abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:17:15 #41
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67919600
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:03 schreef ToT het volgende:
Ik weet wel dat alles trillingsenergie is, maar ondanks dat ik spiritueel bezig ben, geloof ik ook dat het materiële leven uit zichzelf wel kwetsbaar is.
Het is een wisselwerking: wat op spiritueel niveau gebeurt heeft invloed op het materiële, maar het materiële kan ook direct door materiële zaken beïnvloed worden.
Ja wisselwerking. Maar waarom is er bij reguliere zorg totale onbreking hiervan.
quote:
Ga maar eens in een klein kamertje wat platen asbest slopen en haal daar een uur lang diep adem terwijl je daar druk rond aan het stampen bent in die asbestvezels. Dan kun je met trillingsenergie doen wat je wilt, maar je longetjes lopen wél lekkere schade op.
asbest en slecht voor je gezondheid is al ruim 2000 jaar bekend. Tja kennis is verloren gegaan (bewust of niet) maar pas in jaren 80 moest het op eens allemaal anders. Inweze is het bespottelijk te noemen dat er uberhaupt asbest plafond platen zijn gebruikt.
quote:
Wel denk ik dat je met energie (Reiki o.a.) weer een GOEDE invloed op je lichaam kunt uitoefenen, maar echt ernstige, dodelijke kwalen met energie genezen? Dan moet je al echt een Boeddha zijn of zo.
als je ernstige, dodelijke kwalen hebt dan heb eigenlijk cru gezegd er al veelste lang mee rond gelopen.
En totaal niet geluisterd/gevoeld naar je lichaam.

We kennen totaal onze taal van het lichaam niet. Waarom is dat?! Dieren kennen dat wel kijk naar katten die gras vreten en dat dan weer uitspugen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67919637
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

als je ernstige, dodelijke kwalen hebt dan heb eigenlijk cru gezegd er al veelste lang mee rond gelopen.

We kennen totaal onze taal van het lichaam niet. Waarom is dat?! Dieren kennen dat wel kijk naar katten die gras lopen te vreten en dan weer uitspugen.
En hoe zit het dan met degenen die gehandicapt of met een chronische aandoening geboren worden? Om de bekende afwijkingen te noemen: syndroom van down, diabetes type 1, ernstige spierziekten?

Mijn zusje is geboren met een unieke ernstige darmafwijking, zonder de medische wetenschap was ze de eerste maanden niet eens doorgekomen, laat staan de afgelopen veertien, en binnenkort hopelijk vijftien, jaar.
pi_67919743
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:17 schreef Lambiekje het volgende:

Ja wisselwerking. Maar waarom is er bij reguliere zorg totale onbreking hiervan.
True, maar de reguliere geneeskunde moet eerst kunnen aantonen DAT er een wisselwerking is. Hoe kun je iets aantonen wat niet te zien, ruiken of meten valt? (Er zijn trouwens al wel wat onderzoeken naar begonnen.)
quote:
asbest en slecht voor je gezondheid is al ruim 2000 jaar bekend. Tja kennis is verloren gegaan (bewust of niet) maar pas in jaren 80 moest het op eens allemaal anders. Inweze is het bespottelijk te noemen dat er uberhaupt asbest plafond platen zijn gebruikt.
Dus hiermee tonen we al aan dat je ook zonder energetische problemen wel ziek kunt worden. Je lichaam is gewoon vatbaar voor allerlei reguliere zaken. Dat je ziek wordt hoeft niet altijd te betekenen dat je iets fout doet in je leven. Ja, met asbest werken misschien, maar hoe kan ieder persoon op de wereld nou weten wat precies goed of slecht is voor je?
quote:
Zie bovenstaande
quote:
We kennen totaal onze taal van het lichaam niet. Waarom is dat?! Dieren kennen dat wel kijk naar katten die gras vreten en dat dan weer uitspugen.
Alsof er nooit huisdieren overlijden of ziek worden doordat ze iets verkeerds eten.
Koeienmelk is bijvoorbeeld niet gezond voor jonge katjes, maar zet maar een schoteltje neer en ze likken het zo op.
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:27:14 #44
52357 Lambiekje
pi_67919799
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met degenen die gehandicapt of met een chronische aandoening geboren worden? Om de bekende afwijkingen te noemen: syndroom van down, diabetes type 1, ernstige spierziekten?

Mijn zusje is geboren met een unieke ernstige darmafwijking, zonder de medische wetenschap was ze de eerste maanden niet eens doorgekomen, laat staan de afgelopen veertien, en binnenkort hopelijk vijftien, jaar.
Waarom worden kinderen met afwijkingen geboren? Dat lijkt me nog al wiedes dat een zwangere moeder verkeerd voedsel, stress, medicatie, vaccinatie heeft gehad tijdens de zwangerschap.

Ik het over farmaceutisch medicatie hè. Niet operaties of couveuses. Waar overigens ook wel een en ander op te merken valt van laksheid. Daar moet wel duidelijk verschil in zijn wat de gezondheid zorg inhoudt.

Mooi dat je een nu een gezonde zus hebt. Neem aan dat ze niet zo maar alles kan eten. Maar verkwansel het dan niet met onzinnige vaccinaties...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67919908
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom worden kinderen met afwijkingen geboren? Dat lijkt me nog al wiedes dat een zwangere moeder verkeerd voedsel, stress, medicatie, vaccinatie heeft gehad tijdens de zwangerschap.

Ik het over farmaceutisch medicatie hè. Niet operaties of couveuses. Waar overigens ook wel een en ander op te merken valt van laksheid. Daar moet wel duidelijk verschil in zijn wat de gezondheid zorg inhoudt.

Mooi dat je een nu een gezonde zus hebt. Neem aan dat ze niet zo maar alles kan eten. Maar verkwansel het dan niet met onzinnige vaccinaties...
* Mijn eerste zusje was al aan dezelfde afwijking overleden. Mijn zwangere moeder is toen tijdens de volgende zwangerschap heel erg in de gaten gehouden, en neem van mij aan dat zij absoluut geen verkeerd voedsel, medicatie etcetera heeft gehad tijdens de zwangerschap.

* Mijn zusje wordt in leven gehouden dankzij kunstmatig voedsel, dagelijks zo'n 20 verschillende soorten medicijnen (zowel pillen als druppels als injecties als zalfjes en ga zo maar door). Daarnaast heeft zij al zo'n 48 operaties achter de rug.

* Ze is absoluut niet gezond, er is hier niet eens genoeg ruimte om uit te leggen wat er allemaal mis is. Het enige wat echter absoluut zeker is, is dat zij het zonder medicjnen en kunstmatige voeding geen drie maanden meer zou overleven. Ze kan idd niets eten (op een beetje bouillon na). Haar vaccinaties heeft zij echter gewoon gehad, zij was ook al ziek voor die vaccinaties.

Dus - hoezo is medicatie nergens goed voor?
pi_67919920
quote:

[..]

Dus het is allemaal de schuld van de moeder?

Genetische "oepsjes" gebeuren nu eenmaal. Straling of zo of andere invloeden. En misschien lag het wel net aan dat ene zaadcelletje dat een probleempje had.
Als ik zo die posts van je lees, krijg ik visioenen van woedende menigten die moeders van kinderen met een handicap stenigen omdat het een zondige vrouw moet zijn.
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:34:02 #47
52357 Lambiekje
pi_67919972
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:24 schreef ToT het volgende:

[..]

True, maar de reguliere geneeskunde moet eerst kunnen aantonen DAT er een wisselwerking is. Hoe kun je iets aantonen wat niet te zien, ruiken of meten valt? (Er zijn trouwens al wel wat onderzoeken naar begonnen.)
[..]

Dus hiermee tonen we al aan dat je ook zonder energetische problemen wel ziek kunt worden. Je lichaam is gewoon vatbaar voor allerlei reguliere zaken. Dat je ziek wordt hoeft niet altijd te betekenen dat je iets fout doet in je leven. Ja, met asbest werken misschien, maar hoe kan ieder persoon op de wereld nou weten wat precies goed of slecht is voor je?
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ziektes die mensen oplopen alleen puur energie-onbalans is.
Ja maar dat is dus naast dat we onzinnige pillen en aangeprate/verzonnen ziektes.
Kijk, het lijkt met nog al wiedes dat je iets oploopt als je met een wondje aan je vinger in een gierput hannest
of dat je met je gezicht bij de uitlaat hangt om te kijken of er wat mankeert aan de auto.
quote:
Alsof er nooit huisdieren overlijden of ziek worden doordat ze iets verkeerds eten.
Koeienmelk is bijvoorbeeld niet gezond voor jonge katjes, maar zet maar een schoteltje neer en ze likken het zo op.
koeienmelk is eigenlijk voor niemand goed

Dieren hoeven nooit te kijken of iets nog wel houdbaar is. Alles maar dan ook echt alles heeft een datum bij ons waarom?! Waarom op zout waar slaat dat op. Ik denk dat sommige producten echt nog wel kunnen maar uit markttechnisch oogpunt staat er een datum op.
Je ziet toch of de krop ijssla verlept is of niet ?!
pi_67920010
Overigens, Lambiekje, je zegt nu dat misschien de moeder iets verkeerds at tijdens de zwangerschap.

Hoe weten we echter welk voedsel verkeerd is? Door de medische wetenschap.
pi_67920058
Al die chemische stoffen die ze in je eten doen om een waardeloos product toch te kunnen verkopen, welnee kan allemaal geen kwaad
Interactie tussen stoffen onderzoeken ze ook niet, veel te lastig.
Natuurproducten kunnen niet want er zouden onbekende bijwerkingen kunnen optreden, dus isoleren ze de werkzame stof, iets wt natuurlijk beter verkoopbaar is.

ach ja, we worden bedonderd
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_67920080
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:34 schreef Lambiekje het volgende:

Ik heb toch niet gezegd dat ziektes die mensen oplopen alleen puur energie-onbalans is.
Ja maar dat is dus naast dat we onzinnige pillen en aangeprate/verzonnen ziektes.
Kijk, het lijkt met nog al wiedes dat je iets oploopt als je met een wondje aan je vinger in een gierput hannest
of dat je met je gezicht bij de uitlaat hangt om te kijken of er wat mankeert aan de auto.
Dus als je een ziekte oploopt hoeft het dus NIET te betekenen dat je iets fout doet in je leven? Ongelukjes en vergiftigingen kun je sowieso wel oplopen. Dat heeft weinig te maken met "niet luisteren naar je lichaam" en "de oorzaak wegnemen".
quote:
Dieren hoeven nooit te kijken of iets nog wel houdbaar is. Alles maar dan ook echt alles heeft een datum bij ons waarom?! Waarom op zout waar slaat dat op. Ik denk dat sommige producten echt nog wel kunnen maar uit markttechnisch oogpunt staat er een datum op.
Je ziet toch of de krop ijssla verlept is of niet ?!
Het is wel handig om even een indicatie te hebben of je yoghurtje of biefstukje nog goed is. Niet iedereen herkent elke geur van de afbraakproducten van elke bacteriesoort.
pi_67920164
quote:

[..]

...
Ja. Afwijkingen, in het speciaal aangeboren afwijkingen- hebben immers niks te maken met erfelijkheid. Daarom stop ik per direct met de epilepsie-medicatie van mijn zoon. Hij heeft immers epilepsie omdat ik me volstopte met medicatie, verkeerd voedsel en me uitgebreid heb laten vaccineren tijdens de zwangerschap, dus hij zal daar ook de consequenties van moeten dragen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:42:32 #52
52357 Lambiekje
pi_67920168
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus het is allemaal de schuld van de moeder?
Nee dat zeg ik niet. Maar hoe wij onze maatschappij hebben ingericht met verdervelijk E-voedsel.
Idiote medicijnen. De drukke 24u stress maatschappij. Vrouwen hebben tegenwoordig ook geen recht meer om thuis te zitten (geldtechnisch is het amper nog mogelijk). Zoals het in de jaren 70/80 wel gewoon mogelijk was om een normaal huis/gezin te onderhouden met éénverdiener. Binnen 2/3 maanden weer aan het werk. Totaal geen liefde en aandacht voor het kind. Direct in creches. Dat werkt nu niet echt bevorderlijk. Onze maatschappij is really fucked up.

Moeders denken dat ze er goed aan doen door medicaties te slikken tijdens de zwangerschap. Maar was dat nu ook niet het prolbeem van DES?
quote:
Genetische "oepsjes" gebeuren nu eenmaal. Straling of zo of andere invloeden. En misschien lag het wel net aan dat ene zaadcelletje dat een probleempje had.
Ja maar waarom is ons zaad gehalveerd in kracht en vitaliteit sinds de jaren 50?!

Ik denk dat het net als met HPV-sterilasatie project alles van doen heeft met depopulatie.
quote:
Als ik zo die posts van je lees, krijg ik visioenen van woedende menigten die moeders van kinderen met een handicap stenigen omdat het een zondige vrouw moet zijn.
Nee. Ik zeg niet dat de moeder het per se verkeerd doet. Ik probeer te zeggen dat ons gezondheidszorg het zo aanpraat met hun zwaar misleidende verkoop trucjes.
Moeders willen het goed doen maar door juist te luisteren naar de fratsen van bigpharma doen ze JUIST verkeerd. Het is de onwetendheid.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 11-04-2009 11:48:23 ]
pi_67920187
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:42 schreef Lambiekje het volgende:
...

Nee. Ik zeg niet dat de moeder het per se verkeerd doet. Ik probeer te zeggen dat ons gezondheidszorg het zo aanpraat met hun zwaar misleidende verkoop trucjes.
Moeders willen het goed doen maar door juist te luisteren naar de fratsen van bigpharma doen ze JUIST verkeerd. Het is de onwetendheid.
Wat doen ze dan verkeerd? Foliumzuur slikken? Gezond eten? Rauw vlees vermijden? D;at is namelijk de voorlichting die je krijgt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:45:11 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_67920217
starlavindpost
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_67920259
@ zaad dat minder vitaal is (bron trouwens?) : ons werk is veel meer zittend geworden tegenwoordig.
  zaterdag 11 april 2009 @ 11:49:10 #56
52357 Lambiekje
pi_67920282
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:47 schreef ToT het volgende:
@ zaad dat minder vitaal is (bron trouwens?) : ons werk is veel meer zittend geworden tegenwoordig.
ik heb net eventjes wat gegoogled. Ik heb er nu een link ondergeplaatst bij vorige post. Ik had eigenlijk al veel eerder teksten en zaken moeten opslaan. Links die je destijds gevonden hebt kan je natuurlijk nooit meer terug vinden.
quote:
Spermakwaliteit
Daarop startte Skakkebaek met zijn collega Carlsen een onderzoek naar de spermakwaliteit door de jaren heen. Ze verzamelden 61 onderzoeken naar spermahoeveelheden, uitgevoerd tussen 1938 en 1990 bij in totaal ongeveer 15.000 mannen. Ze concludeerden dat de concentratie van spermacellen in die periode drastisch was verminderd, van 113 miljoen per milliliter in 1940 tot 66 miljoen per milliliter nu. Omdat ook het aantal milliliters was teruggelopen, van 3,4 tot 2,7 per zaadlozing, betekende dat meer dan een halvering van het aantal cellen per ejaculatie.

Mysterie
Nieuw onderzoek naar de concentratie en de kwaliteit van sperma levert tegenstrijdige resultaten op. Begin vorig jaar bleek uit een Franse studie, dat de concentratie van zaadcellen tussen 1973 en 1992 is afgenomen met gemiddeld 2,7% per jaar. De beweeglijkheid van de cellen was verminderd met 0,6% per jaar en het aantal normale cellen was met 0,5% per jaar gedaald. Ook recent Schots onderzoek laat zien, dat de concentratie spermacellen in de afgelopen twintig jaar met een kwart is verminderd, terwijl onderzoek van Comhaire onder Belgische jonge mannen een sterke verslechtering van de kwaliteit van de zaadcellen laat zien.
bron

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 11-04-2009 11:54:49 ]
  zaterdag 11 april 2009 @ 12:52:33 #57
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67921733
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 10:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geneeskunde is een totaal verkeerde term.
Verdoven kan ook kwalijk of onwenselijke gevolgen hebben.
[..]

We durven geen pijn te doorstaan.
[..]

Met chemo weet je zeker dat iemands leven een naar laatste staartje heeft ..
[..]

Ja dat klopt. Maar zo werkt onze ziektezorg niet.
[..]

Einstein werd vervloekt door zijn tijdgenoten. Zo ook Newton. Dus nee een natuurkundige zal eerder roepen dat iets niet zo is. (dit om eigen hachie te redden).
[..]

Vraag je af waarom iemand UBERHAUPT diabetes heeft!
Ik sluit mij volledig aan bij de post van Starla. Je laat weer duidelijk zien dat je bij lange na de kennis niet hebt om een gegronde klacht op te stellen richting de medische wereld. Je spuit onzin, ontwijkt (te lastige) vragen of gaat wel heel erg beknopt er op in. Sommige dingen zul je toch zelf ook ergens wel weten Lambiekje. Je laat vast niet bijv een been amputeren (als het echt nodig is dus) zonder ook maar iets van een verdoving.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:44:49 #58
52357 Lambiekje
pi_67923941
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 12:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik sluit mij volledig aan bij de post van Starla. Je laat weer duidelijk zien dat je bij lange na de kennis niet hebt om een gegronde klacht op te stellen richting de medische wereld. Je spuit onzin, ontwijkt (te lastige) vragen of gaat wel heel erg beknopt er op in. Sommige dingen zul je toch zelf ook ergens wel weten Lambiekje. Je laat vast niet bijv een been amputeren (als het echt nodig is dus) zonder ook maar iets van een verdoving.
Oh koudvuur zou ik het wel overdenken En trouwens in België is nu een hypnose techniek

Lees nu eerst maar het boek wat ik aanhaalde voordat je schuldigd maakt aan zeer criminele activiteiten. Elke arts die dat doet is zonder enig twijfel een (zeer) onkundig persoon of een (zeer) slecht persoon. Eigenlijk is een arts een zeer dubieus beroep en levert zeer conflecterende gevoelens op. Tussen weg is er niet. Als hij wel goed wel dan wordt hij door onze doelbewust moordlustige overheid tegen gewerkt.
pi_67924076
Pfffff....heb jij geen familieleden die ernstige kwalen hebben, die goed door artsen behandeld werden?
Mijn ouders, en met name mijn vader, hebben een zeer slechte gezondheid.
De artsen doen er echt alles aan om hun leven zo dragelijk mogelijk te maken. Onderzoek na onderzoek, en als het ene medicijn niet goed aanslaat of er zijn te veel bijwerkingen, dan proberen ze het met andere medicijnen of andere therapieën.
Vertrouwen ze iets niet helemaal, dan trekken ze echt aan de bel en laten ze een ander er naar kijken, of als mijn ouders iets zelf niet helemaal vertrouwen, vragen ze aan 1 bepaalde arts of die geen second opinion kan regelen, en die doet er dan ook echt alles aan dat ze een echt GOEDE arts voor hun kiezen krijgen.

Natuurlijk zijn ze ook echt ongelooflijke klootzakken tegengekomen in het ziekenhuis; artsen zijn soms net mensen; ze lijken haast ieder een eigen karakter te hebben!
Ikzelf heb ook aardig wat ellende op medisch gebied meegemaakt en heb artsen gehad die zeer begaan waren, maar heb ook echte slagers meegemaakt.
  zaterdag 11 april 2009 @ 14:54:56 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67924174
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 14:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oh koudvuur zou ik het wel overdenken En trouwens in België is nu een hypnose techniek

Lees nu eerst maar het boek wat ik aanhaalde voordat je schuldigd maakt aan zeer criminele activiteiten. Elke arts die dat doet is zonder enig twijfel een (zeer) onkundig persoon of een (zeer) slecht persoon. Eigenlijk is een arts een zeer dubieus beroep en levert zeer conflecterende gevoelens op. Tussen weg is er niet. Als hij wel goed wel dan wordt hij door onze doelbewust moordlustige overheid tegen gewerkt.
"zeer criminele activiteiten" Kom op zeg. Laat eerst maar eens zien dat je de kennis hebt voor dergelijke oordelen voor je met dergelijke beschuldigingen komt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')