abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67913157
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik schrijf het niet, ik heb het getypt.
Je hoeft niet nóg eens te bevestigen dat je moeder je nog steeds helpt met veters strikken.
I feel kinda Locrian today
pi_67913320
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik word gewoon geil van deze post.
ik dacht ook iets in die trend
pi_67913417
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een asperientje zet je immuunsysteem wagenwijd open. Het helpt eventjes je koppijn maar is echt geen oplossing.

Alle medicatie is een langdurige onderdrukking en GEEN oplossing voor een aandoening. Nooit.
Als dat zo zou zijn dan zijn er vast studies waarin mensen die regelmatig aspirine gebruiken zijn vergeleken met een groep mensen die geen aspirine gebruiken. En dan zou de eerste groep dus gevoeliger moeten zijn voor infecties. Ik heb even gezocht maar ik kan ze niet vinden. Misschien heb jij andere bronnen?
Jesus saves but death prevails.
pi_67913426
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:23 schreef arie_bc het volgende:

[..]

ik dacht ook iets in die trend
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 april 2009 @ 23:27:51 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67913482
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Shivo het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn dan zijn er vast studies waarin mensen die regelmatig aspirine gebruiken zijn vergeleken met een groep mensen die geen aspirine gebruiken. En dan zou de eerste groep dus gevoeliger moeten zijn voor infecties. Ik heb even gezocht maar ik kan ze niet vinden. Misschien heb jij andere bronnen?
Allemaal in de doofpot gestopt. Alleen op obscure internet sites kom je De Waarheid tegen.
pi_67913656
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een asperientje zet je immuunsysteem wagenwijd open. Het helpt eventjes je koppijn maar is echt geen oplossing.

Alle medicatie is een langdurige onderdrukking en GEEN oplossing voor een aandoening. Nooit.
Dus, Lambiekje, de volgende vraag, en nu niet ontwijken:

Jij wordt ziek. En dan geen onschuldig griepje dat vanzelf weer overgaat, maar echt ziek. Bloedingen, overgeven, hoofdpijn tot je niet meer normaal kunt zien, en ga zo maar door. Ga jij dan niet naar een arts? Neem je geen aspirientje?

En stel, je gaat nog wel naar een arts (die hoeft tenslotte nog geen medicijnen voor te schrijven), en hij constateert dat je een hersentumor hebt, die alleen met chemo is te bestrijden. Doe je dit dan?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 april 2009 @ 23:35:14 #27
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67913734
Wat ik dan altijd raar vind is dat de Illuminatie blijkbaar wel in staat is om de hele wereld te regeren, chemtrail vliegtuigen de lucht in te sturen, gecontroleerd building 7 op kan blazen, aspertaam dmv corruptie op de Amerikaanse markt toe laten (de rest van Europa wordt sowieso nooit over gesproken, alsof alleen de VS een voedsel en waren autoriteit heeft), de bevolking langzaam naar de klote kan helpen met slechte medicijnen. Dat allemaal zonder duidelijk motief, maar websites zijn niet in de toom te houden.
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:14:08 #28
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67918115
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dus, Lambiekje, de volgende vraag, en nu niet ontwijken:

Jij wordt ziek. En dan geen onschuldig griepje dat vanzelf weer overgaat, maar echt ziek. Bloedingen, overgeven, hoofdpijn tot je niet meer normaal kunt zien, en ga zo maar door. Ga jij dan niet naar een arts? Neem je geen aspirientje?
Bloedingen, amputaties en dat soort grappen heb ik nooit gezegd dat je daar niets aan zou mogen doen.
Daar is het ziekenhuis enigzins wel goed in. Dat staat los van pillen slikken.
quote:
En stel, je gaat nog wel naar een arts (die hoeft tenslotte nog geen medicijnen voor te schrijven), en hij constateert dat je een hersentumor hebt, die alleen met chemo is te bestrijden. Doe je dit dan?
Chemo ABSOLUUT niet. Dat is echt totale kolder. En is het stomste keus die je kan maken. Effectiviteit is bovendien nihil. Bespottelijk dat het uberhaupt goedgekeurd is als enige reguliere bestrijding tegen kanker.

Ten eerste hoeft een tumor al niet eens kwaardaardig te zijn. Maar stel dat het he kwaardaardig is dan zou ik eerst meerdere artsen, homeopaten en weet ik veel raadplegen.

Een tumor is gaan groeien?! Waarom is er een malfunction van celdeling? Waarschijnlijk gebeurd dat omdat er een andere probleem in je lichaam is. Als je de waarom weet kan je dat ook terug draaien. Je lichaam is meer in staat dan de huidige wetenschap ons doet laten denken. Waarom moet alles maar dan ook echt alles bestrijd worden met onnatuurlijke chemische middelen.

Maar als het echt niet anders kan, lekker wegsnijden. Hersenen hebben toch genoeg capaciteit om dingen op nieuw aan te leren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:18:39 #29
52357 Lambiekje
pi_67918155
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 23:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat ik dan altijd raar vind is dat de Illuminatie blijkbaar wel in staat is om de hele wereld te regeren, chemtrail vliegtuigen de lucht in te sturen, gecontroleerd building 7 op kan blazen, aspertaam dmv corruptie op de Amerikaanse markt toe laten (de rest van Europa wordt sowieso nooit over gesproken, alsof alleen de VS een voedsel en waren autoriteit heeft), de bevolking langzaam naar de klote kan helpen met slechte medicijnen. Dat allemaal zonder duidelijk motief, maar websites zijn niet in de toom te houden.
EU laat aspartaam toe hier omdat de FDA zegt dat het goed is. EU heeft nooit zelf onderzoek gedaan.

Geen duidelijk motief??! Als iemand zwak ziek en misselijk is dan moet het medicijnen hebben? Tenminste dat denkt men. Je wordt dan geacht voor de rest van je leven medicijnen te nemen. Het is pure onderdrukking van de kwaal. Een ziek persoon is winstmaximalisatie! Think about it.
Het is een Selffulfilling prophecy.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 april 2009 @ 09:37:27 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_67918311
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 09:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

EU laat aspartaam toe hier omdat de FDA zegt dat het goed is. EU heeft nooit zelf onderzoek gedaan.
bron?
quote:
Geen duidelijk motief??! Als iemand zwak ziek en misselijk is dan moet het medicijnen hebben? Tenminste dat denkt men.
Nee hoor
quote:
Je wordt dan geacht voor de rest van je leven medicijnen te nemen.
Gek ik krijg meestal een kuurtje voor een week.
quote:
Het is pure onderdrukking van de kwaal.
The horror!
quote:
Een ziek persoon is winstmaximalisatie! Think about it.
Het is een Selffulfilling prophecy.
Ja... stop er dus mee zou ik zeggen.
pi_67918801
Mja dat een paracetamolletje je immuunsysteem meteen zou onderdrukken; ik slik regelmatig ee paracetamolletje, maar heb geen cholera of wat voor andere enge ziekte dan ook.
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:41:03 #32
52357 Lambiekje
pi_67918957
quote:
Dat, wat in onze wetgeving reguliere zorg wordt genoemd, al sinds 1865, betreft bij nadere bestudering eigenlijk alleen maar lichamelijke ziektezorg. En zelfs dat is nog te breed. In de wet is namelijk vastgelegd dat artsen alleen de ziekteverschijnselen mogen bestrijden. Het is artsen wettelijk niet toegestaan om verder te gaan dan dat. Oorzaken opsporen en wegnemen behoort nadrukkelijk niet tot het takenpakket van onze huidige volksgezondheidszorg.
En daar zit crux van de opgelegde onkunde van artsen, naast dat ze ook nog eens verkeerd worden voorgelicht, opgeleid en geïndoctrineerd.
quote:
De Nederlandse volksgezondheidszorg begint pas bij het aan de oppervlakte komen van ziekteverschijnselen. In sommige gevallen is dit lang nadat de ziekte ontstond. En onze volksgezondheidszorg eindigt onmiddellijk bij het, indien mogelijk, onderdrukken van de ziekteverschijnselen. Lang niet alle ziekteverschijnselen kunnen door de reguliere volksziektezorg geheel worden onderdrukt. 'Leer er maar mee leven.' 'U bent uitbehandeld.' Dagelijks krijgen ernstig zieke mensen deze vreselijke uitspraken in dergelijke gevallen te horen.
quote:
En wat er binnen de volksgezondheidszorg onder medicijnen wordt verstaan zijn bovendien uitsluitend samenstellingen van lichaamsvreemde stoffen, kunstmatig gefabriceerd door de farmaceutische industrie. Daarnaast bestaan er ook medicijnen die louter bestaan uit lichaamseigen stoffen, maar onze volksgezondheidszorg kent deze natuurlijke medicijnen vreemd genoeg niet. En laten we die niet-natuurlijke medicijnen nu ook geen geneesmiddelen meer noemen. Deze farmaceutische middelen genezen namelijk helemaal niets, want ze nemen nooit de oorzaken weg. Ze onderdrukken hooguit tijdelijk sommige hinderlijke symptomen van ziekte.
quote:
Conclusie 1: Onze volksgezondheidszorg beperkt zich tot onderdrukken van lichamelijke ziekteverschijnselen. Oorzaken voor het ontstaan van ziekte worden niet weggenomen. Er wordt feitelijk niets gedaan op het vlak van integrale gezondheidsbevordering. Er is geen aandacht voor de levensenergieën, de emoties en de wisselwerkingen met het lichaam. We hebben in Nederland uitsluitend een reguliere zorg voor lichamelijke ziektesymptoombestrijding. Dit is al sinds 1865 ongewijzigd in de Nederlandse wet vastgelegd. We hebben, om dit te typeren, dus slechts een volksziektezorg.

Conclussie 2: De Nederlandse volksgezondheidszorg wordt volledig gedomineerd door de farmaceutische industrie. Zowel de landelijke overheid als de ziektezorgverzekeraars dienen de belangen van farmaceutische bedrijven en nadrukkelijk niet die van de burgerbevolking.

Conclusie 3: Via de afgesloten ziektezorgpolissen zijn alle Nederlanders veroordeeld tot reguliere ziektezorg. De consument heeft feitelijk geen enkele keuzevrijheid. Onze landelijke overheid probeert daarnaast uit alle macht de integrale bevordering van gezondheid te belemmeren en te minimaliseren.
Bespottelijk!
quote:
Uit landelijke ziektecijfers blijkt dat er iedere dag opnieuw meer dan 5 miljoen Nederlanders ziek zijn, inclusief de ernstig- en chronisch zieken. Iedere Nederlander heeft het recht om kerngezond te zijn, maar in de praktijk is 1 op de 3 Nederlanders ziek!

bron
Dat zij godverdomme wel hele ernstige cijfers!
pi_67918986
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 09:14 schreef Lambiekje het volgende:
Bloedingen, amputaties en dat soort grappen heb ik nooit gezegd dat je daar niets aan zou mogen doen.
Daar is het ziekenhuis enigzins wel goed in. Dat staat los van pillen slikken.
Lambiekje, ik zou er minder moeite mee dat jij dit soort onzin zou uitkramen als je met enigszins redelijke argumenten kwam en als je liet zien dat je tenminste íets weet van de reguliere geneeskunde.
Denk je bijvoorbeeld echt dat ze iemands been gaan amputeren zonder eerst te verdoven of pillen te geven?
Het zou je sieren als je het aanbod van verdoving afslaat als je ooit 20 hechtingen nodig hebt, 4 verstandskiezen moet laten trekken etc. Waarom denk ik toch dat er achter deze internetpersoonlijkheid een heel bang mannetje schuil gaat, die stiekempjes na elke avond doorzakken een Ibuprofennetje neemt.
Wat duidelijk wordt uit jouw verhalen is niet de stoerheid van je ongeloof en skepticisme, maar de angst voor
bepaalde autoriteiten en overheidssystemen. Mischien is de psycholoog iets voor jou, die schrijft toch geen medicatie voor.
quote:
Chemo ABSOLUUT niet. Dat is echt totale kolder. En is het stomste keus die je kan maken. Effectiviteit is bovendien nihil. Bespottelijk dat het uberhaupt goedgekeurd is als enige reguliere bestrijding tegen kanker.
Chemo is inderdaad troep, maar af en toe redt het iemand. De keuze voor chemo wordt ook niet 1, 2, 3 gemaakt. Ik heb vele oncologiebesprekingen bijgewoond en er wordt altijd met een heel team afgewogen wat het beste is voor de patient. Ik heb ook nooit en te nimmer de indruk gekregen dat de prioriteit niet de patient was, maar het ziekenhuis of farmaceutische industrie. En er geldt heel vaak...helemaal niets doen is sowieso fataal voor de patient.
quote:
Ten eerste hoeft een tumor al niet eens kwaardaardig te zijn. Maar stel dat het he kwaardaardig is dan zou ik eerst meerdere artsen, homeopaten en weet ik veel raadplegen.
Een stukje huichelarij komt reeds naar voren hier.Waarom zou je artsen raadplegen die je doorsturen naar andere artsen die je pillen willen geven? Dan moet je meteen naar de homeopaat gaan vind ik.
quote:
Een tumor is gaan groeien?! Waarom is er een malfunction van celdeling? Waarschijnlijk gebeurd dat omdat er een andere probleem in je lichaam is.
Welk ander probleem, leg eens uit. Jij bedrijft pure pseudowetenschap zonder enige vorm van argumentatie, alleen stellingen, stellingen en stellingen die uit je grote teen lijken te komen. Lees eens een goed boek over celbiologie, genetica, gensupressie e.d. Ik ben evan overtuigd dat jouw standpunten voortkomen uit complete onwetendheid van de wetenschap en de geneeskunde. Een putjesschepper zal sneller roepen dat Einstein ongelijk had, dan een natuurkundige.
quote:
Je lichaam is meer in staat dan de huidige wetenschap ons doet laten denken.
Misschien, misschien ook niet. Nooit afgevraagd waarom mensen dan nog steeds doodgaan aan kanker (ook mensen die niet giftige pilletjes slikken), hart- en vaatziekten, diabetes etc? Geloof me, door antihypertensiva en antidiabetische middelen is de levensverwachting voor deze groepen gigantisch toegenomen. Pilletjes helpen niet?...geef iemand met diabetes mellitus type 1 eens géén insuline....kijken hoe lang die het uithoudt.....
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:47:42 #34
52357 Lambiekje
pi_67919070
quote:
De zorgverzekeraars in Nederland bezitten aandelen van farmaceutische bedrijven waarvan de geproduceerde producten worden vergoed door deze ziektezorgverzekeraars. Naarmate de farmaceutische bedrijven meer winst maken, stijgt de waarde van deze aandelen. Ook de pensioenfondsen in Nederland hebben een groot deel van hun vermogen belegd in aandelen van de farmaceutische bedrijven. Dit alles betekent dat het gunstig is voor de financiën van Nederland dat het goed gaat met de farmaceutische industrie. Het is dus goed voor de financiën van Nederland dat er veel farmaceutisch gefabriceerde medicijnen worden gekocht. Het is dus goed voor de financiën van Nederland dat de burgers van Nederland veel medicijnen nodig hebben.
Dat is verwerpelijk te noemen
pi_67919082
Tja definieer "ziek zijn".
Ik heb chronische nekklachten, maar beschouw mezelf niet als ziek.
Iedereen heeft wel een klein kwaaltje hier of daar.

Verder is ht gewoon ongelooflijk moeilijk om (op tijd) de OORZAAK van bepaalde klachten te achterhalen.
"Ow, je hebt een snel groeiende kwaadaardige hersentumor? Hmmm...eet je wel genoeg wortels? Kreeg je vroeger thuis wel genoeg aandacht? Je eet toch geen yogh.....ow wacht; volgens de meest recente onderzoeken helpt yoghurt juuist kanker te voorkomen, dus je eet toch wel GENOEG yoghurt? Voel je je gelukkig met je leven?"

Tegen de tijd dat het vragenlijstje is ingevuld, is de patiënt al overleden.

In het algemeen is het natuurlijk wel goed om de oorzaken te achterhalen i.p.v. alleen de symptomen te onderdrukken, ben ik het helemaal mee eens. Mijn beide ouders hebben psoriasis en die krijgen allerlei smeerseltjes om het te onderdrukken, maar het zou fijn zijn als de oorzaak verholpen zou worden, maar ik vrees dat zo'n genetisch probleempje erg moeilijk op te lossen is.
Het juiste gen achterhalen en vervolgens gentherapie toepassen vind ik persoonlijk iets te ver gaan voor een huidaandoening.
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:48:34 #36
52357 Lambiekje
pi_67919086
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:42 schreef starla het volgende:

[..]

Lambiekje, ik zou er minder moeite mee dat jij dit soort onzin zou uitkramen als je met enigszins redelijke argumenten kwam en als je liet zien dat je tenminste íets weet van de reguliere geneeskunde.
Denk je bijvoorbeeld echt dat ze iemands been gaan amputeren zonder eerst te verdoven of pillen te geven?
Geneeskunde is een totaal verkeerde term.
Verdoven kan ook kwalijk of onwenselijke gevolgen hebben.
quote:
Het zou je sieren als je het aanbod van verdoving afslaat als je ooit 20 hechtingen nodig hebt, 4 verstandskiezen moet laten trekken etc. Waarom denk ik toch dat er achter deze internetpersoonlijkheid een heel bang mannetje schuil gaat, die stiekempjes na elke avond doorzakken een Ibuprofennetje neemt.
Wat duidelijk wordt uit jouw verhalen is niet de stoerheid van je ongeloof en skepticisme, maar de angst voor
bepaalde autoriteiten en overheidssystemen. Mischien is de psycholoog iets voor jou, die schrijft toch geen medicatie voor.
[..]
We durven geen pijn te doorstaan.
quote:
Chemo is inderdaad troep, maar af en toe redt het iemand. De keuze voor chemo wordt ook niet 1, 2, 3 gemaakt. Ik heb vele oncologiebesprekingen bijgewoond en er wordt altijd met een heel team afgewogen wat het beste is voor de patient. Ik heb ook nooit en te nimmer de indruk gekregen dat de prioriteit niet de patient was, maar het ziekenhuis of farmaceutische industrie. En er geldt heel vaak...helemaal niets doen is sowieso fataal voor de patient.
[..]
Met chemo weet je zeker dat iemands leven een naar laatste staartje heeft ..
quote:
Een stukje huichelarij komt reeds naar voren hier.Waarom zou je artsen raadplegen die je doorsturen naar andere artsen die je pillen willen geven? Dan moet je meteen naar de homeopaat gaan vind ik.
[..]
Ja dat klopt. Maar zo werkt onze ziektezorg niet.
quote:
Welk ander probleem, leg eens uit. Jij bedrijft pure pseudowetenschap zonder enige vorm van argumentatie, alleen stellingen, stellingen en stellingen die uit je grote teen lijken te komen. Lees eens een goed boek over celbiologie, genetica, gensupressie e.d. Ik ben evan overtuigd dat jouw standpunten voortkomen uit complete onwetendheid van de wetenschap en de geneeskunde. Een putjesschepper zal sneller roepen dat Einstein ongelijk had, dan een natuurkundige.
[..]
Einstein werd vervloekt door zijn tijdgenoten. Zo ook Newton. Dus nee een natuurkundige zal eerder roepen dat iets niet zo is. (dit om eigen hachie te redden).
quote:
Misschien, misschien ook niet. Nooit afgevraagd waarom mensen dan nog steeds doodgaan aan kanker (ook mensen die niet giftige pilletjes slikken), hart- en vaatziekten, diabetes etc? Geloof me, door antihypertensiva en antidiabetische middelen is de levensverwachting voor deze groepen gigantisch toegenomen. Pilletjes helpen niet?...geef iemand met diabetes mellitus type 1 eens géén insuline....kijken hoe lang die het uithoudt.....
Vraag je af waarom iemand UBERHAUPT diabetes heeft!

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 11-04-2009 10:54:15 ]
pi_67919155
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geneeskunde is een totaal verkeerde term.
[..]

Vraag je af waarom je UBERHAUPT diabetes hebt!
Veel pirituele mensen beschouwen ziekte in het lichaam ook als een signaal dat er iets mis is in je leven. Volgens veel spirituele mensen is je lichaam feitelijk onkwetsbaar en ongevoelig voor ziektes e.d.
Als je iets overkomt, moet je goed nagaan wat er mis is in jouw leven. Waarom krijg je bijvoorbeeld reuma? Heb je ergens een schuldgevoel over dat je zo gebukt door het leven moet gaan?

IIk kan me voorstellen dat sommige mensen zo denken, maar dan krijg je een wereld zoals we die in de tijd van Jezus hadden: zieke mensen werden verstoten omdat het zondaars zijn!

Daarbij: dieren worden ook ziek, en ongeacht wat jij zegt, Lambiekje: dieren werden heus wel ziek VOORDAT de Bigfarma ontstaan was.
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:56:34 #38
52357 Lambiekje
pi_67919222
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Veel pirituele mensen beschouwen ziekte in het lichaam ook als een signaal dat er iets mis is in je leven. Volgens veel spirituele mensen is je lichaam feitelijk onkwetsbaar en ongevoelig voor ziektes e.d.
Als je iets overkomt, moet je goed nagaan wat er mis is in jouw leven. Waarom krijg je bijvoorbeeld reuma? Heb je ergens een schuldgevoel over dat je zo gebukt door het leven moet gaan?

IIk kan me voorstellen dat sommige mensen zo denken, maar dan krijg je een wereld zoals we die in de tijd van Jezus hadden: zieke mensen werden verstoten omdat het zondaars zijn!

Daarbij: dieren worden ook ziek, en ongeacht wat jij zegt, Lambiekje: dieren werden heus wel ziek VOORDAT de Bigfarma ontstaan was.
Alles maar dan ook echt alles is trillingsenergie. Waarom kan dat niet in ballans gemaakt worden of niet mag van uit onze gezondheidszorg ziekmaakzorg . Waardoor mensen zich beter voelen.

Ik had wel meer verwacht van je eigenlijk?!

Dat is nu juist het probleem totale disrespect van Energie en Emotie binnen de gezondheidzorg. Misschien handig dat je ook het boekje leest waar ik net uit quote!

En ja maar dieren verstoten dan hun kroost. Zo blijft een soort sterk.
pi_67919343
Ik weet wel dat alles trillingsenergie is, maar ondanks dat ik spiritueel bezig ben, geloof ik ook dat het materiële leven uit zichzelf wel kwetsbaar is.
Het is een wisselwerking: wat op spiritueel niveau gebeurt heeft invloed op het materiële, maar het materiële kan ook direct door materiële zaken beïnvloed worden.
Ga maar eens in een klein kamertje wat platen asbest slopen en haal daar een uur lang diep adem terwijl je daar druk rond aan het stampen bent in die asbestvezels. Dan kun je met trillingsenergie doen wat je wilt, maar je longetjes lopen wél lekkere schade op.

Wel denk ik dat je met energie (Reiki o.a.) weer een GOEDE invloed op je lichaam kunt uitoefenen, maar echt ernstige, dodelijke kwalen met energie genezen? Dan moet je al echt een Boeddha zijn of zo.
pi_67919362
En @ dat dieren hun kroost verstoten: waardoor worden dieren ziek dan? Hebben zij ook emotionele problemen waar ze aan moeten werken of zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')