komen er steeds meer broeders bij en ligt niets ons de overname van dit land in de weg. Hun minister-president is een laffe hond die over zich heen laat lopen. Het begint nu zelfs al te rommelen binnen verschillende partijen. Binnenkort zullen er meer moskees zijn dan kerken. Moslims zullen dit land in niet al te lange tijd beheersen, en wanneer die tijd gekomen is zal ik en mijn broeders naar buiten gaan om vlaggen en bijbels te verbranden.
Eerder omdat een hoop te dom zijn om te poepen en nooit verder zijn gekomen dan het VMBO...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:11 schreef Marocboy het volgende:
Een duidelijk idee over de werking van Nederland ontbreekt, vaak ook door gebrekkige informatie vanuit de Nederlandse instellingen zelf.
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan het ietsje minder
Nah, dan kunnen er een stel in dit topic zich daarmee wel identificerenquote:Op maandag 27 april 2009 11:34 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Eerder omdat een hoop te dom zijn om te poepen en nooit verder zijn gekomen dan het VMBO...
quote:Op maandag 27 april 2009 08:43 schreef PDOA het volgende:
Inderdaad. Laat je het even weten waar en wanneer? Een vuurwerkspektakel is altijd wel leuk.quote:
Laat de mezen hier buiten. We bashen in dit topic Marrokanen, geen mezen!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:25 schreef Marocboy het volgende:
[..]
Dat is me niet ontgaan.
Naar ik denk heb ik inderdaad mesen op weg geholpen.
Sorry maar net téquote:Op maandag 27 april 2009 08:43 schreef PDOA het volgende:
ja, maar hij is een zielige moslim. dus blijft het staan.quote:
Kloptquote:Op maandag 27 april 2009 15:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, maar hij is een zielige moslim. dus blijft het staan.
jij snapt hemquote:
Whehehe..quote:Op maandag 27 april 2009 16:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jij snapt hem![]()
Overigens is user al weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |