Het is niet meer normaal wat voor walgelijk doelbewuste onkunde wordt bedreven door moordlustige artsen.quote:Stap voor stap is de farmaceutische industrie elke greep op de samenleving aan het verliezen en wordt ontmaskerd. Dankzij internet. We laten de vraag of hierbij sprake is van een misdadige ‘farmaceutische samenzwering’ om de wereldbevolking te vergiftigen en te reduceren tot een half miljard mensen -zie ondermeer de film Endgame van Alex Jones- maar even onbeantwoord, net zoals alle theorieen over mind control waarbij big farma in opdracht van bepaalde geheime machten zou werken aan het ‘uitschakelen’ van het zelfstandige denkvermogen om de wereldbevolking aldus te reduceren tot slaves and robots. We houden ons hier op deze site aan de feiten, dit overigens in tegenstelling tot de farma-lobby en mensen als Roel Coutinho. Maar we willen wel constateren dat de dictatoriale wijze waarop overheden vaccinaties door de strot van het volk willen duwen -daarbij gesteund door aantoonbaar corrupte media en omgekochte wetenschappers en politici- buitengewoon alarmerend is en olie op het vuur gooit van alle ‘farmaceutische complotdenkers’. Een -beknopt- overzicht van de ontwikkelingen van de laatste weken laat zien dat de farmaceutische industrie de strijd op alle fronten aan het verliezen is.
1. Na de complete mislukking van de HPV-vaccinatie waarbij de overheid aantoonbaar belangrijke informatie heeft achtergehouden wordt de volgende campagne alweer in de steigers gezet: nu moeten nota bene ondermeer baby’s worden geprikt tegen hepatitis!
2. In de VS is de leidende autoriteit op het gebied van de kinderpsychiatrie Joseph Biederman ontmaskerd als een pion van de farmaceutische industrie. Dit is extra alarmerend omdat hij geldt als een fanatiek promotor van ADHD en aanverwante ziektebeelden bij kinderen (en volwassenen) en medicatie. Volgens Trouw zou zijn ontmaskering er zelfs toe kunnen leiden dat de uitgangspunten van de Nederlandse ADHD-richtlijn moeten worden herzien.
3. Het documentaireprogramma Netwerk beschuldigt pillenfabriek AstraZeneca ervan belangrijke informatie te hebben achtergehouden inzake het anti-psychoticum Seroquel.
4. Datzelfde AstraZeneca blijkt in de VS een directeur van de FDA die gaat over de toelating van medicijnen te hebben omgekocht om Seroquel op de markt te krijgen.
5. Er is grote commotie ontstaan over de onverklaarbare dood van het jongetje Freek Hagoort direct na een vaccinatie. Nadat de autoriteiten en de RIVM aanvankelijk elke relatie tussen de vaccinatie en de dood van de jongen weglachten, moeten ze nu onder druk van media en politiek toch nader onderzoek doen. Er wordt thans zelfs al openlijk gewtijfeld aan de onafhankelijkheid van dit onderzoek.
6. Begin dit jaar klapte een groep klokkenluiders bij de Amerikaanse FDA uit de school: zij zouden onder grote druk zijn gezet bepaalde medical devices zoals pacemakers en implantaten goed te keuren. De groep wendde zich per brief tot president Obama.
Bron
En daar komen ze nu mee !!?quote:Inspectie wil verbod op wetenschappelijke fraude door farmaceutische bedrijven
Naar aanleiding van de recente EO Netwerk reportage over de gepleegde wetenschappelijke fraude door farmaceut AstraZeneca, waarbij dodelijke bijwerkingen van het antipsychotische medicijn Seroquel opzettelijk verborgen werden gehouden, stelt de Inspectie voor de Gezondheidszorg dat er wettelijke regels moeten komen om dergelijke fraude te voorkomen.
quote:Het failliet van onze volksgezondheidszorg en de zin van ziek zijn
De reguliere geneeskunde beschouwt ziekte als een vijand die vernietigd dient te worden. Maar wat is de ware functie van ziekte? In zijn nieuwste boek toont Dr. Johan Oldenkamp het failliet van vijanddenken aan en daarmee ook die van onze totale volksgezondheidszorg.
[..]
De zin van ziek zijn
“Ziekte kunnen we goed vergelijken met het lampje dat gaat branden wanneer het oliepijl van een auto te laag is,” zo legt hij uit. De geneeskunde heeft tal van manieren gevonden om dit lampje uit te krijgen, desnoods met een hamer, maar heeft geen flauw benul van de functie van dit lampje. Dat de motor beschadigd kan raken bij te weinig olie hoort nadrukkelijk niet tot de lesstof voor artsen. Artsen zijn gediplomeerde bestrijdingskunden. Hiervoor maken ze zoveel als mogelijk gebruik van de chemische gifstoffen die onze overheid medicijnen durft te noemen.
[..]
“Het is mensonterend dat reguliere geneeskunde ons hele leven al bezig is met het farmaceutisch kapot maken van ons natuurlijke signaleringssysteem. Het is een misdaad dat onze overheid hier al anderhalve eeuw volop aan meewerkt. ‘Aanklacht tegen de overheid’ toont deze misdaad in volle omvang.”
Bron
Dat is waarschijnlijk ook zo als je extreem oppervlakkig en MSM-achtig naar de materie kijkt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef Shivo het volgende:
Aangezien de bevolkings explosie van de afgelopen eeuw met name is veroorzaakt door medicatie denk ik dat je een beetje doorschiet in je afkeer van medicijnen...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook zo als je extreem oppervlakkig en MSM-achtig naar de materie kijkt.
Medicatie is het aller aller aller slechtste wat de mens ooit bedacht heeft. Slechter dan religie en wapens bij elkaar.
But please, enlighten me... ik ben toch erg blij met de medicatie die mijn familielid met potentiele levensbedreigende auto-immuunziekte krijgt, of de paracetamol die ik kan slikken na een avondje doorzakken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk ook zo als je extreem oppervlakkig en MSM-achtig naar de materie kijkt.
Medicatie is het aller aller aller slechtste wat de mens ooit bedacht heeft. Slechter dan religie en wapens bij elkaar.
Vertel je ook als het voor de zoveelste keer mis gaat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Vertel dat ook even aan alle mensen waarvan een kind, ouder, broer, zus, vriend of andere dierbare gered is dankzij vergevorderde medische technologie.
van week stond in het nieuws dat hooikoorts met seks of masturbatie is op te lossenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:42 schreef Shivo het volgende:
[..]
But please, enlighten me... ik ben toch erg blij met de medicatie die mijn familielid met potentiele levensbedreigende auto-immuunziekte krijgt, of de paracetamol die ik kan slikken na een avondje doorzakken.
En thank God voor anti-histaminica tegen hooikoorts en aanverwanten.
Dat is best wel kwalijk te noemen als het waar is?! Het bespottelijke is dat je in dit stomme land verplicht wordt om zulke onzinverzekeringen af te sluiten.quote:...
Zo zullen de ziektezorgverzekeringen zullen vanaf 2010 alleen nog vergoedingen betalen voor behandelingen die de belangen dienen van de farmaceutische maffia. Alle overige behandelingen, die dus niet opzettelijk ons gezondheidsbevorderende immuunsysteem kapot proberen te maken, mogen we dan uit eigen zak betalen, bovenop de huizenhoge premie voor de verplichte gifpillenverzekering.
..
bron
Dat is wat onpraktisch aangezien ik niet de hele dag op mijn werk kan masturberen. Ik zou er ook nogal moe van worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
van week stond in het nieuws dat hooikoorts met seks of masturbatie is op te lossen
Dat is terecht, lijkt me. Van homeopatische behandelingen is nog nooit wetenschappelijk het effect aangetoond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef Lambiekje het volgende:
mmm een reactie van Johan Oldenkamp zelf op een recenssie van zijn boek zegt dit:
[..]
Dat is best wel kwalijk te noemen als het waar is?! Het bespottelijke is dat je in dit stomme land verplicht wordt om zulke onzinverzekeringen af te sluiten.
Je moet intellectueel toch echt een dieptepunt hebben bereikt als je de uitzonderingen uitvergroot, daar vervolgens een conclusie aan verbindt die de effecten van de gewone gevallen bagatelliseert. Jij hebt vast het grote boek der drogredenen thuis, want het is bijna pijnlijk aan de ogen om de rotzooi te lezen die jij post.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef Lambiekje het volgende:
Vertel je ook als het voor de zoveelste keer mis gaat?
Een asperientje zet je immuunsysteem wagenwijd open. Het helpt eventjes je koppijn maar is echt geen oplossing.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Shivo het volgende:
[..]
Dat is wat onpraktisch aangezien ik niet de hele dag op mijn werk kan masturberen. Ik zou er ook nogal moe van worden.
En hoe zit het met de andere medicijnen die ik noemde?
uitzondering ?!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef starla het volgende:
[..]
Je moet intellectueel toch echt een dieptepunt hebben bereikt als je de uitzonderingen uitvergroot, daar vervolgens een conclusie aan verbindt die de effecten van de gewone gevallen bagatelliseert. Jij hebt vast het grote boek der drogredenen thuis, want het is bijna pijnlijk aan de ogen om de rotzooi te lezen die jij post.
Weet je wat ik doe? Ik neem wat oogdruppels die toch niet werken, bel de farmaceutische nazi's op dat ik me geld terug wil en koop een biostabiel die ik wisselend met de zilveren, danwel met de gouden zijde in mijn vagina schuif om de hoog energetische chakraenergiebanen naar mijn ogen te stimuleren. Alles behalve die medische troep !
Zegt iemand die niet eens aspirine kan schrijven.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een asperientje zet je immuunsysteem wagenwijd open. Het helpt eventjes je koppijn maar is echt geen oplossing.
Alle medicatie is een langdurige onderdrukking en GEEN oplossing voor een aandoening. Nooit.
ik schrijf het niet, ik heb het getypt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef starla het volgende:
[..]
Zegt iemand die niet eens aspirine kan schrijven.
Ik word gewoon geil van deze post.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef starla het volgende:
[..]
Je moet intellectueel toch echt een dieptepunt hebben bereikt als je de uitzonderingen uitvergroot, daar vervolgens een conclusie aan verbindt die de effecten van de gewone gevallen bagatelliseert. Jij hebt vast het grote boek der drogredenen thuis, want het is bijna pijnlijk aan de ogen om de rotzooi te lezen die jij post.
Weet je wat ik doe? Ik neem wat oogdruppels die toch niet werken, bel de farmaceutische nazi's op dat ik me geld terug wil en koop een biostabiel die ik wisselend met de zilveren, danwel met de gouden zijde in mijn vagina schuif om de hoog energetische chakraenergiebanen naar mijn ogen te stimuleren. Alles behalve die medische troep !
Je hoeft niet nóg eens te bevestigen dat je moeder je nog steeds helpt met veters strikken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik schrijf het niet, ik heb het getypt.
ik dacht ook iets in die trendquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik word gewoon geil van deze post.
Als dat zo zou zijn dan zijn er vast studies waarin mensen die regelmatig aspirine gebruiken zijn vergeleken met een groep mensen die geen aspirine gebruiken. En dan zou de eerste groep dus gevoeliger moeten zijn voor infecties. Ik heb even gezocht maar ik kan ze niet vinden. Misschien heb jij andere bronnen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een asperientje zet je immuunsysteem wagenwijd open. Het helpt eventjes je koppijn maar is echt geen oplossing.
Alle medicatie is een langdurige onderdrukking en GEEN oplossing voor een aandoening. Nooit.
Allemaal in de doofpot gestopt. Alleen op obscure internet sites kom je De Waarheid tegen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Shivo het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zijn er vast studies waarin mensen die regelmatig aspirine gebruiken zijn vergeleken met een groep mensen die geen aspirine gebruiken. En dan zou de eerste groep dus gevoeliger moeten zijn voor infecties. Ik heb even gezocht maar ik kan ze niet vinden. Misschien heb jij andere bronnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |