Het is niet meer normaal wat voor walgelijk doelbewuste onkunde wordt bedreven door moordlustige artsen.quote:Stap voor stap is de farmaceutische industrie elke greep op de samenleving aan het verliezen en wordt ontmaskerd. Dankzij internet. We laten de vraag of hierbij sprake is van een misdadige ‘farmaceutische samenzwering’ om de wereldbevolking te vergiftigen en te reduceren tot een half miljard mensen -zie ondermeer de film Endgame van Alex Jones- maar even onbeantwoord, net zoals alle theorieen over mind control waarbij big farma in opdracht van bepaalde geheime machten zou werken aan het ‘uitschakelen’ van het zelfstandige denkvermogen om de wereldbevolking aldus te reduceren tot slaves and robots. We houden ons hier op deze site aan de feiten, dit overigens in tegenstelling tot de farma-lobby en mensen als Roel Coutinho. Maar we willen wel constateren dat de dictatoriale wijze waarop overheden vaccinaties door de strot van het volk willen duwen -daarbij gesteund door aantoonbaar corrupte media en omgekochte wetenschappers en politici- buitengewoon alarmerend is en olie op het vuur gooit van alle ‘farmaceutische complotdenkers’. Een -beknopt- overzicht van de ontwikkelingen van de laatste weken laat zien dat de farmaceutische industrie de strijd op alle fronten aan het verliezen is.
1. Na de complete mislukking van de HPV-vaccinatie waarbij de overheid aantoonbaar belangrijke informatie heeft achtergehouden wordt de volgende campagne alweer in de steigers gezet: nu moeten nota bene ondermeer baby’s worden geprikt tegen hepatitis!
2. In de VS is de leidende autoriteit op het gebied van de kinderpsychiatrie Joseph Biederman ontmaskerd als een pion van de farmaceutische industrie. Dit is extra alarmerend omdat hij geldt als een fanatiek promotor van ADHD en aanverwante ziektebeelden bij kinderen (en volwassenen) en medicatie. Volgens Trouw zou zijn ontmaskering er zelfs toe kunnen leiden dat de uitgangspunten van de Nederlandse ADHD-richtlijn moeten worden herzien.
3. Het documentaireprogramma Netwerk beschuldigt pillenfabriek AstraZeneca ervan belangrijke informatie te hebben achtergehouden inzake het anti-psychoticum Seroquel.
4. Datzelfde AstraZeneca blijkt in de VS een directeur van de FDA die gaat over de toelating van medicijnen te hebben omgekocht om Seroquel op de markt te krijgen.
5. Er is grote commotie ontstaan over de onverklaarbare dood van het jongetje Freek Hagoort direct na een vaccinatie. Nadat de autoriteiten en de RIVM aanvankelijk elke relatie tussen de vaccinatie en de dood van de jongen weglachten, moeten ze nu onder druk van media en politiek toch nader onderzoek doen. Er wordt thans zelfs al openlijk gewtijfeld aan de onafhankelijkheid van dit onderzoek.
6. Begin dit jaar klapte een groep klokkenluiders bij de Amerikaanse FDA uit de school: zij zouden onder grote druk zijn gezet bepaalde medical devices zoals pacemakers en implantaten goed te keuren. De groep wendde zich per brief tot president Obama.
Bron
En daar komen ze nu mee !!?quote:Inspectie wil verbod op wetenschappelijke fraude door farmaceutische bedrijven
Naar aanleiding van de recente EO Netwerk reportage over de gepleegde wetenschappelijke fraude door farmaceut AstraZeneca, waarbij dodelijke bijwerkingen van het antipsychotische medicijn Seroquel opzettelijk verborgen werden gehouden, stelt de Inspectie voor de Gezondheidszorg dat er wettelijke regels moeten komen om dergelijke fraude te voorkomen.
quote:Het failliet van onze volksgezondheidszorg en de zin van ziek zijn
De reguliere geneeskunde beschouwt ziekte als een vijand die vernietigd dient te worden. Maar wat is de ware functie van ziekte? In zijn nieuwste boek toont Dr. Johan Oldenkamp het failliet van vijanddenken aan en daarmee ook die van onze totale volksgezondheidszorg.
[..]
De zin van ziek zijn
“Ziekte kunnen we goed vergelijken met het lampje dat gaat branden wanneer het oliepijl van een auto te laag is,” zo legt hij uit. De geneeskunde heeft tal van manieren gevonden om dit lampje uit te krijgen, desnoods met een hamer, maar heeft geen flauw benul van de functie van dit lampje. Dat de motor beschadigd kan raken bij te weinig olie hoort nadrukkelijk niet tot de lesstof voor artsen. Artsen zijn gediplomeerde bestrijdingskunden. Hiervoor maken ze zoveel als mogelijk gebruik van de chemische gifstoffen die onze overheid medicijnen durft te noemen.
[..]
“Het is mensonterend dat reguliere geneeskunde ons hele leven al bezig is met het farmaceutisch kapot maken van ons natuurlijke signaleringssysteem. Het is een misdaad dat onze overheid hier al anderhalve eeuw volop aan meewerkt. ‘Aanklacht tegen de overheid’ toont deze misdaad in volle omvang.”
Bron
Dat is waarschijnlijk ook zo als je extreem oppervlakkig en MSM-achtig naar de materie kijkt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef Shivo het volgende:
Aangezien de bevolkings explosie van de afgelopen eeuw met name is veroorzaakt door medicatie denk ik dat je een beetje doorschiet in je afkeer van medicijnen...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook zo als je extreem oppervlakkig en MSM-achtig naar de materie kijkt.
Medicatie is het aller aller aller slechtste wat de mens ooit bedacht heeft. Slechter dan religie en wapens bij elkaar.
But please, enlighten me... ik ben toch erg blij met de medicatie die mijn familielid met potentiele levensbedreigende auto-immuunziekte krijgt, of de paracetamol die ik kan slikken na een avondje doorzakken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook zo als je extreem oppervlakkig en MSM-achtig naar de materie kijkt.
Medicatie is het aller aller aller slechtste wat de mens ooit bedacht heeft. Slechter dan religie en wapens bij elkaar.
Vertel je ook als het voor de zoveelste keer mis gaat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Vertel dat ook even aan alle mensen waarvan een kind, ouder, broer, zus, vriend of andere dierbare gered is dankzij vergevorderde medische technologie.
van week stond in het nieuws dat hooikoorts met seks of masturbatie is op te lossenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:42 schreef Shivo het volgende:
[..]
But please, enlighten me... ik ben toch erg blij met de medicatie die mijn familielid met potentiele levensbedreigende auto-immuunziekte krijgt, of de paracetamol die ik kan slikken na een avondje doorzakken.
En thank God voor anti-histaminica tegen hooikoorts en aanverwanten.
Dat is best wel kwalijk te noemen als het waar is?! Het bespottelijke is dat je in dit stomme land verplicht wordt om zulke onzinverzekeringen af te sluiten.quote:...
Zo zullen de ziektezorgverzekeringen zullen vanaf 2010 alleen nog vergoedingen betalen voor behandelingen die de belangen dienen van de farmaceutische maffia. Alle overige behandelingen, die dus niet opzettelijk ons gezondheidsbevorderende immuunsysteem kapot proberen te maken, mogen we dan uit eigen zak betalen, bovenop de huizenhoge premie voor de verplichte gifpillenverzekering.
..
bron
Dat is wat onpraktisch aangezien ik niet de hele dag op mijn werk kan masturberen. Ik zou er ook nogal moe van worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
van week stond in het nieuws dat hooikoorts met seks of masturbatie is op te lossen
Dat is terecht, lijkt me. Van homeopatische behandelingen is nog nooit wetenschappelijk het effect aangetoond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Lambiekje het volgende:
mmm een reactie van Johan Oldenkamp zelf op een recenssie van zijn boek zegt dit:
[..]
Dat is best wel kwalijk te noemen als het waar is?! Het bespottelijke is dat je in dit stomme land verplicht wordt om zulke onzinverzekeringen af te sluiten.
Je moet intellectueel toch echt een dieptepunt hebben bereikt als je de uitzonderingen uitvergroot, daar vervolgens een conclusie aan verbindt die de effecten van de gewone gevallen bagatelliseert. Jij hebt vast het grote boek der drogredenen thuis, want het is bijna pijnlijk aan de ogen om de rotzooi te lezen die jij post.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef Lambiekje het volgende:
Vertel je ook als het voor de zoveelste keer mis gaat?
Een asperientje zet je immuunsysteem wagenwijd open. Het helpt eventjes je koppijn maar is echt geen oplossing.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dat is wat onpraktisch aangezien ik niet de hele dag op mijn werk kan masturberen. Ik zou er ook nogal moe van worden.
En hoe zit het met de andere medicijnen die ik noemde?
uitzondering ?!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef starla het volgende:
[..]
Je moet intellectueel toch echt een dieptepunt hebben bereikt als je de uitzonderingen uitvergroot, daar vervolgens een conclusie aan verbindt die de effecten van de gewone gevallen bagatelliseert. Jij hebt vast het grote boek der drogredenen thuis, want het is bijna pijnlijk aan de ogen om de rotzooi te lezen die jij post.
Weet je wat ik doe? Ik neem wat oogdruppels die toch niet werken, bel de farmaceutische nazi's op dat ik me geld terug wil en koop een biostabiel die ik wisselend met de zilveren, danwel met de gouden zijde in mijn vagina schuif om de hoog energetische chakraenergiebanen naar mijn ogen te stimuleren. Alles behalve die medische troep !
Zegt iemand die niet eens aspirine kan schrijven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een asperientje zet je immuunsysteem wagenwijd open. Het helpt eventjes je koppijn maar is echt geen oplossing.
Alle medicatie is een langdurige onderdrukking en GEEN oplossing voor een aandoening. Nooit.
ik schrijf het niet, ik heb het getypt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef starla het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet eens aspirine kan schrijven.
Ik word gewoon geil van deze post.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef starla het volgende:
[..]
Je moet intellectueel toch echt een dieptepunt hebben bereikt als je de uitzonderingen uitvergroot, daar vervolgens een conclusie aan verbindt die de effecten van de gewone gevallen bagatelliseert. Jij hebt vast het grote boek der drogredenen thuis, want het is bijna pijnlijk aan de ogen om de rotzooi te lezen die jij post.
Weet je wat ik doe? Ik neem wat oogdruppels die toch niet werken, bel de farmaceutische nazi's op dat ik me geld terug wil en koop een biostabiel die ik wisselend met de zilveren, danwel met de gouden zijde in mijn vagina schuif om de hoog energetische chakraenergiebanen naar mijn ogen te stimuleren. Alles behalve die medische troep !
Je hoeft niet nóg eens te bevestigen dat je moeder je nog steeds helpt met veters strikken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik schrijf het niet, ik heb het getypt.
ik dacht ook iets in die trendquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word gewoon geil van deze post.
Als dat zo zou zijn dan zijn er vast studies waarin mensen die regelmatig aspirine gebruiken zijn vergeleken met een groep mensen die geen aspirine gebruiken. En dan zou de eerste groep dus gevoeliger moeten zijn voor infecties. Ik heb even gezocht maar ik kan ze niet vinden. Misschien heb jij andere bronnen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een asperientje zet je immuunsysteem wagenwijd open. Het helpt eventjes je koppijn maar is echt geen oplossing.
Alle medicatie is een langdurige onderdrukking en GEEN oplossing voor een aandoening. Nooit.
Allemaal in de doofpot gestopt. Alleen op obscure internet sites kom je De Waarheid tegen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Shivo het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zijn er vast studies waarin mensen die regelmatig aspirine gebruiken zijn vergeleken met een groep mensen die geen aspirine gebruiken. En dan zou de eerste groep dus gevoeliger moeten zijn voor infecties. Ik heb even gezocht maar ik kan ze niet vinden. Misschien heb jij andere bronnen?
Dus, Lambiekje, de volgende vraag, en nu niet ontwijken:quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bloedingen, amputaties en dat soort grappen heb ik nooit gezegd dat je daar niets aan zou mogen doen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dus, Lambiekje, de volgende vraag, en nu niet ontwijken:
Jij wordt ziek. En dan geen onschuldig griepje dat vanzelf weer overgaat, maar echt ziek. Bloedingen, overgeven, hoofdpijn tot je niet meer normaal kunt zien, en ga zo maar door. Ga jij dan niet naar een arts? Neem je geen aspirientje?
Chemo ABSOLUUT niet. Dat is echt totale kolder. En is het stomste keus die je kan maken. Effectiviteit is bovendien nihil. Bespottelijk dat het uberhaupt goedgekeurd is als enige reguliere bestrijding tegen kanker.quote:En stel, je gaat nog wel naar een arts (die hoeft tenslotte nog geen medicijnen voor te schrijven), en hij constateert dat je een hersentumor hebt, die alleen met chemo is te bestrijden. Doe je dit dan?
EU laat aspartaam toe hier omdat de FDA zegt dat het goed is. EU heeft nooit zelf onderzoek gedaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ik dan altijd raar vind is dat de Illuminatie blijkbaar wel in staat is om de hele wereld te regeren, chemtrail vliegtuigen de lucht in te sturen, gecontroleerd building 7 op kan blazen, aspertaam dmv corruptie op de Amerikaanse markt toe laten (de rest van Europa wordt sowieso nooit over gesproken, alsof alleen de VS een voedsel en waren autoriteit heeft), de bevolking langzaam naar de klote kan helpen met slechte medicijnen. Dat allemaal zonder duidelijk motief, maar websites zijn niet in de toom te houden.
bron?quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
EU laat aspartaam toe hier omdat de FDA zegt dat het goed is. EU heeft nooit zelf onderzoek gedaan.
Nee hoorquote:Geen duidelijk motief??! Als iemand zwak ziek en misselijk is dan moet het medicijnen hebben? Tenminste dat denkt men.
Gek ik krijg meestal een kuurtje voor een week.quote:Je wordt dan geacht voor de rest van je leven medicijnen te nemen.
The horror!quote:Het is pure onderdrukking van de kwaal.
Ja... stop er dus mee zou ik zeggen.quote:Een ziek persoon is winstmaximalisatie! Think about it.
Het is een Selffulfilling prophecy.
En daar zit crux van de opgelegde onkunde van artsen, naast dat ze ook nog eens verkeerd worden voorgelicht, opgeleid en geïndoctrineerd.quote:Dat, wat in onze wetgeving reguliere zorg wordt genoemd, al sinds 1865, betreft bij nadere bestudering eigenlijk alleen maar lichamelijke ziektezorg. En zelfs dat is nog te breed. In de wet is namelijk vastgelegd dat artsen alleen de ziekteverschijnselen mogen bestrijden. Het is artsen wettelijk niet toegestaan om verder te gaan dan dat. Oorzaken opsporen en wegnemen behoort nadrukkelijk niet tot het takenpakket van onze huidige volksgezondheidszorg.
quote:De Nederlandse volksgezondheidszorg begint pas bij het aan de oppervlakte komen van ziekteverschijnselen. In sommige gevallen is dit lang nadat de ziekte ontstond. En onze volksgezondheidszorg eindigt onmiddellijk bij het, indien mogelijk, onderdrukken van de ziekteverschijnselen. Lang niet alle ziekteverschijnselen kunnen door de reguliere volksziektezorg geheel worden onderdrukt. 'Leer er maar mee leven.' 'U bent uitbehandeld.' Dagelijks krijgen ernstig zieke mensen deze vreselijke uitspraken in dergelijke gevallen te horen.
quote:En wat er binnen de volksgezondheidszorg onder medicijnen wordt verstaan zijn bovendien uitsluitend samenstellingen van lichaamsvreemde stoffen, kunstmatig gefabriceerd door de farmaceutische industrie. Daarnaast bestaan er ook medicijnen die louter bestaan uit lichaamseigen stoffen, maar onze volksgezondheidszorg kent deze natuurlijke medicijnen vreemd genoeg niet. En laten we die niet-natuurlijke medicijnen nu ook geen geneesmiddelen meer noemen. Deze farmaceutische middelen genezen namelijk helemaal niets, want ze nemen nooit de oorzaken weg. Ze onderdrukken hooguit tijdelijk sommige hinderlijke symptomen van ziekte.
Bespottelijk!quote:Conclusie 1: Onze volksgezondheidszorg beperkt zich tot onderdrukken van lichamelijke ziekteverschijnselen. Oorzaken voor het ontstaan van ziekte worden niet weggenomen. Er wordt feitelijk niets gedaan op het vlak van integrale gezondheidsbevordering. Er is geen aandacht voor de levensenergieën, de emoties en de wisselwerkingen met het lichaam. We hebben in Nederland uitsluitend een reguliere zorg voor lichamelijke ziektesymptoombestrijding. Dit is al sinds 1865 ongewijzigd in de Nederlandse wet vastgelegd. We hebben, om dit te typeren, dus slechts een volksziektezorg.
Conclussie 2: De Nederlandse volksgezondheidszorg wordt volledig gedomineerd door de farmaceutische industrie. Zowel de landelijke overheid als de ziektezorgverzekeraars dienen de belangen van farmaceutische bedrijven en nadrukkelijk niet die van de burgerbevolking.
Conclusie 3: Via de afgesloten ziektezorgpolissen zijn alle Nederlanders veroordeeld tot reguliere ziektezorg. De consument heeft feitelijk geen enkele keuzevrijheid. Onze landelijke overheid probeert daarnaast uit alle macht de integrale bevordering van gezondheid te belemmeren en te minimaliseren.
Dat zij godverdomme wel hele ernstige cijfers!quote:Uit landelijke ziektecijfers blijkt dat er iedere dag opnieuw meer dan 5 miljoen Nederlanders ziek zijn, inclusief de ernstig- en chronisch zieken. Iedere Nederlander heeft het recht om kerngezond te zijn, maar in de praktijk is 1 op de 3 Nederlanders ziek!
bron
Lambiekje, ik zou er minder moeite mee dat jij dit soort onzin zou uitkramen als je met enigszins redelijke argumenten kwam en als je liet zien dat je tenminste íets weet van de reguliere geneeskunde.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:14 schreef Lambiekje het volgende:
Bloedingen, amputaties en dat soort grappen heb ik nooit gezegd dat je daar niets aan zou mogen doen.
Daar is het ziekenhuis enigzins wel goed in. Dat staat los van pillen slikken.
Chemo is inderdaad troep, maar af en toe redt het iemand. De keuze voor chemo wordt ook niet 1, 2, 3 gemaakt. Ik heb vele oncologiebesprekingen bijgewoond en er wordt altijd met een heel team afgewogen wat het beste is voor de patient. Ik heb ook nooit en te nimmer de indruk gekregen dat de prioriteit niet de patient was, maar het ziekenhuis of farmaceutische industrie. En er geldt heel vaak...helemaal niets doen is sowieso fataal voor de patient.quote:Chemo ABSOLUUT niet. Dat is echt totale kolder. En is het stomste keus die je kan maken. Effectiviteit is bovendien nihil. Bespottelijk dat het uberhaupt goedgekeurd is als enige reguliere bestrijding tegen kanker.
Een stukje huichelarij komt reeds naar voren hier.Waarom zou je artsen raadplegen die je doorsturen naar andere artsen die je pillen willen geven? Dan moet je meteen naar de homeopaat gaan vind ik.quote:Ten eerste hoeft een tumor al niet eens kwaardaardig te zijn. Maar stel dat het he kwaardaardig is dan zou ik eerst meerdere artsen, homeopaten en weet ik veel raadplegen.
Welk ander probleem, leg eens uit. Jij bedrijft pure pseudowetenschap zonder enige vorm van argumentatie, alleen stellingen, stellingen en stellingen die uit je grote teen lijken te komen. Lees eens een goed boek over celbiologie, genetica, gensupressie e.d. Ik ben evan overtuigd dat jouw standpunten voortkomen uit complete onwetendheid van de wetenschap en de geneeskunde. Een putjesschepper zal sneller roepen dat Einstein ongelijk had, dan een natuurkundige.quote:Een tumor is gaan groeien?! Waarom is er een malfunction van celdeling? Waarschijnlijk gebeurd dat omdat er een andere probleem in je lichaam is.
Misschien, misschien ook niet. Nooit afgevraagd waarom mensen dan nog steeds doodgaan aan kanker (ook mensen die niet giftige pilletjes slikken), hart- en vaatziekten, diabetes etc? Geloof me, door antihypertensiva en antidiabetische middelen is de levensverwachting voor deze groepen gigantisch toegenomen. Pilletjes helpen niet?...geef iemand met diabetes mellitus type 1 eens géén insuline....kijken hoe lang die het uithoudt.....quote:Je lichaam is meer in staat dan de huidige wetenschap ons doet laten denken.
Dat is verwerpelijk te noemenquote:De zorgverzekeraars in Nederland bezitten aandelen van farmaceutische bedrijven waarvan de geproduceerde producten worden vergoed door deze ziektezorgverzekeraars. Naarmate de farmaceutische bedrijven meer winst maken, stijgt de waarde van deze aandelen. Ook de pensioenfondsen in Nederland hebben een groot deel van hun vermogen belegd in aandelen van de farmaceutische bedrijven. Dit alles betekent dat het gunstig is voor de financiën van Nederland dat het goed gaat met de farmaceutische industrie. Het is dus goed voor de financiën van Nederland dat er veel farmaceutisch gefabriceerde medicijnen worden gekocht. Het is dus goed voor de financiën van Nederland dat de burgers van Nederland veel medicijnen nodig hebben.
Geneeskunde is een totaal verkeerde term.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:42 schreef starla het volgende:
[..]
Lambiekje, ik zou er minder moeite mee dat jij dit soort onzin zou uitkramen als je met enigszins redelijke argumenten kwam en als je liet zien dat je tenminste íets weet van de reguliere geneeskunde.
Denk je bijvoorbeeld echt dat ze iemands been gaan amputeren zonder eerst te verdoven of pillen te geven?
We durven geen pijn te doorstaan.quote:Het zou je sieren als je het aanbod van verdoving afslaat als je ooit 20 hechtingen nodig hebt, 4 verstandskiezen moet laten trekken etc. Waarom denk ik toch dat er achter deze internetpersoonlijkheid een heel bang mannetje schuil gaat, die stiekempjes na elke avond doorzakken een Ibuprofennetje neemt.
Wat duidelijk wordt uit jouw verhalen is niet de stoerheid van je ongeloof en skepticisme, maar de angst voor
bepaalde autoriteiten en overheidssystemen. Mischien is de psycholoog iets voor jou, die schrijft toch geen medicatie voor.
[..]
Met chemo weet je zeker dat iemands leven een naar laatste staartje heeft ..quote:Chemo is inderdaad troep, maar af en toe redt het iemand. De keuze voor chemo wordt ook niet 1, 2, 3 gemaakt. Ik heb vele oncologiebesprekingen bijgewoond en er wordt altijd met een heel team afgewogen wat het beste is voor de patient. Ik heb ook nooit en te nimmer de indruk gekregen dat de prioriteit niet de patient was, maar het ziekenhuis of farmaceutische industrie. En er geldt heel vaak...helemaal niets doen is sowieso fataal voor de patient.
[..]
Ja dat klopt. Maar zo werkt onze ziektezorg niet.quote:Een stukje huichelarij komt reeds naar voren hier.Waarom zou je artsen raadplegen die je doorsturen naar andere artsen die je pillen willen geven? Dan moet je meteen naar de homeopaat gaan vind ik.
[..]
Einstein werd vervloekt door zijn tijdgenoten. Zo ook Newton. Dus nee een natuurkundige zal eerder roepen dat iets niet zo is. (dit om eigen hachie te redden).quote:Welk ander probleem, leg eens uit. Jij bedrijft pure pseudowetenschap zonder enige vorm van argumentatie, alleen stellingen, stellingen en stellingen die uit je grote teen lijken te komen. Lees eens een goed boek over celbiologie, genetica, gensupressie e.d. Ik ben evan overtuigd dat jouw standpunten voortkomen uit complete onwetendheid van de wetenschap en de geneeskunde. Een putjesschepper zal sneller roepen dat Einstein ongelijk had, dan een natuurkundige.
[..]
Vraag je af waarom iemand UBERHAUPT diabetes heeft!quote:Misschien, misschien ook niet. Nooit afgevraagd waarom mensen dan nog steeds doodgaan aan kanker (ook mensen die niet giftige pilletjes slikken), hart- en vaatziekten, diabetes etc? Geloof me, door antihypertensiva en antidiabetische middelen is de levensverwachting voor deze groepen gigantisch toegenomen. Pilletjes helpen niet?...geef iemand met diabetes mellitus type 1 eens géén insuline....kijken hoe lang die het uithoudt.....
Veel pirituele mensen beschouwen ziekte in het lichaam ook als een signaal dat er iets mis is in je leven. Volgens veel spirituele mensen is je lichaam feitelijk onkwetsbaar en ongevoelig voor ziektes e.d.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geneeskunde is een totaal verkeerde term.
[..]
Vraag je af waarom je UBERHAUPT diabetes hebt!
Alles maar dan ook echt alles is trillingsenergie. Waarom kan dat niet in ballans gemaakt worden of niet mag van uit onze gezondheidszorg ziekmaakzorg . Waardoor mensen zich beter voelen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel pirituele mensen beschouwen ziekte in het lichaam ook als een signaal dat er iets mis is in je leven. Volgens veel spirituele mensen is je lichaam feitelijk onkwetsbaar en ongevoelig voor ziektes e.d.
Als je iets overkomt, moet je goed nagaan wat er mis is in jouw leven. Waarom krijg je bijvoorbeeld reuma? Heb je ergens een schuldgevoel over dat je zo gebukt door het leven moet gaan?
IIk kan me voorstellen dat sommige mensen zo denken, maar dan krijg je een wereld zoals we die in de tijd van Jezus hadden: zieke mensen werden verstoten omdat het zondaars zijn!
Daarbij: dieren worden ook ziek, en ongeacht wat jij zegt, Lambiekje: dieren werden heus wel ziek VOORDAT de Bigfarma ontstaan was.
Ja wisselwerking. Maar waarom is er bij reguliere zorg totale onbreking hiervan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:03 schreef ToT het volgende:
Ik weet wel dat alles trillingsenergie is, maar ondanks dat ik spiritueel bezig ben, geloof ik ook dat het materiële leven uit zichzelf wel kwetsbaar is.
Het is een wisselwerking: wat op spiritueel niveau gebeurt heeft invloed op het materiële, maar het materiële kan ook direct door materiële zaken beïnvloed worden.
asbest en slecht voor je gezondheid is al ruim 2000 jaar bekend. Tja kennis is verloren gegaan (bewust of niet) maar pas in jaren 80 moest het op eens allemaal anders. Inweze is het bespottelijk te noemen dat er uberhaupt asbest plafond platen zijn gebruikt.quote:Ga maar eens in een klein kamertje wat platen asbest slopen en haal daar een uur lang diep adem terwijl je daar druk rond aan het stampen bent in die asbestvezels. Dan kun je met trillingsenergie doen wat je wilt, maar je longetjes lopen wél lekkere schade op.
als je ernstige, dodelijke kwalen hebt dan heb eigenlijk cru gezegd er al veelste lang mee rond gelopen.quote:Wel denk ik dat je met energie (Reiki o.a.) weer een GOEDE invloed op je lichaam kunt uitoefenen, maar echt ernstige, dodelijke kwalen met energie genezen? Dan moet je al echt een Boeddha zijn of zo.
En hoe zit het dan met degenen die gehandicapt of met een chronische aandoening geboren worden? Om de bekende afwijkingen te noemen: syndroom van down, diabetes type 1, ernstige spierziekten?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als je ernstige, dodelijke kwalen hebt dan heb eigenlijk cru gezegd er al veelste lang mee rond gelopen.
En totaal niet geluisterd/gevoeld naar je lichaam.
We kennen totaal onze taal van het lichaam niet. Waarom is dat?! Dieren kennen dat wel kijk naar katten die gras lopen te vreten en dan weer uitspugen.
True, maar de reguliere geneeskunde moet eerst kunnen aantonen DAT er een wisselwerking is. Hoe kun je iets aantonen wat niet te zien, ruiken of meten valt? (Er zijn trouwens al wel wat onderzoeken naar begonnen.)quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:17 schreef Lambiekje het volgende:
Ja wisselwerking. Maar waarom is er bij reguliere zorg totale onbreking hiervan.
Dus hiermee tonen we al aan dat je ook zonder energetische problemen wel ziek kunt worden. Je lichaam is gewoon vatbaar voor allerlei reguliere zaken. Dat je ziek wordt hoeft niet altijd te betekenen dat je iets fout doet in je leven. Ja, met asbest werken misschien, maar hoe kan ieder persoon op de wereld nou weten wat precies goed of slecht is voor je?quote:asbest en slecht voor je gezondheid is al ruim 2000 jaar bekend. Tja kennis is verloren gegaan (bewust of niet) maar pas in jaren 80 moest het op eens allemaal anders. Inweze is het bespottelijk te noemen dat er uberhaupt asbest plafond platen zijn gebruikt.
Zie bovenstaandequote:als je ernstige, dodelijke kwalen hebt dan heb eigenlijk cru gezegd er al veelste lang mee rond gelopen.
En totaal niet geluisterd/gevoeld naar je lichaam.
Alsof er nooit huisdieren overlijden of ziek worden doordat ze iets verkeerds eten.quote:We kennen totaal onze taal van het lichaam niet. Waarom is dat?! Dieren kennen dat wel kijk naar katten die gras vreten en dat dan weer uitspugen.
Waarom worden kinderen met afwijkingen geboren? Dat lijkt me nog al wiedes dat een zwangere moeder verkeerd voedsel, stress, medicatie, vaccinatie heeft gehad tijdens de zwangerschap.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met degenen die gehandicapt of met een chronische aandoening geboren worden? Om de bekende afwijkingen te noemen: syndroom van down, diabetes type 1, ernstige spierziekten?
Mijn zusje is geboren met een unieke ernstige darmafwijking, zonder de medische wetenschap was ze de eerste maanden niet eens doorgekomen, laat staan de afgelopen veertien, en binnenkort hopelijk vijftien, jaar.
* Mijn eerste zusje was al aan dezelfde afwijking overleden. Mijn zwangere moeder is toen tijdens de volgende zwangerschap heel erg in de gaten gehouden, en neem van mij aan dat zij absoluut geen verkeerd voedsel, medicatie etcetera heeft gehad tijdens de zwangerschap.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom worden kinderen met afwijkingen geboren? Dat lijkt me nog al wiedes dat een zwangere moeder verkeerd voedsel, stress, medicatie, vaccinatie heeft gehad tijdens de zwangerschap.
Ik het over farmaceutisch medicatie hè. Niet operaties of couveuses. Waar overigens ook wel een en ander op te merken valt van laksheid. Daar moet wel duidelijk verschil in zijn wat de gezondheid zorg inhoudt.
Mooi dat je een nu een gezonde zus hebt. Neem aan dat ze niet zo maar alles kan eten. Maar verkwansel het dan niet met onzinnige vaccinaties...
Dus het is allemaal de schuld van de moeder?quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom worden kinderen met afwijkingen geboren? Dat lijkt me nog al wiedes dat een zwangere moeder verkeerd voedsel, stress, medicatie, vaccinatie heeft gehad tijdens de zwangerschap.
Ik heb toch niet gezegd dat ziektes die mensen oplopen alleen puur energie-onbalans is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:24 schreef ToT het volgende:
[..]
True, maar de reguliere geneeskunde moet eerst kunnen aantonen DAT er een wisselwerking is. Hoe kun je iets aantonen wat niet te zien, ruiken of meten valt? (Er zijn trouwens al wel wat onderzoeken naar begonnen.)
[..]
Dus hiermee tonen we al aan dat je ook zonder energetische problemen wel ziek kunt worden. Je lichaam is gewoon vatbaar voor allerlei reguliere zaken. Dat je ziek wordt hoeft niet altijd te betekenen dat je iets fout doet in je leven. Ja, met asbest werken misschien, maar hoe kan ieder persoon op de wereld nou weten wat precies goed of slecht is voor je?
[..]
koeienmelk is eigenlijk voor niemand goedquote:Alsof er nooit huisdieren overlijden of ziek worden doordat ze iets verkeerds eten.
Koeienmelk is bijvoorbeeld niet gezond voor jonge katjes, maar zet maar een schoteltje neer en ze likken het zo op.
Dus als je een ziekte oploopt hoeft het dus NIET te betekenen dat je iets fout doet in je leven? Ongelukjes en vergiftigingen kun je sowieso wel oplopen. Dat heeft weinig te maken met "niet luisteren naar je lichaam" en "de oorzaak wegnemen".quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:34 schreef Lambiekje het volgende:
Ik heb toch niet gezegd dat ziektes die mensen oplopen alleen puur energie-onbalans is.
Ja maar dat is dus naast dat we onzinnige pillen en aangeprate/verzonnen ziektes.
Kijk, het lijkt met nog al wiedes dat je iets oploopt als je met een wondje aan je vinger in een gierput hannest
of dat je met je gezicht bij de uitlaat hangt om te kijken of er wat mankeert aan de auto.
Het is wel handig om even een indicatie te hebben of je yoghurtje of biefstukje nog goed is. Niet iedereen herkent elke geur van de afbraakproducten van elke bacteriesoort.quote:Dieren hoeven nooit te kijken of iets nog wel houdbaar is. Alles maar dan ook echt alles heeft een datum bij ons waarom?! Waarom op zout waar slaat dat op. Ik denk dat sommige producten echt nog wel kunnen maar uit markttechnisch oogpunt staat er een datum op.
Je ziet toch of de krop ijssla verlept is of niet ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |