Ik vond 'm wel lachen! Je moet van het genre houden, net als Forgetting Sarah Marshall en Superbad.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoorde dat die film tegen moet vallen. Kan altijd wel om Seth Rogen lachen.
Mwah. Vond 'em wel geinig, maar van de combo Kevin Smith/Seth Rogen had ik toch iets meer verwacht. Wellicht niet geheel reëel, maar toch.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoorde dat die film tegen moet vallen. Kan altijd wel om Seth Rogen lachen.
Vertel ?quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Ik voel me niet aangetrokken tot de titel
Shit! dat zou trouwens wel een leuke topictitel zijn geweestquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef Litton-Lane het volgende:
Jungle drum, hier ook een hitje... (kleintje)
2 many dj's in de studio - Gerard: Nu al!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:59 schreef themauster het volgende:
Mensen ik ga ik wens u allen nog een fijne pasen toe en dikke eieren![]()
Forgetting Sarah Marshall heb ik ook nog niet gezien (Kristen Bellquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel lachen! Je moet van het genre houden, net als Forgetting Sarah Marshall en Superbad.
Volledig mee eens is, wat de aanbeveler lekker vindt wil niets zeggen over de proever van de wijn. Smaak is nou eenmaal niet het zelfde.quote:Op vrijdag 10 april 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Beste tip voor een beginnende wijndrinker is dat ie gewoon een pallet verschillende wijnen moet inslaan en dan op moet schrijven welke daarvan lekker zijn.
Das waarquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volledig mee eens is, wat de aanbeveler lekker vindt wil niets zeggen over de proever van de wijn. Smaak is nou eenmaal niet het zelfde.
Staat op de playlistquote:
quote:22-23
Gossip – Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)
Maxïmo Park – The Kids Are Sick Again
Lily Allen – Fuck You
The Killers – Spaceman
DJ Kool – Let Me Clear My Throat
Esser – Headlock
Royksopp – Happy Up Here
Franz Ferdinand – No You Girls
U2 – Get On Your Boots (Justice Remix)
Metric – Help I'm Alive
B52's – Love Shack
The Gaslight Anthem – Old White Lincoln
Avond Kevin !quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hallo hallo hallo!
Minimaal 1000 maal beter dan het origineelquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef LeonH het volgende:
U2 – Get On Your Boots (Justice Remix)
WTF!!!
Puur omdat Justice ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Minimaal 1000 maal beter dan het origineel
en dat met diepe donderslagen op de achtergrond hier in Amsterdam, heerlijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Here we go !Gossip – Standing In The Way Of Control (Soulwax Nite Version)
Woeeeeeeeeeehoe !!!
Okeuj! Ik doe weer eens 'n ritje hier mee op de vrijdagavond.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen een achtbaan plaat. Oftewel: riemen vast !![]()
Gasten van Justice zijn helden!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Puur omdat Justice ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is
Dit + U2 moet haast wel een mooie combi zijn
Ge-wel-dig !quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat met diepe donderslagen op de achtergrond hier in Amsterdam, heerlijk
Cool ! Gezelligquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
Okeuj! Ik doe weer eens 'n ritje hier mee op de vrijdagavond.
Eindelijk, het mag wel een keertje!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Springend de kamer door. Wat een geweld, woooooooooooooooohoe !!!!![]()
IJmuiden begint nu ook bestookt te worden door Thor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat met diepe donderslagen op de achtergrond hier in Amsterdam, heerlijk
Haha, prachtig! dan was dit wel een ubbber plaat om even helemaal op los te gaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eindelijk, het mag wel een keertje!
genoeg viool gehoord de laatste tijd!
Ik switch toch maar weer naar KX, de playlist van 't eerste uur is niet veel soeps....quote:
Gehoord @ That's live. Klonk ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[ afbeelding ]
heerlijk genoten van maximo park vorige week
Het zal met de gekleurde vlekken @ http://www.buienradar.nl/ te maken hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:05 schreef Sersjee het volgende:
Of er zit hier buiten iemand met een fototoestel te kloten of het onweert als een malle... Er komt alleen niet echt veel donder langs.
the Gossip in de mix
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eindelijk, het mag wel een keertje!
genoeg viool gehoord de laatste tijd!
Damn, dat ziet er heftig uit! Noorden zo te zien nog geen buien..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het zal met de gekleurde vlekken @ http://www.buienradar.nl/ te maken hebben.
Zie hier vanuit Maastricht zelfs het geflits boven Midden-Limburg.
Waar trek jij die ineens vandaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Killers. Al ken ik Spaceman eigenlijk wel
Ik volg je even niet?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar trek jij die ineens vandaan?
Vertraging over zee...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Waar trek jij die ineens vandaan?
Nee hoor, volledig gedraaid en veel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal in Ierland wel weggebeept worden. Of is dat niet zo erg als Engeland?
Nee, psies. Maarja, da's in Engeland ook zo en daar wordt elke F*ck op de Beeb wel weggeBeeptquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nee hoor, volledig gedraaid en veel.
Hier komt geen zin uit de monden van de Ieren zonder Fuck of Ficking...
Tussen 10 en 12 is daar toch weer Stenders en Siebelink? Was vanmiddag iig erg lachen. Morgen de podcast maar eens meepakken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik switch toch maar weer naar KX, de playlist van 't eerste uur is niet veel soeps....
Klopt, maar hier bliepen ze gelukkig niks weg. Dat zou mooi worden...quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, psies. Maarja, da's in Engeland ook zo en daar wordt elke F*ck op de Beeb wel weggeBeept.
Daarna ben jij he-le-maal gesloopt door Brucequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Sersjee het volgende:
Pinkpop maandag... Neuh, daar hoef ik niet heen. Ik hou het wel bij de zaterdag
Dat kan ik me bij Ieren ook niet voorstellenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Klopt, maar hier bliepen ze gelukkig niks weg. Dat zou mooi worden...
De longen uit zn lijf geblazen op die kazoo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarna ben jij he-le-maal gesloopt door Bruce.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De longen uit zn lijf geblazen op die kazoo.
Ik zou ze ook liever voor de zaterdag of zondag hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:22 schreef Sersjee het volgende:
Pinkpop maandag... Neuh, daar hoef ik niet heen. Ik hou het wel bij de zaterdag
Ik denk eerder dat Me First & the Gimme Gimmes me op gaan brekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarna ben jij he-le-maal gesloopt door Bruce.
Hans je stottert als je je naam wilt uitsprekenquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Ha - Ha - Ha - Ha Ha Ha
Whehequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hans wil je je naam uitspreken of stotter je ?
Of hij hoorde de mop van die dames die naar een bikinifinale gingen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Hans je stottert als je je naam wilt uitspreken![]()
Ja. Draai nog es wat muziek!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:28 schreef moveyourass-kevin het volgende:
lekker lenteplaatje, die van Esser!
Ja, klopt. 's Avonds is 't wat relaxter, en tegelijkertijd een heerlijke aanloop naar Bertje's programma.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tussen 10 en 12 is daar toch weer Stenders en Siebelink? Was vanmiddag iig erg lachen. Morgen de podcast maar eens meepakken.
Oh jammer. Had wel nog wat meer willen horen van Rob's gesmeek om enige vergelijking met The Countquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, klopt. 's Avonds is 't wat relaxter, en tegelijkertijd een heerlijke aanloop naar Bertje's programma.
Stenders is er vanavond niet bij trouwens....
Ik blijf toch what else is there het beste vinden van ze. Trendmoller remix!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Zo, wat een plaat eigenlijk weer van Röyksopp. Staat zonder twijfel erg hoog in mijn favo top 10 van dit jaar.
Het is ook zeker niet mijn favo Röyksopp plaat, maar puur kijkend naar wat dit jaar is uitgebracht dan staat de plaat toch wel erg hoogquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik blijf toch what else is there het beste vinden van ze. Trendmoller remix!
ik vind track 2 van het album, In Love with A Robot (gezongen door Robyn), nog veel beter... wat een track!quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Zo, wat een plaat eigenlijk weer van Röyksopp. Staat zonder twijfel erg hoog in mijn favo top 10 van dit jaar.
Dquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Susi het volgende:
Ik ga Donnie Darko kijken. Aangezien ik een held op sokken ben en nu in mijn eentje ook nog eens, kom ik vast zo weer terug
Omdat het eng is? En het gaat nog wel over smurfen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef Susi het volgende:
Ik ga Donnie Darko kijken. Aangezien ik een held op sokken ben en nu in mijn eentje ook nog eens, kom ik vast zo weer terug
In de wandelgangen wordt al gefluisterd dat het de opvolger gaat worden van Happy up here. Ik vind 'm ook erg sterk. Trouwens weer een leuke samenwerking met Robyn. De samenwerking tijdens Sexual Eruption met Snoop vond ik ook al bijzonder geslaagd.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik vind track 2 van het album, In Love with A Robot (gezongen door Robyn), nog veel beter... wat een track!
Ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omdat het eng is? En het gaat nog wel over smurfen.
heel ff dan
haha Jan Waynequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Kevin als muziek voor na 0.00 heb ik nog wel paar leuke artiesten: Gunther of Jan Wayne.
You touch my tralalaquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Kevin als muziek voor na 0.00 heb ik nog wel paar leuke artiesten: Gunther of Jan Wayne.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:49 schreef borisz het volgende:
Het tv-programma is veul beter.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
3 op reis vind ik eerlijk gezegd niet echt een heel erg boeiend programma onderdeel. Sorry.
Jupquote:
Hehehequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Oh jammer. Had wel nog wat meer willen horen van Rob's gesmeek om enige vergelijking met The Count
The Girl and the Robot bedoel je, die's wel geinig ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ik vind track 2 van het album, In Love with A Robot (gezongen door Robyn), nog veel beter... wat een track!
Hij gaat natuurlijk bewijzen dat hij wél op The Count lijkt. Zul je zien dat ze pas na een half jaar merken dat ie aan boord isquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe! Hij zit op één of andere piratenboot in/bij Engeland, wat weer met die film The Boat That Rocked te maken heeft ofzo.... Ik heb 't niet helemaal meegekregen omdat ik later inschakelde.
Niet iedereen in Nederland spreekt continu ABN.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
"We komen net van Frankrijk weg."
Jezus, praat normaal.
Dat blijktquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet iedereen in Nederland spreekt continu ABN.
quote:23-00
The Black Kids – I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
Tiga - Shoes
Dio ft Sef – Aye
White Lies – Farewell To The Fairground
Estelle – American Boy
The Whitest Boy Alive – 1517
Kevin Rudolf – Let It Rock
Peaches – Talk To Me
2 MANYDJS – Smells Like Booty
> 2MANYDJS – dj set in de studio
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
EIN-DE-LIJK
Fucking![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
PROOST! een heerlijk koude halve liter Warsteiner geopend![]()
Proost.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
EIN-DE-LIJK
Fucking![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
PROOST! een heerlijk koude halve liter Warsteiner geopend![]()
YO Haaaaaanssssssssssiequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Timooooooooooooooooooooooooo
. Proost
Brennel !quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Brennel het volgende:
"I dont like my hair niet!"!
Vanwege drukte (en al dat negatieve gedoe hierzo...) even niet geweest hier, dus kom weer eens eventjes om de hoek kijken
Pallet gooien wat wel erg tof jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:10 schreef Timo20 het volgende:
YO HaaaaaanssssssssssieOok zo
Heb de week avond dienst weer overleefd. Heb een deel (het eerste 1,5 uur) van Ekstra Weekend meegekregen. Geweldig, met die travestiet
![]()
En natuurlijk het pallet gooien
![]()
![]()
Hehequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk bewijzen dat hij wél op The Count lijkt. Zul je zien dat ze pas na een half jaar merken dat ie aan boord is
Ah, eind van 't uur maar effe inschakelen voor die helden in de studioquote:
Brenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef Brennel het volgende:
"I dont like my hair niet!"!
Vanwege drukte (en al dat negatieve gedoe hierzo...) even niet geweest hier, dus kom weer eens eventjes om de hoek kijken
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik had zo gehoopt dat het nu megahit af zou zijn , niet meer te horen zou zijn.
helaas
Hoogtepunt van dit uur jaquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe! Ik hoor net 'ie het hele weekend de tijd heeft, dus wie weet....
![]()
[..]
Ah, eind van 't uur maar effe inschakelen voor die helden in de studio!
Mensen die vaak alleen maar negatief doen over 3fm. gok ik zoquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:13 schreef Timo20 het volgende:
Negatieve gedoe? bring me up to speed. Wat heb ik nou weer gemist?
Jup! duidelijker kun je het niet krijgenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Marc63 het volgende:
Hoor dat kwaliteitsverschil mensen! Eerst de oudeen nu de nieuwe
megahit!
Juist. Dat gevloek en getier en gekots en noem maar op...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen die vaak alleen maar negatief doen over 3fm. gok ik zo
Oeh! ziet er goed uit, Timo!quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef Timo20 het volgende:
Hij pakt wel heerlijk beet die Warsteiner, zeker na zo`n lange, hele lange week avonddienst![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet op reagerenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen die vaak alleen maar negatief doen over 3fm. gok ik zo
Kan je in beide punten alleen maar gelijk ingeven, alleen sommige mensen hier zijn onverbeterlijk helaas.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Juist. Dat gevloek en getier en gekots en noem maar op...![]()
Deze MH klinkt wel aardig
Die heeft de support niet nodig, hij wordt steeds breder gedraait, oke tussen 12-2 nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet op reagerenHad wel gehoopt (en gedacht) dat Pet Shop Boys de MH zou zijn
Zal wel een storing zijn. Dan zie je ff tweets niet ofzo. Die zijn niet helemaal wegquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef themauster het volgende:
Iemand anders problemen met twitter? het lijkt of er niemand heeft getweet tussen half 10 en 11uur en er verdwijnen zomaar tweets ik heb dat bij tweetdeck,thwirl en de gewone webversie
"komen weg van" is dialect volgens mij. Ik hoor het wel vaker eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar er zit nog een verschil tussen een accent en het gebruiken van rare woorden (zoals 'weg' in deze zin). Of is dat ook onderdeel van een bepaald accent
quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:21 schreef -Hans- het volgende:
Deze MH past ook zoveel beter bij 3FM, imo. Naja, ben dan ook absoluut geen Dio-fan.
Wel tof net Goose op de achtergrond. Straks tijdens de Live Request heb je ook de keuze uit Goose - British Mode. Al is dEUS ook wel tof!
Ik heb er nog niets van gemerkt. Nou ben ik wel aardig duf op het momentquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef themauster het volgende:
Iemand anders problemen met twitter? het lijkt of er niemand heeft getweet tussen half 10 en 11uur en er verdwijnen zomaar tweets ik heb dat bij tweetdeck,thwirl en de gewone webversie
Heb er eigenlijk nog steeds wel spijt van dat ik die heb gemist toen ze op het bevrijdingsfestival (Grunn) stonden. Ik ben na Johan en The View naar huis gegaan en Goose heb ik geskipped omdat die pas erg laat stonden ingepland. Britisch mode is gruwelijkquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]en hij smaakt nog beter
[ afbeelding ]
[..]British Mode
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Trusten Brennelquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:28 schreef Brennel het volgende:
Would you be mine?
Lekker 'deuntje'![]()
Ik ga slapen, morgen heerlijk een dagje sauna-stoombad-whirpool-zwembadhangentruste!
Geniet er vanquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:28 schreef Brennel het volgende:
Would you be mine?
Lekker 'deuntje'![]()
Ik ga slapen, morgen heerlijk een dagje sauna-stoombad-whirpool-zwembadhangentruste!
Zondequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk nog steeds wel spijt van dat ik die heb gemist toen ze op het bevrijdingsfestival (Grunn) stonden. Ik ben na Johan en The View naar huis gegaan en Goose heb ik geskipped omdat die pas erg laat stonden ingepland. Britisch mode is gruwelijk.
Stoned van de tijgernootjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb er nog niets van gemerkt. Nou ben ik wel aardig duf op het moment
Die filmpjes ken ikquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ZondeOp Pinkpop twee jaar geleden waren ze erg
![]()
![]()
Iedereen stond een beetje duf voor zich uit te staren maar dat was na een minuut of 10 helemaal weg. Was nogal een feestje![]()
![]()
![]()
![]()
-edit- deze is ook tof:
Inderdaad erg tofquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die filmpjes ken ik. bijzonder vet ja!
![]()
.
Neequote:
Superstar DJ!!!quote:
Hihi, ik denk hetquote:
1 minuut maar? dat schiet niet echt opquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Neealleen maar van 1 minuut, niet het complete nummer
Bij het zien van dit filmpje krijg ik wel weer ontzettend zin in het festival seizoen
Extra stevig vast zelfs. Wat een track !quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:47 schreef Marc63 het volgende:
Nou Hans, doe je riem maar weer om.
Want we BLAZEN JE ERUIT!!quote:
Ga je um uitlatenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:47 schreef Marc63 het volgende:
Nou Hans, doe je riem maar weer om.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:56 schreef -Hans- het volgende:
MGMT !!!!!!!!!!!!!!!Die kan/mag natuurlijk niet ontbreken
Whehequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:59 schreef Briggy het volgende:
Ik herhaal...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien moeten we radiospotjes inspreken.
quote:00-01
Rudy's Guilty Pleasure: Sandra Kim – J'aime La Vie
Yeah Yeah Yeahs – Zero
Kings Of Leon – Use Somebody
Starsailor ft Brandon Flowers – Tell Me It's Not Over
Little Boots – Stuck On Repeat
The Virgins – Rich Girls
Whirpool Productions – From Disco To Disco
Drive Like Maria – I'm On A Train
Emiliana Torrini – Jungle Drum
Marching Band – Letters
Live Request:
1. K's Choice – Everything For Free (Pinkpop 2001)
2. dEUS – SudS & SodA (Lowlands 2008)
3. Goose – British Mode (Lowlands 2007)
Rigby - Parade
Zelfs ik een beetjequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Sandra Kim![]()
Toen dit op 1 stond was ik best een beetje verliefd op haar...
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van vroeger.............
* Roel_Jewel pakt de koffiebekertjes er maar weer bij.
Dat kan ik echt nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maak een top 100 aan zou ik zeggen. Ik heb de mijne ook gemaakt, zonder Last.fm.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:03 schreef Sersjee het volgende:
Sandra Kim![]()
Toen dit op 1 stond was ik best een beetje verliefd op haar...
Was ze niet een beetje te oud voor je? Ze is al 2,5 jaar ouder dan yours trulyquote:
Je mag ook variëren. Ik heb ook enkele foute hits in mijn lijst als Rick Astley, controversiele artiesten als Lily Allen en Eminem.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat kan ik echt nietEr is zoveel lekkere muziek en ik ben al zo slecht in keuzes maken
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was ze niet een beetje te oud voor je? Ze is al 2,5 jaar ouder dan yours truly
Leeftijd maakt geen bal uit.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Was ze niet een beetje te oud voor je? Ze is al 2,5 jaar ouder dan yours truly
Die foto voor Pasenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu: http://www.sandrakim.be/nl/index.html![]()
![]()
Damn dan is mijn foto niet echt representatief meerquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Wel als zij 13,5 is, ik 11 en Roel iets van 9.quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die foto voor PasenHoe is het met je zuurkool?!
Prachtig, die kapsels van vroeger (in de fotogalerij)quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
Wist ik veel toenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wel als zij 13,5 is, ik 11 en Roel iets van 9.
Idd!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Prachtig, die kapsels van vroeger (in de fotogalerij)!!
Je moet ook boven en onder je leeftijd zoeken, op je eigen niveau valt er niets te halen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wel als zij 13,5 is, ik 11 en Roel iets van 9.
Momenteel ben ik verliefd op Emiliana Torrini, al is zij iets meer dan 10 jaar ouder dan mij.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wist ik veel toen.
Die van Frizzle Sizzle waren ook veul ouder dan ik en toch....![]()
.
Ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik verliefd op Emiliana Torrini, al is zij iets meer dan 10 jaar ouder dan mij.
Hoe kom je daar nou bij? Nikkiquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet ook boven en onder je leeftijd zoeken, op je eigen niveau valt er niets te halen.
Vroegâhquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Prachtig, die kapsels van vroeger (in de fotogalerij)!!
Haar Italiaanse accent maakt het helemaal af bij mij.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook niet verkeerd. Jaartje ouder dan ik, geloof ik.
[ afbeelding ]
Waar hèb jij het over?!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je moet ook boven en onder je leeftijd zoeken, op je eigen niveau valt er niets te halen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Nikki![]()
en ik zijn allebei 25.
Ken d`r alleen nog stees van haar liedje (en nu dan van die ene foto van Roel)quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Momenteel ben ik verliefd op Emiliana Torrini, al is zij iets meer dan 10 jaar ouder dan mij.
Die is dan weer van een heul andere leeftijdquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Haar Italiaanse accent maakt het helemaal af bij mij.
Nummer 2 bij mij: Gabriella Cilmi.
Artiesten waar je vroeger verliefd op werd.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waar hèb jij het over?!Het ging hier om een kinderverliefdheid in 19-fokkin'-86!
Ik dacht heus dat ze 30 à 40 jaar oud was, maar ze moet nog 18 worden!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is dan weer van een heul andere leeftijd.
Al vaker de tip gegeven: nummers Sunny Road, Life Saver en Fingertips. En de albums Fisherman's Woman en Love In The Time Of Sciencequote:Op zaterdag 11 april 2009 00:14 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ken d`r alleen nog stees van haar liedje (en nu dan van die ene foto van Roel)
Verder nog nooit wat van haar gezien
Maar wel keeiiiiiiiiharde pornoquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die is dan weer van een heul andere leeftijd.
Dat dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht heus dat ze 30 à 40 jaar oud was, maar ze moet nog 18 worden!
Whahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:16 schreef Sirolf het volgende:
Deze plaat zou beter passen op de komende maandagavond.
Tell me the Paasweekend is not over!
quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht heus dat ze 30 à 40 jaar oud was, maar ze moet nog 18 worden!
Wel heel erg jammer.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn fokking god wat een track!!! Hou je schoenen vast. Hier wel heel erg toepasselijk
Dat dit geen MH is geworden![]()
En toen klonk het direct een stuk beter, imhoquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef moveyourass-kevin het volgende:
fuck ze hebben de originele versie klaargezet in de computer...net heeft rudy hem even onprofessioneel in elkaar gemixt
Zendmissie mislukt zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die muts is echt totaal zo niet interessante radio.
Neuh, dat voel je toch nietquote:
Whirlpool Productions mag van mij wel geskipped wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:22 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... Little Boots wordt overgeslagen qua playlist... hopelijk komt die zometeen nog.
Het is toch (nog steeds) geen officiële release? Lijkt me sterk dat dat ooit MH zal worden dan....quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:17 schreef Timo20 het volgende:
mijn fokking god wat een track!!! Hou je schoenen vast. Hier wel heel erg toepasselijk
Dat dit geen MH is geworden![]()
Google is your friend!quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef Marc63 het volgende:
Was gisteren op zoek gegaan naar de Castle Vania remix, benieuwd of ik em kon vinden.
Ik denk dat het me alles bij elkaar 2 minuten kostte
Dat is nog triesterquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Het is toch (nog steeds) geen officiële release? Lijkt me sterk dat dat ooit MH zal worden dan....
quote:
Vaak als ik één nummer zoek dan kom je op allemaal obscure betaalsites. De Castle Vania remix is geen officiele mix, dus kun je hem niet kopen, maar wel gratis downloadenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |